Bildirim
...:: Ford Connect Muhabbet Odası ::...
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Transit Connect'in tasarım ve yapım aşamaları
Ve üretime geçmesinden sonra, ilk yıl aldığı ödül
Transit Connect’in çarpışma testine ait tek fotoğraf. Muhtemelen fabrikada bulunuyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lukunku -- 7 Haziran 2009; 17:49:23 >
-
Evet Yeni Transit Connect’i inceledim. Hali hazırda GLX kullanıcısı olarak izlenimlerimi paylaşmak istedim. Muhtemelen, bu izlenimler otomobil dergilerinden önce, ilk defa burada yayınlanıyor. Yazı ve fotoğraflar tamamen şahsıma ait olduğundan, emeğe saygı açısından gereken hassasiyetin gösterilmesini rica ederim.
İzmir Otokoç’ta incelediğim araç, “Avalon Gri” olarak isimlendiriliyordu, ancak dışardan baktığınızda biraz açık mavi gibi görüntüsü var. Gördüğüm araç, GLX + Plus paket modeliydi, 110 hp 280 nm motor özellikleri bulunuyordu.
İncelemeye önce dışından başlayalım. Önceki kasa olarak da kendi aracımın fotoğraflarını koyayım ki aradaki farklar daha iyi anlaşılabilsin.
Güncel kasanın ön görüntüsü; yani halen kullandığım araç
Makyajlı yeni Connect’e gelince;
Aracın dış görüntüsü itibariyle çok albenisini göremedim, belki gözüm fazla alışkın olduğundan olabilir. Yani yapılan tampon değişikliği bana fazla iç açıcı gelmedi.
Güncel kasanın arka görüntüsü
Bu da beyazı
Genel görüntü itibariyle çok fazla fark yok gibi…
Arka farların değiştiği görülebiliyor.
Sinyal ve geri vites ampullerinin bulunduğu alan, daha farklı çizgilere ve petek yapıya sahip.
Bu da sol taraftaki far yapısı
Bagaj kapağının kalıbında herhangi bir değişikliğe gidilmemiş. Biraz daha yakından inceleyince küçük nüanslar görülebiliyor.
GLX logosu, sağ üstte, bagaj tutamağı hizasındayken şimdi daha aşağıya indirilmiş. TOURNEO connect yazısı da eskide alta alta iken, şimdi yan yana yazılmış.
Güncel kasadaki TOURNEO connect yazısı
Ayrıca park sensörlerinin altına da hoş bir bant çekilmiş.
Fakat şu benim araçta da görebileceğiniz, arka tamponun sağ ve sol tarafındaki ilave kısımlar aynen duruyor.
Yan tarafta halen mevcut bulunan yan bantla aynen muhafaza edilirken, sadece üzerine şık bir kromaj atılarak, aksesuar meraklılarının bu bantların üzerine yapıştırdıkları diğer cisimlerin (!) önüne geçilmeye çalışılmış.
Kapı kolları, çok güzel düşünülerek, gövde rengine boyanmış ve çok da iyi edilmiş.
Jantlar güncel GLX’deki kullanılanlar tercih edilerek herhangi bir değişikliğe gidilmemiş.
Alt yapı aynen korunmuş
Makas ve viraj çubuğu aynen duruyor. Rakiplerindeki makasdan vazgeçen anlayış, herhalde mevcut Connect kullanıcılarının fazla şikayet etmediği bir konu olsa gerek ki, değiştirilme ihtiyacı duyulmamış.
Ön koltuk dizaynı aynen korunuyor, kumaş kalitesi aynı olmakla birlikte koltuk daha yumuşak hale getirilmiş, Connect kullanıcılarının daha çok şehir içinde kullandığına dair bir istatistik bilgileri mi var bilmiyorum ama, uzun yol açısından konforlu gibi gözükse de bana uzun vadede biraz yorucu olacak gibi geliyor. Koltuk ayar kolları da aynı duruyor.
Kapı içinde, önceki düzenden farklı olarak; kullanılan kumaş, farklı desene sahip.
Arka kısım da aynen duruyor.
-
Ön konsol komple değişmiş.
Önce benim aracımdaki güncel konsolun fotoğrafını koyalım ki, aradaki fark kolay anlaşılabilsin.
Direksiyonun altında, pedalların üstünde bulunan uzun ve açık göz, yeni konsol yapısında yok. Güncel kasadan bir kesit.
Bu da makyajlı yeni Connect’in ön konsol yapısı.
İlk eleştirim, değiştirilmeyen cam kumanda düğmelerine. Kullanımı zor ve yerleşim yerleri de kullanışsız.
Ön konsolu biraz daha yakından inceleyelim. Dizaynı değiştirilmekle birlikte, güncel kasadaki konsolun hammaddesiyle aynı hammadde kullanılmış. Bazı birleşim noktalarındaki ayrı ve düz olmayan çizgiler, göze batıyor ve işçilik kusuru olarak kayıtlarıma geçiyor.
Müzik sisteminin bulunduğu kısım, hafif bir eğim verilerek sürücüye daha yakın hale getirilmiş. Buna rağmen havalandırma düğmeleri ise eğimli kısımdan esirgenerek alt kısma indirilmiş. En üste evrakların muhafaza edileceği farklı bir boşluk yapılmış. Torpido da değişimden nasibini almış, ancak net ölçmemekle birlikte güncel kasadakinden daha küçük gibi geldi bana.
Daha önceden köşeli olan havalandırma ızgaralarından vazgeçilerek yuvarlak ve itilerek kapatılabilen bir kapak yapısı haline getirilmiş. Ayrıca daha önce iki adet olan ortadaki ızgara sayısı üçe çıkarılmış. Burada yine farklı bir detay, müzik sisteminin üzerindeki dörtlü flaşör düğmesi sola yerleştirilirken, ortaya -hoş bir özellik olarak- KGS kartlarını koyabileceğimiz tarzda kart yuvaları konulmuş, en sağa arka cam rezistans ve yeni bir sistem olarak da artık Plus pakette standart hale gelen ön cam rezistans düğmeleri yerleştirilmiş.
Havalandırma ızgaralarının içinde de, arka far yapısında kullanılan petek yapı yer almış.
Güncel kasada çok şikayet edilen, konsolun kapıyla birleştiği kısımlarda bulunan, sağ ve sol taraflardaki boş kısım, düzeltelim derken iyice bozulmuş. Kelebek camına iyice birleştirilemediği için, tasarım hatası olarak kabul edebileceğimiz tarzda, öncekinden daha dar bir şekilde yine boş bırakılmış. Mesela, oraya düşebilecek bir cep telefonu için, muhtemelen kapının açılması gerekecek. Halbuki, öncekinde en azından kapıyı açmadan halledebiliyorduk. Burası komple ön kapıyla birleşik yapılabilirdi, o zaman da kelebek camının tasarımı sıkıntıydı. Tasarım hatası denilebilir.
Sağ ve sol dış aynalar, komple elden geçirilerek boydan küçültülmüş, arka kısmı gövde rengine boyanmış. Ancak, küçültmeye gidilirken, önceki kasada en çok beğendiğimiz kısım olan, sollama yapan aracı en solda iken bile gösteren, kör nokta aynası iptal edilmiş. Tek ayna yerine, aynanın son tarafına ikinci bir bükeylik verilerek bu faydalı işlem devam ettirilebilirdi.
Bakın bu da güncel kasanın aynası. Rüzgarlı havalarda titreşim şikayeti fazlaydı, küçültme iyi düşünülmüş, ancak işte o alttaki ikinci kısım ayna, bir şekilde monte edilebilirdi.
Silecek kolu, işlevsel olarak yine yukarı doğru çalışırken, fiziksel yapısı değiştirilmiş ve üzerine fasılalı sileceğin zaman ayar mekanizması getirilmiş. Yani fasılanın süresini ayarlayabiliyorsunuz.
Sinyal kolu üzerine; Plus pakette standart olan yol bilgisayarı ayar mekanizması yerleştirilmiş ve onun da fiziksel yapısı değiştirilmiş.
Müzik sistemi ayar mekanizması yine enteresan bir şekilde ve bir Ford klasiği olarak solda kalırken, dizaynı değiştirilmiş, ancak kullanım şekli aynı kalmış.
Far ayar kumandası, Plus pakette sunulmaya başlanan far sensörü ilavesiyle farklı dizayn edilmiş. Ayrıca bu gruba, çok iyi düşünülerek gösterge ışığını ayarlama mekanizması yerleştirilmiş. Uzun yolculuklarda işe yarayan bir sistem. Ayrıca bu grubun altına küçük bir kapaklı kutu da yerleştirilmiş.
Güncel kasanın far ayar kumandası.
Plus pakette artık deri direksiyon kullanılmaya başlanmış. Derinin kalitesi ve işçiliği, pek de iç açıcı görünmüyor.
Güncel kasadaki üç kollu direksiyon simidi terk edilerek, Ford’un önceki kasa otomobillerinde kullanılan dört kollu direksiyonlar tercih edilmeye başlanmış. Krom kollar hoş görünüyor.
Plus pakette, bir de karartmalı dikiz aynası kullanılmaya başlanmış. Daha önceden çok şikayet edilen; ön, orta, ve arka kısımın iç aydınlatmasını aynı anda yakan iç aydınlatma düğmesi aynen muhafaza edilmiş. Sadece üzerine ön kısım için, sağ ve sol harita lambası takılmış.
Güncel kasanın dikiz aynası ve iç aydınlatma şalterleri
Ancak arkadaki, özellikle çocuk yolcular için çok yararlı bir donanım olan ikinci dikiz aynası bu kasada da aynen muhafaza edilmiş.
Göstergeler de değişimden nasibini almış. Ortadaki kısma yol bilgisayarı ilave edilmiş.
Güncel kasanın göstergeleri
Devir göstergesi, öncekinde 5.000 ‘de bitiyorken, güç ve tork değerleri aynı olduğu halde 6.000’de bitirilmiş. Ancak öncekinden farklı olarak, 4.500’de kırmızı çizgiler konularak, bundan sonraki devirlerin tehlikeli olduğu ima edilmiş.
Daha önceden hız kadranı, 220’de biterken şimdi 210’da bitiyor. Ayrıca rakamların yatay olması da alışkanlık gerektiriyor ve bence hoş olmamış.
Vites kolu ve el freni kolunun bulunduğu kısım da makyajdan nasibini almış.
El freni kolunun, ele gelen kısmı daha küçültülmüş.
Bardaklıkların yeri değiştirilerek farklı gözlere yer verilmiş.
Vites kolu aynıyle muhafaza edilirken, çevresi makyajlanmış, krom renkli bir hava verilmiş.. Klima tuşu daha farklı bir tuş halini almış.
Çakmaklığa ilave olarak, ön konsola ek bir elektrik soketi yerleştirilmiş. Küllük standart bir halden çıkarak mobilize bir kutu haline getirilmiş. Bunu oradaki sorduğum görevliler, şu anda ellerinde mevcut olarak bulunmadığını, ancak satılan araçlarda verileceğini ifade ettiler. Güncel kasada el freninin arkasında bulunan, küllükden bahsediyorlardı herhalde.
Arka bagajın zemin yapısı ve arkada kullanılan kapak, file ve ayırıcı bölmeler, aynen muhafaza edilmiş.
Ayrıca yine güncel GLX’lerde bulunan, üst raf yapısı ve orta kapının içine bakan üstlerindeki fileler de aynen muhafaza edilmiş.
Motor olarak, aynı motor kullanıldığı için, motor kaputunu inceleme ihtiyacı hissetmedim. Dolayısıyla yakıt tüketim ve tork değerleri de muhtemelen aynı çıkacaktır.
İşçilik ve malzeme kalitesi, sınıf düzeyinde kabul edilse de, 6 yılı aşan kasa yapısı, artık makyajdan da öte bir değişimi gerekli kılıyor. En çok eleştirilen kısımlardan olan oluklu tavan yapısının dahi değiştirilememesi, demek ki yüksek kalıp maliyetlerinden de şimdilik kaçıldığım manasına geliyor. Ford mühendislerinin bu değişim konusunda ellerini çabuk tutmasında fayda var. Zira rakipleri arasında sadece Fiat Doblo ve Vw Caddy kasa değiştirmedi. Doblo’nun yeni kasası da zaten eli kulağında.
-
Gelelim şahsi görüşlerime: Eğer bu sınıfta ilk defa bir araç alacak olsam makyajlanmış yeni Connect’i listemin en başına yazardım. Zira benim bu tarz bir araçtan beklentilerim, halen Ford Tourneo Connect’i işaret ediyor. Herkesin kişisel görüşüne de saygılı olduğumu belirtmeliyim. Ancak, hali hazırda kullandığım 1 yaşındaki güncel kasa GLX aracımı satarak bu aracı satın almamı gerektirecek kadar, benim açımdan fazla albeni taşımadığını da söylemeliyim. Yani beni açacak tarzda farklı bir Connect göremedim. Hala güzel, hala sağlam, hala kaslı bir yapısı olduğu muhakkak; ama şimdiki aracımı Ford’un yetkili bayilerinin bana teklif ettiği rakamlarla bunun sıfırı arasındaki yaklaşık 10.000 TL’lik bir rakamı gözden çıkarmamı cazip hale getirmiyor. Ben hala dediğim gibi, iyi ki şu andaki aracımı almışım ve iyi ki de halen onu kullanıyorum. Ne demek istediğim, umarım anlaşılmıştır.
İşte benim aracımdan fotoğraflar...
-
Müsadenizle ben de daha önce Ford Connect Team'de paylaştığım fotoğraflardan bir kaçını burada da payaşmak istiyorum..
Fotoğraflar "Fındık kahvesi" olarak geçen renge ait..Bu renk sadece Glx'lerde sunuluyor..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S.Yalçın -- 13 Nisan 2009; 4:55:52 >
-
elinize sağlık güzel bir inceleme ve bilgi paylaşımı olmuş belki ilerde bizde alırız -
Çok güzel bir paylaşım. Bende aracı incelemek için bayiye gitmek istiyordum, gerek kalmadı. Teşekkürler Lukunku. -
Elinize sağlık arkadaşlar, fındık kahvesi çok güzelmiş çok beğendim..
Bu da NewYork Autoshow'daki Transit Family Consept
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quadrifoglio -- 13 Nisan 2009; 11:19:16 >
-
e hayırlı olsun efemm sayfanız-yeni konunuz.. benim gibi zırt-pırt konu başlatmadığından seninkiler daha değerli sonuçta
yine gayet ansiklopedik, başarılı connectpedia çalışmanızdan dolayı tebrik ediyoruz..
jackdaniels de sormuştu bu yeni kasa-eski kasa farkını, en az 7000-8000 lira falan demişti o da, sen de 10000 civarı diyorsun.. 3-4 bin liradan fazla verilecek kadar güzel olmamış. ha o kadar güzel de olsa o para verilmez sanırım..
gelelim özelliklere;
şimdiye kadar yol bilgisayarı, daha işlevsel vites kolu civarı gözleri, hız sabitleyici vb ile cazip geliyordu, ancak
-tamponu ben de beğenmedim, balinalaştırmış aracı bence. eski tampon daha güzel. tampona verdikleri önemi arka köşeli yapıyı ovalleştirmekte de gösterseler daha hoş olurdu. - puan vermiyorum ama + da değil. daha güzeli yapılabilirdi.
-arka farlar fena değil. değişiklik olmuş, başka da olabilirdi, ama kötü değil. + puan
-arkadaki marka model yazıları da güzel, sensörlerin altındaki bant da güzel. + puan
-gövde rengi kapı kolları, krom renkli bar ilaveli yan bantlar da güzel. ama şu gri dodik merakı hala duruyor..?? dodiklere rağmen + puan
-koltuklar gayet iyiydi, uzun vadede yumuşak koltuk dediğin gibi deforme olur mu olmaz mııı?? ama arka koltukları da en azından bir iki kademe yatar hale getirmediklerinden - eğilimli puan
-Direksiyonun altında, pedalların üstünde bulunan uzun ve açık gözü kaldırdıklarından - puan, eblek eblek duran direksiyonu değiştirdiklerinden + puan. daha ciddi, karizmatik duran göğüsün gri renkli kısmı benim pek sevmediğim koca koca yuvarlak havalandırmalardan güzelliğini yitirmiş. radyo çok parlak kalmış. gri plastik-açık parlak radyo, sarı alt plastik, çok karışık ve görüntü kirliliği. buraya - puan. genel görüntüye + diyesim var ama yuvarlak havalandırma, renkler bozuyor.
-"şikayet edilen konsolun kapıyla birleştiği kısımlarda bulunan, sağ ve sol taraflardaki boş kısım" demişsin ama ben çok memnundum ordan, geniş gösteriyordu arabayı. telefon tutmada da çok başarılıydı..lakin bu yenisi çok çok kötü. - - - puan.
- güzelim koca aynalar gitmiş. - - puan. sesi halletmek için de olsa çok kullanışlı aynayı bitirmişler. yazık olmuş. sırf bu yüzden bile değiştirmeyi düşünmem. (yol bilgisayarı ne kadar hoşuma gittiyse--takas yaptıracak kadar-- bu ayna değişimi daha fazlasını geri aldı.--takastan caydıracak kadar--) ya da eski aynalı kullanırım. ama ayna-gövde bağlantısı hala aynı iğrençlikte. o kadar uğraşıyorlar, kapı kolu, renk tampon vs değiştiriyorlar.. iki tane plasitiği değiştirmiyorlar ya çok ilginç.. - verdim.
-silecek koluna da + +. çağdışı bulduğum 3 kademeli silecekten kurtulduğu için. en az 5 kademe gibi görev yapacağını varsayarak söylüyorum yoksa sadece +.
-direksiyon, farlar ayna vs... neyse iyi-kötü... sağ-sol okumalara da + verelim. ama hala o iğrenç tek fonksiyonlu iç aydınlatmalara üç tane eksi. ahan da böyle. - - -. hele heleee yurt dışındaki modellere koyup da burdakilere koymamaları yok muuuuuuuuuuu... ona - lerim yetmez.. bizi burada insan yerine koymuyorlar.. 2009 yılında önü arkası ayrı ayrı yanmayan ışıklara kere . - kere -.
-zaten ulaşamayacağımız 220 lik hız derecesi gereksizdi. senin de dediğin gibi rakamlar güzel değil. hele ben zaten ters duran göstergeleri hiç sevmem. hararet ve yakıt göstergeleri gibi. değişime +, böylesine -.
-Vites kolu ve el freni kolunun bulunduğu kısım göstergelerin aksine gayet güzel, orası arkaya kadar olan kısmıyla + aldı.
-
ben burada şunu anlıyorum adamına göre muamele ford dada var mesela amerika modelleri ile buradaki modeller arasında kalite ve konfor farkı var neden
biz daha fakiriz ondanmı yoksa bizlayik değilmiyiz -
@Sye88 paylaşımın için, @yolcu58, @hitaf73 iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Düşündüğüm tarzda muhabbetler için de her zaman beklerim...
@dragotreis; sana ayrı teşekkür etmem lazım. Onu da paylaşımın üzerinden görüşlerimi ileterek yapayım...
-
güzel çalışma olmuş
emeğine sağlık.. -
Otokoç'da ikinci el bir GLX de vardı. 2007 model ve 50.000 civarında da bir kilometresi vardı. Fotoğrafları aşağıda.
"Temiz" kelimesine yakışmayacak tarzda kirli ve hor kullanılmış bir araçtı. Bu aracı bundan bir hafta önce de yine aynı yerde görmüştüm, direksiyonun baş parmak gelen kısımları simsiyahdı, bu kez gördüğümde biraz da olsa oraları temizlemişler. Orta göbek soyulmuş haldeydi. Koltuklarda hale şeklinde kirler vardı. Arka bagajın kilit kısmı çizikler halindeydi. Daha başka anlatamayacağım ve gözümden kaçan o kadar çok şey vardı ki...
Her neyse; bu araca ilk gittiğimde 24.000 TL , Cumartesi günü gittiğimde de 23.000 TL fiyat vermişlerdi. Otokoç'un çok bilen satış görevlileri acaba bu aracı sahibinden alırken ne kadara saymışlardı; 17.000 mi , 18.000 mi? Herhalde 19.000 20.000 vermezlerdi; önceki tecrübelerimiz bunu gösteriyor.
İşte @dragotreis; bundan dolayı bizim arabalara da taş çatlasın en fazla 21.000 - 22.000 gibi bir fiyat verirler. Bizim araçların tam karşılığı olan, yeni Connect GLX + Plus Paket de 32.000 civarı bir fiyat olduğuna göre; aradaki 10.000 TL farkı vermenin pek de cazip olmadığını söyledim.
Buyrun o aracın fotoğrafları... Almak isteyenler, İzmir Otokoç'a müracaat edebilirler.
Yan bantlar üzerindeki kromajvari çıkıntılara dikkat.
-
quote:
Orjinalden alıntı: dragotreis
e hayırlı olsun efemm sayfanız-yeni konunuz.. benim gibi zırt-pırt konu başlatmadığından seninkiler daha değerli sonuçta Teşekkür ederim. Değer, değer veren kişilere aittir.
yine gayet ansiklopedik, başarılı connectpedia çalışmanızdan dolayı tebrik ediyoruz.. İnşallah herkes, sizin gibi emeğin karşılığını da anlar.
jackdaniels de sormuştu bu yeni kasa-eski kasa farkını, en az 7000-8000 lira falan demişti o da, sen de 10000 civarı diyorsun.. 3-4 bin liradan fazla verilecek kadar güzel olmamış. ha o kadar güzel de olsa o para verilmez sanırım.. Bundan önceki mesajımda gerekli açıklamayı yaptım sanırım.
gelelim özelliklere;
şimdiye kadar yol bilgisayarı, daha işlevsel vites kolu civarı gözleri, hız sabitleyici vb ile cazip geliyordu, ancak
-tamponu ben de beğenmedim, balinalaştırmış aracı bence. eski tampon daha güzel. tampona verdikleri önemi arka köşeli yapıyı ovalleştirmekte de gösterseler daha hoş olurdu. - puan vermiyorum ama + da değil. daha güzeli yapılabilirdi. Aracın dışında, her yerinde hakim olan sert ve köşeli görüntüyü biraz da olsa yumuşatmak için yapmışlar sanırım. Tampon altı için de, Ford'un yeni tasarım anlayışına uygun hareket etmişler.
-arka farlar fena değil. değişiklik olmuş, başka da olabilirdi, ama kötü değil. + puan
-arkadaki marka model yazıları da güzel, sensörlerin altındaki bant da güzel. + puan
-gövde rengi kapı kolları, krom renkli bar ilaveli yan bantlar da güzel. ama şu gri dodik merakı hala duruyor..?? dodiklere rağmen + puan Yeni kasa değişmeden herhalde dodikleri değiştirmeyecekler. Ben de rahatsızım onlardan.
-koltuklar gayet iyiydi, uzun vadede yumuşak koltuk dediğin gibi deforme olur mu olmaz mııı?? ama arka koltukları da en azından bir iki kademe yatar hale getirmediklerinden - eğilimli puan Güzel tespit. Benim (!) gibi kilolu birileri sürekli o koltuklarda seyahat ederse deformasyon elbette olacak gibi görünüyor. Ama senin (!) gibi, eti kemiği bir olanlar için o kadar da kendini salacak gibi değil. Ancak arka koltuklar için yatabilememe eleştirisine ayne katılıyorum.
-Direksiyonun altında, pedalların üstünde bulunan uzun ve açık gözü kaldırdıklarından - puan, eblek eblek duran direksiyonu değiştirdiklerinden + puan. daha ciddi, karizmatik duran göğüsün gri renkli kısmı benim pek sevmediğim koca koca yuvarlak havalandırmalardan güzelliğini yitirmiş. radyo çok parlak kalmış. gri plastik-açık parlak radyo, sarı alt plastik, çok karışık ve görüntü kirliliği. buraya - puan. genel görüntüye + diyesim var ama yuvarlak havalandırma, renkler bozuyor. Müzik sistemini, güncel Mondeo ve Focus'larda kullanılanlardan koymuşlar. Biraz daha hava vermiş araca, ancak ses kalitesi olarak sanki eskisiyle pek bir değişiklik yok gibi. Göğüslüğün üst kısmı için de; eskiden üç tane boşluk vardı, hani direksiyonun hemen önünde olan boşluklar; şimdi bu kısımlar teke inmiş.
-"şikayet edilen konsolun kapıyla birleştiği kısımlarda bulunan, sağ ve sol taraflardaki boş kısım" demişsin ama ben çok memnundum ordan, geniş gösteriyordu arabayı. telefon tutmada da çok başarılıydı..lakin bu yenisi çok çok kötü. - - - puan. Yukarda da yazdığım gibi, "düzeltelelim" derken iyice bozmuşlar.
- güzelim koca aynalar gitmiş. - - puan. sesi halletmek için de olsa çok kullanışlı aynayı bitirmişler. yazık olmuş. sırf bu yüzden bile değiştirmeyi düşünmem. (yol bilgisayarı ne kadar hoşuma gittiyse--takas yaptıracak kadar-- bu ayna değişimi daha fazlasını geri aldı.--takastan caydıracak kadar--) ya da eski aynalı kullanırım. ama ayna-gövde bağlantısı hala aynı iğrençlikte. o kadar uğraşıyorlar, kapı kolu, renk tampon vs değiştiriyorlar.. iki tane plasitiği değiştirmiyorlar ya çok ilginç.. - verdim. Güncel kasanın aynaları zaten, tamamen tasarım hatası. Büyüklük ve işlev olarak evet, çok güzel ben de beğeniyorum. Ancak gövdeyle birleştiği kısım ve uzun yoldaki yaptığı ses ve titreşim, çok kötü. Bunu da düzeltelim derken iyice bozmuşlar. Kör noktayı gösteren diğer ayna tamamen gitmiş...
-silecek koluna da + +. çağdışı bulduğum 3 kademeli silecekten kurtulduğu için. en az 5 kademe gibi görev yapacağını varsayarak söylüyorum yoksa sadece +.
-direksiyon, farlar ayna vs... neyse iyi-kötü... sağ-sol okumalara da + verelim. ama hala o iğrenç tek fonksiyonlu iç aydınlatmalara üç tane eksi. ahan da böyle. - - -. hele heleee yurt dışındaki modellere koyup da burdakilere koymamaları yok muuuuuuuuuuu... ona - lerim yetmez.. bizi burada insan yerine koymuyorlar.. 2009 yılında önü arkası ayrı ayrı yanmayan ışıklara kere . - kere -. Evet, bu konuyu halen düzeltememeleri çok sinir bozucu. Düzeltilseydi, belki de bu araçtan kendi aracıma takacağım ilk mekanizma bu olacaktı. Fakat koca bir hayalkırıklığı...
-zaten ulaşamayacağımız 220 lik hız derecesi gereksizdi. senin de dediğin gibi rakamlar güzel değil. hele ben zaten ters duran göstergeleri hiç sevmem. hararet ve yakıt göstergeleri gibi. değişime +, böylesine -. Rakam yapısı sanki Amerikan araçlarını andırır gibi, yani dış kısımlarına mil, iç kısımlarına km değerleri gelecek gibi ayarlanmışa benziyor. Ancak ben bu son halini beğenmedim.
-Vites kolu ve el freni kolunun bulunduğu kısım göstergelerin aksine gayet güzel, orası arkaya kadar olan kısmıyla + aldı. Burası için tek eleştirim, renk konusunda olacak. Krem yerine siyah kullansalardı daha iyi olacaktı. Zemine en yakın kısım olmasından dolayı, çok çabuk kirleniyor.
Teşekkür ederim...
-
Konunun yerini değiştiren sayın Yöneticiler...
Lütfen rica ediyorum, eski yerine koyabilir misiniz? Zira şimdi aldığınız yerde benzer bir konu var zaten, bu daha farklı bir konu. Polemik olmaması için ben orada açtım, yarın bir gün muhtemel bir problemde iki topicten birisinin kilitlenmemesi için ve oradaki arkadaşlara da saygısızlık olmaması için lütfen eski yerine koyunuz.
Rica ediyorum.... -
Bu güzel paylaşım için verdiğiniz emeğe teşekkür ediyorum,değerli araştırmalarınızın devamını beklerim. -
quote:
Orjinalden alıntı: akmenx
Bu güzel paylaşım için verdiğiniz emeğe teşekkür ediyorum,değerli araştırmalarınızın devamını beklerim.
Asıl ben teşekkür ederim...
Sizleri de tekrar burada görmek güzel...
Eğer yine eski yerine koyarlarsa, Connect Team başlığına da zarar vermememiş olacağız. Yoksa burada "ikisinden birisi fazla" diyerek birini kapatmalarından korkarım; o da hiç istemediğim bir durum...
Burası için de; emek vererek yaptığım bir çalışmanın heba ve zayi olmasını istemiyorum...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lukunku -- 13 Nisan 2009; 12:50:14 > -
Bu renk de güzel olacak yeni Connect'te.
-
İşte yukardaki fotoğraflardan; Türkiye'de satılacak Connect'lerdeki farkları da anlayabiliriz.
Gövde rengine boyanan ayna ve kapı kolları, yan bant üzerindeki krom ilave, jant, ön panjurdaki krom detaylar vs.
Ama herhalde; arka farlarda farklılığa gitmezler.
Benzer içerikler
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X