- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
BMW Resimler, Modeller, Özellikler ve Videolar İle Tarihi Kronoloji
364 Cevap478366 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1] 3 4 5 6 7      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2006; 20:29:35 

Son Güncelleme İle (08.07.2006) BMW MPOWER 30 Yıllık Tanıtım Filmi, BMW M5 E39 Yasaklanmış Reklam Filmi, 1988 BMW E30 2.0 IS Reklam Filmi ve 3 Adet BMW M1 Test Sürüş ve Yarış Videoları Bu Modellere Ait Başlıkların Altına Eklenmiştir.

0


[font="Arial"]Arkadaşlar bu sayfada BMW'nin tarihi kronolojisini resimlerle anlatmaya çalıştım. BMW hakkında öğrenmek, sormak ve yapmak istediğiniz bütün yorumları ve eklemek istediğiniz bütün resimleri burada yayınlarsanız sevinirim. Bu sayfa sürekli güncellenecektir. Çok resim yüklü olduğundan dolayı sayfa geç açılabilir; birkaç dakika beklerseniz resimler yüklenecektir ve zevkle okuyabileceğiniz bir kompozisyon göreceğinize eminim. Hepinize Saygılar...



BMW 500 Serisi

BMW 501
Model Yılı =1954
Motor Hacmi = 2.000cc - 2.600cc
Motor Türü = V8
Maksimum Hız= 160 - 190km/saat
0




BMW 502
Model Yılı = 1954
Motor Hacmi = 2.600cc
Motor Türü = V8
Maksimum Hız= 160 - 190km/saat
0




BMW 503
Model Yılı = 1954
Motor Hacmi = 2.600cc
Motor Türü = V8

0


0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0

BMW 600 Serisi

0

0

0


Üretimine 1955 yılında başlanılmış.
Motor hacmi = 582cc
Maksimum hız = 64m/ph
Şanzıman = 4 vites

0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0

BMW 700 Serisi

0

0

0


Üretimine başlama tarihi 1960.
Cupe ve sedan olarak iki çeşittir.
Motor hacmi = 697cc
Motor gücü = 73 HP
Maksimum hız = 64m/ph
Şanzıman = 4 vites

0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0

BMW 3200CS Serisi

0

0


0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0


Yıl 1963. BMW'den yeni modeller;
BMW 1500 BMW 1800 BMW 2000C BMW 200CSModelleri

BMW 1500 Serisi

0

0


0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0

BMW 1600 Serisi

0

0

0


1600GT
0


0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0

BMW 1800 Serisi

0

0


0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0

BMW 2000 Serisi

0

0


Motor hacmi = 1990cc
Motor gücü = 100 HP
Maksimum hız = 185km/saat
Şanzıman = 4 vites

0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0

Yıl 1972. Bir Efsanenin Doğuşu!!!BMW 5 Serisi

BMW 5 Serisi

0

0

0

1972'de çıkan ilk modellerin silindir hacmi 2500cc ve 6 silindirden oluşmakta. 5 ileri şanzıman bulunmakta.

0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0

Yıl 1975. Yeni Bir Efsane Daha Doğuyor !!!BMW 3 Serisi

[font="Times New Roman"]Bunlar E21 Kasalar

0

0

0

0

0

0



Bu model 3 serisi araçların çoğunda elektrikli ayna standart olarak bulunuyor. 6 silindir motor çeşitleri var. Aracın en büyük özelliği güvenlik. Şese kaza anında katlanacak şekilde üretilmiş. Tavan her zaman yukarı doğru bombe alıyor ve 140km/saat hızla bile çarpsanız sürücü ve yolcuların oturduğu bölüme motordan hiçbir parça gelmiyor. Kaza anında motor sola ve diğer bütün parçalar sağa doğru kayıyor. Şasi katlanarak teker üzerinde toplanıyor (bizzat test ettim )

3.0 S/i
0

0

0


0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0

1976 Yılında BMW 6 Serisi Doğuyor!!!

0


6 Series Models:

1976 - 1979 630 CS 2986 cc, ohc, 185 hp 6 cyl, Solex 4A1 carburetor
1976 - 1979 633 CSi 2986 cc, ohc, 185 hp 6 cyl, fuel injection
1976 - 1984 635 CSi 3210 cc, ohc, 200 hp 6 cyl, fuel injection
1978 - 1989 628 CSi 3453 cc, ohc, 218 hp 6 cyl, fuel injection
1979 - 1989 628 CSi 2788 cc, ohc, 184 hp 6 cyl, fuel injection
1987 - 1989 M6 3453 cc, dohc, 6 cyl, 256 hp (US), 286 hp (Euro), fuel injection

0



[font="Times New Roman"]MODİFİYE EDİLMİŞ 6 SERİSİ...

1982 BMW 6.35 CSI
0


1986 BMW 6.35 CSI
0


0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0

BMW 7 Serisi

1977 Yılında Doğmuştur. Buyrun Resimler ve Teknik Özellikler...

0

0

0

0

0


0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0

[font="Times New Roman"]YIL 1982

BMW 3 SERİSİ E30

0

0

0


0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0

[font="Times New Roman"]YIL 1983

BMW 5 SERİSİ E28 KASALAR

0

0


Teknik Özellikler

0


0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0

[font="Times New Roman"]YIL 1989


BMW 8 SERİSİ

0


[font="Times New Roman"]Teknik Özellikler
0




0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0

0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0
BMW M Serisi


VİDEOLAR

BMW M POWER Reklam Videosu İçin Tıklayınız


[font="Times New Roman"]Arkadaşlar buyrun size BMW'nin en teknik araçları olan M Serisi

[font="Times New Roman"]BMW M1 SERİSİ
0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0

M1 Road Car

İlk olarak 1978 yılında doğdu. Sınırlı sayıda üretildi ve şu anda dünyada sadece 455 adet var. Türkiye'de hiç olmamakla birlikte yurt dışında ikinci el fiyatları 100.000$'dan başlamaktadır.

Teknik Özellikler


Silindir Sayısı : 6 in-line, mid mounted
Silindir Hacmi : 3453cc
Güç : 277hp @ 6500rpm
Max Tork : 243lb @ 5000rpm
Ağırlık : 3175lb
Max Hız : 162mph (270km/saat)
Hızlanma : 0-100kmh(62mph) in 5.6sec
Yakıt Tüketimi: 14.4 mpg
Front Wheels/Tires: Alloy 7x16 205/55 VR16
Rear Wheels/Tires: Alloy 8x16 225/50 VR 16
Engine Mangement System: Kugelfischer-Bosh Mechanical injection


Buyrun size 1978 model bir M1
0

0

0

0

0


Bu da modifiyeli hali
0

0

0

0

0

0

0


VİDEOLAR

2 BMW M1 Yarış Videosu İçin Tıklayınız
BMW M1 Test Sürüş Videosu İçin Tıklayınız
BMW M1 Test Sürüş Videosu 2 İçin Tıklayınız

0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0

[font="Times New Roman"]BMW M3 SERİLERİ
0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0

[font="Arial"]1987 M3 E30/2S
0


VİDEOLAR

1988 BMW E30 3.20 IS Reklam Videosu İçin Tıklayınız


[font="Arial"]1990 M3 E30/2CS
0



[font="Arial"]1995 M3 E36/2CS
0



[font="Arial"]1995 M3 E36/2S
0



[font="Arial"]2002 M3 E46/2S
0



[font="Arial"]2003 M3 E46/2CS
0


[font="Arial"]2006 MODEL M3'LER
0

0

0

0


[font="Times New Roman"]Teknik Özellikler
0




0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0

[font="Times New Roman"]BMW M5 SERİLERİ
0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0

[font="Arial"]1979 M5 E12/1S
0


TEKNİK ÖZELLİKLER

0



[font="Arial"]1987 M5 E28/S
0


TEKNİK ÖZELLİKLER

0



[font="Arial"]1990 M5 E34/S
0


TEKNİK ÖZELLİKLER

0




[font="Arial"]1994 M5 E34/5S
0


TEKNİK ÖZELLİKLER

0




[font="Arial"]2000 M5 E39/S
0


VİDEOLAR

BMW M5 E39 Yasaklanmış Reklam Videosu İçin Tıklayınız



TEKNİK ÖZELLİKLER





[font="Arial"]2006 M5 E60
0


TEKNİK ÖZELLİKLER




0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0

[font="Times New Roman"]BMW M6 SERİLERİ
0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0

[font="Arial"]M6 E24/1S + 2S

1984 Model M635 CSi

0


1987 Model M6 USA

0


TEKNİK ÖZELLİKLER

0



[font="Arial"]M6 E63

2004 Model M6 E63

0


0


0



TEKNİK ÖZELLİKLER




0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0


[font="Times New Roman"]BMW Z SERİLERİ


[font="Arial"]Z1 Z1 Kasa Roadster Versyonu

1988 Model Z1 Roadster

0


0


TEKNİK ÖZELLİKLER




[font="Arial"]Z2 Z2 Kasa Roadster Versyonu

0


TEKNİK ÖZELLİKLER




[font="Arial"]Z3 E36/7 E36/8 Kasa Roadster Versyonu


Z3 E36/7 Kasa Roadster

0


Z3 E36/8 Kasa Roadster

0


TEKNİK ÖZELLİKLER

0



[font="Arial"]Z4 E85 E89 Kasa Roadster Versyonu


Z4 E85 Kasa Roadster

0


Z4 E89 Kasa Roadster

0


TEKNİK ÖZELLİKLER

0



[font="Arial"]Z8 E52 Kasa Roadster Versyonu


Z8 E52 Kasa Roadster

0


TEKNİK ÖZELLİKLER

0






0
" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0" align="middle" border="0" alt="" onerror="imgError(this)"> 0


[font="Times New Roman"]BMW X SERİLERİ


[font="Arial"]BMW X5 Serisi E53 - E70 Kasalar

X5 E53 Kasalar

0

0

0

0

0

0

0


X5 E70 Kasalar

0



TEKNİK ÖZELLİKLER

0



[font="Arial"]BMW X3 Serisi E83 Kasalar

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0



TEKNİK ÖZELLİKLER

0




[font="Courier New"]Teknik Verilerin Bir Kısmı www.bmwteam.net sitesinden alıntıdır.


[font="Courier New"] 1 ve Mini SERİSİ YAKINDA EKLENECEKTİR



GÜNCELLENİYOR!!!




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prozium -- 16 Temmuz 2006; 14:50:44 >


1361 Mesaj
23 Mart 2006; 20:39:50 

BMW nin açılımı bildiim kadarıyla bavyera motor warirors bu adın 2. dünya savaşına kullanılan motorlarla bi alaksı varmı yoksa bmw lerin eski uçak motorlarından yapıldııı bi efsanemi? bide bir arkadaşım 2004 3 20d almayı düşünüyo, nası bilirsin 3 20 d yi standart özelliklerneler, ne kadar yakar şehir içi sakin bi kullanımla km de vs vs saygılar ve paylaşım için teşekkürler


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2006; 20:52:26 

EDİT : İlk mesaja eklenmiştir



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prozium -- 16 Temmuz 2006; 14:52:14 >

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2006; 21:18:46 

Fazla İlgi yok Heralde. Arkadaşlar Topic aşağılara düşerse bu kadar emek boşa gider


 
2583 Mesaj
23 Mart 2006; 21:57:07 

walla çok güzel bi çalışma ama son dönemdekileri biliyoruz die yazmamışsın heralde..her ne kadar bilsek de her gördügümde yüreğim daha hızlı carpar...arkadaş 320 d demiş..bildigim kadarıyla yakıt tüketimi gerçekten çok azmış diğer 2000 motor dizellere göre..


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2006; 22:00:47 

quote:

Orjinalden alıntı: lord of chaos
BMW nin açılımı bildiim kadarıyla bavyera motor warirors bu adın 2. dünya savaşına kullanılan motorlarla bi alaksı varmı yoksa bmw lerin eski uçak motorlarından yapıldııı bi efsanemi? bide bir arkadaşım 2004 3 20d almayı düşünüyo, nası bilirsin 3 20 d yi standart özelliklerneler, ne kadar yakar şehir içi sakin bi kullanımla km de vs vs saygılar ve paylaşım için teşekkürler





Bayerische Motor Werke (BMW) BMW 1900'lü yılların başından itibaren uçak motoru ürettiği için amblemi de amblemi'de uçak pervanesine benzer. Mavi yerler gökyüzü ve beyaz yerler bulutlar . İşte amblem

0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prozium -- 25 Nisan 2006; 12:50:09 >


6517 Mesaj
23 Mart 2006; 22:08:59 

yeni M3?


_____________________________


STANCEWORKS GOLF MK7 - BEYAZ - CAM TAVAN - 18'' DURBAN - KUM BEJİ İÇ MEKAN - KARARTILMIŞ CAMLAR - BEŞİKTAŞ PLAKA
R-LINE ÖN TAMPON


 
2583 Mesaj
23 Mart 2006; 22:08:59 

0


BU NE MUHTEŞEM Bİ GÖRÜNTÜDÜR YAW...76 MODEL ARABADAKİ DİZAYNA BAK...HARİKAAA...


_____________________________



 
1139 Mesaj
23 Mart 2006; 22:10:19 

güsel bi çalşma devamını bekliorz


_____________________________

F20 SPORTLİNE

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2006; 22:17:05 

Arkadaşlar kronolojik sıraya göre gidiyorum. 1950 yılından başladık şimdi 1976 yılındayız


10889 Mesaj
23 Mart 2006; 22:22:15 

ellerine sağlık çok güzel olmuş BMW nin yeri benim için de çok ayrıdır

yanlız ablemi hakkındaki yorumun bilinen şekli ile doğru değil...

mavi kısım pervane şeklidir


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2006; 22:31:46 


quote:

Orjinalden alıntı: infinite

ellerine sağlık çok güzel olmuş BMW nin yeri benim için de çok ayrıdır

yanlız ablemi hakkındaki yorumun bilinen şekli ile doğru değil...

mavi kısım pervane şeklidir



Ben bu şekilde biliyordum. Düzelttiğin için teşekkürler


232 Mesaj
23 Mart 2006; 22:39:52 

yenileri de bekliyoruz...


_____________________________

psn: madmax82_ist
oyunlar: GT5, Fifa11, Grid Reloaded

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2006; 22:44:59 


quote:

Orjinalden alıntı: madmax82

yenileri de bekliyoruz...


Devam ediyor


 
1532 Mesaj
23 Mart 2006; 22:51:29 

cok güzel calısma tebrige deger


_____________________________

Motoru dinleyen adam :)
Ağzı olan konuşuyor...

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2006; 22:57:09 


quote:

Orjinalden alıntı: noss

cok güzel calısma tebrige deger


Teşekkürler. Yukarı taşıyalım topic ölmesin

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2006; 23:33:12 

silindi



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prozium -- 24 Mart 2006; 23:32:57 >

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Mart 2006; 23:46:45 

silindi...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prozium -- 24 Mart 2006; 23:35:11 >

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Mart 2006; 0:04:37 

silindi...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prozium -- 24 Mart 2006; 23:36:45 >


10527 Mesaj
24 Mart 2006; 0:06:10 

0


Bayerische Motoren Werke AG
Turkcesi : Bavyera Motor Fabrikası AŞ

Model Açılımları şunlar Gibidir:

000 i = İnjection
000 x = 4 Çeker
000 ti = Compact
000 ci = Cabriolet
000 d = Dizel
000 xd = Dizel + 4 Çeker
000 Li = Long (Limousine)
000 Ld = Long + Dizel
Z0 = Z Series (Sport Roadster Serisi)
x0 = x Series (Arazi Serisi)
1xx = Dusuk sınıf 1 Serisi
3xx = 3 Serisi Orta Sedan Sınıfı
5xx = 5 Serisi Sedan Lux Sınıf
6xx = 6 Serisi Sport Sedan Sınıfı
7xx = 7 Serisi Süper Lüx Sınıf
Mx = M Serisi (Performans ve Sportif Araçlar)
Bx = Alpine Serisi
Touring = Station Wagon


Motor Güçleri:

x16 : 1600cc
x18 : 1800cc
x28 : 2800cc
x25 : 2500cc
x30 : 3000cc
x45 : 4500cc
x50 : 5000cc
x60 : 6000cc



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozdamar -- 24 Mart 2006; 0:23:46 >


_____________________________



10527 Mesaj
24 Mart 2006; 0:11:06 

0


Kasa Adlarına Göre Model Açılımları

* BMW E3 - (1968-1977) 2.5, 2.8, 3.0, 3.3 "New Six" sedans
* BMW E9 - (1969-1975) 2800CS, 3.0CS, 3.0CSL "New Six" coupés
* BMW E12 - (1972-1981) 5 Series
* BMW E21 - (1975-1983) 3 Series
* BMW E23 - (1977-1986) 7 Series
* BMW E24 - (1976-1989) 6 Series
* BMW E26 - (1978-1981) M1
* BMW E28 - (1981-1988) 5 Series
* BMW E30 - (1982-1991) 3 Series
* BMW E31 - (1990-1999) 8 Series
* BMW E32 - (1986-1994) 7 Series
* BMW E34 - (1988-1995) 5 Series
* BMW E36 - (1991-1999) 3 Series/Z3 (as E36/7) (1999 model as M3 only)
* BMW E38 - (1994-2001) 7 Series
* BMW E39 - (1996-2003) 5 Series
* BMW E46 - (1998-2005) 3 Series
* BMW E52 - (2000-2004) Z8
* BMW E53 - (2000-present) X5
* BMW E60 - (2004-present) 5 Series
* BMW E63 - (2004-present) 6 Series coupe
* BMW E64 - (2004-present) 6 Series convertible
* BMW E65 - (2002-present) 7 Series short wheel base
* BMW E66 - (2002-present) 7 Series long wheel base
* BMW E70 - future X5
* BMW E83 - (2004-present) X3
* BMW E85 - (2003-present) Z4
* BMW E87 - (2004-present) 1 Series
* BMW E90 - (2005-present) 3 Series
* BMW E91 - (2005-present) 3 Series Wagon



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozdamar -- 24 Mart 2006; 0:12:02 >


_____________________________



10527 Mesaj
24 Mart 2006; 0:17:10 

0


Kullandığı Teknolojilerin Sözlüğü ..

Dynamic Drive :


Dynamic Drive aktif bir süspansiyon sistemidir. Bu sistem ile ön ve arka akslarda bulunan aktif stabilizatörler
('anti-roll bar'lar) sayesinde yatay araç dinamiğinde çok yüksek bir denge sağlanır. Mekanik stabilizatörler içinde
dönen hidrolik elemanlar (aktive edici elemanlar), ön ve arka aksta iki adet basınç kontrol valfi üzerinden, sadece
virajlar sırasında stabilizasyonu sağlar. Böylece virajlarda oluşan yana yatmalar minimuma indirgenirken, aracın
geneldeki seyir konforu en üst düzeyde tutulmuş olur. Dynamic Drive her hızda maksimum ataklığı, optimum direksiyon
kontrolünü sağlar. Özellikle arkada oturan yolcular bunun avantajlarını çok net hisseder: Otomobilin arkasında okuma ve çalışma,
yanal hareketlerin azalmasından dolayı çok daha keyifli olur. En önemlisi Dynamic Drive, sürücüye direksiyon hakimiyetinde yepyeni bir boyut getirir.



Elektro-Mekanik Park Freni :


Elektro-mekanik park freni, hiçbir güç sarf edilmeksizin, kokpite yerleştirilmiş bir düğme vasıtası ile kontrol edilen otomatik bir el frenidir.
Aracı park konumunda sabitlemenin dışında iki fonksiyonu daha vardır: "Autohold" ve "Hillhold". Autohold, otomobilin hareket etmediği
anlarda otomatik olarak el freninin devreye girmesini sağlar. Sürücü, diğer tüm otomatik şanzımanlı araçlarda olduğu gibi, durduğu
anlarda ayağını devamlı frende tutmak zorunda kalmaz. Harekete geçilmek istendiğinde gaz pedalına basıldığı anda fren kendini otomatik
olarak çözer. Hillhold fonksiyonuyla ise otomobilin yokuş yukarı kalkışlarında, otomatik frenleme ve fren çözülmesi sayesinde geri kaymasını önlenir.
otorun çalıştığı anlarda tüm frenleme hidrolik olarak DSC pompası üzerinden yapılır. Ancak motorun çalışmadığı durumlarda frenleme mekanik olarak
geleneksel el freni mekanizması üzerinden arka akslarda yapılır. Güvenliğin sağlanması için otomobilin motor çalışırken terk edilmesi durumunda,
gaz pedalına basılarak frenin çözülmesi önlenmiştir (otomatik vites otomatik olarak P konumuna geçer).



Elektronik Süspansiyon Sertlik Kontrolü "EDC" :


Elektronik süspansiyon sertlik kontrolü, sürüş konforunu olabilecek en iyi sürüş güvenliği ile birleştirir.
Ek olarak bu sistem sayesinde otomobilin yük durumuna bağlı kalmaksızın her zaman aynı kalan süspansiyon
özellikleri sağlanır. Ayrıca otomobilin sürüşünü etkileyecek her türlü hareketi sezicilerle sürekli gözlenir.
Tüm değerler bir mikroişlemci tarafından değerlendirilir ve çıkan sonuçlara göre amortisörlere komutlar gönderilir.
Amortisörlerde bulunan valfler sayesinde sertlik kademesiz olarak ayarlanır ve değişen yol, yük ve sürüş şartlarına göre uyum sağlanır.
Frenlemelerde, yol sathından veya virajlı yollarda kullanımdan ya da hızlanmalar sonucunda oluşan gövde hareketleri hissedilir derecede azalır.
Ayrıca sürücü, Controller vasıtası ile "Sport" programı yani daha sportif bir süspansiyon ayarını seçebilir.



iDrive :


iDrive, sürücünün otomobili sezgisel ve interaktif olarak kullanmasını sağlayan, yenilikçi bir kavramdır.
Sayıları azaltılmış düğmeler ve kumanda elemanları sayesinde, sürücü gözünü yoldan neredeyse
hiç ayırmaz ve otomobilin iç mekanı sadeleşir. Böylece sürüş ve konfor alanları birbirinden ayrılır.
Sürücünün yola konsantre olabilmesi için, Start/Stop kontrol düğmesi gibi önemli tuşlar sürücünün etrafındaki
alana yerleştirilmiştir. Ayrıca otomatik klima tuşları gibi konfor fonksiyonlarına yönelik elemanlar ise hem sürücü
hem de ön yolcunun ulaşabileceği şekilde ortadadır. Kontrol Ekranı ve bu ekrana giriş yapmayı sağlayan ve sezgisel
olarak tek el ile kullanılabilen Controller da bu bölgededir. Controller, sekiz yöne hareket ettirilebilir. Menüler ise bir rüzgar
gülü mantığında yerleştirilmiştir. Tüm fonksiyonlar hiyerarşik bir şekilde birincil ve ikincil olmak üzere sıralanmıştır. Radyo ses seviyesi,
silecekler, ısı ayarı veya arka cam rezistanı gibi birincil fonksiyonlar alışıldığı gibi birer kontrol düğmesi vasıtası ile kullanılır.
Anlık tüketim gibi ikincil fonksiyonlar ise Kontrol Ekranı üzerinden Controller ile kumanda edilir. Böylece sürücü gerçekten
dikkat etmesi gereken şeylere konsantre olur.



Aktif Hız Kontrolü :


Aktif hız kontrolü, klasik hız kontrolünün (cruise control) geliştirilmiş bir fonksiyonudur. Bu sistemle radar
vasıtası ile önceden seçilmiş bir hızın sabit tutulması sağlanır. Radar sezici ve kontrol ünitesi birleştirilmiş ve
ön tamponun altında bulunan bir bölgeye yerleştirilmiştir. Bu donanım sayesinde BMW'niz önde giden bir araca
yaklaştığında, sistem aracı otomatik olarak farkeder ve önceden belirlenmiş bir mesafeyi (üç değişik ayar mümkün) sabit tutar.
Otomobilin önü açıldığında, hafızada bulunan hıza ulaşmak için otomatik olarak hızlanır. Fren pedalına yapılacak küçük bir dokunuş,
sistemin devre dışı kalması için yeterlidir. Bu sistem ile sürücü tamamen trafiğe konsantre olabilir ve böylece sürüş konforu artar.
Ancak trafik durumuna göre sürüş şekli doğal olarak sürücünün sorumluluk alanı içindedir.


Hi-Fi Professional LOGIC7 :


Bu Hifi sistemi, tüm bilinen ses formatlarının 13 hoparlör üzerinden çok kaliteli bir şekilde verilmesini sağlar.
7 mid-range, 4 tweeter ve 2 adet merkezi yerleştirilmiş subwoofer ile hiçbir sistemle kıyaslanamayacak bir ses elde edilir.
Tweeter'lar ve orta frekans hoparlörleri (100 mm çaplı) aluminyum membranlara sahip olup, subwoofer'lar seramik alaşımlıdır.
6 orta frekans hoparlörü dört kapıya ve arka cam önüne yerleştirilmiştir. Bu hopörlerlerin sonuncusu ise kokpitin tam ortasına monte edilmiştir.
Subwoofer'lar (217 mm çaplı) ise ön koltukların altında bulunmaktadır. Bu merkezi bas kavramı ile bas seslerin tüm iç mekana eşit dağılımı sağlanmıştır.
Bunu sağlamak için yüksek performanslı hoparlörler aracın tabanına yerleştirilmiştir. Böylece eşiklerde bulunan tüm boşluklar hacimli ses üretimi için kullanılmıştır.
Bu düzenleme ile bagaj hacmi daraltılmamış, arka cam önünde oluşan titreşimler önlenmiş ve bas seslerin çok net bir şekilde elde edilmesi sağlanmıştır.




Adaptif Farlar :


Adaptif far çalışma sisteminde, virajlar alınırken, sensörler araç hızını, savrulma oranını ve direksiyon açısını tespit ederler.
Daha sonra elektro-mekanik bir sistem, virajın yerleşimine uygun bir biçimde xenon farların yönünü ayarlayarak yolun ileri
kısımlarında azami düzeyde aydınlanma sağlar. Sizin açınızdan bunun anlamı, gece yolculuklarında güvenliğinizin belirgin bir biçimde artmasıdır.



Aktif Direksiyon :


Nasıl Servotronic, klasik hidrolik direksiyon yumuşaklığını hıza göre ayarlayarak konfor ve güvenliği birleştiriyorsa,
Aktif Direksiyon (active steering) da direksiyonun tur sayısını hıza göre ayarlar. Bu olağanüstü özelliğe sahip bir otomobilde,
düşük hızlarda çok kısa turlu bir direksiyona sahip olur ve hafif direksiyonunuzu çok az çevirerek park ve manevra kolaylığı
yaşarsınız; yüksek hızlarda ise tur sayısı artarak otomobilin yön tutuş dengesini artırılmış, güvenli ve rahat kullanımı garantiye alınmış olur.



ASC + T ( Automatic Stability Control + Traction) :


Kalkışlarda veya buzlu 'kaygan' yollarda viraj dönüşlerinde, tahrik tekerleklerinde ambelaj (birinde veya her ikisinde,
farklı oranlarda dönüş sayısı artışı) oluşur. Sistem ABS sensörlerinden devir uyarısı alarak 'tahrik tekerlekleri'
serbest tekerleklerden gelen devir sinyaliyle karşılaştırır. Belli bir değerin üzerinde ambelaj söz konusu olursa
ambele olmuş tekerlekleri bu durumdan kurtarmak için DME (Digital Motor Electronic) ile haberleşerek motordan
gelen torku azaltma yoluna gider. DME , bu talebi yerine getirmek için: ateşleme zamanını geciktirir, enjökterlerdeki
yakıt miktarını azaltır, gaz kelebeğini kısma işlemlerini yapar. Buna ek olarak sistem ambelaj oranları arasında sağ ve solda
fark varsa, sağ ve/veya sol tekerlekleri ABS sistemine komut verilerek frenler; bu arada boylamasına kararlılık da kaybolmaz.



ABS (Antilock Braking System) :


Aracın frenlenmesi sırasında, yol yüzeyinde lastiklerin tutunabilme gücüne göre belirli bir fren dozajı
aşıldığında tekerlekler bloke olurlar. Frenlenen tekerlekte oluşan blokaj sorununu çözebilmek için
ABS sistemi fren hidrolik sıvı basıncını belirli bir aralıkta azaltır veya çoğaltır. Bunun için ABS sistemi
4 tekerlekte de bulunan tekerlek devir sensörlerinden uyarı alır ve fren hidroliği basıncını düzenler.
Bu durum frenleme sırasında aracın savrulmasını engeller ve kararlığı artırır. Aracın frenlenmesi sırasında
boylamasına kararlılık kaybolmaz; tekerlekler bloke olmazlar, maksimum frenleme sırasında bile direksiyon hakimiyeti kaybolmaz,
düşük sürtünme katsayılı yollarda frenleme sırasında tekerleklerde blokaj oluşumu engellenir.



Servotronic :

Klasik hidrolik direksiyon sistemine sahip araçlarda düşük hızlarda sürüş kolaylığı ve konfor sağlanırken yüksek hızlarda
direksiyon cevabının yumuşak olması nedeniyle aktif güvenlik azaltır. Bu yüzden servotronic sistem hidrolik direksiyon sisteminin
güç desteğini araç hızına bağımlı kılar. Park manevralarında maksimum konfor, yüksek hızda aktif güvenlik standardizasyonu ve
direksiyon cevabının daha net hissedilmesini sağlar.
[değiştir]


DSC (Dynamic Stability Control) :


Belli bir hızın üzerinde viraja girildiğinde araçta oluşan oversteer 'aşırı dönme' ve understeer 'az dönme' problemlerini
algılayarak ASC+T ve ABS sistemlerini kullanarak problemi fiziksel limitler dahilinde çözen üst hiyerarşide bir sistemdir.



CBC (Cornering Braking Control) :

Otomobil viraj içinde iken ani frene basıldığında eğer arkadan tahrikli ise genellikle aracın burnu viraj içine, arkası
viraj dışına kayma eğiliminde olur (oversteering). Önden tahrikli ise genellikle burnu viraj dışına kayar (understeering).
Böyle bir durumda frenleme esnasında arka tekerleklere gereksiz fazlalıkta fren etkisi uygulandığında bloke olabilirler.
CBC sistemi burada devreye girerek bu tekerlekteki fren gücünü limitler. Eğer araç sağa doğru bir virajda ise sağ arka
tekerlek sola doğru virajda ise sol arka tekerlekteki devir sayısı yükselecektir. CBC bu durumda sadece viraj içi arka tekerleğin
devrinin yükselmesini öteki tekerleklere göre engelleyecektir. Bu durumda araç spin hareketinden korunmuş olacaktır.



DBC (Dynamic Braking Control) :

Bu sistem tamamen sürücünün panik durumlarda frenlemesine yardımcı olacak şekilde programlanmıştır.
DBC fren pedalı basıncını ve ayağın gaz pedalından çekiliş hızını parametre olarak kullanır.
Sürücü aniden ayağını gazdan çekip frene bastığında, sistem bunu panik durum olarak algılar
ve bir insanın yapamayacağından daha hızlı ve etkili bir frenaj sağlar. Kısacası tehlikeli durumu algılayıp sürücüden
daha önce fren sistemini gerekli basınçla harekete geçirir bunu hidrolik etki ile yapar. Daha önce bir rezervuarda
toplanan yüksek hidrolik basınç böyle bir durumda serbest bırakılarak çok hızlı bir şekilde tekerleklere dağıtılır.



VANOS:

Motor alt ve üst devir aralıklarında gezinirken, kam milinin(sübapların hareketini sağlayan mil) sübap açılma-kapanma ve açık
kalma zamanlarını değiştirebilen sistemdir.Sonuç olarak düşük süratlerde daha fazla tork,yüksek devirlerde daha iyi performans elde edilir.



Valvetronic:

Seri motor üretiminde benzersiz bir teknolojidir.Valvetronic sayesinde hava emme valflerinin sürekli değişken hareketleri
sağlanarak motorda gaz kelebeğine ihtiyaç duyulmaz. Daha az tüketim, daha düşük egzos emisyonu, bununla beraber
daha dinamik ve anında tepkili bir sürüş avantajı elde edilir.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozdamar -- 24 Mart 2006; 0:23:32 >


_____________________________



10527 Mesaj
24 Mart 2006; 0:25:20 

0


BMW Kısa Tarihçe



BMW (Bayerische Motoren Werke AG'nin kısaltması)(Türkçe: Bavyera Motor Fabrikası A.Ş.),
Alman otomobil ve motorsiklet üreticisi. BMW ayrıca, Mini ve Rolls-Royce Land Rover otomobil şirketlerinin sahibidir.

Şirketin sloganı ve resmi kurumsal dili İngilizcedir.
Sloganı 'The Ultimate Driving Machine' yani 'En Gelişmiş Sürülebilen Makina'. ,
Bu sloganla, ünlü Alman teknolojisini ve AR-GE'deki kendine güveni vurguluyor.

Şirket, 1913 yılında Karl Friedrich Rapp tarafından Almanya'nın Münih kentinde kurulmuştur
ve mimari olarak meşhur merkezi halen oradadır. Ilk zamanlarda sadece uçakmotoru üreten şirket,
1928 yılında satın aldığı Fahrzeugtechnik Eisenach A.G. otomobil şirketinden sonra otomobil üretiminine girmiştir.
BMW ilk otomobil seri üretimini 1929'da 3/15 PS ismindeki otomobil ile başlamıştır.

BMW ilk olarak uçak motoru üretimi yapan bir firmaydı. Bu yüzden parçalı amblemin mavi kısmı gökyüzünü beyaz kısmıda uçak pervanesini temsil etmektedir.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Mart 2006; 0:28:02 

Silindi...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prozium -- 24 Mart 2006; 23:38:09 >


10527 Mesaj
24 Mart 2006; 0:28:31 

0



Tavsiye edilen 2006 anahtar teslim perakende BMW fiyat listesi




* : 04.02.2006 için geçerli tavsiye edilen anahtar teslim satış fiyatıdır (1 Euro = 1,6061 YTL).


Model Motor Güç (bg) Yakıt Fiyat (Euro) Fiyat (YTL) *

BMW 116i - 2006 4 silindir-1596cc 116 Kurş. 98 28.837 46.315
BMW 120i - 2006 4 silindir-1995cc 150 Kurş. 98 40.461 64.984
BMW 130i - 2006 6 silindir (sıralı)-2996cc 265 Kurş. 98 64.234 103.166
BMW 120d - 2006 4 silindir-1995cc 163 Dizel 42.349 68.016

BMW 316i Sedan - 2006 4 silindir-1596cc 116 Kurş. 98 36.112 57.999
BMW 320i Sedan - 2006 4 silindir-1995cc 150 Kurş. 98 52.261 83.936
BMW 325i Sedan - 2006 6 silindir (sıralı)-2497cc 218 Kurş. 98 68.872 110.615
BMW 325xi Sedan - 2006 6 silindir (sıralı)-2497cc 218 Kurş. 98 73.214 117.589
BMW 330i Sedan - 2006 6 silindir (sıralı)-2996cc 265 Kurş. 98 82.146 131.935
BMW 330xi Sedan - 2006 6 silindir (sıralı)-2996cc 258 Kurş. 98 86.489 138.909
BMW 320d Sedan - 2006 4 silindir-1995cc 163 Dizel 56.509 90.758
BMW 330d Sedan - 2006 6 silindir (sıralı)-2993cc 231 Dizel 84.317 135.422
BMW 330xd Sedan - 2006 6 silindir (sıralı)-2993cc 231 Dizel 88.660 142.396

BMW 316Ci Coupé - 2006 4 silindir-1596cc 116 Kurş. 98 40.962 65.789
BMW 318Ci Coupé - 2006 4 silindir-1995cc 150 Kurş. 98 53.677 86.210
BMW 320Cd Coupé - 2006 4 silindir-1995cc 150 Dizel 57.453 92.275

BMW 318Ci Cabrio - 2006 4 silindir-1995cc 150 Kurş. 98 65.005 104.404

BMW 525i Sedan - 2006 6 silindir (sıralı)-2497cc 218 Kurş. 98 85.699 137.640
BMW 525xi Sedan - 2006 6 silindir (sıralı)-2497cc 218 Kurş. 98 90.041 144.615
BMW 530i Sedan - 2006 6 silindir (sıralı)-2996cc 258 Kurş. 98 97.887 157.217
BMW 530xi Sedan - 2006 6 silindir (sıralı)-2996cc 258 Kurş. 98 102.230 164.191
BMW 540i Sedan - 2006 8 silindir (V8)-4000cc 306 Kurş. 98 113.217 181.837
BMW 550i Sedan - 2006 8 silindir (V8)-4799cc 367 Kurş. 98 128.659 206.640
BMW M5 - 2006 10 silindir (V10)-4999cc 507 Kurş. 98 180.768 290.332
BMW 520d Sedan - 2006 4 silindir-1995cc 163 Dizel 65.949 105.920
BMW 525d Sedan - 2006 6 silindir (sıralı)-2497cc 177 Dizel 86.784 139.384
BMW 530d Sedan - 2006 6 silindir (sıralı)-2993cc 231 Dizel 98.973 158.960
BMW 530xd Sedan - 2006 6 silindir (sıralı)-2993cc 231 Dizel 103.315 165.935
BMW 535d Sedan - 2006 6 silindir (sıralı)-2993cc 272 Dizel 105.487 169.422

BMW 630i Coupé - 2006 6 silindir (sıralı)-2996cc 258 Kurş. 98 133.712 214.755
BMW 650Ci Coupé - 2006 8 silindir (V8)-4799cc 367 Kurş. 98 157.971 253.717

BMW 630i Cabrio - 2006 6 silindir (sıralı)-2996cc 258 Kurş. 98 148.911 239.165
BMW 650Ci Cabrio - 2006 8 silindir (V8)-4799cc 367 Kurş. 98 173.169 278.127

BMW 730i Sedan - 2006 6 silindir (sıralı)-2996cc 258 Kurş. 98 142.397 228.704
BMW 740i Sedan - 2006 8 silindir (V8)-4000cc 306 Kurş. 98 154.470 248.094
BMW 750i Sedan - 2006 8 silindir (V8)-4799cc 367 Kurş. 98 168.827 271.152
BMW 760i Sedan - 2006 12 silindir (V12 )-5972cc 445 Kurş. 98 230.706 370.537
BMW 730d Sedan - 2006 6 silindir (sıralı)-2993cc 231 Dizel 142.397 228.704
BMW 745d Sedan - 2006 8 silindir (V8)-4423cc 330 Dizel 175.340 281.614
BMW 730Li Sedan - 2006 6 silindir (sıralı)-2996cc 258 Kurş. 98 147.825 237.422
BMW 740Li Sedan - 2006 8 silindir (V8)-4000cc 306 Kurş. 98 159.898 256.811
BMW 750Li Sedan - 2006 8 silindir (V8)-4799cc 367 Kurş. 98 174.255 279.870
BMW 760Li Sedan - 2006 12 silindir (V12 )-5972cc 445 Kurş. 98 239.391 384.485
BMW 730Ld Sedan - 2006 6 silindir (sıralı)-2993cc 231 Dizel 147.825 237.422

BMW X3 2.5i - 2006 6 silindir (sıralı)-2494cc 192 Kurş. 98 80.271 128.922
BMW X3 3.0i - 2006 6 silindir (sıralı)-2979cc 231 Kurş. 98 85.946 138.037
BMW X3 2.0d - 2006 4 silindir-1995cc 150 Dizel 62.173 99.855
BMW X3 3.0d - 2006 6 silindir (sıralı)-2993cc 218 Dizel 88.117 141.525

BMW X5 3.0i - 2006 6 silindir (sıralı)-2979cc 231 Kurş. 98 112.000 179.883
BMW X5 4.4i - 2006 8 silindir (V8)-4398cc 320 Kurş. 98 139.515 224.076
BMW X5 4.8is - 2006 8 silindir (V8)-4799cc 360 Kurş. 98 168.827 271.152
BMW X5 3.0d - 2006 6 silindir (sıralı)-2993cc 218 Dizel 113.086 181.627

BMW M6 - 2006 10 silindir (V10)-4999cc 507 Kurş. 98 218.764 351.357




_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Mart 2006; 1:06:18 

Arkadaşlar m5 m6 ve z serilerinin teknik özellikleri ile resimlerini koymayı düşünüyorum fakat ilgi yok gibi. Bütün emekler boşa gidecek.


 
1880 Mesaj
24 Mart 2006; 9:19:58 

Çok güzel bir çalışma olmuş,teşekkür ederim. BMW sevgisi çok farklı ve bende o farkı yaşıyorum.

E30 forever


_____________________________

LIVE TO RIDE RIDE TO LIVE


143 Mesaj
24 Mart 2006; 10:13:16 

Çalışman çok güzel olmuş.Herşey iyi güzel de son çıkan 5 serisi tip olarak çok berbat olmuş.


_____________________________



 
1254 Mesaj
24 Mart 2006; 10:25:38 

2006 model 5 serisi bence Bmw 'nin gelecekteki tasarım anlayışının simgesi ve çizgi olarak müthiş bence . Güzel bir yazı dizisi oluyor ilgiyle takip ediyoruz ;)


_____________________________

Amd Athlon x2 4000 (2733 mhz)-Gigabyte MA69G-S3H - Ati radeon X1250 (500 mhz)-2x1 gb Geil Ultra 800 (912 mhz) -Antec Neopower 480 watt PS -2x250 gb Seagate 7200.10 RAID 0 - kworld tv card- samsung 753dfx monitör -Asus Sata 20x DRW 2014L1T - 80 gb usb 2.0 h.disk - 850 va ups . FEEL Meshcool S901 Case


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Mart 2006; 16:35:12 


quote:

Orjinalden alıntı: muratti

2006 model 5 serisi bence Bmw 'nin gelecekteki tasarım anlayışının simgesi ve çizgi olarak müthiş bence . Güzel bir yazı dizisi oluyor ilgiyle takip ediyoruz ;)



Buyrun 2006 Model BMW 5 Serisi. Tasarım olarak siz not verin...

[font="Times New Roman"]2006 BMW 5.25i

0

0

0

0

0

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Mart 2006; 16:41:45 

Bu da iç tasarım

0

0


61 Mesaj
24 Mart 2006; 22:20:51 

super bunlar helal sana ıyı yaptın


_____________________________

İMZA OLMASIN SÖZÜMÜZ İMZADIR.........


 
936 Mesaj
24 Mart 2006; 22:39:15 

Süper olmuş eline sağlık


_____________________________



764 Mesaj
24 Mart 2006; 23:38:05 

güzel bir çalışma olmuş,eline sağlık.


_____________________________



1787 Mesaj
24 Mart 2006; 23:54:16 

1990 ların başlarında tüm rakiplerinden hızlı oluşunu alüminyum bloklu hafif motorlar üretebilmeye borçluydu.Lakin bu motorlar asla uzun ömürlü olamadı.Günümüzde böyle bir sorun ise zaten kalmamıştır.


_____________________________

Pioneer DEH-1900--Pioneer TS-W310S4--Pioneer TS-S15--Pioneer GM-X602--XETEC Vector V200.4--Alpine SXE-6925S @ '92 Renault 11 TXE Flash


177 Mesaj
25 Mart 2006; 0:13:06 

ellerine saglik. güzel calisma


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Mart 2006; 0:43:21 

Arkdaşlar yorumlarınız için teşekkürler. Devamı gelecek


574 Mesaj
25 Mart 2006; 0:52:16 

prozium bana E28 528 i nin teknik werilerini ve özelliklerini bulabilirmisin


_____________________________


Pentium MMX 166 MHz / 32 MB EDO-RAM / Tomato 5DHX i430HX M.Board
WDigital 3 GB HDD / S3 Virge 4MB PCI + Diamond Monster 3D 3Dfx Voodoo Graphics 4MB
Creative Vibra 16 ISA / Creative 16X infra CD-ROM / 1.44 MB Floppy / 33,6 K Fax-Modem ISA
AT Mini Tower Case + Keyboard + Mouse / 14'' IBM CRT / Samsung 10 Watt RMS Speaker
Windows 95


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Mart 2006; 0:55:04 


quote:

Orjinalden alıntı: tuning_monster

prozium bana E28 528 i nin teknik werilerini ve özelliklerini bulabilirmisin



İlk mesajda E28 528'e ait resim ve teknik veriler var. Aradığın özellikler orada yazıyor


9576 Mesaj
25 Mart 2006; 1:01:17 

m1 ve 850csi mükemmel

ayrıca dewamını bekliyoruz


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Mart 2006; 1:04:30