Şimdi Ara

BP ULTİMATE İLE FULLEDİM..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
0
Favori
11.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KIRMIZI IŞIK DİREK YANIYORDU. 52,933 LT BP ULTİMATE ALDIM. 152,45 YTL .
    İNTERNETTEN İNCELEDİĞİM KADARIYLA 2-3 DEPODA FAYDASI OLUYORMUŞ.
    BAKALIM GÖRECEĞİZ.
    95 OKTANA GÖRE, GEREK PERFORMANS, GEREKSE TÜKETİM OLARAK İŞE YARAYIP YARAMADIĞINI TEST EDECEĞİM...



  • izlenimlerini bize de aktarırsan sevinirim..
  • Ultimate 98 oktanmı oluyor. Ne gibi faydası oluyormuş.?
  • normal kurşunsuz kullanan araçlarda 98 oktan kullanmanın faydası varmı yoksa gereksizmi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    normal kurşunsuz kullanan araçlarda 98 oktan kullanmanın faydası varmı yoksa gereksizmi



    valla bazıları çok işe yaradı bazıları farketmedi diyor

    herhalde motoru kuvvetli olanlarda çok etki etmez ama benim eski palioda işe yaramıştı
  • 95 OKTANLA ANİDEN GAZA YÜKLENDİĞİMDE, HAFİF BİR VURUNTU (AVANS) OLUŞUYORDU. OKTAN YÜKSELİNCE VURUNTUNUN KESİLMESİ LAZIM. ÖZELLİKLE BUNU ÇOK MERAK EDİYORUM. 2. DEPODA DURUM DAHA NETLEŞECEKTİR. AYRICA, BP NİN İNT. SİTESİNDE %4,5 GİBİ DAHA FAZLA YOL GİDİLEBİLECEĞİNDEN BAHSEDİYORDU...
    95 OKTAN 2.66 YTL, MULTİMATE 2.88 YTL.
    FİYAT FARKI % 8 GİBİ. DEĞECEK Mİ BİLMİYORUM...
  • 98 bende daha fazla yakıyo neden böyle oluyor ki???
  • öncelikle şunu sölemek isterim test için başarılar...!!!

    ama 98 oktan ile bir iyileşme beklemen için aracının ne olduğunu bize yazmalısın çünkü 98veya 100 oktan yakıtın yüksek sıkıştırma yapan ve performans ürünleri için üretildiğini tekrar tekrar belirtmek isterim..!!

    türkiye piyasasında bulunan ve standart değerlerde görülen 1.0-2.0 hacim arası motorlar (spor ürünler hariç type-r ve benzeri) araçlar 95 oktan kullanılmalı ekstra bir getirisi yoktur..!!!

    hatta 98 oktan daha uçucu bir benzin olduğu için uyumlu olmayan araçlarda fazla bile yakacaktır...!!!!

    geniş bilgiyi petrol şirketlerine mail atarak örenebilirsiniz
  • ARAÇ ROVER 620 Sİ 131 BG. TURBO DEĞİL. HONDA ATMOSFERİK MOTOR...

    quote:

    Orjinalden alıntı: infinite

    öncelikle şunu sölemek isterim test için başarılar...!!!

    ama 98 oktan ile bir iyileşme beklemen için aracının ne olduğunu bize yazmalısın çünkü 98veya 100 oktan yakıtın yüksek sıkıştırma yapan ve performans ürünleri için üretildiğini tekrar tekrar belirtmek isterim..!!

    türkiye piyasasında bulunan ve standart değerlerde görülen 1.0-2.0 hacim arası motorlar (spor ürünler hariç type-r ve benzeri) araçlar 95 oktan kullanılmalı ekstra bir getirisi yoktur..!!!

    hatta 98 oktan daha uçucu bir benzin olduğu için uyumlu olmayan araçlarda fazla bile yakacaktır...!!!!

    geniş bilgiyi petrol şirketlerine mail atarak örenebilirsiniz




  • bende 98 oktan çok güzel işe yarıyo hele uzun yolda 95 ile arasındaki farı hissedersiniz sollamalar falan daha güzel oluyor araba daha zevkli kullanılıyor ama pompacı 95 al dedi eğer şehir içinde kullanıyoran arabayı 95 al boşuna 98 alma dedi ama ben haf sonları şehir dışınada çıkıyorum oz yüzden 98 alıyorum ve hiç bir eksi yanını gömedim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: infinite

    öncelikle şunu sölemek isterim test için başarılar...!!!

    ama 98 oktan ile bir iyileşme beklemen için aracının ne olduğunu bize yazmalısın çünkü 98veya 100 oktan yakıtın yüksek sıkıştırma yapan ve performans ürünleri için üretildiğini tekrar tekrar belirtmek isterim..!!

    türkiye piyasasında bulunan ve standart değerlerde görülen 1.0-2.0 hacim arası motorlar (spor ürünler hariç type-r ve benzeri) araçlar 95 oktan kullanılmalı ekstra bir getirisi yoktur..!!!

    hatta 98 oktan daha uçucu bir benzin olduğu için uyumlu olmayan araçlarda fazla bile yakacaktır...!!!!

    geniş bilgiyi petrol şirketlerine mail atarak örenebilirsiniz



    bu durumda volvo s40 t4 için 98 oktanmı kullanmalıyız




  • ben totalden aliyorum, 97 oktan 95 oktanla ayni paraya( cok kucuk bi fark var 2 yeni kurus gibi bisey) hem fazla para vermemis oluyosun hem de 97 oktan, herkese tavsiye ederim, ayrica silindirlerin iclerini temizledigini soyluyolar katki maddeleriyle..
  • arkadaşlar shell deki 100 oktandan kullanmış olanınız varmı avantajları nelerdir?
  • roverci ,kendime rover 214 216 si lardan almayı düşünüyorum ama herkes gözümü korkutuyo.özellikle ailem yok parçası yok yok servisleri çok pahalı.birde bu roverlar motor da çok arıza çıkarıyomuş özeliklede conta yakması ve hararet yapıp oyle arıza çıkarmasıbunlar doğrumu senin başına geldimi?. roverlara karşı uzun zamandır sempatim var. servis bakım aralıklarını ve ücretlerini paylaşırsan ,hem beni hemde forumdan rover almak isteyen arkadaşları aydınlatış olursun
  • BP MULTİMATE İLE İLK DİKKATİMİ ÇEKEN ŞEY, MOTORUN DAHA SESSİZ ÇALIŞMASI OLDU. ÖNCEKİNE GÖRE SANKİ DAHA RAHAT VE SAKİN ÇALIŞIYOR GİBİ HİSSETTİM...
    MOTOR SESİNİDEKİ EN KÜÇÜK DEĞİŞİKLİĞİ ANLAYABİLECEK KADAR İYİYİMDİR.
    ŞİMDİLİK ELDE VAR "DAHA SESSİZ MOTOR"...
  • mad_alper,

    BENİM ARAÇ, 620 Sİ. BU ARACIN İÇ DİZAYNI, DERİ KOLTUKLAR, DÖŞEME, ÖN TORPİDO HONDA ACCORD UN BİREBİR AYNISI. EN ÖNEMLİSİ MOTOR 1997 CC. 131 BG. HONDA ACCORD MOTORU.
    ROVERİN DİĞER MODELLERİNDE DE KULLANILIYOR MU BU MOTOR BİLMİYORUM. AMA 620 Sİ LERDE HONDANIN MOTORU KULLANILIYOR.

    BUNU BİLDİĞİM İÇİN 620 Sİ Yİ ALDIM. DİĞER MODELLERİNE HİÇ BAKMADIM BİLE. ARABAYI ALALI YAKLAŞIK 11 AY OLDU. MOTORLA İLGİLİ EN KÜÇÜK BİR PROBLEM YAŞAMADIM VE YAŞAYANI DA DUYMADIM. ŞİMDİYE KADAR, EN SOĞUK SABAHLAR DAHİL, TEK MARŞTA ÇALIŞMADIĞI OLMADI. MOTOR ISININCA HARARET ORTAYA GELİR VE ORDA KALIR. 1 MM OYNAMAZ.
    İLK ALDIĞIMDA SANAYİDE, DEBRİYAJ BASKI, BALATA, BİLYA DEĞİŞTİRMİŞTİM. FİYATI 2005 MAYISTA (ORJİNAL ACCORD PARÇA) 270 MİLYONDU. BUNUN DIŞINDA ŞU ANA KADAR RUTİN BAKIM MASRAFLARI DIŞINDA MASRAFIM OLMADI.

    BUJİ TAKIM: 18 YTL
    CASTROL MAGNATEC 4 LT YAĞ: 42 YTL (10 BİN KM LİK)
    HAVA FİLTRESİ:15 YTL
    YAĞ FİLTRESİ: 6 YTL

    SERVİSLE ŞİMDİYE KADAR İŞİM OLMADI. MOTOR YAĞI DEĞİŞİMİ DIŞINDA USTAYA DA GİTMEM BEN. HAVA FİLTRESİ, BUJİ VS. KENDİM DEĞİŞİRİM. TÜM ROVER MODELLERİ İÇİN YEDEK PARÇA PROBLEMİ OLMADIĞINI SÖYLEYEBİLİRİM. İST AKSARAYDA HERŞEY VAR.
    BENİM KELEBEK CAMINI KIRMIŞLARDI. KELEBEK CAMI DIŞINDA BÜTÜN CAMLARI MEVCUT. ONU DA İTHALATÇI FİRMA BELÇİKA' DAN GETİRTTİ... SADECE SOL ARKA KELEBEK CAM FİYATI 250 YTL. BENİM KASKO KARŞILADIĞI İÇİN NO PROBLEM.

    620 Sİ DIŞINDA, ROVERİN KENDİ MOTORLARINDA (ÖZELLİKLE 1400 CC LERDE) PROBLEM OLDUĞUNU BEN DE DUYMUŞTUM. HARARET PROBLEMİ VE BUNA BAĞLI DEĞİŞİK PROBLEMLER ÇIKABİLİYOR. ÖZELLİKLE TURBO OLAN MODELLERDE TURBO PROBLEM ÇIKARABİLİYORMUŞ.

    TEMİZ KULLANILMIŞ BİR TANE BULABİLİRSEN, GEREK PERFORMANS GEREKSE DONANIM VE KONFOR OLARAK 216 Sİ ALINABİLİR BENCE. FİYATLARI DA AYNI ÖZELLİKLERE SAHİP DİĞER MARKALARA GÖRE OLDUKÇA MAKUL SAYILABİLİR...

    SONUÇ OLARAK: HONDA MOTORLU OLAN HERHANGİ BİR MODELE "EVET" DERİM. AMA ROVER MOTORLU OLANLARA "HAYIR" DERİM...

    quote:

    Orjinalden alıntı: mad_alper

    roverci ,kendime rover 214 216 si lardan almayı düşünüyorum ama herkes gözümü korkutuyo.özellikle ailem yok parçası yok yok servisleri çok pahalı.birde bu roverlar motor da çok arıza çıkarıyomuş özeliklede conta yakması ve hararet yapıp oyle arıza çıkarmasıbunlar doğrumu senin başına geldimi?. roverlara karşı uzun zamandır sempatim var. servis bakım aralıklarını ve ücretlerini paylaşırsan ,hem beni hemde forumdan rover almak isteyen arkadaşları aydınlatış olursun




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ART

    arkadaşlar shell deki 100 oktandan kullanmış olanınız varmı avantajları nelerdir?


    shell 100 oktanı çıktığı günden ihtibaren kullanıyoruz daha önce shell 98 idi şimdi 100 oldu...

    araç toyota corolla 1.8 t-sport..yüksek sıkıştırma ve yüksek devir çeviren bir araç 8200d/d da 192 beygir ve fabrika 98 ve 100 oktanı tavsiye ediyor...

    ilk aldığımız günler 95 koymuştuk 1-2 depo o sıralar 98 oktan geldi ve ondan sonra 100 farkı gerçekten görebiliyoruz araç daha iyi patlatıyor yakıtı ve araç sürekli atak ve heyecanlı...

    aracın hakkını vererek gittiğimizde işte asıl o zaman ortaya çıkıyor



    ama dediğim gibi 98-100 oktan benzini yüksek sıkıştırmalı ve yüksek performaslı araçlarınızda kullanın ...!!!

    normal araçlara bir getirisi olmadığı gibi vuruntu yaparak motoru ve bujilere yazık edersiniz..!!!




  • infinite,

    "DÜŞÜK OKTAN=VURUNTU
    YÜKSEK OKTAN=DAHA AZ VURUNTU"

    DEĞİL MİDİR?

    quote:

    Orjinalden alıntı: infinite

    normal araçlara bir getirisi olmadığı gibi vuruntu yaparak motoru ve bujilere yazık edersiniz..!!!

  • 98-100 oktan uygun olmayan motorlar bu benzini patlatamadıkları için araçta vuruntular oluşmakta..bunu bir araçta kendim gözlemledim vede birçok motor teknisyeni arkadaş bu kanıdalar
  • roverci çok sagol verdiin cevap için .ozaman 214 vaya 216 larda (coupe deil ) honda motoru varsa alırım gönül rahatlıgıyla. çünkü motor problemlerinde direk honda servse gidebilirim demi?.araca kasko yaptıracagım için de kaza ,sendeki gbi cam patlaması durumlarında zaten kasko öder.aracın 1-2 hafta yatması da önemli deil artık parça işi uzarsa. bu aracı düşünüyorum çünkü 8 milyara 2 airbag abs klima sunroof 113 beygir herşei sunuyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mad_alper -- 28 Mart 2006; 0:11:08 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.