Bildirim
Klima Sorusu
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
Evet daha fazla tüketir. -
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz. -
quote:
Orijinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
Kendine ait motoruda olsa seviyesi yükseldikce daha fazla gücten calar.Şöyleki klima düğmesni cevirdinizde en zayıf uçla birleşir az akım gecer,bir daha çevirdinizde ya daha kalın ucla birlesek sizin ucunuz devreyi tamamlayacak yada daha kalın vb. bir sürü bir sürü yol vardır ama sonucta ne kadar yüksek seviye o derece motor gücünden alır.
-
ben ikinci dediğin tipten hiç duymamıştım. tabii ki bu yok olduğu anlamına gelmez. ama böyle bir şey olsa bütün araba firmaları bu yöntemi kullanırlardı diye düşünüyorum. sonuçta o klimanın motoru nereden alacak enerjiyi??????quote:
Orijinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
bilenlerden cevap bekliyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Turkalog
ben ikinci dediğin tipten hiç duymamıştım. tabii ki bu yok olduğu anlamına gelmez. ama böyle bir şey olsa bütün araba firmaları bu yöntemi kullanırlardı diye düşünüyorum. sonuçta o klimanın motoru nereden alacak enerjiyi??????
bilenlerden cevap bekliyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: turkalogy
ben ikinci dediğin tipten hiç duymamıştım. tabii ki bu yok olduğu anlamına gelmez. ama böyle bir şey olsa bütün araba firmaları bu yöntemi kullanırlardı diye düşünüyorum. sonuçta o klimanın motoru nereden alacak enerjiyi??????
bilenlerden cevap bekliyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
aküden alsa ayıp mı olur
bide ben dün toyotada motoru kapattım klima haala soğuk üflemeye devam etti, ben mi ballıyım yoksa böle bşy mumkun mu?
-
quote:
Orijinalden alıntı: porterquote:
Orjinalden alıntı: turkalogy
ben ikinci dediğin tipten hiç duymamıştım. tabii ki bu yok olduğu anlamına gelmez. ama böyle bir şey olsa bütün araba firmaları bu yöntemi kullanırlardı diye düşünüyorum. sonuçta o klimanın motoru nereden alacak enerjiyi??????
bilenlerden cevap bekliyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
aküden alsa ayıp mı olur
bide ben dün toyotada motoru kapattım klima haala soğuk üflemeye devam etti, ben mi ballıyım yoksa böle bşy mumkun mu?
Alıntıları Göster
aküden alsa ayıp mı olur
bide ben dün toyotada motoru kapattım klima haala soğuk üflemeye devam etti, ben mi ballıyım yoksa böle bşy mumkun mu?
yok orada klima içinde kalan havayı üflemeye devam ettiği için soğuk oluyor. 1-2 dakika sonra hava ısınmaya başlar. bende varacağım yere 1-2 dakika kala klimayı kapatırım. içindeki hava soğutmaya devam eder belli bir süre...
-
quote:
Orijinalden alıntı: porterquote:
Orjinalden alıntı: turkalogy
ben ikinci dediğin tipten hiç duymamıştım. tabii ki bu yok olduğu anlamına gelmez. ama böyle bir şey olsa bütün araba firmaları bu yöntemi kullanırlardı diye düşünüyorum. sonuçta o klimanın motoru nereden alacak enerjiyi??????
bilenlerden cevap bekliyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
aküden alsa ayıp mı olur
bide ben dün toyotada motoru kapattım klima haala soğuk üflemeye devam etti, ben mi ballıyım yoksa böle bşy mumkun mu?
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: porter
quote:
Orjinalden alıntı: turkalogy
ben ikinci dediğin tipten hiç duymamıştım. tabii ki bu yok olduğu anlamına gelmez. ama böyle bir şey olsa bütün araba firmaları bu yöntemi kullanırlardı diye düşünüyorum. sonuçta o klimanın motoru nereden alacak enerjiyi??????
bilenlerden cevap bekliyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
aküden alsa ayıp mı olur
bide ben dün toyotada motoru kapattım klima haala soğuk üflemeye devam etti, ben mi ballıyım yoksa böle bşy mumkun mu?
Eğer klima elektrik motoru ile çalışıyorsa aracın motoru çalışırken klima gücünü aküden değil şarj dinamosu yani alternatörden alır.Alternatörüde motor çevirir.Eğer alternatörden fazla akım çekilirse haliyle araç çok yakar.
-
nasıl çalışırsa çalışsın klimayı çalıştıracak bir motor olduğu sürece bunu çevirecek veya dolaylı olarak besleyecek(akü olabilir) gücü benzin tüketerek alırsınız.Prensip olarak hiç bir enerji yoktan var edilemez bunu hatırlayın yeterquote:
Orijinalden alıntı: Ters İntegralquote:
Orjinalden alıntı: porter
quote:
Orjinalden alıntı: turkalogy
ben ikinci dediğin tipten hiç duymamıştım. tabii ki bu yok olduğu anlamına gelmez. ama böyle bir şey olsa bütün araba firmaları bu yöntemi kullanırlardı diye düşünüyorum. sonuçta o klimanın motoru nereden alacak enerjiyi??????
bilenlerden cevap bekliyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
aküden alsa ayıp mı olur
bide ben dün toyotada motoru kapattım klima haala soğuk üflemeye devam etti, ben mi ballıyım yoksa böle bşy mumkun mu?
Eğer klima elektrik motoru ile çalışıyorsa aracın motoru çalışırken klima gücünü aküden değil şarj dinamosu yani alternatörden alır.Alternatörüde motor çevirir.Eğer alternatörden fazla akım çekilirse haliyle araç çok yakar.
Alıntıları Göster
-
TOYOTA DA KLİMA ENERJİSİNİ AKÜDEN ALIR BU HEMEN HEMEN HİÇBİR ARAÇTA OLMAYZN BİR ÖZELLİKTİRquote:
Orijinalden alıntı: porterquote:
Orjinalden alıntı: turkalogy
ben ikinci dediğin tipten hiç duymamıştım. tabii ki bu yok olduğu anlamına gelmez. ama böyle bir şey olsa bütün araba firmaları bu yöntemi kullanırlardı diye düşünüyorum. sonuçta o klimanın motoru nereden alacak enerjiyi??????
bilenlerden cevap bekliyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
aküden alsa ayıp mı olur
bide ben dün toyotada motoru kapattım klima haala soğuk üflemeye devam etti, ben mi ballıyım yoksa böle bşy mumkun mu?
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: porter
quote:
Orjinalden alıntı: turkalogy
ben ikinci dediğin tipten hiç duymamıştım. tabii ki bu yok olduğu anlamına gelmez. ama böyle bir şey olsa bütün araba firmaları bu yöntemi kullanırlardı diye düşünüyorum. sonuçta o klimanın motoru nereden alacak enerjiyi??????
bilenlerden cevap bekliyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
aküden alsa ayıp mı olur
bide ben dün toyotada motoru kapattım klima haala soğuk üflemeye devam etti, ben mi ballıyım yoksa böle bşy mumkun mu?
-
quote:
Orijinalden alıntı: DG00
TOYOTA DA KLİMA ENERJİSİNİ AKÜDEN ALIR BU HEMEN HEMEN HİÇBİR ARAÇTA OLMAYZN BİR ÖZELLİKTİRquote:
Orjinalden alıntı: porter
quote:
Orjinalden alıntı: turkalogy
ben ikinci dediğin tipten hiç duymamıştım. tabii ki bu yok olduğu anlamına gelmez. ama böyle bir şey olsa bütün araba firmaları bu yöntemi kullanırlardı diye düşünüyorum. sonuçta o klimanın motoru nereden alacak enerjiyi??????
bilenlerden cevap bekliyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
aküden alsa ayıp mı olur
bide ben dün toyotada motoru kapattım klima haala soğuk üflemeye devam etti, ben mi ballıyım yoksa böle bşy mumkun mu?
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
TOYOTA DA KLİMA ENERJİSİNİ AKÜDEN ALIR BU HEMEN HEMEN HİÇBİR ARAÇTA OLMAYZN BİR ÖZELLİKTİRquote:
Orjinalden alıntı: porter
quote:
Orjinalden alıntı: turkalogy
ben ikinci dediğin tipten hiç duymamıştım. tabii ki bu yok olduğu anlamına gelmez. ama böyle bir şey olsa bütün araba firmaları bu yöntemi kullanırlardı diye düşünüyorum. sonuçta o klimanın motoru nereden alacak enerjiyi??????
bilenlerden cevap bekliyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
aküden alsa ayıp mı olur
bide ben dün toyotada motoru kapattım klima haala soğuk üflemeye devam etti, ben mi ballıyım yoksa böle bşy mumkun mu?
yaw ben motoru çalıştırmadan klima saoğutmuyo araç 99 model benim. Klima opsiyoneldi ozaman fiyat fakı var diye yazın taktırmıştık ondan mı diyecem ama alakasız olur
Senin dediğini ben mi yanlış anladım acaba
-
MOTORU ÇALIŞTIKTAN İTİBAREN AKIMI AKÜDEN ALIYOR YANİ KONTAK KAPALIYKEN ÇALIŞMASI MÜMKÜN DEĞİL BUNU SORDUN HERALDE?quote:
Orijinalden alıntı: Yazılımcı Onlinequote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
TOYOTA DA KLİMA ENERJİSİNİ AKÜDEN ALIR BU HEMEN HEMEN HİÇBİR ARAÇTA OLMAYZN BİR ÖZELLİKTİRquote:
Orjinalden alıntı: porter
quote:
Orjinalden alıntı: turkalogy
ben ikinci dediğin tipten hiç duymamıştım. tabii ki bu yok olduğu anlamına gelmez. ama böyle bir şey olsa bütün araba firmaları bu yöntemi kullanırlardı diye düşünüyorum. sonuçta o klimanın motoru nereden alacak enerjiyi??????
bilenlerden cevap bekliyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
aküden alsa ayıp mı olur
bide ben dün toyotada motoru kapattım klima haala soğuk üflemeye devam etti, ben mi ballıyım yoksa böle bşy mumkun mu?
yaw ben motoru çalıştırmadan klima saoğutmuyo araç 99 model benim. Klima opsiyoneldi ozaman fiyat fakı var diye yazın taktırmıştık ondan mı diyecem ama alakasız olur
Senin dediğini ben mi yanlış anladım acaba
Alıntıları Göster
AMA SEBEP SONRADAN TAKTIRMAN DEĞİL ANLADIĞIM KADARIYLA
RAMPADA FALAN ARABAYI HİÇ ZORLAMIYOR ÇEKİŞTEN ÇALMIYOR BU DA TOYOTA YA +1 PUAN KAZANDIRIYOR
quote:
Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online
quote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
TOYOTA DA KLİMA ENERJİSİNİ AKÜDEN ALIR BU HEMEN HEMEN HİÇBİR ARAÇTA OLMAYZN BİR ÖZELLİKTİRquote:
Orjinalden alıntı: porter
quote:
Orjinalden alıntı: turkalogy
ben ikinci dediğin tipten hiç duymamıştım. tabii ki bu yok olduğu anlamına gelmez. ama böyle bir şey olsa bütün araba firmaları bu yöntemi kullanırlardı diye düşünüyorum. sonuçta o klimanın motoru nereden alacak enerjiyi??????
bilenlerden cevap bekliyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
aküden alsa ayıp mı olur
bide ben dün toyotada motoru kapattım klima haala soğuk üflemeye devam etti, ben mi ballıyım yoksa böle bşy mumkun mu?
yaw ben motoru çalıştırmadan klima saoğutmuyo araç 99 model benim. Klima opsiyoneldi ozaman fiyat fakı var diye yazın taktırmıştık ondan mı diyecem ama alakasız olur
Senin dediğini ben mi yanlış anladım acaba
-
quote:
Orijinalden alıntı: DG00
MOTORU ÇALIŞTIKTAN İTİBAREN AKIMI AKÜDEN ALIYOR YANİ KONTAK KAPALIYKEN ÇALIŞMASI MÜMKÜN DEĞİL BUNU SORDUN HERALDE?
AMA SEBEP SONRADAN TAKTIRMAN DEĞİL ANLADIĞIM KADARIYLA
RAMPADA FALAN ARABAYI HİÇ ZORLAMIYOR ÇEKİŞTEN ÇALMIYOR BU DA TOYOTA YA +1 PUAN KAZANDIRIYOR
quote:
Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online
quote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
TOYOTA DA KLİMA ENERJİSİNİ AKÜDEN ALIR BU HEMEN HEMEN HİÇBİR ARAÇTA OLMAYZN BİR ÖZELLİKTİRquote:
Orjinalden alıntı: porter
quote:
Orjinalden alıntı: turkalogy
ben ikinci dediğin tipten hiç duymamıştım. tabii ki bu yok olduğu anlamına gelmez. ama böyle bir şey olsa bütün araba firmaları bu yöntemi kullanırlardı diye düşünüyorum. sonuçta o klimanın motoru nereden alacak enerjiyi??????
bilenlerden cevap bekliyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
aküden alsa ayıp mı olur
bide ben dün toyotada motoru kapattım klima haala soğuk üflemeye devam etti, ben mi ballıyım yoksa böle bşy mumkun mu?
yaw ben motoru çalıştırmadan klima saoğutmuyo araç 99 model benim. Klima opsiyoneldi ozaman fiyat fakı var diye yazın taktırmıştık ondan mı diyecem ama alakasız olur
Senin dediğini ben mi yanlış anladım acaba
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
MOTORU ÇALIŞTIKTAN İTİBAREN AKIMI AKÜDEN ALIYOR YANİ KONTAK KAPALIYKEN ÇALIŞMASI MÜMKÜN DEĞİL BUNU SORDUN HERALDE?
AMA SEBEP SONRADAN TAKTIRMAN DEĞİL ANLADIĞIM KADARIYLA
RAMPADA FALAN ARABAYI HİÇ ZORLAMIYOR ÇEKİŞTEN ÇALMIYOR BU DA TOYOTA YA +1 PUAN KAZANDIRIYOR
quote:
Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online
quote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
TOYOTA DA KLİMA ENERJİSİNİ AKÜDEN ALIR BU HEMEN HEMEN HİÇBİR ARAÇTA OLMAYZN BİR ÖZELLİKTİRquote:
Orjinalden alıntı: porter
quote:
Orjinalden alıntı: turkalogy
ben ikinci dediğin tipten hiç duymamıştım. tabii ki bu yok olduğu anlamına gelmez. ama böyle bir şey olsa bütün araba firmaları bu yöntemi kullanırlardı diye düşünüyorum. sonuçta o klimanın motoru nereden alacak enerjiyi??????
bilenlerden cevap bekliyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
aküden alsa ayıp mı olur
bide ben dün toyotada motoru kapattım klima haala soğuk üflemeye devam etti, ben mi ballıyım yoksa böle bşy mumkun mu?
yaw ben motoru çalıştırmadan klima saoğutmuyo araç 99 model benim. Klima opsiyoneldi ozaman fiyat fakı var diye yazın taktırmıştık ondan mı diyecem ama alakasız olur
Senin dediğini ben mi yanlış anladım acaba
Ben araç rolantideyken denedim, araç 1000 devirde çalışırken klimayı açtım rolanti biraz düştü.
Yeni araçları bilmem ama bende biraz performas düşüklüğü oluyorMesela geelde yazlığa giderken torosları tırmanıyoruz bayır yukarı araba mı sollayacaz araç geç hızlaıyor biraz ama kapatınca biraz daha atikleşiyo.
Belki yenilerde daha da geliştirilmiştir. EE dile kolay 6 sene geçti üstünden ne tenolojiler çıktı demi
-
quote:
Orijinalden alıntı: Yazılımcı Onlinequote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
MOTORU ÇALIŞTIKTAN İTİBAREN AKIMI AKÜDEN ALIYOR YANİ KONTAK KAPALIYKEN ÇALIŞMASI MÜMKÜN DEĞİL BUNU SORDUN HERALDE?
AMA SEBEP SONRADAN TAKTIRMAN DEĞİL ANLADIĞIM KADARIYLA
RAMPADA FALAN ARABAYI HİÇ ZORLAMIYOR ÇEKİŞTEN ÇALMIYOR BU DA TOYOTA YA +1 PUAN KAZANDIRIYOR
quote:
Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online
quote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
TOYOTA DA KLİMA ENERJİSİNİ AKÜDEN ALIR BU HEMEN HEMEN HİÇBİR ARAÇTA OLMAYZN BİR ÖZELLİKTİRquote:
Orjinalden alıntı: porter
quote:
Orjinalden alıntı: turkalogy
ben ikinci dediğin tipten hiç duymamıştım. tabii ki bu yok olduğu anlamına gelmez. ama böyle bir şey olsa bütün araba firmaları bu yöntemi kullanırlardı diye düşünüyorum. sonuçta o klimanın motoru nereden alacak enerjiyi??????
bilenlerden cevap bekliyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
aküden alsa ayıp mı olur
bide ben dün toyotada motoru kapattım klima haala soğuk üflemeye devam etti, ben mi ballıyım yoksa böle bşy mumkun mu?
yaw ben motoru çalıştırmadan klima saoğutmuyo araç 99 model benim. Klima opsiyoneldi ozaman fiyat fakı var diye yazın taktırmıştık ondan mı diyecem ama alakasız olur
Senin dediğini ben mi yanlış anladım acaba
Ben araç rolantideyken denedim, araç 1000 devirde çalışırken klimayı açtım rolanti biraz düştü.
Yeni araçları bilmem ama bende biraz performas düşüklüğü oluyorMesela geelde yazlığa giderken torosları tırmanıyoruz bayır yukarı araba mı sollayacaz araç geç hızlaıyor biraz ama kapatınca biraz daha atikleşiyo.
Belki yenilerde daha da geliştirilmiştir. EE dile kolay 6 sene geçti üstünden ne tenolojiler çıktı demi
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online
quote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
MOTORU ÇALIŞTIKTAN İTİBAREN AKIMI AKÜDEN ALIYOR YANİ KONTAK KAPALIYKEN ÇALIŞMASI MÜMKÜN DEĞİL BUNU SORDUN HERALDE?
AMA SEBEP SONRADAN TAKTIRMAN DEĞİL ANLADIĞIM KADARIYLA
RAMPADA FALAN ARABAYI HİÇ ZORLAMIYOR ÇEKİŞTEN ÇALMIYOR BU DA TOYOTA YA +1 PUAN KAZANDIRIYOR
quote:
Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online
quote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
TOYOTA DA KLİMA ENERJİSİNİ AKÜDEN ALIR BU HEMEN HEMEN HİÇBİR ARAÇTA OLMAYZN BİR ÖZELLİKTİRquote:
Orjinalden alıntı: porter
quote:
Orjinalden alıntı: turkalogy
ben ikinci dediğin tipten hiç duymamıştım. tabii ki bu yok olduğu anlamına gelmez. ama böyle bir şey olsa bütün araba firmaları bu yöntemi kullanırlardı diye düşünüyorum. sonuçta o klimanın motoru nereden alacak enerjiyi??????
bilenlerden cevap bekliyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
aküden alsa ayıp mı olur
bide ben dün toyotada motoru kapattım klima haala soğuk üflemeye devam etti, ben mi ballıyım yoksa böle bşy mumkun mu?
yaw ben motoru çalıştırmadan klima saoğutmuyo araç 99 model benim. Klima opsiyoneldi ozaman fiyat fakı var diye yazın taktırmıştık ondan mı diyecem ama alakasız olur
Senin dediğini ben mi yanlış anladım acaba
Ben araç rolantideyken denedim, araç 1000 devirde çalışırken klimayı açtım rolanti biraz düştü.
Yeni araçları bilmem ama bende biraz performas düşüklüğü oluyorMesela geelde yazlığa giderken torosları tırmanıyoruz bayır yukarı araba mı sollayacaz araç geç hızlaıyor biraz ama kapatınca biraz daha atikleşiyo.
Belki yenilerde daha da geliştirilmiştir. EE dile kolay 6 sene geçti üstünden ne tenolojiler çıktı demi
ben de bir 99model corolla kullanicisiyim. Base modelini almistik zamaninda klimasi opsiyoneldi biz de aynen ilk yaz taktirmistik..
fakat yasadigin rolanti dusmesinin klimanin sonradan takilmasiyla hicbir alakasi yok gonlun ferah olsun.. ayrica o dusme diye nitelendirdigin sey de gozle bile zor farkedilecek kadar bir dusus..
zira ben kullanirken en zorlu gecislerde bile klimayla hic oynamiyorum.. arac zaten belli bir sure sonra devrini topluyor yani klimayi azaltma olayi bana biraz psikolojik bir etki gibi geliyor.
evet arac rolantide calisirken klima acildiginda devir biraz dusuyor fakat bu asla ciddi bir guc kaybina neden olacak kadar bir dusus olmuyor. coookcok az bir dusus yani..
e o da normal artik 1.3 86hp motorla tazi gibi tirmaniyorum bazen hele bir de klima acik oluyor daha ne olsun.. 1999yili teknolojisi icin mukemmel bir motor ben cok memnunum
-
yüksek kademede daha fazla yakar tabiki.quote:
Orijinalden alıntı: Yazılımcı Onlinequote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
MOTORU ÇALIŞTIKTAN İTİBAREN AKIMI AKÜDEN ALIYOR YANİ KONTAK KAPALIYKEN ÇALIŞMASI MÜMKÜN DEĞİL BUNU SORDUN HERALDE?
AMA SEBEP SONRADAN TAKTIRMAN DEĞİL ANLADIĞIM KADARIYLA
RAMPADA FALAN ARABAYI HİÇ ZORLAMIYOR ÇEKİŞTEN ÇALMIYOR BU DA TOYOTA YA +1 PUAN KAZANDIRIYOR
quote:
Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online
quote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
TOYOTA DA KLİMA ENERJİSİNİ AKÜDEN ALIR BU HEMEN HEMEN HİÇBİR ARAÇTA OLMAYZN BİR ÖZELLİKTİRquote:
Orjinalden alıntı: porter
quote:
Orjinalden alıntı: turkalogy
ben ikinci dediğin tipten hiç duymamıştım. tabii ki bu yok olduğu anlamına gelmez. ama böyle bir şey olsa bütün araba firmaları bu yöntemi kullanırlardı diye düşünüyorum. sonuçta o klimanın motoru nereden alacak enerjiyi??????
bilenlerden cevap bekliyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
aküden alsa ayıp mı olur
bide ben dün toyotada motoru kapattım klima haala soğuk üflemeye devam etti, ben mi ballıyım yoksa böle bşy mumkun mu?
yaw ben motoru çalıştırmadan klima saoğutmuyo araç 99 model benim. Klima opsiyoneldi ozaman fiyat fakı var diye yazın taktırmıştık ondan mı diyecem ama alakasız olur
Senin dediğini ben mi yanlış anladım acaba
Ben araç rolantideyken denedim, araç 1000 devirde çalışırken klimayı açtım rolanti biraz düştü.
Yeni araçları bilmem ama bende biraz performas düşüklüğü oluyorMesela geelde yazlığa giderken torosları tırmanıyoruz bayır yukarı araba mı sollayacaz araç geç hızlaıyor biraz ama kapatınca biraz daha atikleşiyo.
Belki yenilerde daha da geliştirilmiştir. EE dile kolay 6 sene geçti üstünden ne tenolojiler çıktı demi
Alıntıları Göster
Periyodik klima bakımı filtre temizliği değişiminide aksatmamak gerek...pis filtre çok enerji tüketir.
Benim arabada bir miktar performans düşüklüğü oluyor,her arabada olur...
ama toyotaların klimasının fazla enerji almadığını duymuştum
-
quote:
Orijinalden alıntı: tuuberkquote:
Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online
quote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
MOTORU ÇALIŞTIKTAN İTİBAREN AKIMI AKÜDEN ALIYOR YANİ KONTAK KAPALIYKEN ÇALIŞMASI MÜMKÜN DEĞİL BUNU SORDUN HERALDE?
AMA SEBEP SONRADAN TAKTIRMAN DEĞİL ANLADIĞIM KADARIYLA
RAMPADA FALAN ARABAYI HİÇ ZORLAMIYOR ÇEKİŞTEN ÇALMIYOR BU DA TOYOTA YA +1 PUAN KAZANDIRIYOR
quote:
Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online
quote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
TOYOTA DA KLİMA ENERJİSİNİ AKÜDEN ALIR BU HEMEN HEMEN HİÇBİR ARAÇTA OLMAYZN BİR ÖZELLİKTİRquote:
Orjinalden alıntı: porter
quote:
Orjinalden alıntı: turkalogy
ben ikinci dediğin tipten hiç duymamıştım. tabii ki bu yok olduğu anlamına gelmez. ama böyle bir şey olsa bütün araba firmaları bu yöntemi kullanırlardı diye düşünüyorum. sonuçta o klimanın motoru nereden alacak enerjiyi??????
bilenlerden cevap bekliyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
aküden alsa ayıp mı olur
bide ben dün toyotada motoru kapattım klima haala soğuk üflemeye devam etti, ben mi ballıyım yoksa böle bşy mumkun mu?
yaw ben motoru çalıştırmadan klima saoğutmuyo araç 99 model benim. Klima opsiyoneldi ozaman fiyat fakı var diye yazın taktırmıştık ondan mı diyecem ama alakasız olur
Senin dediğini ben mi yanlış anladım acaba
Ben araç rolantideyken denedim, araç 1000 devirde çalışırken klimayı açtım rolanti biraz düştü.
Yeni araçları bilmem ama bende biraz performas düşüklüğü oluyorMesela geelde yazlığa giderken torosları tırmanıyoruz bayır yukarı araba mı sollayacaz araç geç hızlaıyor biraz ama kapatınca biraz daha atikleşiyo.
Belki yenilerde daha da geliştirilmiştir. EE dile kolay 6 sene geçti üstünden ne tenolojiler çıktı demi
ben de bir 99model corolla kullanicisiyim. Base modelini almistik zamaninda klimasi opsiyoneldi biz de aynen ilk yaz taktirmistik..
fakat yasadigin rolanti dusmesinin klimanin sonradan takilmasiyla hicbir alakasi yok gonlun ferah olsun.. ayrica o dusme diye nitelendirdigin sey de gozle bile zor farkedilecek kadar bir dusus..
zira ben kullanirken en zorlu gecislerde bile klimayla hic oynamiyorum.. arac zaten belli bir sure sonra devrini topluyor yani klimayi azaltma olayi bana biraz psikolojik bir etki gibi geliyor.
evet arac rolantide calisirken klima acildiginda devir biraz dusuyor fakat bu asla ciddi bir guc kaybina neden olacak kadar bir dusus olmuyor. coookcok az bir dusus yani..
e o da normal artik 1.3 86hp motorla tazi gibi tirmaniyorum bazen hele bir de klima acik oluyor daha ne olsun.. 1999yili teknolojisi icin mukemmel bir motor ben cok memnunum
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: tuuberk
quote:
Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online
quote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
MOTORU ÇALIŞTIKTAN İTİBAREN AKIMI AKÜDEN ALIYOR YANİ KONTAK KAPALIYKEN ÇALIŞMASI MÜMKÜN DEĞİL BUNU SORDUN HERALDE?
AMA SEBEP SONRADAN TAKTIRMAN DEĞİL ANLADIĞIM KADARIYLA
RAMPADA FALAN ARABAYI HİÇ ZORLAMIYOR ÇEKİŞTEN ÇALMIYOR BU DA TOYOTA YA +1 PUAN KAZANDIRIYOR
quote:
Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online
quote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
TOYOTA DA KLİMA ENERJİSİNİ AKÜDEN ALIR BU HEMEN HEMEN HİÇBİR ARAÇTA OLMAYZN BİR ÖZELLİKTİRquote:
Orjinalden alıntı: porter
quote:
Orjinalden alıntı: turkalogy
ben ikinci dediğin tipten hiç duymamıştım. tabii ki bu yok olduğu anlamına gelmez. ama böyle bir şey olsa bütün araba firmaları bu yöntemi kullanırlardı diye düşünüyorum. sonuçta o klimanın motoru nereden alacak enerjiyi??????
bilenlerden cevap bekliyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
aküden alsa ayıp mı olur
bide ben dün toyotada motoru kapattım klima haala soğuk üflemeye devam etti, ben mi ballıyım yoksa böle bşy mumkun mu?
yaw ben motoru çalıştırmadan klima saoğutmuyo araç 99 model benim. Klima opsiyoneldi ozaman fiyat fakı var diye yazın taktırmıştık ondan mı diyecem ama alakasız olur
Senin dediğini ben mi yanlış anladım acaba
Ben araç rolantideyken denedim, araç 1000 devirde çalışırken klimayı açtım rolanti biraz düştü.
Yeni araçları bilmem ama bende biraz performas düşüklüğü oluyorMesela geelde yazlığa giderken torosları tırmanıyoruz bayır yukarı araba mı sollayacaz araç geç hızlaıyor biraz ama kapatınca biraz daha atikleşiyo.
Belki yenilerde daha da geliştirilmiştir. EE dile kolay 6 sene geçti üstünden ne tenolojiler çıktı demi
ben de bir 99model corolla kullanicisiyim. Base modelini almistik zamaninda klimasi opsiyoneldi biz de aynen ilk yaz taktirmistik..
fakat yasadigin rolanti dusmesinin klimanin sonradan takilmasiyla hicbir alakasi yok gonlun ferah olsun.. ayrica o dusme diye nitelendirdigin sey de gozle bile zor farkedilecek kadar bir dusus..
zira ben kullanirken en zorlu gecislerde bile klimayla hic oynamiyorum.. arac zaten belli bir sure sonra devrini topluyor yani klimayi azaltma olayi bana biraz psikolojik bir etki gibi geliyor.
evet arac rolantide calisirken klima acildiginda devir biraz dusuyor fakat bu asla ciddi bir guc kaybina neden olacak kadar bir dusus olmuyor. coookcok az bir dusus yani..
e o da normal artik 1.3 86hp motorla tazi gibi tirmaniyorum bazen hele bir de klima acik oluyor daha ne olsun.. 1999yili teknolojisi icin mukemmel bir motor ben cok memnunum
bende 1,6 terra var 110 HPben carbonclean yaptırdım 68.000 de şimdi 70 bin küsürde motor süpre oldu yaaa ilk zamanki gibi ses gitti yüksek devirlerde motor uğultusu kesildi.
hiç farkında olmadan 120 -140 km yaıyorum onun için gözüm hep kadranda
radara girmeyelim
bu arada dün 40 KM bir yere gittim ışık yanıyordu 30YTL lik benzin aldım 10 litre falan geldi çeyrek deponun üstüne çıkmıştı arabada 5 kişiydik 100 KM ile sürekli klima açık gittim birde döndüm takrar 40 KM (şehirler arası yol) hala araba çeyrek depo benzin var
Bu arabalar çok az yakıyor yaaa
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yazılımcı Online -- 31 Mayıs 2006; 16:55:02 >
-
gerçekten toyotalar az yakıyorquote:
Orijinalden alıntı: Yazılımcı Onlinequote:
Orjinalden alıntı: tuuberk
quote:
Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online
quote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
MOTORU ÇALIŞTIKTAN İTİBAREN AKIMI AKÜDEN ALIYOR YANİ KONTAK KAPALIYKEN ÇALIŞMASI MÜMKÜN DEĞİL BUNU SORDUN HERALDE?
AMA SEBEP SONRADAN TAKTIRMAN DEĞİL ANLADIĞIM KADARIYLA
RAMPADA FALAN ARABAYI HİÇ ZORLAMIYOR ÇEKİŞTEN ÇALMIYOR BU DA TOYOTA YA +1 PUAN KAZANDIRIYOR
quote:
Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online
quote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
TOYOTA DA KLİMA ENERJİSİNİ AKÜDEN ALIR BU HEMEN HEMEN HİÇBİR ARAÇTA OLMAYZN BİR ÖZELLİKTİRquote:
Orjinalden alıntı: porter
quote:
Orjinalden alıntı: turkalogy
ben ikinci dediğin tipten hiç duymamıştım. tabii ki bu yok olduğu anlamına gelmez. ama böyle bir şey olsa bütün araba firmaları bu yöntemi kullanırlardı diye düşünüyorum. sonuçta o klimanın motoru nereden alacak enerjiyi??????
bilenlerden cevap bekliyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
bazi araclarin klimalari, direk aracin motorundan guc alir, bazilarinin ise klimanin kendisine ait bir motoru oldugu icin arac motorundan bagimsiz calisir, iste bu ikinci tip klimalarda, yakit tuketiminin olumlu veya olumsuz bir katkisi olmadigini duymustum.
Arac motorundan guc alan klimalar, devreye sokuldugunda, yogun trafikte veya yokus yukari cikislarda asiri derecede performans dusuklugu olur (kendi tecrubem), fakat diger tip klimalarda bu tip sorunlar hic olmaz.
aküden alsa ayıp mı olur
bide ben dün toyotada motoru kapattım klima haala soğuk üflemeye devam etti, ben mi ballıyım yoksa böle bşy mumkun mu?
yaw ben motoru çalıştırmadan klima saoğutmuyo araç 99 model benim. Klima opsiyoneldi ozaman fiyat fakı var diye yazın taktırmıştık ondan mı diyecem ama alakasız olur
Senin dediğini ben mi yanlış anladım acaba
Ben araç rolantideyken denedim, araç 1000 devirde çalışırken klimayı açtım rolanti biraz düştü.
Yeni araçları bilmem ama bende biraz performas düşüklüğü oluyorMesela geelde yazlığa giderken torosları tırmanıyoruz bayır yukarı araba mı sollayacaz araç geç hızlaıyor biraz ama kapatınca biraz daha atikleşiyo.
Belki yenilerde daha da geliştirilmiştir. EE dile kolay 6 sene geçti üstünden ne tenolojiler çıktı demi
ben de bir 99model corolla kullanicisiyim. Base modelini almistik zamaninda klimasi opsiyoneldi biz de aynen ilk yaz taktirmistik..
fakat yasadigin rolanti dusmesinin klimanin sonradan takilmasiyla hicbir alakasi yok gonlun ferah olsun.. ayrica o dusme diye nitelendirdigin sey de gozle bile zor farkedilecek kadar bir dusus..
zira ben kullanirken en zorlu gecislerde bile klimayla hic oynamiyorum.. arac zaten belli bir sure sonra devrini topluyor yani klimayi azaltma olayi bana biraz psikolojik bir etki gibi geliyor.
evet arac rolantide calisirken klima acildiginda devir biraz dusuyor fakat bu asla ciddi bir guc kaybina neden olacak kadar bir dusus olmuyor. coookcok az bir dusus yani..
e o da normal artik 1.3 86hp motorla tazi gibi tirmaniyorum bazen hele bir de klima acik oluyor daha ne olsun.. 1999yili teknolojisi icin mukemmel bir motor ben cok memnunum
bende 1,6 terra var 110 HPben carbonclean yaptırdım 68.000 de şimdi 70 bin küsürde motor süpre oldu yaaa ilk zamanki gibi ses gitti yüksek devirlerde motor uğultusu kesildi.
hiç farkında olmadan 120 -140 km yaıyorum onun için gözüm hep kadranda
radara girmeyelim
bu arada dün 40 KM bir yere gittim ışık yanıyordu 30YTL lik benzin aldım 10 litre falan geldi çeyrek deponun üstüne çıkmıştı arabada 5 kişiydik 100 KM ile sürekli klima açık gittim birde döndüm takrar 40 KM (şehirler arası yol) hala araba çeyrek depo benzin var
Bu arabalar çok az yakıyor yaaa
Alıntıları Göster
-
beyler "alıntı" nın .oku çıkmış farkındamısınız ? bence işinize yarayacak kısmı alıntı yapınquote:
Orijinalden alıntı: DG00
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster -
klima her türlü yiyo benzini, klimalı araba aldık güya daha kullanamadım bu yüzden klimayıquote:
Orijinalden alıntı: Tanselah
beyler "alıntı" nın .oku çıkmış farkındamısınız ? bence işinize yarayacak kısmı alıntı yapın
Alıntıları Göster -
quote:
Orijinalden alıntı: Batuhan Kılıç
klima her türlü yiyo benzini, klimalı araba aldık güya daha kullanamadım bu yüzden klimayı
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: BatuhanK
klima her türlü yiyo benzini, klimalı araba aldık güya daha kullanamadım bu yüzden klimayı
varlık içinde yokluk çekiyoruz resmem .Elimizde imkenlar var ama kullanıamıyoruz.
Geçen benzincide gördüm beden önce biri 98 oktan benzin almış 276 YTL yaaa litre fiyatı 3.080 mi ne olmuş yuh vallaha.
Benzer içerikler
- 1.4 tsi motor kronik sorunlar
- 1.5 tsi kronik sorunlar
- fiorino yakıt tüketimi
- sandık motor nedir
- 1.4 fire
- taigo bagaj hacmi
- citroen c4x özellikleri
- kia ev4
- dünyanın en hızlı treni 1400 km
- ford maverick
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X