Şimdi Ara

Arızalı Ekran kartı gönderen İnventus ve Vektron Rezilliği

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
225
Cevap
1
Favori
7.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 60
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 101
  • Ortalama Mesaj Aralığı 9 saat 1 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 33
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • showshow (101 mesaj) Fortune 4 (16 mesaj) heyysanadiyom (7 mesaj) Alen Doğu Gencer (7 mesaj) huso (6 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (113 mesaj) Mobil (29 mesaj) Mini (2 mesaj) (74 mesaj) (7 mesaj)
  • @
181 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar >> Arızalı Ekran kartı gönderen İnventus ve Vektron Rezilliği
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Yanımda olan, konuyu öne çıkaran ve çıkaracak arkadaşlara destekleriniz için teşekkür

    Ekşi sözlük linkimiz

    @StormLight arkadaşımıza teşekkür ederim.
    https://eksisozluk.com/entry/124446808

    135
    Cevap


    3
    Favori


    4.486
    Tıklama

    78 öne çıkarma almış konuyu, insanların emeklerini, bi yerlerden alınan talimat ile eğer hiçe sayıyorsanız sizinde onlardan bi farkınız yok.


    Merhaba Arkadaşlar,

    Öncelikle konuyu biraz geç açtım fakat başıma gelen bir olayı sizlerle paylaşıp firmaların bizleri nasıl istismar ettiğini göstermek istiyorum.

    İnventus bilgisayardan Evga marka Rtx 3080 ekran kartını 19.800 Tlye aldım.

    Kart teslim olduktan sonra, kartın RGBsi ve 3 fanından en alttakinde problem olduğunu farkettim.Kart aslında çalışıyordu.Bende servise gönderdim hemen sonuçta 20 bin
    lira para vermişiz.Servis süreci çıkan doa raporu ve verilen sonuç vs beklerken aradan bi 20 gün geçti. @VektronElektronik bana ellerinde ürün
    olmadığını ürünün para iadesi olacağını söyledi fakat İnventus ile görüşüp değişim isteyebileceğimi onların elinde varsa değişim yapabileceklerini söyledi.Bende kendilerine
    kesinlikle para iadesi istemiyorum çünkü ekran kartı 29 bin lira oldu dedim.(Tam 20 günde 9 bin lira fiyatı artmış.)

    Bir ümit İnventusa DOA raporuyla beraber mail attım.Beni yaklaşık 1 hafta kadar beklettiler.En sonunda İnventus'tan yetkili bir arkadaş, ürünün stoklarında olmadığını ve
    tedarikçi firmanın da stoklarında olmadığını dolayısıyla para iadesi yapacaklarını ve iban numarası göndermemi talep ettiler.(NASIL YA SİTEYE GİRİP BAKINCA 29 BİNE YARIN KARGO YAZIYOR???)

    Bende kendilerine hemen ekran görüntüsü gönderdim.Ürünün stoklarında olduğunu ve fiyatını içeren ekran görüntüsünü gören yetkili benden iban numarası istemeye devam etti bende göndermeyeceğimi söyledim.Para iadesi kesinlikle istemiyorum dedim.Ürünü kız arkadaşımın xx banka hesabı olduğundan dolayı xx banka üzerinden havale ile almıştık.Ben iban vermeyince para iadesini kız arkadaşımın hesabına yaptılar.



    Özetle arkadaşlar, sırf bu tavır yüzünden bu olayın peşini bırakmayacağım.THHK başvurdum, thhk olmazsa dava acıcam.Gözümün içine baka baka olan ürünün stoklarında olmadığını söylediler.

    Bu ürünlerin değeri hazır sistemde 12 13 bilemediniz 15 bin lira, siz zaten 29 bine satıyorsunuz.Bu tarz şeylere ihtiyacınız mı var ? 20 günde 1 ürüne 3x Asgari ücret zammı yapılır.

    HAKKIMI HELAL ETMİYORUM.


    1-)RGB ışığı sabit yanan ve 3 fanından 1 tanesi çalışmayan kartlar normal zaman da direk iade alınıyor mu ?

    2-)Ürün tedarikçi firma da yok ise siz bu ürünü nereden tedarik ediyorsunuz ?

    3-)Israrla değişim isteyen bir müşteriye seçenek dahi sunmadan nasıl para iadesi yapıyorsunuz ?

    4-)Bu ürünün ben 2.sahibi olsaydım, iadeyi yaptığınız hesaba giden para ne olacaktı ?

    5-)Şirket yetkilisi, tüm süreç apaçık ortadayken beni yalan beyandan mahkemeye vermekle tehdit etmekte ki amacı yerse mi ?



    ADMIN ANLAŞILMASI GÜC Bİ ŞEKİLDE KONUMU BAŞKA BİR BOLUME TAŞIDI BENDE YENİDEN ACIYORUM.

    BENIM KONUMUN BENZERLERİ BU FORUM ALTINDA TARTISILIYOR KONUSULUYOR AMAC NEDIR SAYIN DONANIMHABER ADMINI?

    https://forum.donanimhaber.com/inventus-ve-vektron-rezilligi-arizali-kart-teslimati--149405710-7#149417400


    @Aerosol 34 @corsairms @zwanzig @-Gardiyan- @srcn.90

    Süreçle ilgili konuşmalar ve THHK başvuru formu

    DOA Raporu Tarihi : 31.03.2021

    Raporu inventusa ilettikten sonra tarafıma yapılan dönüş : 05.04.2021

    Zorla izin verilmeden para iadesi yapılan tarih : 06.04.2021

    THHK Başvuru Tarihi : 05.04.2021

    THHK Durum : Başvuru Tamamlandı




















    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi showshow -- 11 Haziran 2021; 14:51:7 >







  • Ne sanıyorsunuz arkadaşlar? DH, Ekşi vs hangi platform olursa olsun para için her şeyi yaparlar. DH yönetiminin de satılık olduğunu zaten biliyoruz, etiketle geziyor adamlar.


    Güveneceğiniz tek yer kendiniz. Kendinize güvenin, kendinize inanın. Her geçen gün Ekşi ve foruma olan yakınlığım azalıyor. Zaten onlar bunu istiyor. Eski, kriterleri, çerçeve değerleri olan değil, gel geç takılan, lay lay lom dolaşan, işte girsin ülke gündeminde aynı şeyi 500000 kere yazsın, saçma şeylerle uğraşsın. Haklarımız mı? Aman sakın onları konuşmayın.


    İnvetus bir alo çeker hop senin konu pufff. Soran olursa da ülkede ifade özgürlüğü yok, diktatörlük (orası kesin) var derler. Ama elinde ufacık yetkisi olan faşisttir bu ülkede.

    eski Konuyu niye taşıyorsunuz EYY ADMİN mağdur olan arkadaş konuyu doğru yere açmış zaten


    İnventusta bitmiş


    nasılki yıllardır bu forumda övülüyorsa bir firma tabiki mağduriyet varsa konusu açılacak tartışılacak

    farklı mecralarda yazabilirsin , facebook , twiter , şikayetvar , sözlükler vs vs @showshow


    sen oralarda açtığın linkleri ekle , ordanda durumu takip edelim


    bugün olanlar yarın herkesin başına gelebilir , firmaları tanıyalım ona göre ordan alışveriş yapmayalım

    bir pc parçası alacaksam ilk baktığım yer 3-5'e bakmadan inventus olurdu pahalı satıyorlardı ama satış sonrası kafam rahat bir problem yaşarsam destek olacaklar derdim üzüldüm ama ülkenin halini görünce şaşırmıyorum artık neyse amazon paklar bizi

    Firmamız DH forumu kadar eski bir firmadır. İnventus, bulunduğu yere 18 senelik insanüstü gayreti ile, etik çerçevede kalmak için ciddi fedakarlıklar yaparak gelmiştir. Veremeyeceği hiç bir hesabı yoktur.


    Şimdi size bir kişinin, bu forumdaki halen empati yapabilme yeteneğine sahip iyi kalpli, iyi niyetli insanların, iyi niyetini nasıl suistimal ettiğini, KVKK’nın müsaade ettiği ölçüde açıklayacağız.


    Paylaştığı servis raporunda e-posta adresi ve ürün seri numarası görünen kişi, bundan sonra kendisine Şikayetçi diyeceğiz, 13 Mart 2021 tarihinde 3 farklı sipariş ile 200 bin TL üzerinde nakit alışveriş yapmıştır. Sipariş numaraları 7****2, 7****0 ve 7****6’dir. Şikayete konu ürün bu siparişleri ile ilgilidir.


    Kendisi, yazılı beyanına göre (KVKK hükümlerince paylaşamayacağımız) ***** isimli mağazada çalışmaktadır ve bu mağaza bilgisayar satışı da yapan, hepimizin bildiği bir mağazadır. Yani rakibimizdir.


    Şikayetçi sizlere İnventus ve Vektron’dan ürün alınmamasını tavsiye ettiği halde, daha geçen hafta, firmamızdan 2 ayrı siparişle, Vektron garantili ürünler satın almıştır. Sipariş numaraları 7****3 ve 7****8’dir. Kendisi sipariş vermekte hiç bir sakınca görmediği halde, iyi kalpli insanlara, İnventus’tan ve Vektron’dan ürün alınmaması yönündeki tavsiye vermektedir.


    Şikayetçi bir ürün fiyatı ve bir yazışma paylaşmıştır, böylece satıcıda ürün olduğu algısı oluşturmuştur. Bahsi geçen ekran kartı çok az sayıda tedarik edilebilen ve genelde 48 saat içerisinde tükenen bir üründür. Şikayetçi ürüne değişim istediğini 31 Mart tarihinde yapmıştır. Şikayet konusu ürüne ait satış raporu alındığında, 18 Mart ile 21 Nisan arasında stok olmadığından satış olmadığı, sadece 1 adet istisna duruma dair ürün satıldığı görülmektedir. Şikayetçi’nin iddiasının aksine, 18 Mart – 21 Nisan arasında, stoğumuzda ürün olmadığından, satışı da olmamıştır. (1 adet özel duruma bağlı satışın, sipariş nosu: 7***39’dur)


    Şikayetçi hakem heyetine başvurduğunu belirtmiş. https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2020/12/20201226-7.htm adresinde açıkça görüleceği üzere THH başvuru üst sınırı 11330TL’dir. Yani Şikayetçi, ya sizlere THH’ye başvurduğuna dair, ya da THH’ye başvurusunda mal bedeline dair, doğruyu söylememektedir. Her halukarda, kendisinin gitmesi gereken yer Tüketici Mahkemesi’dir. Ancak bunun için ilk şart, Şikayetçi’nin tüketici olmasıdır. Tüketici tanımı, Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun’da açıkça belirtilmiştir. TKHK’ye göre tüketici, ticari veya mesleki olmayan amaçlarla hareket eden gerçek veya tüzel kişiyi ifade eder.




    Şikayetçi, firmamıza 16 Şubat 2021 10:33’te aşağıdaki e-postayı göndermiştir.


    Kimden: A* G* <a*g*@hotmail.com.tr>

    Kime: "sales@inventus.com.tr" <sales@inventus.com.tr>

    Konu: Ekran kartı hk 


    Merhabalar,


    Kısa vade de 15, orta vade de 100+ RTX-3080 Ekran kartı almak istiyoruz. 

    Fiyat teklifi verirmisiniz.Teşekkürler 


    A* G*


     

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/8c/50/ea/8c50ea06489cb6a6b14b3ec76e213ce2.png&t=0&width=480&text=1




    Yanıtımız ise,


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/5b/d4/2e/5bd42e9c87ea61080ac6bacc1f32384e.png&t=0&width=480&text=1





    100+ adet ekran kartı talebinin ticari amaç haricinde bir amaç ile açıklanması mümkün değildir. Bir tüketici 200 bin lira üzeri toplu alım yapmaz. Ayrıca tüketiciler taleplerinde çoğul ifade kullanmaz, şirketler kullanır.



    Son olarak, Şikayetçi’nin paylaştığı servis raporu incelendiğinde, raporda ürüne bedel iadesi yapılacağı ve bedelin satıcı tarafından ödeneceği yazılmış olduğu görülmektedir. https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?MevzuatNo=19783&MevzuatTur=7&MevzuatTertip=5 adresinde görülebilecek SSHY’ne göre, satış sonrası hizmetlerin yürütülmesinden satıcı sorumlu değildir. Yine de, şirketimize orantısız güçlük oluşturmadığı durumlarda, gücümüz yettiğince ve imkanlar dahilinde tüketici lehine hareket ediyoruz.


    SSHY MADDE 14 – (1) Üretici veya ithalatçılar, yetkili servis istasyonlarının ayrı bir tüzel kişiliği olsa dahi, satış sonrası hizmetlerin sağlanmasından ve yürütülmesinden yetkili servis istasyonları ile birlikte müteselsilen sorumludur.




    Şimdi Şikayetçi’nin sorularına gelelim.


    1-)RGB ışığı sabit yanan ve 3 fanından 1 tanesi çalışmayan kartlar normal zaman da direk iade alınıyor mu ?


    Bu sorunun muhatabı yetkili servistir. Bildiğimiz kadarı ile EVGA ürünlerinin tamir edilmesini istemiyor olduğundan, yetkili servise tamir yetkisi vermemiştir. Bizim bildiğimiz kadarı ile sorunun yanıtı: Evet, servis herhangi bir zamanda EVGA ürününü değiştiremiyorsa, iade alır. Vektron yanıt vermek isterse, konu hakkında daha fazla bilgi verir.


    2-)Ürün tedarikçi firma da yok ise siz bu ürünü nereden tedarik ediyorsunuz ?


    Tedarikçi kelimesinin anlamı, TDK’ya göre “Gerekli malzemeyi (ürünü) sağlayan (gerçek veya tüzel) kimse”dir. Firmamız sattığı tüm ürünleri yasal ve yetkili tedarikçilerden alır ve bazı markaların yetkili ithalatçısıdır.


    3-)Israrla değişim isteyen bir müşteriye seçenek dahi sunmadan nasıl para iadesi yapıyorsunuz ?


    Seçimlik haklar tüketiciyi ayıplı ürün veya hizmete karşılık korumak için vardır. Siz tüketici değilsiniz ve şikayet konusu ürün, ayıplı bir ürün değildir. Nasıl ki siz ticari amaçla, yani para kazanma amacıyla ürün alıyorsanız, biz de aynı amaçla alıyoruz. İthalatçı ve tedarikçi de aynı amaçla alıyor. Ticarette her zaman bir risk vardır. Risk alamıyorsanız ticari faaliyette bulunmamalısınız.


    4-)Bu ürünün ben 2.sahibi olsaydım, iadeyi yaptığınız hesaba giden para ne olacaktı ?


    Yasaya göre iade işlemi, tahsilat işlemi tersine çevrilerek yapılır. Elinizde bir ürün olması, onu satın aldığınız veya haklarını edindiğiniz anlamına gelmez. Siz o ürünü ikinci el aldığınızı belgeleyebiliyorsanız, iade edilen kişiden ödediğiniz tutarı istersiniz. Bu mümkün olmayacaksa, yasal sorumluluk ürünü ikinci el aldığını beyan edene ait olmak üzere bir çözüm üretiriz.


    5-)Şirket yetkilisi, tüm süreç apaçık ortadayken beni yalan beyandan mahkemeye vermekle tehdit etmekte ki amacı yerse mi ?


    Haklı olanın, yalana ihtiyacı olmaz. Yasal haklarımız saklıdır ifadesi tehdit değil, gerekli bir uyarıdır. Amacı, suç işlemenizi engellemektir.


    Hakem heyetine yalan beyanda bulunmak, kişi ve şirketlere iftira atmak, çalışanların kişisel e-posta adreslerini karşı tarafın rızası olmadan paylaşmak suçtur.


    TLDR;


    Şikayetçi’nin yazılı olarak istediğini beyan ettiği 100+ ekran kartının maliyeti en az 2 milyon liradır. Donanım Haber Forumu’nda kaç kişi 100+ adet 3080 alabiliyor? Şikayetçi neden 100+ ekran kartı alarak, ürünlerin arz talep dengesine zarar veriyor ve fiyatların sürekli artmasına neden olan çarkı besliyor? Mağdur olduğunu iddia ederken, 100’den fazla ürün istemiş olduğunu ve ticari amaçlarla toplu alım yaptığını neden gizliyor ve insanların iyi niyetini suistimal ediyor?


    Şikayetçi’nin yaptığının aksine, iyi niyetli insanların suistimal edilmesi ve iftira atılması konusunda hiç bir dini referans vermeyeceğiz ve topluluğun dini duygularını sömürmeyeceğiz. Yine de Şikayetçi’nin, eylemleri ve söylemleri ile sadece bize değil, tüketicilere, yani sizlere daha büyük zararlar verdiğinin bilinmesini isteriz.



    İyi kalpli forum yazarları, lütfen artık internette her okuduğunuza inanmayı bırakınız. İki tarafı da dinlemeden hüküm vermeyiniz. Linç kültürünü beslerseniz, bir gün sizin de bu kültürle imtihan olabileceğinizi unutmayınız.

    İnventus Ltd. 

    Konuya yazık diyerek, bizim başımıza da gelmesin diyerek girdim, ama konu sahibi hiç ama hiç güven vermedi. 100 tane sipariş etmesinden tut asgari maaş ile 2 tane kendisine almasına, mantıklı gelmiyor hiçbir yazılan.


    Dediğim gibi neredeyse her zaman tüketicinin yanındayımdır, çünkü tüketiciye sahip çıkmazsak yarın öbür gün bizim başımıza da gelebilir, sessiz kalmamak lazım, lakin konu sahibiyle aynı tarafta olduğumuzu zannetmiyorum.

    Siz bizimle dalga gecmeye mi calısıyorsunuz, yoksa aklımızi mı imtihan ediyorsunuz anlamıyorum.


    Durumun iyi olabilir kotu olabilir.100 tane ,150 tane ,200 tane kart siparis edip ben TUKETİCİYİM nasıl oluyor?

    Inventus noktayı koymus.O HAKLAR TUKETİCİ LER icin demis.TİCARİ icin degil demis.

    Gamer oldugun icin mi 150,200 tane kartı bir PC ye baglayıp oyun oynuyorsun?


    Adamlar yazmıs.Stok yapıyorsunuz,ticarisiniz,karaborsaya sebep oluyorsunuz ve sonucunda fiyatların yukselmesine ve tuketicilerin ama altına basıyorum TUKETİCİLERİN aleyhine davranıyorsunuz demis.


    30 yasından fazlayım ama 2 tane 3080 alacak durumum yok.Boyle binlercesi var.2 tane 3080 alamayacaksam yasamayalım bu nedir?

    Bu firmalar Ticari, Defter Tutuyor,Vergi Oduyor,Calısanları var,Sigorta Oduyor,Katma Deger yaratıyor.

    50 tane Hazır Sistemi Toplayan, 10 tane Ring Kurup Dunya Ekran Kartı Stoklayan Ne Ödüyor?Bunlar Bireysel ise,Tuketici İse,Son Kullanıcı İse 1 tane Bilg Alan,1 tane Laptop alan, Taksitle Sistem Almaya Calısan Adam Ne Oluyor?


    Ticari Faaliyette Bulunacaktım/Bulunuyordum/Kazanc Sagladım/Saglayacaktım deyip de sonra ben TUKETİCİYİM nasıl oluyor?

    Kanun 100 Tane Ekran Kartını,50 tane Hazır Sistemi,40 tane Laptopu,10 tane Ringi Toplayanı TUKETİCİ,BİREYSEL,SON KULLANICI olarak mı Niteliyor?Kanun bu Bireyseldir,Ticari Degildir,Ticari degildir.


    Ne olmus Canım 50 tane Hazır sistem alıp Sistem parasına Ekran kartı Satıyorsa,Eve 10 tane Ring Kurup 24 saat Mining Yapıp 150 tane Ekran Kartı Toplamıs Ne Var Ki, 150 tane BİREYSEL olarak Ekran Kartı Siparis Etmis Benim Acımdan Sorun yok Belki Evde Kuantum Bilg. Kuruyordur Bilim Adamıdır bunların hicbiri Ticari degildir Diyorsa Haklısınız.


    Bu arada Inventus,QP,Vatan vs 150 tane Sistem İsteyen "BİREYSEL" (!) Kullanıcılara bu urunleri tedarik ediyorsa da insallah bu isleri yapmazlar.


    Sen 7000 liradan 100 tane 3070 alacaksın, 17000 e satacaksın ya da satmayı hedefleyeceksin, 1 tanesinde sorun yasayınca Firma tırnak icinde "Rezil" olacak sen de "Bireysel" olacaksın,haklı olacaksın.


    Kartları toplayıp gercek son kullanıcıya kart bırakmayacaksın ama sen haklı olacaksın.

    Normal şartlarda bu konuda Inventus'un haksız olduğunu düşünüyordum ancak arkadaş sanırım 20 (ya da 11) tane ekran kartını topluca satın almış ve ben bu yüzden bu konudan desteğimi çekiyorum. Konuyu öne çıkarmıştım oyumu geri aldım. (5 kişi ortaklaşa tek hesaptan aldık lafını da samimi bulmuyorum. kurbanlık dana mı alıyorsunuz?)


    Inventus'un yaptığı doğru değil ama 11 tane kart almak da doğru değil dolayısıyla yiyin birbirinizi diyorum...

  • Yüzbaşı
    367 Mesaj

    INVENTUSTAN YADA VEKTRONDAN PARAMI ALIYORSUNUZ


    Sanmıyorum ancak dünya küçük, firmalarda çalışanların mutlaka bağlantısı vardır. O Firmalarla yaşanan sorunlar yerine burada olması daha doğru. %100 ekran kartı ile ilgili. Firmanın avukatları gelip tehdit ettiyse başka ki sanmıyorum.

  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    quote:

    Orijinalden alıntı: U011E

    INVENTUSTAN YADA VEKTRONDAN PARAMI ALIYORSUNUZ


    Sanmıyorum ancak dünya küçük, firmalarda çalışanların mutlaka bağlantısı vardır. O Firmalarla yaşanan sorunlar yerine burada olması daha doğru. %100 ekran kartı ile ilgili. Firmanın avukatları gelip tehdit ettiyse başka ki sanmıyorum.

    Bu yapılan davranış hiç hoş değil, sorgusuz sualsiz haber vermeden tüm forum genelinde etkileşimde 1. olan konuyu insanlar görmesin diye ücra bir köşeye taşıyorlar.


    @gcb1903 @vatos @brktmr @enja @_Dominic_Toretto_




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi showshow -- 10 Haziran 2021; 17:57:44 >
  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

  • Yüzbaşı
    426 Mesaj

    Bu konu da kaldırılırsa tekrardan aç hocam.

  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: srcn.90

    Bu konu da kaldırılırsa tekrardan aç hocam.

    Ekşiye forumdonanımhaber rezilliği diye konu actırıcam eğer kaldırılırsa.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    740 Mesaj

    eski Konuyu niye taşıyorsunuz EYY ADMİN mağdur olan arkadaş konuyu doğru yere açmış zaten


    İnventusta bitmiş


    nasılki yıllardır bu forumda övülüyorsa bir firma tabiki mağduriyet varsa konusu açılacak tartışılacak

  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: corsairms

    eski Konuyu niye taşıyorsunuz EYY ADMİN mağdur olan arkadaş konuyu doğru yere açmış zaten


    İnventusta bitmiş


    nasılki yıllardır bu forumda övülüyorsa bir firma tabiki mağduriyet varsa konusu açılacak tartışılacak

    |
    |




  • Yarbay
    3475 Mesaj

    farklı mecralarda yazabilirsin , facebook , twiter , şikayetvar , sözlükler vs vs @showshow


    sen oralarda açtığın linkleri ekle , ordanda durumu takip edelim


    bugün olanlar yarın herkesin başına gelebilir , firmaları tanıyalım ona göre ordan alışveriş yapmayalım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heyysanadiyom -- 11 Haziran 2021; 10:37:14 >
  • Yarbay
    2282 Mesaj

    Ne sanıyorsunuz arkadaşlar? DH, Ekşi vs hangi platform olursa olsun para için her şeyi yaparlar. DH yönetiminin de satılık olduğunu zaten biliyoruz, etiketle geziyor adamlar.


    Güveneceğiniz tek yer kendiniz. Kendinize güvenin, kendinize inanın. Her geçen gün Ekşi ve foruma olan yakınlığım azalıyor. Zaten onlar bunu istiyor. Eski, kriterleri, çerçeve değerleri olan değil, gel geç takılan, lay lay lom dolaşan, işte girsin ülke gündeminde aynı şeyi 500000 kere yazsın, saçma şeylerle uğraşsın. Haklarımız mı? Aman sakın onları konuşmayın.


    İnvetus bir alo çeker hop senin konu pufff. Soran olursa da ülkede ifade özgürlüğü yok, diktatörlük (orası kesin) var derler. Ama elinde ufacık yetkisi olan faşisttir bu ülkede.

  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Ülkenin ciddi bir resete ihtiyacı var..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    |
    |
    gcb1903 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Desteğin icin teşekkürler hocam..Fırsat buldukça her yere yazıcam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    |
    |
    heyysanadiyom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8214 Mesaj
    Diğer konuyu taşımanın amacı ney uzman dh adminleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    244 Mesaj

    Gerçekten bu firmalara noluyor önceden en iyi hizmeti veriyor diye önerdiğimiz firmalar teker teker mahalle esnafı kafasına geçiyor.

    |
    |
  • Teğmen
    145 Mesaj
    İnventus da çağa ayak uydurmuş belliki. Updullah

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    17627 Mesaj

    TKHH 'ne git diğeceğim ama meblağ büyük olduğu için mahkemeye gitmen lazım sanırım. Tüketici şikayetlerine bakan bir abimiz var, eskiden DHde takılırdı, şimdi tavsiyeforumunun kurucusu. Adem Helvacı. Onunla iletişime geç youtube videosu bile yapar zamanı varsa.


    Yani tüketici haklarında denir ki , malın üretimi bitmediyse, ülke sınırları içerisinde temin edilebilme ihtimali var ise. Stok sorunu var diye müşteri mağdur edilemez .Gerekirse başka yerden o ürünü alır tüketiciye verir. O malı bulması üreticinin sorunu.


    Resmen rezillik. Ürünün fiyatı düşmüş olsa gerçekten stokta olmasa zaten ücret ödemesi de yapmazlar. Bunu eldekilerle değiştireyim demeye bakar. Fiyat artınca hemen para iadesi. İyi çakallık ha. Parayı bankada tutun dokunmayın hiç dava açacaksan kalsın öyle.

    |
    |
  • Onbaşı
    27 Mesaj
    Yazin pc alacaktim ben de iyi oldu bu basligi gormem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2854 Mesaj
    Dh de şaşırdı iyice. Ayıp oldu sanki admin?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2175 Mesaj
    QP yine iyiymis... mahkeme ile tehdit edip konuyu kaldirtmak nedir yahu? Bu inventus bizim tanidigimiz inventus mu yoksa baskasi mi devraldi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Bende anlamadım bu nasıl iş ya herşeyin bir bugunu bulmuşlar sömürülüyoruz sadece..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
bankacılar
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
1,188
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.