Şimdi Ara

Arızalı Ekran kartı gönderen İnventus ve Vektron Rezilliği (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
226
Cevap
1
Favori
9.680
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
182 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kunGFu kullanıcısına yanıt
    Hocam destekleriniz için çok teşekkür ederim.Biz hem kendi mağduriyetlerimizi paylaşarak giderilmesi için uğraşıyoruz Hem de gelecekte ki muhtemel yaşanabilecek mağduriyetlerin onunu kesmeye çalışıyoruz.

    Vitesi bi anda büyütmücem hocam.Mahkeme olaylarını da sıra sıra yapmayı planlıyorum.

    Konunun burda ya da x bir yerde açık kaldığı sürece aydınlanan insan sayısı artıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Umarım sorunun en kısa sürede çözülür. Sene başında Inventus üzerinden bilgisayar toplamıştım, Bundan sonraki hiç bir alışveriş de müşterisini mağdur ettiğini gördüğüm Inventus gibi firmaları tercih etmeyeceğim.


    İyi günler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Inside the nature

    Umarım sorunun en kısa sürede çözülür. Sene başında Inventus üzerinden bilgisayar toplamıştım, Bundan sonraki hiç bir alışveriş de müşterisini mağdur ettiğini gördüğüm Inventus gibi firmaları tercih etmeyeceğim.


    İyi günler.

    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim hocam.Umarım kimse mağdur olmaz.

  • inventus dan hiç böyle bişey beklemezdim. bozulmuş demekki. bilgisayarlarımı ordan topluyordum.

  • Üzücü gerçekten...

  • Bu sorunu bende integra (gamers arena) teknoloji de yaşadım. Benim yaşadığım olay da daha çok yalan dolan vardı. Satın aldığım ram lerim bozulmuştu ve iade değişim çıkmıştı. Servis ellerin de ürün olmadığını söyledi ve mağaza da varsa değişim yapabilirler dedi ben de mağaza ile görüştüm ve yalanlar sinsilesinin içine dalmış oldum. Mağaza nın stok da yok dediği ürünü sitelerin de buldum orası bize ait değil dediler sonra bize ait ama o ürünün ithalatcısı farklı dediler. İkisi de yalan çıktı. Ben de bu üçkağatcı firmayı salıp servisi darladım. 1 Hafta bekledim stoğa girince yeni ürün gönderdi servis. Bu tür firmalar ürünü satana kadar iyidir sonrasın da sizi tanımaz.

  • zaten çöp firmalar, 1 2 bin lira için müşteriyi mağdur etmekten çekinmezler

    inventus bi ara iyiydi.. dh sistem tavsiyelerinde falan çok kişiye parça aldırmışızdır invodan


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende Vatan Bilgisayar 'da benzer sorunlar yaşamıştım, iki kere değişim iade talebime, arıza bulunamadı diye sahte servis raporu düzenleyerek ürün tamiri yaptılar.


    Artık alışveriş yaparken dikkat ediyorum, mümkünse tercih etmiyorum.


    Size yapılan davranış da hiç hoş değil, maddi açıdan zararda olmanızın yanı sıra miktarın başkasının hesabına gönderilmesi de apayrı bir rezillik.

    Hukuksal açıdan iyi araştırmanızı tavsiye ederim, maalesef firmalar kılıfına uydurarak iş yapıyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brawilyon

    Bu sorunu bende integra (gamers arena) teknoloji de yaşadım. Benim yaşadığım olay da daha çok yalan dolan vardı. Satın aldığım ram lerim bozulmuştu ve iade değişim çıkmıştı. Servis ellerin de ürün olmadığını söyledi ve mağaza da varsa değişim yapabilirler dedi ben de mağaza ile görüştüm ve yalanlar sinsilesinin içine dalmış oldum. Mağaza nın stok da yok dediği ürünü sitelerin de buldum orası bize ait değil dediler sonra bize ait ama o ürünün ithalatcısı farklı dediler. İkisi de yalan çıktı. Ben de bu üçkağatcı firmayı salıp servisi darladım. 1 Hafta bekledim stoğa girince yeni ürün gönderdi servis. Bu tür firmalar ürünü satana kadar iyidir sonrasın da sizi tanımaz.

    Hakkınızı yedirmediğinize sevindim hocam.


    Firmalar kar amacı güdüyor farkındayız ama bunu müşteriye mağduriyet yaratan boşlukları doldurarak yapmazlarsa kendileri kazanır.





  • Fazla kargo ücreti aldık deyip zarfla paketin içerisinde geri gönderen firmanın düştüğü duruma bak. Ekran kartı fiyatlarının bu kadar artması hangi firmanın müşteri dostu olduğunu ortaya çıkarmıştır.

    Zarfla para göndermelerin göz boyamadan ibaret olduğu ispatlanmıştır. Ama bunlarda kabahat yok, kabahat yasaları kendi çıkarlarına göre esneten firmalara cezai yaptırım uygulamayan adalet sağlayıcılarındadır.


    6502 sayılı kanuna göre ürünün aynısını, muadilini ya da yok ise bir üst modelini vermenizi istemek tüketicinin hakkıdır.

    İade diye direten firmaya yazacaksın şöyle kallavi bir ceza, sonra bak bakalım iadenin "i" sini ağzına alabiliyor mu!


    Edit: İmla




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CueMaker -- 11 Haziran 2021; 10:35:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -dead

    zaten çöp firmalar, 1 2 bin lira için müşteriyi mağdur etmekten çekinmezler

    inventus bi ara iyiydi.. dh sistem tavsiyelerinde falan çok kişiye parça aldırmışızdır invodan

    İnventusla ilgili son kale, bi ara iyiydi, inventusta bozmuş gibi sözler duyunca çok şaşırıyorum ve üzülüyorum.Ben daha önce kendilerinden alışveriş yapmamıştım.


    Umarım kendilerine yakışanı yaparlar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: CueMaker

    Fazla kargo ücreti aldık deyip zarfla paketin içerisinde geri gönderen firmanın düştüğü duruma bak. Ekran kartı fiyatlarının bu kadar artması hangi firmanın müşteri dostu olduğunu ortaya çıkarmıştır.

    Zarfla para göndermelerin göz boyamadan ibaret olduğu ispatlanmıştır. Ama bunlarda kabahat yok, kabahat yasaları kendi çıkarlarına göre esneten firmalara cezai yaptırım uygulamayan adalet sağlayıcılarındadır.


    6502 sayılı kanuna göre ürünün aynısını, muadilini ya da yok ise bir üst modelini vermenizi istemek tüketicinin hakkıdır.

    İade diye direten firmaya yazacaksın şöyle kallavi bir ceza, sonra bak bakalım iadenin "i" sini ağzına alabiliyor mu!


    Edit: İmla

    Fazla kargo ücreti aldık deyip zarfla paketin içerisinde geri gönderen firmanın düştüğü duruma bak.


    Bu hareketlerini ve tarafıma yapılan hareketini üst üste koydugumda, şahsi fikir olarak "fazla kargo ücreti meselesinin" göz boyama olduğu izlenimine varıyorum.





  • Şöyle bir video var. Yeterince bilgilendirici bir video

  • bir pc parçası alacaksam ilk baktığım yer 3-5'e bakmadan inventus olurdu pahalı satıyorlardı ama satış sonrası kafam rahat bir problem yaşarsam destek olacaklar derdim üzüldüm ama ülkenin halini görünce şaşırmıyorum artık neyse amazon paklar bizi

  • :..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nopasstr -- 12 Haziran 2021; 13:10:46 >
  • Fortune 4 kullanıcısına yanıt
    Bu yazıyı yazarken nasıl bir kafa yaşıyorsunuz ya hiç anlamıyorum. Oldu olacak bozuk ürün gönderilen adamı suçlasaydın

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Eksi Sözlük için ben yardımcı olurum.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.