Şimdi Ara

VolksWagen'den Nefret Etme Sebeplerim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
361
Cevap
5
Favori
41.783
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
237 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar katılırsınız katılmazsınız sizin bileceğiniz iş. Ben bu markadan nefret ediyorum ve kendimce sebeplerini buraya yazacağım. Yıllardır otomobillerle ilgilenirim, yıllarca ayda 2-3 otomobil dergisi aboneliklerim devam etti. Etrafımdaki herkeste bana danışır, otururuz konuşuruz, vw almak isteyene sevmeme sebeplerimi söylerim gidip alır almaz kendisi bilir.

    1-) Halkı enayi yerine koymaları. Hangi kasaydı hatırlamıyorum, VW Polo reklamları dönüp duruyordu. Euro NCAP in iyi olduğu zamanlar bir aracın 5 yıldız alabilmesi için şartlardan birisi araçlarda ESP nin standart olmasıydı. O araçta ESP nin standart olduğunun kabul edilebilmesi için ise üretim bandından çıkan araçların en az %95 inde ESP olması gerekliydi. VW üretim hattındaki Polo ların %5 ine ESP koymadı. Tahmin edin o ESP'si olmayan %5lik polo hangi ülkeye gönderildi. Türkiye tabiki. Hemde Euro NCAP'ten 5 yıldız aldık diye döndürülen reklamla satıldılar.

    2-) DSG. Her araçta problemler çıkabilir. Kronik sorunlar olabilir. Önemli olan firmanın buna yaklaşımıdır. Bu insanlar yıllarca mağduriyet yaşadılar. Kullanıcı hatası dediler, şanzıman yağını zamanında değişmemişsiniz dediler, yok özel serviste bakımları yapılmış yetkiliye getirmemişsiniz dediler, alakasız ufak tefek kazalara bağladılar vs. Benim burada yazmama gerek yok. Google'a "DSG sorun" yazın okuyun. Bunları kulaktan duyma bilgilerle yazmıyorum. Arkadaşla halı sahadan dönerken passatıyla dsg arızasından yolda kalmamız sonrasında yaşananlar (3-4 ay önce sıfır alınmış garantili araba, servisle orta yolu bulana kadar 1 ay yattı araba), yine bir tanıdığımızın 2009 model A6 sında DSG arızası alması ve 25 bin TL masraf çıkartılması (Özel servis) yani birebir şahit olduğum durumlar mevcut.

    3-) Doğuş OTO. Tıpkı DSG gibi ayrı başlık açılabilecek kadar geniş bir konu çıkabilir. Satış danışmanlarının tavrı. Gerçi tavrına bişey diyemiyorum çünkü çoğu zaman muhatap alıpta tavrını yorumlayabileceğiniz birisini bulamıyorsunuz. Zam politikaları vs. Ama bu durumun büyük suçlusu vw severlerdir. Çok fazla detaya girmeyeceğim bir çok kişi durumu anladı bile.

    4-) Ülke içerisinde hiç yatırımı olmaması. Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Porsche, Bentley, Bugatti, Lamborghini. Bunlar VW nin sahibi olduğu otomobil markaları. Bir çok otomobil firması ülkemize yatırım yaparken, otomotiv konusunda dünyada gözde ülkelerden biri olmamıza rağmen, hiçbir markasının hiç bir modelini burada üretmemesi, ülkemize hiç yatırım yapmaması tamamen ekonomik mi sizce? Bizim ülkemiz otomotiv konusunda düşük iş gücü maliyeti, yan sanayi vs göz önünde bulundurulduğunda gayet mantıklı. Ama gel görki vw nin hiç bir yatırımı yok. Bu ülkeden bu kadar para kazanmasına rağmen, bu ülkeye hiçbir faydası yok.

    5-) Hiçbir zaman f/p aracı olmaması. Her zaman pahalı olması. Rakiplerinin en full en donanımlı halinin fiyatının, vw'de orta pakete denk gelmesi. Benim şahsi görüşüm vw'nin passat dahil hiç bir arabası aradaki fiyat farkını verecek kadar üstün değil. İnsanımız araç almasını bilmiyor. "Abi o zor satılır ya", "VW çeyrek altın gibi sürekli değer kazanıyor.", gibi düşünceler ile hareket ederek, ihtiyacına göre f/p aracını belirlemeyi beceremiyor. Daha düne kadar bir dünya para verip highline passat alıyodun, hız sabitleyici opsiyonel deyip 2500 tl daha istiyodu. Doğuş ile el ele verip o kadar zam yaptılarki peşpeşe 1.6tdi ın Türkiye'ye giriş fiyatı, 2.0 tdi'ı geçti. Ortaya çıkınca hemen 2.0 tdi'a da zam yaptılar. Herşey mi siyasi, herşey mi dolar kuru?

    Emisyon skandalı falan çıkınca da hiç şaşırmamıştım. Yıllar içinde bu yazdıklarıma benzer irili ufaklı bir çok olaya şahit olmam ben bu firmadan iyice nefret ettirdi. Hayalimdeki araç olan A5 i DSG korkusundan alamıyorum. (Sportback inde manuel yok)

    Bunlar benim şahsi düşüncelerimdir. VW hayranları kör ve sağır olduklarından konuya objektif yaklaşamayacaklardır. İyi günler dilerim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Maddelere yeniler eklenebilir. Adamların kanında var. Doğuş oto ve Vw mükemmel ikili oldu. Halkın da cahilliğini fırsat bildiler. Yıllarca espsiz yan hava yastıksız polo kakaladılar. Gerçi iyi yapıyorlar, ben olsam ben de aynısını yapardım.



    Bir de fabrika verileri tutarsız. 2013 fabrika verisi tüketimi şimdikinden 0,5litre daha az. Araba makyaj geçirdi, motorlar güncellendi vs ama tüketim arttı. Ne kadar enteresan
    Benim için bunlar da önemli. Güzel yerlere değinilmiş.

    Fakat en kritik olanı, vw kullanıcı kitlesinin ta kendisi. Aile arabası olarak kullananlara sözüm yok.

    İstanbul avrupa yakasından çıkın yola, gebzeye kadar gelin. Arkadan tampona dayanarak taciz eden, emniyet şeridini ihlal eden, makas atarak giden araçların markalarını alt alta toplayın. Şirket araçları çıkarıldığında listede açık ara önde olan vw grup(seat-skoda-vw) oluyor. Bazı durumlarda şirket araçlarından bile beterler.

    Malum instagram sayfalarına girin veya youtube'da gezinin. Makas videolarını çeken araçların markalarına bakın hangisi daha baskın ? Şaşırtmayacak sonuçlar var.

    Benzer şeyi şehiriçinde uygulayın. Kavşakta yol vermeyen, araba kuyruğuna yandan kaynak yaparak kul hakkına giren, yol alma-verme dalaşına giren araç markalarında gene açık ara öndeler.

    Bu iki adıma bir ay boyunca dikkat edin, trafikte vw arması gördüğünüzde mideniz bulanır hale geleceksiniz.

    Hepsinin tek bir ilacı var aslında. Lincoln navigator veya volvo xc90
    Bende sevmeme sebeplerimi yazayım.

    Özellikle kendini markanın sahibi sanan fanboyların markayı koşulsuz şartsız savunması ilah muamelesi yapılması.
    Premium segmentlerle kıyaslanması.
    Yıllardır aynı tasarımı temcit pilavı gibi ısıtıp ısıtıp önümüze koyması.
    Bitmek bilmeyen DSG sorunu.
    Doğuş Otonun fiyat politikası.
    Emisyon skandalı.
    Baz ve orta paketlerde ekipman eksikliği.
    Muadillerinde standart olarak sunulan bazı donanımların vw'de ancak para ile opsiyonlu şekilde satın alınarak alınabilmesi.
    Tasarımsal anlamda bütün araçlarının birbirine benzemesi.Önden baktığınızda hangisi polo hangisi golf ayırt edemeyebilirsiniz.
    İdrak etme güçlüğünden bahsetmişken, bilinen markalarda bir araç 5-6 bin değer kaybediyorken vw 1-2 bin değer kaybetmiyor. Hepsi aşağı yukarı aynı değer kaybına uğruyor. Zaten aradaki fark dramatik olsa kimse gidip de aynı segment, aynı model, aynı km, aynı donanım, aynı motor tipli arabada birine 45 verirken diğerine 55 verecek kadar sazan değil. Bir iki tane marka fanatiği tipe çakarsın belki, gerisi yemez. Ford fiesta dizel vardı, sattım honda jazz aldım. İkisinin de fiyatındaki artış üç aşağı beş yukarı aynı oldu. Baz tl üzerinden değil, yüzde üzerinden. Bunu da anlamayan arkadaşlar var.

    Firmaların sıfır araç sattıktan sonra fiyat kırmalarının önüne geçmek için akıllı olup kampanya bekleyeceksin. Vw hiç mi sattıktan sonra indirim yapmıyor sanıyorsun ? Polo ilk geldiğinde bayiler kaç lira pazarlık yapıyordu, şimdi kaç yapıyor ?

    Honda amblemini de orada bilerek tutuyorum ki, senin gibi kişiler vw'e laf attığımı görünce hemen honda'ya çakarak kurtaracağını sansın diye. Artık honda sahibi değilim. Crv nin malzeme kalitesinden banane ? Zaten suv almam. Ben bakarım iki hava yastıklı, isuzu otobüslerden kalma havalandırma ızgaralı trendline poloya
    Burada vw markasina nefret ve kinini doken arkadaslara baktikca kendimi hatirliyorum. Bu forumda 13. Yilimi doldurdum. Eskiden ben de sizden az kalmiyordum. Vw icin ve sahiplerine karsi bir tutum icindeydim. Sıkı bir Hyundaiciydim. Fakat gun geldi bir jettam oldu. Simdi satmaya kiyamiyorum. Yerine alabilecegim adam akilli araba yok. Ve buraya kinini yazanlara guluyorum. Benden size abi tavsiyesi. Sakinleşin ve bir vw sahibi olun. Inan hayat size daha guzel gelecek.
  • yazılanları okuyan vw yönetimi çok üzüldü kırıldı, üretimi durdurma noktasına geldi. yapma etme kardeşim yazma bunları.
  • Maddelere yeniler eklenebilir. Adamların kanında var. Doğuş oto ve Vw mükemmel ikili oldu. Halkın da cahilliğini fırsat bildiler. Yıllarca espsiz yan hava yastıksız polo kakaladılar. Gerçi iyi yapıyorlar, ben olsam ben de aynısını yapardım.



    Bir de fabrika verileri tutarsız. 2013 fabrika verisi tüketimi şimdikinden 0,5litre daha az. Araba makyaj geçirdi, motorlar güncellendi vs ama tüketim arttı. Ne kadar enteresan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizimkilere mustehak ,bosverin hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iquique kullanıcısına yanıt
    Bravo çok iyi bir tespit. Forum mantığına aykırı hareket ederek, konusu ile şirketi kapattıramayan tek insan ben oldum. Zira burası şirketlerin sürekli takip ettiği, üretim planlamalarından satış hedeflerine kadar herşeyi belirlediği, fabrikaları kapattırıp açtıran bir platform.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eline sağlık ama bu vwcilerin kafaları biraz farklı çalışıyor onlar hak ediyor aslında da, şimdi bu konuya da bok atma çabaları başlar muhtemelen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim için bunlar da önemli. Güzel yerlere değinilmiş.

    Fakat en kritik olanı, vw kullanıcı kitlesinin ta kendisi. Aile arabası olarak kullananlara sözüm yok.

    İstanbul avrupa yakasından çıkın yola, gebzeye kadar gelin. Arkadan tampona dayanarak taciz eden, emniyet şeridini ihlal eden, makas atarak giden araçların markalarını alt alta toplayın. Şirket araçları çıkarıldığında listede açık ara önde olan vw grup(seat-skoda-vw) oluyor. Bazı durumlarda şirket araçlarından bile beterler.

    Malum instagram sayfalarına girin veya youtube'da gezinin. Makas videolarını çeken araçların markalarına bakın hangisi daha baskın ? Şaşırtmayacak sonuçlar var.

    Benzer şeyi şehiriçinde uygulayın. Kavşakta yol vermeyen, araba kuyruğuna yandan kaynak yaparak kul hakkına giren, yol alma-verme dalaşına giren araç markalarında gene açık ara öndeler.

    Bu iki adıma bir ay boyunca dikkat edin, trafikte vw arması gördüğünüzde mideniz bulanır hale geleceksiniz.

    Hepsinin tek bir ilacı var aslında. Lincoln navigator veya volvo xc90




  • Vw sevmeyenler kusura bakmayin da bir elin parmaklari gibi

    2016 sonunda 75200 e aldigim transporteri 2017 sonunda 80.000 e galeriye biraktim

    Ayni sekilde reno trafic -jumpy-custom bu sekilde satilabilirmiydi hemde galeriye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    yazılanları okuyan vw yönetimi çok üzüldü kırıldı, üretimi durdurma noktasına geldi. yapma etme kardeşim yazma bunları.
    Sen üstüne alındın ya, o bize yeter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    Vw sevmeyenler kusura bakmayin da bir elin parmaklari gibi

    2016 sonunda 75200 e aldigim transporteri 2017 sonunda 80.000 e galeriye biraktim

    Ayni sekilde reno trafic -jumpy-custom bu sekilde satilabilirmiydi hemde galeriye
    2017 sonunda galeriden aynı yaşta ve km'de bir transporter almaya çalıştığında kaç paraydı ?
  • Kullanmayanların nefret etme sebebi popüler olması. Örneğin Mazda kadar satsa kullanmayanlar övgü ile bahsederdi büyük ihtimalle. Popülerse bizden değildir hissi ağır basıyor her alanda. Kıyıda köşede kalmış bir filmi izlemek, bir şarkıyı dinlemek insanlara kendini farklı hissettiriyor. Herkesin dinlediği şarkıyı eleştirmek anlamsız bir tatmin duygusu oluşturuyor. Vw de iyi ve kötü yanları olan bir marka. Üzerine tez yazacak kadar nefret ya da övgü sebepleri sıralamak kişisel tatminin bir parçası. Çünkü övgü de yergi de prim yapıyor. Kendini markalar üzerinden tanımlayanlar övgüde de yergide de sınır tanımıyor. Çünkü ya kullandığı marka ile kendi ego tatminini sağlayacak ya da kullanmadığını eleştirerek çevresine ben farklıyım mesajı verecek. Kısaca Vw de Renault, Peugeot, Honda vs. gibi premium olmayan rakiplerine göre artı ve eksileri olan bir marka. Daha fazlası değil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ehonomi çoh iyi, yol yabdı diyenlerle ömö ikinci eli iyi diyenleri çok benzetiyorum. Benzer bir düşünce yapısı bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Ehonomi çoh iyi, yol yabdı diyenlerle ömö ikinci eli iyi diyenleri çok benzetiyorum. Benzer bir düşünce yapısı bence.
    Benzer güruh, ikinci el aracı pahalı gördüğünde "bu fiyat yazılır mı yaa" diye isyan eder. İkinci el fiyatlarının o raddeye gelmesine sebep olan sıfır araç fiyatlarının artmasının nedenine ise sesini çıkarmaz. Maçası yemez
  • Şirket araçları ve arkadaşlarımın araçlarında bolca DSG tecrübem mevcut. Gerçekten güzel şanzıman, gaza en ufak tepkiye cevap veriyor araç. Ancak bizim de yaşadığımız problemler oldu ve bunlar hep düşük kmde oluyor. Yani sırf biraz hızlı ve yarım litre az yakıyor diye sürekli canlı bomba ile gezilmez. Ben kendime araç alırken gittim 1 lt fazla yaksın sağlam olsun dedim tam otomatik şanzıman tercih ettim. Kaldı ki yeni tam otomatiklerde yakıtta gayet düşük(EAT6 gibi).
    Yani sırf alt tabaka bir kesime hava atıcam diye VW alıp bu dertleri çekmeye gerek yok. Tamamen cahillikten ileri gelen bir durum bence bizimkisi. Halk şu adamlardan biraz araç almasın nasıl hemen yola gelicekler ama işte hava atmaktan geri duramıyoruz ki.
  • vw ye ulaşamayanların çamur atma çabaları. "eleştiri gizli hayranlıktır."

    vwden nefret ederken dandik göçüklü cayır cayır içeri yol sesi alan civici mi, orta çağdan kalma ön konsola sahip corollayı mı seviyorsun?
  • VolksWagen'den Nefret Etme Sebeplerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Ya arkadaş meseleyi idrak etme güçlüğünüz var. Mesele sattıktan sonra yenisini alıp almaması değil. Gidip custom alacaksın 70 bine satacaktın 60 bine neden 2. Eli canlı değil Ford sıfırda aktif kampanya yapıyor. Sonuç paran zaten değer kaybederken altındaki araba da değer kaybetti çifte zarar. Transporterde ve diğer Vw grubu modellerde en azından bu olay Yok 👍🏻

    Ayrıca konu sahibine gelirsek maddelerin bazılarına katılmakla beraber çoğuna katılmıyorum. Türkiye’de satış yapan hiçbir firma fiyatlandırmada vw’nin gerisine kalmıyor. Bakınız ben 2017 ekim ayında sıfır km Audi a3 aldım. 1.0 tfsi s-Tronic ayrıca belirteyim 4. Dsg şanzımana sahip aracım oldu. Ben bu aracı 104 bine aldığımda millet gidip tüplü civic aldı aynı paraya :)

    Ayrıca a3 den önce kullandığım Ve sorunları yüzünden sattığım şu an satış fiyatı 220 binlerde satılan Honda Crv nin malzeme kalitesinin Polodan kötü olduğunu isteyene ispat edebilirim 👍🏻

    Ben dsg sorunsuz demiyorum Ford ps şanzımanı yağlı kavrama getirip sorunsuz şekilde müşteriye kullandırırken vag bunu yapmıyor ancak ben crv’de bulunan zf şanzıman ile yolda kaldım. Bu sebeple garanti kapsamında kavrama değişimi benim için sorun sıkıntı ifade etmiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 31 Temmuz 2018; 10:56:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşa tamamen katılıyorum bende nefretle birlikte artık bir mide bulantısına dönüştü. Etrafta o buzdolabı beyazı sıkıcı ve ruhsuz tasarımlarıyla gezen vw'lerden midem bulanıyor kusasım geliyor. Nasıl bu kadar zevksiz ve sıkıcı olabiliyorsunuz aklım almıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    83-87 arasiydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.