|
Bildirim

|
E-Tiguan de geç bari.Volkswagen isimleri çok güzel seçerdi ama İD çok itici duruyor. |
|
ID. ismi aşırı başarısız, vasat bir isimlendirme. Çin malı gibi ya da SSD almışsın da sonunda ki NVMe M.2 gibi hissettiriyor, mide bulandırıcı. |
|
Aynı sıkıcı tasarım devam ediyor
|
|
ID. ismi aşırı başarısız, vasat bir isimlendirme. Çin malı gibi ya da SSD almışsın da sonunda ki NVMe M.2 gibi hissettiriyor, mide bulandırıcı. |
|
_____________________________
Copyright © 2011/2012/2013/2014/2015/2016/2017/2018/2019/2020/2021/2022/2023 Burada yazdıklarımın tamamı hayal ürünüdür ve gerçek değildir, zotacing sorumlu tutulamaz...Yazdıklarıma inanmayın ve üzerinize almayın/alınmayın.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
E-Tiguan de geç bari.Volkswagen isimleri çok güzel seçerdi ama İD çok itici duruyor. |
| _____________________________ |
|
|
|
|
|
id zamazingosu tutmadı demek ki. yakında tamamen atarlar id'yi. ya da tiguan id olur. |
|
_____________________________
|
|
|
aracın arkasındaki ID.4 isim sökülür yerine ID. TİGUAN yapıştırılır. |
|
_____________________________
.
|