A

Binbaşı
04 Aralık 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 44 (Bu ay: 0)
Gönderileri
2012 yılında sıfır olarak aldığım 1,2 jettamla yollarımı ayırmaya karar verdim. Sebebi ise yılda 18000 km yapmam. Tasarruf için tüp taktırmayı da TSİ motorda macera olarak görüyorum.
Ayrıca aracımın üzerine en fazla 10 bin tl para ayırabilirim. Bu sebeple Jettanın konforunu verebilecek araçlar bütçem nedeniyle sınırlı.
Konfor ve tasarruf odaklı araçlar bakıyorum,
Astra sedan 1,3 CDTİ ye baktım ancak çok dar geldi. 2 çoçukla HB araçlara veya dar araçlara bakamıyorum. 2012-2013 model C5 veya 508 dizel benim için ulaşılabilir ve jettayı aratmayacak araçlar olduğunu düşünüyorum.
Görüşlerinizi bekliyorum.
Bir yakınım 99-00 model freelander arıyor, 30.000 tl bütçemiz var. Şu anki aracımız Octavia, bunu referans kabul edersek sürüş özellikleri, konforu ve kalitesi nasıldır. Bu civarda başka hangi marka cip alınabilir. Ancak motor 2.0 geçmemeli, malum vergi...
FX deki bu macerayı izleyen var mı? 120 araç ülkeler arasında 5000 km yarışıyor, hız sınırı yok, polisten kaçabilirsin, araçların 50-60 sı süper otomobillerden, aralarında ilginç egzotik araçlarda var. Limo Hummer veya dondurma minibüsü gibi.
Sanırım 2007 yılında meydana gelen ölümlü bir kaza nedeniyle bu organizasyon iptal edilmiş, ayrıca bir yıl da Turkish taxi isimli araç yarışmayı kazanmış.
Param olsa katılırdım dedirten bir yarışma, D Smartı olan izlesin.


Başlık anlamsız gibi görünebilir, ama kimi yollarda hele de konvoy halinde iken kamyon - araç sollamak müthiş zevk verir.

Ben bir numara Adana - Ankara karayolu pozantı çıkışı diyorum, hayatsu mevkii diyelim, otobandan sonra yol tek şerite düşüyor ve müthiş kamyon konvoyu oluşuyor.

İkinci favorim İnegöl Bozüyük Mezitler mevkii, hem ortam güzel hemde rampa ve virajlar.

Üçüncüsü ise Kırıkkale-Ankara arasındaki Elmadağı geçişi.
Kimi gurbetçilerin Mercedes ve BMW marka araçlarında bagaj kapagında aracın modelini belirtir " 320-e200-520 " vs vs gibi ibareler bulunmuyor, ben bu araçların kiralık olabileceğini düşünüyorum, bileniniz var mı???
Yeni kasası çıktığında tasarım olarak beğenmediğim Corolla artık gözüme daha iyi ve kaliteli görünüyor, bu kasanın uzun vadede çok tutulacağını düşünüyorum..




Arabayı yavaşlatmak için fren yapıp balataları mı bitirelim yoksa vites düşürüp şanzımana yük mü bindirelim?

15000 km de biten 40 liralık balatayamı acıyayım, sökülmesi 100 para tutan şanzımana mı?
İsveç otomobil firması Volvo, 50 bine yakın otomobilini mazot filtrelerindeki arıza yüzünden servislere çağırdı.

Şirket sözcüsünün açıklamasına göre, 2005 yılından sonra üretilen 1,6 litre dizel motora sahip S40, C30 ve V50 modellerinin mazot filtrelerinin çok çabuk tıkandığı, bunun da risk yaratabileceği anlaşıldı.

Sözcü, "Filtre tıkanınca ısınıyor. En kötü ihtimal filtrenin alev alması, ama şimdiye kadar başımıza böyle bir şey gelmedi..." dedi.

Sözcüye göre, bu modeller Türkiye'nin yanı sıra en fazla Almanya, İspanya, Fransa, İtalya ve İsveç'te bulunuyor.

KAYNAK: ANADOLU AJANSI
Türkiye’de üretim planı ünlü lüks oto üreticisi Alman BMW’nin masasına ‘dolaylı olarak’ geldi. BMW, taşeron üretici Magna Steyr aracılığıyla Türkiye’de üretim hattı kurmayı tartışıyor.


Star gazetesinin haberine göre; Türkiye son yıllarda yaptığı üretim atağıyla otomotiv endüstrisinin gözde ülkelerinden biri haline geldi. Özellikle ticari araç üretimiyle dikkat çeken Türk otomotiv sanayi, 2006 yılından itibaren üretimde 1 milyon adetlik çıtayı aştı. Bu yılın 11 ayında 1 milyon 28 bin adetlik üretime ulaşan sektörün, yıl sonunda 1 milyon 50 bini aşması bekleniyor. Bu üretim performansının itici gücüyle, Türkiye dünya otomotiv ve ekonomi çevrelerinde ‘iyi bir üne’ sahip olurken, ‘Türkiye’de kaliteli araç üretilir’ algısı otomotiv dünyasına sağlam bir şekilde yerleşti.

SEKTÖRDE DÖNÜM NOKTASI

Bu durum bugüne kadar Türkiye’de hiçbir üretim faaliyeti olmayan firmaların da aklına Türkiye’yi düşürdü. Hem de sadece orta sınıf markaların değil, lüks otomobilleriyle tanınan markaların bile...

Bu markalardan biri de ünlü lüks otomobil üreticisi BMW. Bu günlerde Alman üretici BMW yönetiminin masasında Türkiye’de X3 ya da X5 modellerden birinin üretimi konusu var. Ancak BMW üretime karar verirse bu yatırım dolaylı olarak gerçekleşecek.

Üretimin, BMW’ye taşeron olarak araç üreten Avusturya kökenli Magna Steyr vasıtasıyla gerçekleşmesi planlanıyor. Başka markalara da araç üretimi yapan Magna Steyr’in Tekirdağ’da bir fabrika kurmak için araştırmalar yaptığı, yan sanayi firmalarıyla görüşmelere başlandığı da konuşuluyor. Fabrika için Romanya ile Türkiye arasında bir karara varılacağı belirtiliyor.

X3 VEYA X5 OLABİLİR

Fabrİka kurulursa BMW’ye de bir üretim hattı ayrılacak. Bu üretim hattında da X3 ya da X5’in üretiminin yapılabileceği ifade ediliyor. Bütün bu kararların hayata geçirilmesi durumunda Türk otomotivi için dönüm noktası olacak. Çünkü bugüne kadar orta sınıfa yönelik olarak binek ve ticari araç üretimi yapan Türk otomotiv endüstrisinde ilk kez lüks bir modelin üretilmesi söz konusu olacak.







Bir arkadaşım 92 model fiat Croma almayı düşünüyor. fiyatı da 6.000 YTL, LPG li 2000 motor bir araç. ancak araç hakkında yeterli bilgimiz yok. parçası pahalımıdır. kronik arızaları varmıdır. Tavsiyerinizi bekliyorum.
Hakkında
Konum: Eskişehir
Forum İmzası:
Hyundai Excel 1,5 GLS - Hyundai Getz 1,5 CRDİ - VW Jetta 1,2 TSİ - Opel Corsa 1,2- Egea HB 1,4- Nissan Pulsar 1.5 dci
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 10 ay önce
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 1.041
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.106
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 20.401 (Bu ay: 226)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 91 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.