Şimdi Ara

Volkswagen Caddy kullanıcı yorumlarını bekliyorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
87.198
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İstediğim cevaplar :
    1-Yakıtı nasıl
    2-Sürüşü ve konforu ticari gibi mi hissettiriyor?
    3-Büyük şehirler de zorluk çekiyor musunuz ?
    4- eksi ve artılarını model yılı belirterek yazarsanız memnun olurum.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Volkswagen Caddy Kullanıcı Yorumları

    Volkswagen Caddy, Avrupa'da popüler bir hafif ticari araçtır ve kullanıcılardan genel olarak olumlu yorumlar almaktadır.

    Volkswagen Caddy 1.9 TDI Kullanıcı Yorumları

    Volkswagen Caddy 1.9 TDI, güçlü ve verimli bir dizel motora sahiptir. Kullanıcılar, aracın yakıt verimliliğinden ve düşük bakım maliyetlerinden memnundur. Ancak, bazı kullanıcılar manuel vites seçeneğinin eski moda olduğunu belirtmiştir.

    Caddy 1.9 Otomatik Vites Yorum

    Volkswagen Caddy, otomatik vites seçeneğiyle de sunulmaktadır. Kullanıcılar, otomatik vitesin sürüş deneyimini daha rahat ve keyifli hale getirdiğini bildirmektedir.

    Volkswagen Caddy Otomatik Vites Yorumları

    Genel olarak, Volkswagen Caddy otomatik vites yorumları olumludur. Kullanıcılar, aracın sorunsuz vites değiştirmesinden, sessiz kabininden ve geniş iç mekanından memnundur.

    Yeni Caddy Yorumları

    Yeni nesil Volkswagen Caddy, modernize bir tasarıma ve güncellenmiş teknolojik özelliklere sahiptir. Kullanıcılar, aracın modern görünümünü, gelişmiş güvenlik özelliklerini ve geliştirilmiş sürüş dinamiklerini takdir etmektedir.

    Volkswagen Caddy En Çok Tutulan Modeli

    Volkswagen Caddy'nin en çok tutulan modeli, 1.9 TDI motora ve manuel vitese sahip versiyonudur. Bu model, yakıt verimliliği, güvenilirliği ve düşük bakım maliyetleriyle bilinmektedir.

    Volkswagen Caddy Tutulan Modeli Hangisi

    Volkswagen Caddy'nin tutulan modelleri şunlardır:

    • 1.9 TDI manuel vitesli model
    • Otomatik vitesli model
    • Yeni nesil model (2021 ve sonrası)

    Otomatik Caddy Alınır Mı

    Otomatik vitesli Volkswagen Caddy, rahat bir sürüş deneyimi arayanlar için iyi bir seçenektir. Ancak, manuel vitesli modellere kıyasla daha pahalı ve yakıt tüketimi daha yüksek olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Yakın arkadaşımda 1.9tdi + DSGli modeli var. Sanırım 2010 model emin değilim.



    Yakıtı Düzce de 7lt lerde geziyor. Kısa mesafe ve bulunduğu yer dik.



    Aracın motor ve şanzımanı harika. Ondaki sorunsuz dsglerden islak mi kuru mu bilemiyorum.



    Süspansiyon ticari olduğunu belli ediyor. Biraz sert hissetiriyor zaman zaman. Arka koltuklarin yapisi ve kayan kapi sebebiyle fazlasıyla ticari bir arac olduğunu hissetiriyor. Ancak sürücü için biraz büyükce torsiyon çubuklu golf kullanmak gibi bence:) 1.9 motor ile rampa çıkmak falan cok keyifli.



    Bence aracın tek eksisi arka yolcularin oturus pzoisyonu ve uasam alanı. Ancak emsal araçlarda durum hep aynı.



    Ben sahibi olmasam da arkadaşımın aracından tecrube ettiklerim bunlar.
  • 2005 1.9 tdi yakıt tüketimi 9 litre civarı uzun yolda 6.5 oluyor. Tam bir ticari gibi hissettiriyor. Şehir içinde bir sıkıntı yaşamadım. Rampa yukarı çok rahat çıkan bir araç bu özelliğini seviyorum
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Aile içiN alınabilecek bir araç mı ?
  • Aralık 2010 trafiğe çıkışlı 152.000 km de caddymiz var. 0 almıştık.

    1- İzmirde 6-7 arası yakıyor. Uzun yolda yakıt tüketimi düşüyor bayağı.

    2- Direksiyonu acayip hafif. Ön koltuklardaysanız ticari gibi hissetmiyorsunuz ama arka taraf tam ticari(Buna ağırlığının etkisi büyük(1603 kg). Kasislerde dikkat ediyorum ön tekerlerin içeri girip çıktığı hissediyorsunuz ama arka koltuklar zıplatıyor.

    3- Hayır çekmiyorum. Hatta rahatlık sağlıyor. Koltuğu en üst seviyeye alırsanız oturma pozisyonu bayağı bir yükseliyor. Ön camda büyük olunca görüş iyi.

    4- Model yılı 2011- 1.6 TDI 102 ps Manuel Trendline

    Eksiler

    Ön silecekler cama göre çok küçük kalıyor.
    Saklama alanları ticari arabaya göre yetersiz ve küçük.
    Yukarıda yazdığım modelin donanımı çok yetersiz.

    Aklıma geldikçe eklerim

    Artılar

    Bagajı sınıfının en genişi olabilir(emin değilim).
    Şu ana kadar çıkardığı tek sorun gündüz farının patlaması. Nazar değmesin

    Aklıma geldikçe eklerim


    Kişiye göre değişenler

    Motor devir çevirmek istiyor.
    Direksiyonu çok çok hafif. Şehir içinde büyük kolaylık.

    Aklıma geldikçe eklerim.



    Kısa zamanda bu kadar yazabildim. İdare et.




  • Göttingenli Ethem kullanıcısına yanıt
    Büyük şehirlerde merkeze girerken sorun yaşıyor musunuz ? Tam bir aile arabası mı peki ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SevilenAdam

    Büyük şehirlerde merkeze girerken sorun yaşıyor musunuz ? Tam bir aile arabası mı peki ?

    Ben yaşamıyorum. Her ne kadar büyük dursa da uzunluk ve genişlikte binek araç boyutlarında. Sadece yüksek.

    Ama aile arabası için alacaksanız SW bir araç tercih edin bence. Binek olacağı için kafanız rahat olur.
  • konfor olarak çokta sert değil aslında motoru dayanıklıdır ben bi yerde zorlandğını görmedim
  • Göttingenli Ethem kullanıcısına yanıt
    SW geniş gelmiyor bana. Ben tavanı yüksek araç arıyorum. Ticarilerden başka yok maalesef.
  • 1.6 confort dsg sabibiyim.2014 model.19 binde daha.

    Sehirler arasi 5.3 sehir ici 6.5 ile 7 arasi goruyorum..rampalarda arac tam isminin hakkini veriyor.cok c sinif kaliteli araci tokatliyor rampada.

    On koltuklari golf ve jetta dan hic bir fark yok cok rahat.arka koltuklari 2 tık geride.ama cokmu kotu hayir degil.hatta aileme devsmli soruyorum.hafif yukarda olusunu cok seviyorlar.rahatsizda edici degil diyorlar.arac 100 de 100 aile araci cok rahat kullanilir.sadece tek fark her yil muaneye girersin.onun disinds hem yakittan hemde bagajdan cok karin olur.direksiyonu ozellikleri efsane.ben multi ekran ve geri gorus ve bluetooth taktirdim.full +full oldu.20 yil binicem.1.6 dsg veya 1.9 dsg trmiz km si az arac bulursan kacirma.2.0 motora bakma sakina.sormak istedigin varsa sorsbilirsin.
  • şehir merkezine girerken zorlanıyor musunuz ? Şehirler arası yollarda en fazla kaç hızla gidiyorsunuz , yani 110 ile gitsem ceza yer miyim? Sadece hususi kullanım da K2 belgesi zorunlu mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SevilenAdam

    şehir merkezine girerken zorlanıyor musunuz ? Şehirler arası yollarda en fazla kaç hızla gidiyorsunuz , yani 110 ile gitsem ceza yer miyim? Sadece hususi kullanım da K2 belgesi zorunlu mu ?

    Hocam sizin kafanizda ticari cok kotu bisey kalmis ya.ben 110 120 arasi giderim.daha fazlasinida verseler basmam.120 den sonra hangi arac olursa olsun kontrolu kaybedersin.110 cok ideal oluyor.sehir merkezlerine tabiki girebilirsin hocam.yuzlerce kucuk esnafin bu araclardsn var.hepsi sabahlari bu araclarla mal gdtiriyorlar.mal goturuyorlar.hangisi ceza yiyor hergun.bizim tr de bu kanunlari uygulamak imkansiz gibi bisey.sadece istsnbulda 1. Kopru 2.kopru olayi uygulaniyor saniyorum. K2 belgesi sizler icin gecerli olan bisey degil.k2 belgesi hem ticaret kaydi olup hemde aracla mal tasiyanlar icin.yoksa herkes icin uygulansa bagajinda mangali olsa kofte satmayami gidiyorsun diye herkese ceza yazarlar.




  • Biraz da babamdan kaynaklı hocAm. Biz bu aracı alırsak hususi işlerimiz içim kullanacağız. Bende yüksek ve geniş araç seviyorum. O yüzden tercihim doblo veya caddy olacak. Babamın tek sıkıntı çıkaracağı konu , her yıl muayene probleminin olması. Hız konusuna gelirsek , bizde en fazla 120 ile gideriz fakat yasal kamyonet statüsünde ki araçların hızına bakınca 100 gösteriyor , o yüzden sordum.
  • 2008 yılında beri ticari araç kullanıyoruz. Şu anda da 2005 kangoo var.

    1-1.6 TDI motor gayet güzel trafik az sa 5-6 litre arası rahat yakar ama istanbul gibi yoğun yerlerde 7-8 leri bile rahat görebilir.
    2-Yol tutuşu en iyi olan ticarilerdendir. Kangoo ve connect bu alanda en kötüleri. Ama konfora gelince arka taraf makas olunca caddy ve connect arka tarafta oturanlar için böbrek taşı düşürmek için kullanılabilir. TAbi makasın getirdiği yük kaldırma ile de 700-800 kilo ile başa edebilir. Mesela kangoo 500-600 kilo ile hem gereğinden fazla çöküyor hemde yolda gezinmeye başlıyor.
    3- Ticarilerin hiçbiri ile zorluk çekmezsin geniş yüksek araç hepsi. park sorunu anca çok az park yeri olan yerlerde sıkıntı olur sadece.
    4- eksi ve artılarını model yılı belirterek yazarsanız memnun olurum. Eksilerinin başında arka sürgülü kapılardaki camlar arkada bu sıcak ayarlarda yaşayamazsın açılabilen bir cam yok. Vergisi çoktur. Bulabilirsen bu tip araçların otomobil ruhsatlısını bulmaya çalış. Her sene muayene, radar hız sınırı daha düşük, İstanbul gibi yerlerde 1.köprüden geçememe gibi eksileri var. Artı olarak geniş hacim otomobil ruhsatlı bulursan ömürlük araç, ticari sağlamlığı çoğu gayet sağlam ama sert malzeme kullanırlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SevilenAdam

    Biraz da babamdan kaynaklı hocAm. Biz bu aracı alırsak hususi işlerimiz içim kullanacağız. Bende yüksek ve geniş araç seviyorum. O yüzden tercihim doblo veya caddy olacak. Babamın tek sıkıntı çıkaracağı konu , her yıl muayene probleminin olması. Hız konusuna gelirsek , bizde en fazla 120 ile gideriz fakat yasal kamyonet statüsünde ki araçların hızına bakınca 100 gösteriyor , o yüzden sordum.

    tek sıkıntı her yıl muane ie söyle düşünün hocam.arac alırken nelere ne paralar veriyoruz.arac sahibini kim yakalarsa öpüyorlar.sanayisinden tut servisine kadar.4 tane vidayi 20 tl den satiyorlar.189 tl her yıl muane bence cok da abartılacak bişey degil.geniş bagajı buyuk aile araci olduguna var say gitsin.babanda bi kac muaneden sonra alışır.bende hissettirmiyor bile artık.:D




  • Geçen doblo konusunu açtım. O araçları sadece ticaret yapanlar alır , bizim öyle büyük araca ihtiyacımız yok diyor ama aklında ki model tiguan veya Qushqai(yanlış yazmış olabilirim). Benim de içim dobloya gidiyor ama suv alacağız büyük ihtimal.
  • hocam tiguan veya kaskai ye bakıcaksaniz ve alim gucu varsa tabiki onlardan alin.
  • 2013 1.6 tdi dsg comfortline sahibiyim. Aracı Hanımın isteği üzerine aldım. Genelliklede o kullanıyor. Çok seviyor.
    Ön tarafı bildiğin passat Oldukça konforlu bir araç , arka tarafı makaslardan dolayı biraz zıplatıyor. Ama çocuklar genişlikten dolayı oldukçça rahat edip keyif alıyorlar.
    Yol tutuşu gayet başarılı, Motor Yeterli, Yakış şehir içi dur kalk fazla ise 9-10 lt şehir dışı 5-6 litre.(110 km yi geçmiyorum.) Şehir içinde kullanıyorum her yere giriyorum bir sıkıntı yaşamadım.
    Hız sınırı normal arabalardan 10 km daha düşük . Bana yetiyor.
    Her sene 250 tl muayene parası ödersiniz.
    MTV 1.6 arabalarla aynı ancak, arabalar 3 sene sonra bi basamak aşağıya iniyor. biz 6 sene sonra aşağıya iniyoruz. Yani 6 sene de bir kademe azalıyor.
    Şunu da söylüyeyim bu tür araçların içerisinde caddy açık ara çok daha konforlu.
  • 2013 haziran ayında almıştık bayiden sıfır ki hala biniyoruz 98 binlere geldik... 2.0 dizel 140 beygir dsg...

    1- Yakıtı şehir içi 8 litreleri yakıyor. uzun yolda 5 litreler çok rahat buluyor.
    2- sürüşü, sürüş pozisyonu çok güzel ki sürekli yüksek araç bindiğimden diğer aracım symbol zül geliyor :). ne önde nede arkada konforsuzluk namına birşey hissetmiyorsunuz. arka tarafın ortasın(kol dayamanın arkası) klima olması bile harika bir durum.. bu manada eksik diyebilceğim. Doblo vs.. arka camlar otomatik iken caddy de malesef sürgülü cam... Bence bu bir konforsuzluk. ayrıca arka bagajdaki pandizot çoğu caddyde kırıktır zira pek birşey taşımıyor.. Örneğin doblo'da 70 kg ye taşıyabiliyor.. o kırılan pandizot serviste geçen yıl 850+kdv idi :).
    3- kesinlikle bir zorluk yaşamıyoruz.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.