Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
16 Misafir (3 Mobil) - 13 Masaüstü3 Mobil
5 sn
33.065
Cevap
290
Favori
685.684
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 5580
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8411
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 2 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3628
  • Favoriye Eklediklerim 343
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • TurkNetDestek (8411 mesaj) kütahyalı_ramazan (858 mesaj) Dr. Boone (377 mesaj) gokselbasol (375 mesaj) Guest-0EF48BDE1 (282 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (22765 mesaj) Mobil (7419 mesaj) Tablet (252 mesaj) Mini (668 mesaj) Uygulama (2584 mesaj) (71 mesaj) (270 mesaj)
  • @
92 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Firma Yetkilisi
    26563 Mesaj
    Konu Sahibine Özel


    Merhaba Arkadaşlar,

    Son dönemde internet kullanım oranlarının artmasıyla oluşan yoğunluğun sizler de farkındasınız. Bu sebeple TurkNet Destek ekibi olarak forum tarafında bir güncelleme yapmak istedik.

    Tüm kullanıcılarımız kişisel sorunlarını bize iletmek için forum tarafında TurkNet başlıklı konular açıyor. Konular artınca haliyle takibi de zor olmaya başladı. Bu aşamada yaşamış olduğunuz sorunlar ister istemez gözümüzden kaçabiliyor.

    Bunun için;
    Bundan sonraki süreçte tüm kullanıcılarımızın yaşadıkları sorunlarını tek bir konu altından takip edeceğiz. Yaşamış olduğunuz tüm arıza ve sorunlarınızı, aklınıza takılan ve sormak istediğiniz tüm sorularınızı bu konu altında paylaşmanızı rica ediyoruz. Biz de size en hızlı şekilde yardımcı olabilmek için elimizden geleni yapacağız.

    İsterseniz bize sorularınızı iletmek için ana dijital kanallarımızı da kullanabilirsiniz. TurkNet Online İşlemler veya mobil uygulamamız üzerinden bırakacağınız destek kayıtları, uzman ekibimiz tarafından en hızlı şekilde cevaplanır. Ayrıcahttps://turk.net/destek/ altında sizler için hazırladığımız yüzlerce yardımcı içerik var. Sayfada yer alan arama motorunu kullanarak sorununuz ile alakalı içeriğe giderek, inceleyebilirsiniz.
    TurkNet Online İşlemler’e ulaşmak için:https://turk.net/online-islemler/
    TurkNet Mobil Uygulamasını indirmek için:
    Android:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.turknet.oim
    IOS:https://apps.apple.com/tr/app/turknet-online-i-%C5%9Flemler/id1001052556?l=tr
    Tüm süreçlerimizi sizinle şeffaf bir şekilde paylaştığımız gibi dijital kanallarımız üzerinden açılan destek kayıtlarına ortalama dönüş sürelerimizi de paylaşıyoruz. Tüm bu detayları incelemek için:https://turk.net/turknet-karnesi/

    Anlayışınız için hepinize teşekkür ederiz.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Burada boşuna bıdı bıdı ediyorsunuz. SORUNLARINIZIN ÇOĞU TTNET ALTYAPISI KAYNAKLI. Ttnet sizden aldığı paraları altyapıya yatırmak yerine yurt dışına kaçırdığı için şu an çoğunuz bakır kabloya mahkumsunuz. Ttnetten bıkan ya da benim gibi protesto etmek için turk.net e geçen insanların çokluğu, ttnetin müşteri kaybını azaltmak için diğer firmaları sabote etmesi çözüm süreçlerini uzatıyor olabilir. Kişisel görüşüm başka firmalardan çeyrek hız da alsam ASLA TTNETE GERİ DÖNMEM. Benim için bir şeref meselesi bu. Yaşadığım şehrin tam göbeğindeyim 10 yıl tam 10 yıldır bir çivi bile çakmadılar, sadece sömürdüler. Artık beni şehrin göbeğinde 16 mbite mahkum eden ttnete mümkün olduğunca az para kazandıracağım.
    Arkadaşlar şikayetlerinizi aynı zamanda btk sitesine de iletin aksi takdirde bir çözüm bulacağımızı zannetmiyorum 03122947811 btk internet şikayetleri ile igilenen birimin numarası aradım bilgi aldım belli bir oranda şikayet gelirse yıllık ciroları üzerinden ceza kestiklerini söylediler. Milleti kandırıp kendi sağlayıcısına geçirip sonra da mağdur eden firmayı şikayet edelim ki çözüm adına katkıda bulunsun yoksa buraya yazdığımızda klasik cevapları almaya devam edeceğiz.
    Açtığım milyon konudaki gibi, eskiden takır takır 75 Mbps alabiliyorken şimdi 2 Mbps alıyorum, evimde sıkıntı yok ve olamaz. Bir konuda benimle aynı durumdaki bir kişiye "hızınız çok düşmüş, altyapı genişletmesi yapıyoruz, sizin saha dolabınızda da yapmak için özel mesajla ulaşın" gibi bir şeyler demişsiniz. Hah işte onu ben de talep ediyorum, eğer ki müşterilerinize ayrımcılık yapmıyorsanız tabi. Saha dolabımda limit mi genişleteceksiniz (öyle bir şey var mı onu bile bilmiyorum) kendi merkezinizden bir şey mi yapacaksınız artık bir şekilde çözün şu sorunumu
    Sorunun kimden kaynaklandığı müşteriyi ilgilendirmez. Müşteri, fatura ödediği firmayı muhatap alır. Sorun tt kaynaklı bile olsa bunun peşinden müşteri değil, iss koşacak.
    Yahu müşteri hizmetlerini kaldırmak yasaya uygun mu



    Bu btk felan artık 2 dk içinde bağlanmak zorunda felan demişti



    Müşteri hizmetleri olmayan firma olur mu



    Internetiniz koparsa 2 gün de duzelmeyebilir benim gibi 20 günde.
    Tek kelime ile söylüyorum: İNANMAYIN.

    Sorunun çözümü 10 gün sürdü, verilmeyen hizmet için 2 fatura kesildi. destek ticketı atıldı hala ses seda yok.

    Maliyeti düşürmek için sesli yanıt sistemine geçildiği için, meramınızı anlatacağınız bir canlı da yok... Müsait olurlarsa size dönüş yaparlar.

    Hız 35 MB e kadar destekliyor lakin 2-3 MB indirme hızı var... Korkumdan bu konuda destek ticketı da atamıyorum hepten gidecek diye :D

    turknetten para vererek hizmet alan ve memnun normal bir tüketici davranışı yerine, firma pazarlamacısı, imaj savunucusu, maaşsız gönüllü çalışanı, bedavacısı veya bilinçsiz bir fanatik gibi davranan kişiler var.

    sonuçta bu tarz fanatiklerin işlerin nasıl yürüdüğünden haberleri yok. siyah ve beyaz, takım tutar gibi yaklaşıyorlar olaya.

    hiçbir iss kendine çeki düzen vermez bilinçsiz tüketici ordusuyla.
    hız kısıtlar, fazladan fatura keser, abonelik iptal etmez, günlerce arıza gidermez...

    bu fanatiklerde fanatiklikle bir sonuç elde edeceklerini zannetmeye devam ederler. bir sorun olduğunda ufo görmüş masum gibi donakalırlar.

    şikayet konularında yanlış yönlendirip müşteri hizmetlerinin zırvalarını tekrar etmek ve "bak benim hızım süper sende sorun var turknete laf yok herşeyi tt yapıyor" demek için giren bu fan boyları dikkate almayın dostlar.

    kimsenin durduk yere şikayet ettiği yok, şikayetler almış başını gitmiş durumda.
    Normal bi şekilde hız alırken akn nin kalkmasıyla bizim düşüyor, pingim fırlıyor, video bile izleyemiyorsam; karşı komşudan aldığım Superonline kullanıcı adı ve şifremi modeme girdiğim anda bütün bu sorunlar kalkıyorsa ve Turknet sorunun benden kaynaklandığını söylüyorsa boşa bıdı bıdı edenler Turknet ve sen oluyorsun.Aynı altyapıdan Superonline sorunsuz internet verdiğine göre sorun ttnette değil açık bir şekilde Türknet'te. Sorunun nereden kaynaklandığı beni zerre ilgilendirmiyor. Firma basiretli olup sorunu çözmek zorunda. Aylık 60 lirayı cukkalamaya gelince hiç sorun yaşamıyorlar maşallah. Ben o 60 lirayı böyle saçma sapan bir bağlantı almak için odemiyorum. Beleş kullanımlar biter bitmez defolup gideceğim bu firmadan. Getirdiğim 3 kişi karşılığında da internete yazdıklarımla çok daha fazlasını geri çevirmişimdir. Artık soran kimseye de önermiyorum. Ben değil Turknet kaybeder. Böyle basiretsiz kalmaya devam ettikleri sürece de sonları ttnetten daha kotu olur. Superonline altyapısını genislettikce ttnetin ve turknetin tepesine cokecektir inşallah. Superonline fiber altyapısı olan bölgelerde diğer firmalardan hizmet alan bir kişi bile duymadım daha.
    Dönmezler. Dönselerde bir şey olmuyor zaten. Sanki
    Turknet btk'yı satın almış. Nerede kaldı yaptırım gücü.
  • Yüzbaşı
    263 Mesaj
    https://forum.donanimhaber.com/turknet-hiz-sabitleme--129746068

    Bende az önce konu açmıştım yeni gördüm paylaştıgınızı.Konuya bakıp buradan cevap verseniz de olur.
  • Yüzbaşı
    342 Mesaj
    yakın tarihten itibaren kullandığım internet ilk hafta maksimum 16 mgbit hız gelirken şimdi 8 e sabitlendi, internetten birsürü kayıt oluşturmama rağmen dönüş yapılmadı. yapılsada 5 sn içinde arayıp kapatıp mesaj atıp" sistemi kontrol ettik sorun yoktur" işten kurtulmaya çalışıyolar. evime ekip gönderileceğini söyleyip gelen giden olmadı. hattımda geçen hafta sık sık kopmalar oldu fakat çözüp oluşturulmadı. 16 mgbit hız onayıyla internet alıyorum, 14-15 almak varken şuan maksimum 6 mgbiti görüyrum. sizden isteğim eve teknik ekibin gelip ankastre kutusnu, eve gelen hızı, saha dolabındanda gelen hızı denetleyip. bana bir çözüm ulaştırmasını istiyorum.eğer çözülmez, evime ekip gelmesse cuma günü türknetten çıkıcam.
  • Teğmen
    105 Mesaj
    Açtığım milyon konudaki gibi, eskiden takır takır 75 Mbps alabiliyorken şimdi 2 Mbps alıyorum, evimde sıkıntı yok ve olamaz. Bir konuda benimle aynı durumdaki bir kişiye "hızınız çok düşmüş, altyapı genişletmesi yapıyoruz, sizin saha dolabınızda da yapmak için özel mesajla ulaşın" gibi bir şeyler demişsiniz. Hah işte onu ben de talep ediyorum, eğer ki müşterilerinize ayrımcılık yapmıyorsanız tabi. Saha dolabımda limit mi genişleteceksiniz (öyle bir şey var mı onu bile bilmiyorum) kendi merkezinizden bir şey mi yapacaksınız artık bir şekilde çözün şu sorunumu
  • Yüzbaşı
    322 Mesaj
    hat profilimin oyuncu moduna alınmasını talep ediyorum
  • Yarbay
    7564 Mesaj

    Bazı bölgelerde saha dolabı değil de trafik teslim noktasından sonraki omurgada (turknet'in sorumlu olduğu altyapı kısmında) bant genişliği yoğun saatlerde yetersiz kaldığı için ek bant genişliği kiralaması gerekiyor.

    Saha dolabında bir kapasite sıkıntısı varsa oranın sorumluluğu tt'de, onların bant genişliği ilave etmesi gerekir.
    |
    |
    dreamroamer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    244 Mesaj
    Benim hat değerlerim aşağıdaki resimde türknet yapa bölgesindeyim. Ben türknet abonesi olurken 16mbit adsl vereceklerini söylediler ama hattımda vdsl2 sinyali var güzel bir şey ama hız adls den kötü hız alıyorum. Speedtest'de ne zaman test yapsam 9mbit hız 1mbit upload çıkıyor ve crc 7500 hatası var. İç tesisatı kullanmıyorum ankastre kutusundan eve yeni kablo çektirdim. Madem vdls var daha yüksek hız almak istiyorum hattımı kontrol eder misiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QuaLityTR -- 6 Kasım 2017; 19:36:9 >
  • Yarbay
    7564 Mesaj

    Turknet'in yapa portlarının hepsi vdsl destekli sanırım. Fakat sizin santral binasına mesafeniz fazla olduğu için (dairenizden santrale kadar bakır kablo gidiyor) sağlıklı sinyal alamıyorsunuz, 5,9 snr ile kopma yapar. adsl2+ 24 mbit profiline geçirmelerini isteyin, belki onda snr daha iyi gelir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 6 Kasım 2017; 12:35:30 >
    |
    |
    QuaLityTR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    481 Mesaj
    1 haftadır iptal işlemi yapmıyorsunuz, BTK na şikayet mi edelim?
    810154(Musteri No)
  • Yarbay
    2347 Mesaj
    Merhaba açtığım konu,
    https://forum.donanimhaber.com/guncellendi-turknet-mi-aman-uzak-durun-turknet-nasildir--129521227

    Halen bir çözüm yok ve devam ediyor.
    Akn kalktığından günden beri pingim yüksek , akşamları 5-10 mbit download hızı alıyorum.
    Benim bululnduğum bölge için altyapı çalışması yapmanız şart. Bant genişliğini arttırmanız şart.

    1-2 aya kadar herhangi bir çalışma olmazsa iptal ettireceğim.
  • Yarbay
    7564 Mesaj

    1 hafta beklediğiniz kabahat Dilekçeyi faksladıktan 24 saat sonra sms gelmediyse direk btk'ya yapıştırın
    |
    |
    dickinson kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    491 Mesaj

    Siz bu konulardan anlıyor gibisiniz . Turknet'e başvuru yaptık evime telefon hattı dahi çekildi. telefon çalışıyor ama internet yok . müşteri hizmetleri telefon numarasını dahi bilmiyor. telefon dışarıya arama yapıyor. bu problemi nasıl çözeceğiz. her aradığımda adsl başvrunuz bekliyor diyorlar ama telefon numarasını dahi bilmiyorlar.
    |
    |
    Dr. Boone kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7564 Mesaj

    Çok sık yaşanan bir problem, tt size internet ve telefon için ayrı ayrı hat belirlemiş. Ankastrede intternet için ayrı çift kablo ve etiket vardır. Tek çözüm yolu saha dolabında telefon ve internet devrelerinin birleştirilmesi.
    İş emrine "Müşteri xDSL+PSTN THK abonesidir, saha dolabında devreleri birleştiriniz." şeklinde yazınız lütfen @TurkNetDestek

    Daha da kötüsü, internet başvuru durumunuz beklemede gözüküyorsa saha dolabonda boş port olmayabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 6 Kasım 2017; 13:0:21 >
    |
    |
    Bahsedilenler: ItsTimeToChange kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör TurkNetDestek
  • Yüzbaşı
    342 Mesaj
    Modem arayüzünden kayıt yaptınızmı
    |
    |
  • Teğmen
    202 Mesaj
    internet yok başka issye geçmek istiyom hangisini önerirsiniz
  • Yüzbaşı
    263 Mesaj

    Bu postda ki ilk yoruma bakar mısın.yeni konu açtım da acaba benim sıkıntım nedir
    |
    |
    Dr. Boone kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    263 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: QuaLityTR

    Benim hat değerlerim aşağıdaki resimde türknet yapa bölgesindeyim. Ben türknet abonesi olurken 16mbit adsl vereceklerini söylediler ama hattımda vdsl2 sinyali var güzel bir şey ama hız adls den kötü hız alıyorum. Speedtest'de ne zaman test yapsam 9mbit hız 1mbit upload çıkıyor ve crc 7500 hatası var. İç tesisatı kullanmıyorum ankastre kutusundan eve yeni kablo çektirdim. Madem vdls var daha yüksek hız almak istiyorum hattımı kontrol eder misiniz? abone numaram 2127035518



    Vdsl2 sinyalı olup olmadıgını nasıl anlarım acaba.ben de asus n17u kullanıyorum




  • Yüzbaşı
    491 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Çok sık yaşanan bir problem, tt size internet ve telefon için ayrı ayrı hat belirlemiş. Ankastrede intternet için ayrı çift kablo ve etiket vardır. Tek çözüm yolu saha dolabında telefon ve internet devrelerinin birleştirilmesi.
    İş emrine "Müşteri xDSL+PSTN THK abonesidir, saha dolabında devreleri birleştiriniz." şeklinde yazınız lütfen @TurkNetDestek

    Daha da kötüsü, internet başvuru durumunuz beklemede gözüküyorsa saha dolabonda boş port olmayabilir.

    Çok teşekkür ederim. Ben zaten OİM'ne dahi giremiyorum aktivasyon olmadığı için. hattım çalışıyor bakalım bu problemi ne kadar sürede çözecekler 15 gündür stabil bekliyorum :).

    ekleme: Türk telekomu arayıp kendim rica etsem hallolma şansı var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ItsTimeToChange -- 6 Kasım 2017; 13:3:41 >




  • Yarbay
    7564 Mesaj

    Port yoksa Allah sabır versin. Turknet'den "xdsl aktivasyon iş emri" numaranızı isteyin bakalım tt'ye port tahsis başvurusu yapmışlar mı? Yoğunluktan araya kaynamış olabilir
    |
    |
    ItsTimeToChange kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    491 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Çok sık yaşanan bir problem, tt size internet ve telefon için ayrı ayrı hat belirlemiş. Ankastrede intternet için ayrı çift kablo ve etiket vardır. Tek çözüm yolu saha dolabında telefon ve internet devrelerinin birleştirilmesi.
    İş emrine "Müşteri xDSL+PSTN THK abonesidir, saha dolabında devreleri birleştiriniz." şeklinde yazınız lütfen @TurkNetDestek

    Daha da kötüsü, internet başvuru durumunuz beklemede gözüküyorsa saha dolabonda boş port olmayabilir.

    İşin aslı zaten öyle başladı. Yapadayım port yoktu . TT'ye yönlendirdiler. Ondan sebep bekliyorum. Hep sistemsel hatadan dolayı bağlayamıyoruz diyorlar acaba bundan ötürü mü bekletiyorlar.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.