Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

TurkNet Destek Burada

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: stranger3458, Franchis Daha Az
2 Kayıtlı Üye, 2 Mobil Kullanıcı  ( 2 Mobil Cihaz  )
11.286
Cevap
134
Favori
158.485
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Firma Yetkilisi
      3649 Mesaj
      06 Kasım 2017 11:59:38 Konu Sahibi
      Merhaba Arkadaşlar,

      Son zamanlarda yaşanılan yoğunluğun sizlerde farkındasınız. Bu sebeple TurkNet Destek ekibi olarak forum tarafında bir güncelleme yapmak istedik.
      Tüm kullanıcılarımız kişisel sorunlarını bize iletmek için forum tarafında TurkNet başlıklı konular açıyor. Konular artınca haliyle takibi de zor olmaya başladı. Bu aşamada yaşamış olduğunuz sorunlar ister istemez gözümüzden kaçabiliyor.

      Bunun için;
      Bundan sonraki süreçte tüm kullanıcılarımızın yaşadıkları sorunlarını tek bir konu altından takip edeceğiz.
      Yaşamış olduğunuz tüm arıza ve sorunlarınızı, aklınıza takılan ve sormak istediğiniz tüm sorularınızı bu konu altında paylaşmanızı isteyeceğiz. Biz de size süratle yardımcı olabilmek için elimizden geleni yapacağız.

      Ek Bilgi; İletmiş olduğunuz arızanız için açılan destek kayıtlarının sonuçlanma süresi iki iş günüdür.

      Anlayışınız için hepinize teşekkür ederiz.

      _____________________________





    • Yüzbaşı
      255 Mesaj
      06 Kasım 2017 12:07:49
      https://forum.donanimhaber.com/turknet-hiz-sabitleme--129746068

      Bende az önce konu açmıştım yeni gördüm paylaştıgınızı.Konuya bakıp buradan cevap verseniz de olur.
      _____________________________

      BrávéHéárT ~ Eu West
    • Teğmen
      146 Mesaj
      06 Kasım 2017 12:07:54
      yakın tarihten itibaren kullandığım internet ilk hafta maksimum 16 mgbit hız gelirken şimdi 8 e sabitlendi, internetten birsürü kayıt oluşturmama rağmen dönüş yapılmadı. yapılsada 5 sn içinde arayıp kapatıp mesaj atıp" sistemi kontrol ettik sorun yoktur" işten kurtulmaya çalışıyolar. evime ekip gönderileceğini söyleyip gelen giden olmadı. hattımda geçen hafta sık sık kopmalar oldu fakat çözüp oluşturulmadı. 16 mgbit hız onayıyla internet alıyorum, 14-15 almak varken şuan maksimum 6 mgbiti görüyrum. sizden isteğim eve teknik ekibin gelip ankastre kutusnu, eve gelen hızı, saha dolabındanda gelen hızı denetleyip. bana bir çözüm ulaştırmasını istiyorum.eğer çözülmez, evime ekip gelmesse cuma günü türknetten çıkıcam.
      _____________________________

    • Çavuş
      99 Mesaj
      06 Kasım 2017 12:16:53
      Açtığım milyon konudaki gibi, eskiden takır takır 75 Mbps alabiliyorken şimdi 2 Mbps alıyorum, evimde sıkıntı yok ve olamaz. Bir konuda benimle aynı durumdaki bir kişiye "hızınız çok düşmüş, altyapı genişletmesi yapıyoruz, sizin saha dolabınızda da yapmak için özel mesajla ulaşın" gibi bir şeyler demişsiniz. Hah işte onu ben de talep ediyorum, eğer ki müşterilerinize ayrımcılık yapmıyorsanız tabi. Saha dolabımda limit mi genişleteceksiniz (öyle bir şey var mı onu bile bilmiyorum) kendi merkezinizden bir şey mi yapacaksınız artık bir şekilde çözün şu sorunumu



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Teğmen
      173 Mesaj
      06 Kasım 2017 12:23:53
      hat profilimin oyuncu moduna alınmasını talep ediyorum
      _____________________________

    • Yarbay
      7629 Mesaj
      06 Kasım 2017 12:25:12

      Bazı bölgelerde saha dolabı değil de trafik teslim noktasından sonraki omurgada (turknet'in sorumlu olduğu altyapı kısmında) bant genişliği yoğun saatlerde yetersiz kaldığı için ek bant genişliği kiralaması gerekiyor.

      Saha dolabında bir kapasite sıkıntısı varsa oranın sorumluluğu tt'de, onların bant genişliği ilave etmesi gerekir.
      |
      |
      dreamroamer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      167 Mesaj
      06 Kasım 2017 12:30:14
      Benim hat değerlerim aşağıdaki resimde türknet yapa bölgesindeyim. Ben türknet abonesi olurken 16mbit adsl vereceklerini söylediler ama hattımda vdsl2 sinyali var güzel bir şey ama hız adls den kötü hız alıyorum. Speedtest'de ne zaman test yapsam 9mbit hız 1mbit upload çıkıyor ve crc 7500 hatası var. İç tesisatı kullanmıyorum ankastre kutusundan eve yeni kablo çektirdim. Madem vdls var daha yüksek hız almak istiyorum hattımı kontrol eder misiniz?



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QuaLityTR -- 6 Kasım 2017; 19:36:9 >
      _____________________________

    • Yarbay
      7629 Mesaj
      06 Kasım 2017 12:34:39

      Turknet'in yapa portlarının hepsi vdsl destekli sanırım. Fakat sizin santral binasına mesafeniz fazla olduğu için (dairenizden santrale kadar bakır kablo gidiyor) sağlıklı sinyal alamıyorsunuz, 5,9 snr ile kopma yapar. adsl2+ 24 mbit profiline geçirmelerini isteyin, belki onda snr daha iyi gelir.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 6 Kasım 2017; 12:35:30 >
      |
      |
      QuaLityTR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      474 Mesaj
      06 Kasım 2017 12:38:08
      1 haftadır iptal işlemi yapmıyorsunuz, BTK na şikayet mi edelim?
      810154(Musteri No)
      _____________________________

      Aslında giden değil kalandır terkeden, giden de bu yüzden gitmiştir zaten.
    • Yarbay
      2246 Mesaj
      06 Kasım 2017 12:40:33
      Merhaba açtığım konu,
      https://forum.donanimhaber.com/guncellendi-turknet-mi-aman-uzak-durun-turknet-nasildir--129521227

      Halen bir çözüm yok ve devam ediyor.
      Akn kalktığından günden beri pingim yüksek , akşamları 5-10 mbit download hızı alıyorum.
      Benim bululnduğum bölge için altyapı çalışması yapmanız şart. Bant genişliğini arttırmanız şart.

      1-2 aya kadar herhangi bir çalışma olmazsa iptal ettireceğim.
      _____________________________

    • Yarbay
      7629 Mesaj
      06 Kasım 2017 12:41:20

      1 hafta beklediğiniz kabahat Dilekçeyi faksladıktan 24 saat sonra sms gelmediyse direk btk'ya yapıştırın
      |
      |
      dickinson kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      457 Mesaj
      06 Kasım 2017 12:48:55

      Siz bu konulardan anlıyor gibisiniz . Turknet'e başvuru yaptık evime telefon hattı dahi çekildi. telefon çalışıyor ama internet yok . müşteri hizmetleri telefon numarasını dahi bilmiyor. telefon dışarıya arama yapıyor. bu problemi nasıl çözeceğiz. her aradığımda adsl başvrunuz bekliyor diyorlar ama telefon numarasını dahi bilmiyorlar.
      |
      |
      Dr. Boone kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      7629 Mesaj
      06 Kasım 2017 12:53:14

      Çok sık yaşanan bir problem, tt size internet ve telefon için ayrı ayrı hat belirlemiş. Ankastrede intternet için ayrı çift kablo ve etiket vardır. Tek çözüm yolu saha dolabında telefon ve internet devrelerinin birleştirilmesi.
      İş emrine "Müşteri xDSL+PSTN THK abonesidir, saha dolabında devreleri birleştiriniz." şeklinde yazınız lütfen @TurkNetDestek

      Daha da kötüsü, internet başvuru durumunuz beklemede gözüküyorsa saha dolabonda boş port olmayabilir.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 6 Kasım 2017; 13:0:21 >
      |
      |
      Bahsedilenler: ItsTimeToChange kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör TurkNetDestek
      _____________________________

    • Teğmen
      146 Mesaj
      06 Kasım 2017 12:53:56
      Modem arayüzünden kayıt yaptınızmı



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      164 Mesaj
      06 Kasım 2017 12:55:33
      internet yok başka issye geçmek istiyom hangisini önerirsiniz
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      255 Mesaj
      06 Kasım 2017 12:59:43

      Bu postda ki ilk yoruma bakar mısın.yeni konu açtım da acaba benim sıkıntım nedir



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Dr. Boone kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      BrávéHéárT ~ Eu West
    • Yüzbaşı
      255 Mesaj
      06 Kasım 2017 13:01:32
      quote:

      Orijinalden alıntı: QuaLityTR

      Benim hat değerlerim aşağıdaki resimde türknet yapa bölgesindeyim. Ben türknet abonesi olurken 16mbit adsl vereceklerini söylediler ama hattımda vdsl2 sinyali var güzel bir şey ama hız adls den kötü hız alıyorum. Speedtest'de ne zaman test yapsam 9mbit hız 1mbit upload çıkıyor ve crc 7500 hatası var. İç tesisatı kullanmıyorum ankastre kutusundan eve yeni kablo çektirdim. Madem vdls var daha yüksek hız almak istiyorum hattımı kontrol eder misiniz? abone numaram 2127035518



      Vdsl2 sinyalı olup olmadıgını nasıl anlarım acaba.ben de asus n17u kullanıyorum



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      BrávéHéárT ~ Eu West




    • Yüzbaşı
      457 Mesaj
      06 Kasım 2017 13:01:38

      quote:

      Orijinalden alıntı: Dr. Boone

      Çok sık yaşanan bir problem, tt size internet ve telefon için ayrı ayrı hat belirlemiş. Ankastrede intternet için ayrı çift kablo ve etiket vardır. Tek çözüm yolu saha dolabında telefon ve internet devrelerinin birleştirilmesi.
      İş emrine "Müşteri xDSL+PSTN THK abonesidir, saha dolabında devreleri birleştiriniz." şeklinde yazınız lütfen @TurkNetDestek

      Daha da kötüsü, internet başvuru durumunuz beklemede gözüküyorsa saha dolabonda boş port olmayabilir.

      Çok teşekkür ederim. Ben zaten OİM'ne dahi giremiyorum aktivasyon olmadığı için. hattım çalışıyor bakalım bu problemi ne kadar sürede çözecekler 15 gündür stabil bekliyorum :).

      ekleme: Türk telekomu arayıp kendim rica etsem hallolma şansı var mı?



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ItsTimeToChange -- 6 Kasım 2017; 13:3:41 >
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________





    • Yarbay
      7629 Mesaj
      06 Kasım 2017 13:04:52

      Port yoksa Allah sabır versin. Turknet'den "xdsl aktivasyon iş emri" numaranızı isteyin bakalım tt'ye port tahsis başvurusu yapmışlar mı? Yoğunluktan araya kaynamış olabilir
      |
      |
      ItsTimeToChange kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      457 Mesaj
      06 Kasım 2017 13:05:28
      quote:

      Orijinalden alıntı: Dr. Boone

      Çok sık yaşanan bir problem, tt size internet ve telefon için ayrı ayrı hat belirlemiş. Ankastrede intternet için ayrı çift kablo ve etiket vardır. Tek çözüm yolu saha dolabında telefon ve internet devrelerinin birleştirilmesi.
      İş emrine "Müşteri xDSL+PSTN THK abonesidir, saha dolabında devreleri birleştiriniz." şeklinde yazınız lütfen @TurkNetDestek

      Daha da kötüsü, internet başvuru durumunuz beklemede gözüküyorsa saha dolabonda boş port olmayabilir.

      İşin aslı zaten öyle başladı. Yapadayım port yoktu . TT'ye yönlendirdiler. Ondan sebep bekliyorum. Hep sistemsel hatadan dolayı bağlayamıyoruz diyorlar acaba bundan ötürü mü bekletiyorlar.
      _____________________________

    Hızlı Cevap




Reklamlar
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
doğum sigortası, doğum paketi, çocuk sigortası
Paykasa
millenicom;internet;servis
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,623
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.