Şimdi Ara

TTNET destek.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sorum biraz saçma gelebilir ama hangi servisten destek almalıyım.2 gündür ciddi internet bağlantısı sorunlarım var ve bununla ilgili müşterihizmetlerini aradığımda açıkçası pek yardımcı olmadılar, biz size tekrar döneceğiz dediler ve tık yok.Bildiğim kadarıyla ttnet'in TTNETdestek adı altında bir twitter hesabı var.Aynı zamanda sizin de bildiğiniz gibi 444 0 375 numaralı destek hattı da var.iki iletişim şeklini de daha önce kullandım ve 444 0 375 numaralı hattın pek yardımcı olmadığını farkettim.Açıkçası insana gerizekalı gibi davranıyorlar.Aynı sorundan muzdarip olduğum başka bir dönemde ise TTNET'e twitterden başvurdum ve bana geri döndüklerinde, benimle konuşan yetkilinin telefondaki adama göre daha adam akıllı, daha bilgi sahibi olduğunu farkettim ve sorunum çözülmüştü.Bu iki destek yolu arasında gerçekten bir fark var mı ? .Atıyorum twitter adresinden destek istediğimizde mesela daha yetkili kişiler mi var ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harmonicax -- 4 Mayıs 2012; 21:32:36 >







  • evet bende bunu farkettim bende dün sorunumu buraya yazmıştımhttp://donanimhaber.com/ttnet/default.aspx?pid=3 ve 30dk içinde aradılar ve konuştuğum adam baya bilgiliydi. Artık 4440375 aramam. verdiğim linke ne yazdıysam bana aynen okudu ve onaylattı.
  • Az önce buraya da yazdım.Umarım dönerler en kısa zamanda.2 gündür çektiğim eziyet çünkü.
  • evet 444 0 375 pek bi şi bilmiyo.
    Bağlı olduğun telekomu aramak en iyisi ama sosyal medyada onun kadar iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caztlak

    evet 444 0 375 pek bi şi bilmiyo.
    Bağlı olduğun telekomu aramak en iyisi ama sosyal medyada onun kadar iyi.

    Hocam artık ilimizde telekom santralini arayınca pek birşey farketmiyor Ben geçenlerde aradım Santral Teknisyeni bana 4440375 arayın arıza kaydı bırakın bize oradan bildirim gelecek şeklinde açıklaması oldu. Geçen sene hep santrali arardım sorun oldumu ilgilenilirdi fakat artık sistem değişti sanırım kafalarına göre arıza kaydı olmadan işlem yapılmıyor.
  • Peki bu adamların şu saatlerde geri dönmesi gibi bir olasılık var mı ? Yoksa belirli çalışma saatleri mi var ve haftasonu çalışıyorlar mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feanor1992

    Peki bu adamların şu saatlerde geri dönmesi gibi bir olasılık var mı ? Yoksa belirli çalışma saatleri mi var ve haftasonu çalışıyorlar mı ?

    fikrimce her gün çalışıyorlar(!) ve arama saatleri de genelde 08.30 - 20:00 arasında oluyor. benim çoğu konuşmamda bu şekilde oldu.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    TürkNet Vs KabloNet
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fireforge35

    quote:

    Orijinalden alıntı: feanor1992

    Peki bu adamların şu saatlerde geri dönmesi gibi bir olasılık var mı ? Yoksa belirli çalışma saatleri mi var ve haftasonu çalışıyorlar mı ?

    fikrimce her gün çalışıyorlar(!) ve arama saatleri de genelde 08.30 - 20:00 arasında oluyor. benim çoğu konuşmamda bu şekilde oldu.

    O zaman beklememe gerek yok, işim yarına kaldı.Saolasın.
  • Arkadaşım, 4440375 boş yere arama, tamamen zanam kaybıdır ve hiç bir şe4kildede, sorununa yardımcı olmayacaklar bak net yazxdım olmayackalar !

    Arkadaşım 1 aydır her gün 3-4 defa aramsına rağmen, her seferinde ya bakın var, ya hattınız üzerinde çaılmışma yaplıyor, biraz zorlasanız, arıza ekiplerine haber verdik diyorlar, bunda sakın inanma, haberde vermiyorlar !

    444 0 375 TTNET'in telefondan ek gelir amaçlı hizmeti haline dönüştü, binlerce arayan İnsan ve şişen faturalar, hizmetse yok !

    Arkadalımı aldım santrale götürdüm, asla abartı yada karalama değildir, Snatralin haberi dahi yok, bildik diyorlar ya, bakım çalışması, yanımda arattım teknik ekiplerinden gelen net cevap, o bölgede kesinlikle bakım çalışması yok !

    Özetle parana yazık, arama, santrale git ordan kesinlikle hallettirirsin, ama 4440375 beklersen, abartmıyorum 1 senede beklesen geri dönüş yapmazlar.




  • nereden ararsan ara yada yardım istersen iste, tamamen şansına kalmış.karşındaki kişi bilgili ve ilgiliyse yardımcı oluyor yoksa sorununun çözümü zaman alıyor
  • Bağlandığınız MT'nin bilgi/tecrübesine göre hizmet aldığınız maalesef doğru. Başıma defalarca geldi. Hepsinde MT'yi üstlerine bildirdim, geri dönen vb. yok tabii doğal olarak.
  • Twitter daha iyidir bende bu farkı demin yaşadım
  • Rezalet devam ediyor.Eve gelen teknik servis erişemediğim internetin yanı sıra telefon hattını da kesti.Teknik servis geleli saatler oldu ve gitti.Telefona ve internete erişemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feanor1992

    Rezalet devam ediyor.Eve gelen teknik servis erişemediğim internetin yanı sıra telefon hattını da kesti.Teknik servis geleli saatler oldu ve gitti.Telefona ve internete erişemiyorum.

    böyle durumlar için gelen kişilerin santral numarasını almak faydalı oluyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.