Şimdi Ara

Otoplus'tan araç aldım ve ve başıma gelenler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
2
Favori
11.412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
66 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sonuç: Ücret karşılanmadı eksper ücretinin karşılanması için de imzalamamı istedikleri belgeyi atıyorum. Sizin takdirinize bırakıyorum. Video da çekeceğim. Ekşisözlüğe başlıkta açacağım.



    Edit: Satış müdürü ile görüştüm. Kendisi mağduriyetimi gidereceklerini belirtti. Eksper ücretini zaten vereceklerini en başta söylemişti. Arıza kaynaklı ödediğim miktarı da benim teklif ettiğim şekilde müşteri memnuniyeti kapsamında ödeyeceklerini söyledi. İstersem yine de iade edebileceğimi söyledi, ben kabul etmedim.

    Muhtemelen onların yönlendireceği serviste daha fazla ücret çıkacaktı zaten çünkü iskontolu haliyle uygun bir fiyata yaptı servis. Parçanın çıkması bile 3000 lira civarı.

    En büyük problem bir muhatap bulamamak. Müşteri hizmetleri bariyerini aşamıyorsunuz. Eğer satış müdürü insiyatif almamış olsa muhtemelen ben o telefon trafiğinde bir noktada cebimden ödediğimle kalacaktım. Her temsilciye baştan derdimi anlatmak zaten apayrı sorun.

    Nihai olarak sonuçlandığında buraya da ekleyeceğim.


    İnsanlar araç alacak olursa dikkatli olsun diye yazıyorum bu yazıyı.

    bir araç beğendim. detaylı ekspertiz raporunu istedim ve yolladılar. neyse kredi vs. halledip arabayı aldım. aldıktan sonra tarcanlar ekspertize gittim.

    ilk golü burada yedim. aslında tam bu noktada iade etmem gerekiyordu aracı. aracın sol ön cam direğinde kaput tarafında boya, düzeltme macun çıktı ve bana verdikleri eksper raporunda bu yoktu. hemen arayıp değer kaybı ve eksper ücretinin iadesini istedim. bir süre sonra dönüş yapıp değer kaybı vermeyeceklerini çünkü aslında eksper raporunda bu boyanın olduğunu ama bana verdikleri raporda olmadığını söylediler. Yapay zekanın hatası olduğunu belirttiler. Eksper ücretini iade edeceklerini ifade ettiler.

    Kabullendim çünkü aracın eski sahibini buldum (şans eseri) ve kazalı fotoğrafları kendisi bana iletti ve görünce kazanın büyük bir şey olmadığını gördüm, direkteki kısım ucundan hafif deforme olduğu için servis macun boya yapmış.

    Daha sonra arabayı aldım ve bulunduğum şehire doğru yola çıktım. araba yaklaşık 540 km olup iade hakkımda bitince araba motor arıza ışığı yaktı ve güç kesti. hemen otoplus'ı aradım ve bana çekici gönderip 1500 lira ücret ödettirdiler. tekrar teşekkürler kendilerine.

    araç 3 senelik araç ve bütün bakımları yetkili serviste yapılmış. iyi niyet garantisi devam ediyor. bana yetkili serviste yapılacak şeylerin bedelini karşılamayacaklarını söylediler.

    tabi ben de kayış koptu. bu saatten sonra size güvenip nasıl ben sizin yönlendireceğiniz servise güveneceğim (internette bunla ilgili de tonla şikayet var) ve size güvenip aracımın iyi niyet garantisini bozacağım dedim. ( arabayı gecenin bir yarısı çektirdim haftasonuydu, evime çektirecek halim yok servise çektirdim)

    gerekirse değişecek parça ve işçilik sizin yönlendireceğiniz serviste ne kadar tutuyorsa o kadarını karşılayın diye de teklif ettim. buna rağmen yapabileceğimiz bir şey yok demeye devam ediyorlar.

    eğer ben eksper yaptırmamış olsaydım o boyayı satana kadar bilemeyecektim. Satacağım insana mahcup olacaktım.

    Servis turbo kaynaklı arıza olduğunu ve 6 bin lira işçilik dahil bir maliyet çıkardı. Cebimden vererek ödedim. Şuan servisten iyi niyet garantisinin devam ettiğine dair bir yazı bekliyorum. Son kez otoplus'a mail atarak çözüm isteyeceğim yoksa tüketici hakem heyetine başvuracağım. Bana şuana kadar servis, çekici ve eksperle beraber 10 bin lira masrafa sebep oldu bunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prfssr -- 7 Ağustos 2023; 21:10:16 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • Geçmiş olsun hocam.

    “Dünyanın bütün nehirleri adalete susamış bir insanın susuzluğunu gidermeye yetmez.” diye bir söz vardır. Yaşadığımdan ben de iyi bilirim. Hayattan, insanlıktan soğur, babasına bile güvenmemeyi öğrenmeyle akıllanır insan.

    Arkadaşımızın dediği gibi her açıdan çökmüş durumdayız.

    Sizin araca dönersek;


    1. ilk aldığınızda eksper dışı bir küsur çıktığında iade etme hakkınız varmış ve kullanmamışsınız.
    2. 500 km’lik bir geri alım garantileri varsa ve bu dolmuşsa, iade etmeniz zor.
    3. satarken size sözlü söylemeselerde verdikleri garanti evraklarında kendi servislerinde onarım olacağı yazıyordur.


    bu gibi sebeplerden dolayı hak iddia etmeniz biraz zor.


    mahkeme yoluna gider ve kaybederseniz bir dünya ücret ödersiniz. O 10 bin komik kalır. Ki bir kısmı eksper ücreti. Başka yerden alsanız zaten verecektiniz. Hatta araç istediğiniz gibi çıkmasa bir dünya problem de yaşayacaktınız.


    anladığım kadarıyla araçtan memnunsunuz. Kazası sizin için önemli değilmiş. Servise verdiğiniz 6 bin lira hiçbir şey. Bakım fiyatı bu kadar zaten. Tek masrafınız bu olursa ikinci el bir araçta hiç dert etmemeniz lazım.


    Ben yerinizde olsam direkte boya çıkmasından dolayı iade edebilirdim. Ancak onu da siz çok önemsememişsiniz. Geri kalan kısım üzücü olsada önemli bir masraf yok. Nazar çıkmış deyip devam edin.

    Bundan 6-7 sene evvel filo çıkması araçları piyasanın biraz altında satan bir uygulama vardı. Beyaz yakayı silkelemek için kurulmuş kurumsal makyajlı çakal galerici firmasıydı. Bir tane araç için exper yaptırabiliyor muyuz diye mesaj attığımda tabi ki aldıktan sonra yaptırabilirsiniz diye dönüş yapmışlardı dalga geçer gibi. Ulan satışını aldığım arabayı expere sokmak için sana mı soracağım demiştim.


    O gün bugündür bu tip 'kurumsal' galerilerden uzak dururum. Hep diyorum ne bayi ne galeriden alırım. Gider ilk veya 2. sahibinden temiz bir ikinci el bulur alır geçerim artık.

  • geçmiş olsun hocam ne yazakki ahlaki değerler her kademede çökmüş durumda kime güvenip birşey alacaksın okadar isim yapmış firmalar böyle yapıyorsa al satçılar ne yapsın

  • buralardan araç almadan önce aracı başka bir yerde ekspertize sokamıyor musunuz?

  • xfamerx kullanıcısına yanıt
    Sokamıyorsunuz hocam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • createman kullanıcısına yanıt
    Sinirim çok bozuldu hocam gerçekten.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun hocam.

    “Dünyanın bütün nehirleri adalete susamış bir insanın susuzluğunu gidermeye yetmez.” diye bir söz vardır. Yaşadığımdan ben de iyi bilirim. Hayattan, insanlıktan soğur, babasına bile güvenmemeyi öğrenmeyle akıllanır insan.

    Arkadaşımızın dediği gibi her açıdan çökmüş durumdayız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gkon -- 26 Temmuz 2023; 12:23:51 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Aracı aldıktan sonra ekspertiz yaptırana kadar geçen süre eğer makulse mahkeme yoluyla sonuç alabilirsiniz diye düşünüyorum, tüketici hakem heyetine sadece belli meblağ altındaki alışverişler için başvurulabiliyor. Arıza konusunda da belli bir km ya da süre garantisi veriyorlar mı bilmiyorum eğer varsa oradan ilerlenebilir.


    Konuyla ilgili video vb. yayınlamak hele ki aranızdaki yazışmaları ifşa etmek maalesef tamamen haklı olduğunuz konuyu aleyhinize çevirebilir ve bir de bununla uğraşmak zorunda kalabilirsiniz. Soğukkanlı davranmanızı ve öncelikle hukuki yollara başvurmanızı öneririm, çok geçmiş olsun.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Hayatım da ilk defa araba aldım.
    10 yıl önce açıldı
    mototal ve başıma gelenler:(
    19 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • ilk sahibinden daha temiz bir araç yokmuydu

  • Hocam bakın bu tip firmaların avukat yoluyla sıkıştırma ihtimalleri kuvvetle muhtemel.


    Siz gidip direkt davanızı açın. Tüketici heyeti meblağını aşıyor bildiğiniz üzere.


    Size karşı olarak firma karalama vs. gibi bir karşı dava gelebilir ve canınız sıkılır.

  • 1) otoplus kara vavacars ak diye bir sey yok. vavacars hakkinda da benzer bi dunya sikayet var.

    2) iyi niyet garantisi diye birsey resmi olarak yok zaten. zaten karsilamak zorunda olduklari kronik arizalarin karsilanmasi icin vagin uydurdugu birsey. vermezler ya bugun yazi alsaniz bile yarin oyle bir sey yok dediklerinde resmi olarak yapabilecek birseyiniz yok.

  • 90.000 km boyunca stage 2 yazilimli bindigim leon tdi aracımı vaktiyle vavacarsa sattim. Piyasa fiyatiydi. Aracım turbodan fazlaca yag kaciriyordu ve revizyon istiyordu. Bunlara hic dikkat etmeden hatasiz boyasiz oldugu icin aldilar. Dort dortluk araci olan fazlasini isteyip biniciye satiyor zaten. Daha sonra kendi aracimi bana geri sattilar ayri konu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coder61 C kullanıcısına yanıt
    Haklısınız. Şimdi satış müdürü ile görüştüm, mağduriyeti gidereceklerini belirttiler. Eklerim gelişmeleri buraya da.

    Bu kadar sinirimin bozulmasına, 4 gündür muhatap bulmaya çalışmama değdi mi, değmedi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hizmet kalitesi problem çıkınca ortaya çıkar.


    Satarken herkes iyidir.


    geçmiş olsun.

  • OzzY® O kullanıcısına yanıt
    İlk dediğinize katılıyorum haklısınız hocam.

    İkinci dediğinizde de haklısınız. Resmi bir şey değil ama gerçekten var ve ben bununla ilgili bir yazı da istedim servisten verecekler. Özellikle dsg şanzımanlarda mekatronik, şanzıman arızası ve kavrama arızalarında ciddimoranda iskonto uygulanıyor ve verilen parçanın iki sene garantisi oluyor servisten takıldığı için.

    Yani tamamen hayali bir garanti değil. Birebir arkadaşlarım bu garantiden faydalandı. Ciddi arızalarda ciddi iskontolarla işlem yapıyorlar. Tabi ki tercih meselesi, bakımlarda daha pahalı oluyor, hangisinin daha ekonomik olduğuna karar vermek tüketicinin tercihi ama iyi niyet garantisi olan bir durum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • deserthawk D kullanıcısına yanıt
    Haklısınız hocam, eğer sorun çözülmez dediğiniz gibi yapacağım. İnanın 4-5 gündür o kadar sinirim bozuldu ki bazen sağlıklı düşünüp hareket etmiyorum ama dediğiniz şekilde ilerlemek en iyisi.

    Satış müdür ile görüştüm en son. Gerekli işlemlerin yapılacağını mağduriyetin giderileceğini söyledi. İlk başta tek talebim olan şey buydu zaten. Yoksa benim zaten böyle mega firmalarla mücadele edebilecek gücüm de kaynağım da yok. Umarım yardımcı olurlar da sorunu çözerler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ''aslında eksper raporunda bu boyanın olduğunu ama bana verdikleri raporda olmadığını söylediler.'' şunu duyunca gidip anahtarı bırakmanız gerekirmiş aslında.


    Geçmiş olsun. İnşallah mağduriyetiniz giderilir.

  • tEmh@ kullanıcısına yanıt

    Aynen can alici nokta tam burasi

    Arac sahibine gecmis olsun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam geçmiş olsun bireyselinden kurumsalına al-sat yapıp para kazanmaya çalışanların çoğu dolandırıcı veya yalancı. Olan senin benim gibi gerçekten araca ihtiyacı olanlara oluyor maalesef. 3 ay önce bir Ford Focus alacaktım 2019 model , adama güvenip notere gitsem elimde patlardı ; iyi ki güvendiğim expertize sokmuşum diyorum.


    Umarım kısa sürede çözersin.

  • bu km düşüren bir satıcının , yanı kusurunu bile bile bir satıcının, bu kusuru alıcıdan gizleyerek, haksız kazan sağlama isteğiyle yapılan bir hareket. ama iade etsenız bir daha emsal bir araç alamazsınız. 10 bin zarara katlanmak mantıklı cunku arabalar 1 ayda 50-100 bin arttı fiyatları.

  • Vavacarsta da benzer şekilde motor değişimi olduğunu fark ettim, bundan değer kaybetmez dediler. Sonrasında motor arızası verdi, masrafı karşılamayacaklarını belirttiler, iade ettim. Geçen sene 5000₺ zarar ettim bu işten.

    Kolaylıklar dilerim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.