Bildirim
Araç vitese geçiyor ama hiç gitmiyor Edit: Tamir edildi


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
galiba baskı balata bitmiş hocam çok zorlamayın her an yolda kalabilirsiniz debriyaj kavramıyor şuan benim 2006 model araçta da aynı problem vardı bazen deviri yükseltsem bile güç tekerlerklere aktarılmıyordu en son da yokuş yukarı çıkamadım ertesin gün değiştirdim düzeldi :) -
Büyük ihtimalle baskı balatanız bitmiş. Bu olay olana kadar arabanızın çekişinde falan bir değişiklik hissetmediniz mi ? -
Hocam araç hiç yürümüyor -
Hocam herhangi bir sıkıntı yoktu. Ancak bir anda oldu araç şuan yürümüyor malesef -
Benim bir önceki aracım dizel Golf 6’da artık kalkışlarda feci titremeler başlamıştı. Kırmızı ışıkta vites boşta beklerken tıkır tıkır sesler gelirdi debriyaja basınca geçerdi o yüzden sordum Hocam. Geçmiş olsun -
Eyvallah sağolun hocam zaten araç da pek bi performans yok malum 1.6 107hp 1400kilo araç ama aman aman bir çekiş farkı yok. Şimdi baskı balata sıyırdı mı acaba da araç hiç gitmiyor. Şanzuman dağılmış diyenler de var aks kırmış yada yerinden çıkmış diyenler var aracın yanına gideceğim 1 saate kadar bakalım yarın da pazar olduğu için bi yere de çektirmek istemedim hafta içini bekleyeceğim galiba.
-
Baskı balata sıyırmış ve bitmiş. Değişecek. Avensis aracımızda 77.000 km'de oldu ve çekici geldi. -
İnşallah hocam şanzuman dağıldı diye korkuyorum açıkcası. Baskı balata bitmesi için bir gösterge olmadı ama -
Tak sesi biraz daha aks ile alakalı gözüküyor.Kirmis olabilir -
Aracın altına eğilince görebilirmiyim -
Hocam araba manuel mi otomatik mi yazmamışsın -
Manuel hocam -
motor takozu kopmuş -
sırasıyla yazıyorum;
çalıştırsa vitese at bas gaza km saatine bak. hız yükseliyorsa aks kesmiştir.
çalışıyor, vitese attın km saatinde baktın artmıyor ama devir yükseliyor, olağan şüpheli baskı balata.
gittin marş bastın, fıyfıy marş çok hızlı dönüyor ama çalışmıyor, çalışır gibi bile olmuyor. olağan şüpheli volant kırığı.
bilgi vermediğin için tahmin mümkün değil ama hangi parça ne yapar ona göre yazdım. stop edip çalıştırdıysan, aklına gelip km saatine baktıysan buradan ne olduğunu bulabilirsin.
şuraya bir düzeltme yazıyorum, belki daha sonra araştırırken okuyan olur. Aracınızın hızı abs sensöründen ölçüyorsa (günümüzde çoğu araç böyle ölçüyor) aks arızasını km'ye bakarak anlayamazsınız. ancak telerleği tam sağ ya da sol yaparak akslara bakarsınız. arızalı olan dönecek, sağlam olansa dönmeyecektir. zaten bu durumda arızalı taraftan çok fazla demir sürtme sesi gelecektir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diatta1903 -- 26 Mart 2018; 22:24:39 >
-
Değerli bilgiler için teşekkürler. Yarın gidip araca bakacağım. Sanki yükselmiyor diye hatırlıyorum hocam. Stop edip çalıştırdım çünkü aracı yarın daha detaylı bir şekilde sizin dediklerinizi uygulayıp size bilgi vereceğim -
Benim 106da vites çubuğu çıkınca onu yapıyorda o araçta nasıl olur bilmiyorum -
Aracın durduk yere aksı kırılması düşük olasılık. Debriyaj balatası bitmiştir. -
Hocam balata bitmesini gösteren bir gösterge de olmadı ama bilmiyorum pazartesi belli olacak. -
Hocam gidip baktım aks yerinde. Aracı vitese taktım debriyajdan tamamen çektim normal rölanti de çalışır gibi çalıştı. Marş basarken falan hiç bir sarsıntı yok vitese kolay geçiyor devir yükseliyor km saati oynamıyor.
En Beğenilen Yanıtlar

sırasıyla yazıyorum;
çalıştırsa vitese at bas gaza km saatine bak. hız yükseliyorsa aks kesmiştir. çalışıyor, vitese attın km saatinde baktın artmıyor ama devir yükseliyor, olağan şüpheli baskı balata. gittin marş bastın, fıyfıy marş çok hızlı dönüyor ama çalışmıyor, çalışır gibi bile olmuyor. olağan şüpheli volant kırığı. bilgi vermediğin için tahmin mümkün değil ama hangi parça ne yapar ona göre yazdım. stop edip çalıştırdıysan, aklına gelip km saatine baktıysan buradan ne olduğunu bulabilirsin. şuraya bir düzeltme yazıyorum, belki daha sonra araştırırken okuyan olur. Aracınızın hızı abs sensöründen ölçüyorsa (günümüzde çoğu araç böyle ölçüyor) aks arızasını km'ye bakarak anlayamazsınız. ancak telerleği tam sağ ya da sol yaparak akslara bakarsınız. arızalı olan dönecek, sağlam olansa dönmeyecektir. zaten bu durumda arızalı taraftan çok fazla demir sürtme sesi gelecektir. |
Tak sesi biraz daha aks ile alakalı gözüküyor.Kirmis olabilir
|
Benzer içerikler
- android multimedya yazılım güncelleme
- 7 ileri dsg şanzıman yağ değişimi kaç km
- geri geri giderken çarpma sigorta
- otomatik arabada el freni indirmeden gitmek
- hava kirliliği önleme sistemi arızası
- egea hybrid
- ford f-150 raptor
- volkswagen fiyat listesi 2023
- citroen oli
- yangwang u8
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X