< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Willian -- 26 Mart 2018; 21:58:32 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Willian -- 26 Mart 2018; 21:58:32 > |
sırasıyla yazıyorum;
çalıştırsa vitese at bas gaza km saatine bak. hız yükseliyorsa aks kesmiştir. çalışıyor, vitese attın km saatinde baktın artmıyor ama devir yükseliyor, olağan şüpheli baskı balata. gittin marş bastın, fıyfıy marş çok hızlı dönüyor ama çalışmıyor, çalışır gibi bile olmuyor. olağan şüpheli volant kırığı. bilgi vermediğin için tahmin mümkün değil ama hangi parça ne yapar ona göre yazdım. stop edip çalıştırdıysan, aklına gelip km saatine baktıysan buradan ne olduğunu bulabilirsin. şuraya bir düzeltme yazıyorum, belki daha sonra araştırırken okuyan olur. Aracınızın hızı abs sensöründen ölçüyorsa (günümüzde çoğu araç böyle ölçüyor) aks arızasını km'ye bakarak anlayamazsınız. ancak telerleği tam sağ ya da sol yaparak akslara bakarsınız. arızalı olan dönecek, sağlam olansa dönmeyecektir. zaten bu durumda arızalı taraftan çok fazla demir sürtme sesi gelecektir. |
Tak sesi biraz daha aks ile alakalı gözüküyor.Kirmis olabilir
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diatta1903 -- 26 Mart 2018; 22:24:39 > |
|
|
|
|
|