|
Bildirim
|
Cvt alınmaz diyen adam şanzımandan anlamıyordur. Tam otomatik sorunsuz bir şanzıman . Ayrıca düşük devirde çok iyi ivmelenme verirken (diğer otomatik şanzımanlara kıyasla) çokta iyi yakıt ekonomisi sağlıyor.
Ama bizim millet eşyanın iyisinden anlamadığı için, full sorunlu , yolda bırakan, en ufak arızası 4.000 lira olan, mağdur eden şanzımanı önerir. |
Durmadan patlayıp servisten servise koşturmadığı için.
|
Şimdi tasselhoff gelir onu dinleme paralı çalışan o.
|
Cvt ağır kanlı şanzıman,
Sırtınızı yapıştırmaz koltuğa, Gitmiyormuş gibi his bırakır atak değildir , Yüksek torka uygun değildir , genellikle benzinli araçlarda kullanılır bu yüzden ... Masrafsız ve sorunsuzdur , Bas bas gaza gitmiyormuş gibi his bırakır birde sesli çalışır , Gaza basıp güç istediğinizde şanzıman bildiğin bağırır ve rahatsız eder, Araçtan fazla bir güç beklemiyor , sakin kullanıyorsanız Tercih edilir, Biraz gazlı yada performanslı sürüş isterseniz sizi üzer ... |
o kadar sıkıcı şanzıman alacağıma patlayan dsg alırım daha iyi
|
Neden sevilmez cvt çünkü bizim insanımız önce manuelde sonra klasik otomatik arabalarda yıllardan beridir o vites geçiş hissini yükselen devrin düşüp tekrar yükselmesini bekler. Gazladığında vitesin geçtiğini anlamak için o devir göstergesinin 5-8 bin arasında düşüp düşüp çıkması insana " aha değişior vitesi hızlanıom " hissi verir. Bu hislerin hiçbirini cvt de alamazsınız ve yıllardır alıştığınız o geçiş hissi cvt de yoktur haliyle bi tarafınız eksik kalır o arabada " olm niye vites değişmio " diye sorasınız gelir ama aslında bilirsiniz vites değiştiğini. Biz buna kısaca sürüş zevki diyoruz.Şanzımanada genelde ruhsuz şanzıman denmesinin sebebi budur. Aslında sakin kullanım ve ufak ara hızlanmalarda oldukça muhteşem bir şanzımandır ne vitesin geçtiği bellidir nede bu şanzımanın dilinden anlayan firmalarda ( Honda - Toyota ) arıza ihtimali vardır. Hemen hemen her hızda düşük devirde gidebilirsiniz ve oran olmadığından 7-8-9-10-11 mılyon tane vites aralığı barındırabilirsiniz hemde şanzıman boyutunu artırmadan. Ufak olmasıda ayrıca araç ağırlığına katkı sağlar. Bütün bunlara rağmen cvt alma derse bir adam cvt den değil o adamdan uzak dur derim
![]() |
Yalnız sakız değil bu meret..patlayınca tekrar şişmiyor
![]() |
Cvt niye alinmazin cevabı sadece kişisel olabilir. Öte yandan gayette alinir. Ekonomik değil dedin ayni guzergahtaki veriyi paylaştım. Hızlanma olmuyor dedin diğer arkadaşlar gayet güzel hızlandığını göstermiş, sabit devir denmiş benim Corolla da gayette vites atıyor güzel güzel.
Dediğim gibi sadece kişisel tercihleri alınmaz, onun dışında bir eksisi yok. Ki malum markanın çift kavraması dışında bence pek çok otomatik ( hatta bazı yari otomatikler bile) alınabilir. Hatta temizi denk gelse C4 2015 yari otomatik alırım keyfime bakarim, gayette alınabilir bir yariotomatik. Sonuçta ne malın fanatiği olurum ne de malın kotulenmesine razı olurum. Bir eşya nin değeri neyse o dur. |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Storm Raider -- 27 Mayıs 2017; 16:43:41 > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Gato Negro -- 27 Mayıs 2017; 17:17:46 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 27 Mayıs 2017; 18:21:0 > |
|