Şimdi Ara

2005 MODEL AUDİ A8 4.2 QUATTRO ALDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
114
Cevap
8
Favori
9.550
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar;

    Beni tanıyanların bildiği üzere uzun yol sürüşlerimde severek kullandığım 3.2 V6 motorlu Audi A6 aracımı satıp bayağı bir pişmanlık hissi yaşamıştım. Ne zamandır aynı araçtan aradım ama benim sattığım aracıma benzer kondisyonda başka bir araç bulamamıştım. 2 gün önce malum sitede ilanlara bakarken Ankara'da 140.000 Kilometrede 2005 model bir A8 ilanı gördüm, hemen arayıp ruhsat bilgilerini vesaireyi aldım. Araç 2005-2021 yılları arasında komple yetkili servis tarafından bakılmış olduğunu Doğuş oto çıkışlı olduğunu ve kilometrenin orijinal olduğunu teyit ettim.

    Sonrasında hiç tereddüt etmeden dün itibariyle sağolsunlar Kayseri Audi yetkili servisindeki arkadaşlar ve ustabaşı ile Ankara'ya gidip aracı kontrol edip aldık. Aracımda 4 parça boya var, bunlardan 3 tanesi çok ufak çamurluk ağzı gibi yerlerde, diğer boya ise arka kapılardan birinde, boya olayına çok takılan biri değilim hatta hatırlayanlarınız vardır, A6 aracımın geçmişinde 2 parça boyası olmasına rağmen yaşı nedeniyle komple boyattırmıştım, dolayısıyla benim için boya vs çok önemli değil detaylar değil.

    Opsiyon olarak; parmak iziyle çalıştırma, bose ses sistemi, airmatic, elektrikli bagaj, vakumlu kapı, sunroof, orijinal telefon, televizyon, hafızalı koltuklar, 4 bölge klima, 4 koltuk ısıtma vs gibi bir sürü donanım mevcut

    Tabii ki 10 yaşını geçen çoğu araçta olduğu gibi bu araçta da problemler yok değil, zaten en sevdiğim şey de bu problemleri çözüp arabayı fabrikadan çıktığı haline getirebilmek. Şu an için sol arka dış stop lambası yanmıyor, Airmatic'te kompresör "bize göre" geç dolduruyor, termostat değişmesi gerekiyor, farlar yeteri kadar aydınlatmadığı için değişecek, arka elektrikli bagaj kapağı açılırken zorlandığı için amortisörleri değişecek, akü problemi olduğunu düşündüğümüz için aküsü değişip alternatöre de tarafımdan bakım yapılacak.

    Dün Ankara dönüşünde yüksek hızlarda sessiz sakin bir seyahat geçirdik, Kayseri'ye geldiğimde hala araçtan inmek istemiyordum. Diğer araçlarıma kıyasla uzun yolda yüksek süratte en konforlu 3 araba içerisinde diyebilirim. En son bu keyfin benzerini Bentley Flying Spur'da hissetmiştim.

    Kozmetik tarafta ise üzerindeki orijinal 17" jantlarını kışlık lastikler için ayırıp yetkili servisten bulabilirsem 19" Jason Statham jantları alıp yazlık lastikle kullanmayı düşünüyorum onun haricinde ekstra bir planım yok.




    2005 MODEL AUDİ A8 4.2 QUATTRO ALDIM





    Havalı Süspansiyonlar aracı dengede tutmak için bir hayli efor sarfediyorlar;

    2005 MODEL AUDİ A8 4.2 QUATTRO ALDIM



    Deneme amaçlı Top Speed yapmıştık. Maalesef her Audi'de olduğu gibi bu araçta da 267 KM/H'de limit var.


    2005 MODEL AUDİ A8 4.2 QUATTRO ALDIM





    Youtube Kanalı oylaması mesajına katılmayı düşünen ve ilk kez benim açtığım konuya denk gelen üyeler için diğer konularıma bakıp oylama yapabilirsiniz:

    Porsche Cayenne Kullanıcı Testi Konusu

    Audi A6 3.2 FSI Quattro Ağır Bakım Serisi Konusu

    BMW X5 25d xDrive F15 Uzun Kullanıcı Testi Konusu

    Audi RS6 Kullanıcı Testi Konusu

    Range Rover Evoque Coupe 2.0 Si4 Kullanıcı Testi Konusu

    Audi A5 2.0 TFSI Quattro Kullanıcı Testi Konusu

    Mercedes-Benz ML400 CDI W164 Ağır Bakım Serisi Konusu

    Jeep Renegade ile Klasik İtalya Turu Konusu

    Buna benzer nice konular daha vardı ama maalesef eski üyeliğimi forumdan bir kaç kişiye kızıp sildiğim için kayboldu ama sağlık olsun :)





    Güncelleme 07.05.2024

    Merhaba arkadaşlar;

    Araçla alakalı yeni güncellemeler ve yeni ögrendiğim bir bilgiyi paylaşacağım.

    Aracımda yaklaşık 1-2 aydır 2. vitesten 3. vitese geçerken hafif bir vuruntu vardı ve rampa aşağı 70 KM/H civarı hızlarda inerken devir dalgalanması yaşıyordum. Aynı sorunun benzeri daha önce 3.2 motorlu A6 aracımda da yaşamış ve Kayseri’deki çok iyi bir şanzıman servisiyle sorunumu çözmüştüm. Yine aynı servisin yolunu tutup sıkıntımı anlattım sağolsunlar hemen ilgilendiler.

    Önce adaptasyon, solenoidler, kart ve şanzıman yağı, filtresi gibi işlemler yaptılar ama sorun çözülmedi. Sorun çözülmeyince bu işlemler için ısrarlarıma rağmen hiç bir ücret almadılar. Şanzımanın sökülüp soruna bakılması gerektiğini görünce geçen hafta Cuma günü motor ve şanzıman birlikte indirildi

    2005 MODEL AUDİ A8 4.2 QUATTRO ALDIM

    Cumartesi günü teşhis konuldu ve parçalar orijinal ZF olarak sipariş edildi. Pazartesi ustam şanzımana başladı, benim ısrarlarım üzerine tamamen içini sıfırladık, zira daha sonra başka bir sorun yaşamak istemiyordum. Sonuçta yatan bir araç olduğu için ister istemez şanzıman içerisindeki balatalarda sertleşme gibi sorunlar yaşanabilir diye düşündüm. Sıfır tork konvertörünü de bulunca içim rahat etmişti.

    2005 MODEL AUDİ A8 4.2 QUATTRO ALDIM

    Bu sırada aracı geçen haftalarda uzun yolda 240 KM/H üzerinde kullanırken egzozdan bilya yuvarlanır gibi bir ses gelmişti, çekişte sorun olmayınca arıza lambası da yanmadığı için ciddiye almadan devam ettim. Motor inerken gördük ki o ses klima kompresöründen gelmiş. Klime kompresörünün bloğu patlamış;

    2005 MODEL AUDİ A8 4.2 QUATTRO ALDIM

    7 kanallı kompresörü bulmak biraz zorlasa da bu gün nihayet bulabildim, tabi kompresörle birlikte klima radyatörü de değişti. Bu arada otobanda yüksek süratte uzun süre seyrettiğim için zaman içerisinde özelliğini kaybeden silikon külbütör kapak contası, egzoz manifold contalarını da Doğuş Otomotivden sipariş ederek değiştirdik.

    Yine erken dönem üretilen Audi A8 D3’lerde külbütör kapağı boyasının yandığı görülmekte, benim aracımda bunlardan biri olduğu için külbütör kapaklarını da boyattırdım.

    2005 MODEL AUDİ A8 4.2 QUATTRO ALDIM

    Bu gün itibariyle montaj işlemleri tamamlandı, ZF Life Guard 6 yağ da elimize ulaşınca motor ve şanzımanı yeniden araca takmaya başladık kısmet olursa yarın akşama yani 5 iş gününde tüm işlem bitmiş olacak.

    2005 MODEL AUDİ A8 4.2 QUATTRO ALDIM

    Gelelim en ilginç kısma, Audi A8 D3 model araçlarda gaz pedalının altındaki kick-down düğmesi el ile saat yönünde çevrilerek devreye alınıyormuş. Bu düğmenin amacı Makam Şöforu kullanırken gücü maksimum %75’e çıkarmasıymış. Araç bayiiden çıkarken PDI işlemleri sırasında bu düğmenin açık vaziyette çıkması gerekirken 2004-2006 yılları arasında çoğu Doğuş Çıkışlı A8’lerde bu kapalı kalmış ve bir çok kullanıcıda durumun farkına varmadan aracı bu şekilde kullanmış. Maalesef benim aracımda bunlardan biriydi. Bu gün kick-down butonu da aktif hale getirildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Podgoritsa -- 7 Mayıs 2024; 22:49:53 >







  • A8 aslında alman lüks sedan ekolünün ubermensch modelidir.. S serisi mercedes (w140 hariç) A8 kadar emek yoğun bir araç değildir aslında, bu tip araçlarla çok içli dışlı olan meraklı kesim bunu gayet iyi bilir.


    Aşırı sade dizaynı ve kusursuz proporsiyonları bile geleneksel alman sedanının tam karşılığıdır. S serileri mesela W220 ve özellikle 221 ile avangart pozisyonlar almışlardır.. A8'de ise ananevi tarz hiç bozulmaz. artı başarım olarak da örnek araçtır, alüminyum çerçeve şasi çok pahalıdır, çok hafiftir, torsen quattro haliyle bir rakiplerinden hafiftir, işçilik ve malzeme kalitesi emsalsizdir.


    çok kıymetli bir araçtır güle güle kullanınız..

    Estağfirullah VIP olduğum için değil ama Doğuş Otomotiv’in 3 yaş üzeri araçlarda çok güzel bakım ve yedek parça iskontoları var. Özellikle 3.0 motor ve üzeri araçlarda sanayide kaliteli filtre ve kaliteli bir motor yağı ile yapılan bakım ile yetkili servisteki bakım arasında maksimum %6-7 arasında fark çıkıyor.

    Hatta iş ortaklarımızdan birinin oğlunda A3 Cabrio var, mekatronik kartı arızalandığı için sanayide 3 kez 5’er bin tl verilerek tamirat yoluna gidilmiş ama bir türlü düzen tutmayıp sürekli kart üzerinde farklı noktalardaki lehimler atınca en son sıfır kart almaya karar verdiler, sanayide en uygun kart için işçilik dahil 27 bin TL gibi bir fiyat aldılar, ben yetkili servisteki danışman arkadaşımdan komple mekatronik için mekatronik yağı+işçilik fiyatın içinde olmak üzere kdv dahil 28.500 TL’ye yaptırdım geçen sene.

    Üzerinden çıkan eski komple mekatroniğide daha önce tamirini yapan arkadaş 13 bin tl’ye satın almış yani 15.500 TL gibi bir rakama sıfır 2 yıl garantili mekatronik satın almış oldular.

    Daha ilginç bir şey ise ben oto elektrik yedek parça ithalatı yapıyorum ve bu alandaki tüm distribütörlerle ticaret yaptığımız için aramız çok iyidir. 2 yıl önce aynı OEM kodlu NGK marka bujiye 382 TL+KDV fiyat alırken yetkili servisten KDV dahil 345 TL teklif almıştım. Dolayısıyla enflasyonun yüksek olduğu dönemlerde yetkili servis mantıklı oluyor :)

    @LiVeVaLuE Güzel yorumunuz için teşekkürler, orijinal parça bulunabilirliği konusunda Mercedes-Benz örnek gösterilir ama 2002 Model ML400 CDI aracımın parçalarının çoğunu yetkili servisten tedarik edemediğim için yurtdışındaki parçacılardan temin etmek zorunda kalmıştım ve parça maliyetleri bir hayli yüksekti. Allah'tan oto yedek parça ihracatı yaptığım için bulunabilirlik konusunda çok ciddi bir problem yaşamadım yabancı müşterilerimin yardımıyla bir çok parçayı orijinal olarak bulabildik ama Audi'de öyle değil, yazdığım parçaların neredeyse hemen hepsi servisten sipariş edildi bile üstelik yazmayı unuttuğum, vites kolunun altındaki toz plastiği gibi çok absürt bir parça bile Doğuş'un elinde olduğu için yurtdışı parça beklememize bile gerek kalmadı. Bu hususta sizin savınıza tamamen katılıyorum.


    @flyer_mig Masrafa alıştık artık o yüzden çok problem olacağını sanmıyorum, güncel otomobillerim maalesef 2002-2010 yılları arasında üretilen araçların kalite hissini bana veremiyor. 2010'dan sonra üretilen araçlarda bir tek 2013 model Audi A7 ve 2018 model Audi RS6'da keyif alabilmiştim, geriye kalan araçlar Porsche dahil olmak üzere eskiye nazaran düşük kalitede kaldığı için bu tarz araçlara yöneliyorum.


    @TahaKaradeniz Hocam güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Ülke şartlarımız maalesef elverişsiz dediğiniz gibi ama bakalım inşallah yürütürüm bu aracı da diye tahmin ediyorum :) Geçmişe şöyle bir dönüp baktımda, şu an aşağı yukarı 200'den fazla araç değiştirmişim bunların içerisinde C-Elysee, Egea gibi araçlardan tutun Ferrari 458'e varana kadar çok değişik varyasyonlar var, pek ufuk genişleteceğini sanmasam da aslında bir gün oturup tek tek yazabilirim hepsini.


    @en1gma O dönemlerde dediğiniz gibi S serileri gerçekten çok dominant bir piyasaya hakimdi, bizim aile büyüklerimizde hep S serisi kullanırdı o dönemlerde. Bu aracı nasıl oldu da gözden kaçırdık gerçekten hayret ediyorum. Sürüş açısından S serilerinin hepsinden daha keyifli olsa da makam koltuğu sürüşlerinde tabii ki Mercedes-Benz bir kaç adım önde bu araçtan. Bir Mercedes-Benz S serisi alır mıyım? Asla almam orası ayrı konu.


    Bu arada ben aracın genel özelliklerini vakit darlığı nedeniyle çok araştıramadan almıştım, daha önce de kullanmadığım için bilmiyordum ama şu an öğrendim ki Audi Space Frame adı verilen şase sistemiyle Bentley Flying Spur ve Audi A8 aynı şase üzerine inşa ediliyormuş. Yürüyene baktığımda da parçaların %80'ine yakını birbirleriyle aynı olduğunu gördüm. Verdiği hissiyat bundan kaynaklıymış meğer.

    Merhaba;


    İşimiz otomotiv elektrik yedek parça ithalat ve ihracatı, bu alanda kendimize ait 12 adet markamızla 1986 yılından beri bu sektöre hizmet etmekteyiz. Bobin konusu benim yıllardır üzerinde çalıştığım ama başarıya ulaşamadığım bir konu, sebebini açıklayacağım ama önce sorunuza cevap vereyim;


    Maalesef alacağınız bu bobin aracınızda bir fark oluşturmayacak, sadece renk olarak kırmızı duracak bir bobinden farkı yok. Öncelikle şöyle başlayayım; 1.8 T AGU motor kullanıyorsanız ancak Stage 3'den sonra bobinleri değişirseniz verim alabilirsiniz bunun altında ki güçlerde zaten üzerindeki bobin fazlasıyla yetecektir.


    Çin malı bobinlerde maalesef missfire oluşma durumu oluyor bunun belli başlı bazı sebepleri var ama bundan önce OEM Bobin ile yan sanayi bobin içerisinde ki farklardan madde madde markalarıyla birlikte bahsetmek isterim


    1)OEM bobinde modül olarak SanKen marka modüller kullanılır, bu modüllerin özelliği yüksek çekirdek hızları nedeniyle ani işlem yapabilmeleri ve Missfire oranını sıfıra düşürmeleridir.


    2)Bu tip bobinlerin üretim amacı yüksek ısıya maruz kalmaları durumunda dahi hata yapmadan çalışmasıdır. Lakin maalesef otomotiv dünyası gün geçtikçe hırsızlığın arttığı bir ortam olduğu için, kullanılan bakır tellerde bile düşük kalite ve çalınmış saflıktan söz etmek mümkün. Bunun tabii ki bir takım istisnaları var, mesela ELEKTRISOLA firması çok kaliteli ürünler üreten bir firma. Yalnız bu firmanın bakır tel fiyatları LME'ye göre bile hesaplandığında %15-20 oranında pahalı kalmakta olduğu için Çin'li üreticiler arasında sadece müşteri özel olarak isterse bu marka ile üretim yapılmaktadır.


    3)Demir çekirdek konusu, bobinin en hassas konularından biridir. Yukarıda dediğim gibi bir sürü bobin denedim en büyük sıkıntılardan biri çekirdekten kaynaklanan sorunlardı. Eğer kaliteli bir çekirdek kullanılmazsa hararetli çalışan motor sonucu, bujiye yapışan bobini ayırmak bir hayli zor olacaktır. OEM'de demir çekirdek JEFE marka kullanılır, 15 sene sonra bile en ufak sorun yaşamadan bobinle bujiyi ayırabilirsiniz.


    4)Plastik yüzeyler konusu da bobinin en hassas noktalarından biridir; gerçek bir kırmızı bobinin temel mantığı yüksek hararet olduğu için burada kullanılan plastiğin kaliteli olması gerekmektedir, OEM'de BASF ve Sabic marka plastik kullanılır bu da ciddi bir maliyet artışına sebebiyet verir. Aksi takdirde plastik malzemelerin erime riskiyle karşılaşma ihtimaliniz olduğunu unutmayın.


    5)Getirdiğimiz numune ürünler içerisinde yine en çok karşılaştığımız arızalardan biri Modül'ün bir süre sonra hata vermesiydi, SanKen modüller de hata verince sorunu çok fazla yerde aradık ama asıl sorun bobin kafasında kullanılan Epoxy'den kaynaklıymış. Eğer kaliteli bir epoxy kullanılmazsa yine yüksek sıcaklık nedeniyle eriyip yapış yapış olan epoxy, modül üzerindeki çiplerin altına giderek orada motor soğurken donarak çipe zarar vermeye başlıyor zamanla modül hatasıyla karşılaşıp arabanın teklemesine sebep oluyordu. Sorunu Çin'li arkadaşlarımıza Kyocera marka epoxy kullandırarak çözdük.


    Gelelim sonuca;


    Biz oturup maliyet hesabı yaptık, eğer kırmızı bobin olarak sizin ilanda gösterdiğiniz gibi sadece rengi kırmızı olan bobin satmak isteseydik çok karlı bir iş ortaya çıkacaktı. Lakin OEM kalitesinde bir ürün ürettireceğimiz zaman fiyatlar NGK ile neredeyse kafa kafaya denk geliyordu. Tabii bu durumda da kimse bilinmeyen bir markayı almak istemez diye düşünerek bu işe girmeden çekildik, isterseniz satıcıya yukarıda yazdığım ürünleri aynı markayla kullanıp kullanmadığını sorup ona göre sipariş edin, tercih size kalmış.




    EDIT:


    Aracınızın tam detayını bilmiyorum ama AGU motor kullanıyorsanız, OEM kırmızı bobin alsanız dâhi yeterli verimi alamazsınız. Araç üzerinde ICM (Ignition Control Module) mevcut. Bu da bobinlere giden akımı düzenleyip orijinal değerlerine indirgeyerek bobinin ömrünü uzatan bir sistem. Bu modülü iptal etmediğiniz takdirde istediğiniz performansı da alamayacağınızı belirtmek isterim.

  • Arabayı fabrika çıkış haline getirme süreci zevkli olmalı. Böyle uğraşları bende büyük tatmin yaratır. İyi günlerde kullanın. Keyifle sürün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayırlı olsun keyifli sürüşler

  • @Jon doe Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için, gerçekten keyif alabileceğim güzel bir sürecin başlangıcı oldu bu araç.


    @omzunda_muzikaletli_zenci Daha iyileri herkese olsun, çok teşekkürler.

  • Çok klas bir araç. Fotoda ne kadar düzgün olduğu anlaşılıyor. Hayırlı uğurlu olsun.

  • Dartagnan kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim, gerçekten de araç fiyat/performans konusunda hakkını fazlasıyla veriyor.

  • Güle güle kullanın. Parasından çok daha fazlasını size sunacağı aşikar bir model. Tabiki motor hacmi/tüketimi vs gibi mevzuları gözardı etmek gerekiyor belli bir yaştan sonra. En büyük güzelliği vergi dilimi olsa gerek.


    Audi'nin hemen her parçası bulunabilir olduğu için fabrika standardına getirmekte zorlanacağınızı da sanmıyorum.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2006 model A4 2.0 quattro
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Dartagnan kullanıcısına yanıt

    Guzel aracta yurutmesi cok masrafli bizim emekli albayda alacakti sanayideki ustasi uzak dur emekli maasini somurur asker adam mantikli davranir deyince 2000 Mercedes E200 almisti araba sadece bakimdan bakima gidiyor. Ben surmustum tok ve agir arac sadece sollamalarda agir hizlaniyor.


    Aha bu aracin aynisi 2.resme bak kokpit sanki fabrikadan cikmis gibi duruyor. Ustelik tupede uyumlu motoru.


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-celikbey-2000-e200-avantgrde-136hp-istma-m.prd-hafiza-deri-k-1145230574/detay


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ooo 10 numara bir konu daha. Bizim ülke genel şartlarına uygun bir araç olmasa da tam keyif aracı tabi.


    Hocam bir ara kullandığınız araçları karşılaştırmalı bir konu açsanız ufkumuz genişler. Teşekkürler.

  • O dönemler s class sınıfı domine ediyor rakipleri eziyordu o yüzden gözden kaçan bir araç Audi A8
    Sürücü otomobili olduğu kadar yolcu otomobili de olabilen,o gövdeye rağmen hot hatch çevikliğine sahip,sizin de belirttiğiniz gibi otoyol kullanıminda sessizliği ve kalitesi ile Bentley hissiyatı veren bir araç.
    Kolay kolay vazgecebileceginizi düşünmüyorum hayırlı olsun
    Kaça geldi acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 6 Ocak 2024; 13:47:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @LiVeVaLuE Güzel yorumunuz için teşekkürler, orijinal parça bulunabilirliği konusunda Mercedes-Benz örnek gösterilir ama 2002 Model ML400 CDI aracımın parçalarının çoğunu yetkili servisten tedarik edemediğim için yurtdışındaki parçacılardan temin etmek zorunda kalmıştım ve parça maliyetleri bir hayli yüksekti. Allah'tan oto yedek parça ihracatı yaptığım için bulunabilirlik konusunda çok ciddi bir problem yaşamadım yabancı müşterilerimin yardımıyla bir çok parçayı orijinal olarak bulabildik ama Audi'de öyle değil, yazdığım parçaların neredeyse hemen hepsi servisten sipariş edildi bile üstelik yazmayı unuttuğum, vites kolunun altındaki toz plastiği gibi çok absürt bir parça bile Doğuş'un elinde olduğu için yurtdışı parça beklememize bile gerek kalmadı. Bu hususta sizin savınıza tamamen katılıyorum.


    @flyer_mig Masrafa alıştık artık o yüzden çok problem olacağını sanmıyorum, güncel otomobillerim maalesef 2002-2010 yılları arasında üretilen araçların kalite hissini bana veremiyor. 2010'dan sonra üretilen araçlarda bir tek 2013 model Audi A7 ve 2018 model Audi RS6'da keyif alabilmiştim, geriye kalan araçlar Porsche dahil olmak üzere eskiye nazaran düşük kalitede kaldığı için bu tarz araçlara yöneliyorum.


    @TahaKaradeniz Hocam güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Ülke şartlarımız maalesef elverişsiz dediğiniz gibi ama bakalım inşallah yürütürüm bu aracı da diye tahmin ediyorum :) Geçmişe şöyle bir dönüp baktımda, şu an aşağı yukarı 200'den fazla araç değiştirmişim bunların içerisinde C-Elysee, Egea gibi araçlardan tutun Ferrari 458'e varana kadar çok değişik varyasyonlar var, pek ufuk genişleteceğini sanmasam da aslında bir gün oturup tek tek yazabilirim hepsini.


    @en1gma O dönemlerde dediğiniz gibi S serileri gerçekten çok dominant bir piyasaya hakimdi, bizim aile büyüklerimizde hep S serisi kullanırdı o dönemlerde. Bu aracı nasıl oldu da gözden kaçırdık gerçekten hayret ediyorum. Sürüş açısından S serilerinin hepsinden daha keyifli olsa da makam koltuğu sürüşlerinde tabii ki Mercedes-Benz bir kaç adım önde bu araçtan. Bir Mercedes-Benz S serisi alır mıyım? Asla almam orası ayrı konu.


    Bu arada ben aracın genel özelliklerini vakit darlığı nedeniyle çok araştıramadan almıştım, daha önce de kullanmadığım için bilmiyordum ama şu an öğrendim ki Audi Space Frame adı verilen şase sistemiyle Bentley Flying Spur ve Audi A8 aynı şase üzerine inşa ediliyormuş. Yürüyene baktığımda da parçaların %80'ine yakını birbirleriyle aynı olduğunu gördüm. Verdiği hissiyat bundan kaynaklıymış meğer.





  • Hayırlı olsun, resmen makam arabası. Kaça mâl oldu hocam bu arada alışınız?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim yorumunuz için




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Podgoritsa -- 6 Ocak 2024; 14:26:16 >
  • hayirli olsun, gule gule kullanin. keyifli bir konu olacak.

  • Güle güle kullanın inşallah Kayseri de sizin kullandığınız kalitede araç kullanan yok denecek kadar az zaten bu da isabetli bir karar olmuş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun araçla ilgili paylaşımların devamını sabırsızlıkla bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine siz, yine harika bir araç. Maşallah diyelim, hayırlı olsun.


    Merakla ve keyifle bekliyoruz detaylar için 2005 MODEL AUDİ A8 4.2 QUATTRO ALDIM 

  • A8 aslında alman lüks sedan ekolünün ubermensch modelidir.. S serisi mercedes (w140 hariç) A8 kadar emek yoğun bir araç değildir aslında, bu tip araçlarla çok içli dışlı olan meraklı kesim bunu gayet iyi bilir.


    Aşırı sade dizaynı ve kusursuz proporsiyonları bile geleneksel alman sedanının tam karşılığıdır. S serileri mesela W220 ve özellikle 221 ile avangart pozisyonlar almışlardır.. A8'de ise ananevi tarz hiç bozulmaz. artı başarım olarak da örnek araçtır, alüminyum çerçeve şasi çok pahalıdır, çok hafiftir, torsen quattro haliyle bir rakiplerinden hafiftir, işçilik ve malzeme kalitesi emsalsizdir.


    çok kıymetli bir araçtır güle güle kullanınız..

  • Hayırlı olsun,daha çok fotoğraf bekliyoruz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizi gıpta ile takip ediyorum, maşallah diyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.