|
Aradaşlar merhaba, uzun zamandır konu açmıyordum. 9000 km model y kullanınca, deneyimlerimi sizlere anlatmak istedim. 2023 temmuz ayında sıfır km olarak. Long range versiyonu satın aldım. Amacım elektirikli araba olayını tamamen öğrenmekti. 9000 km boyunca araçla ilgili sorunum olmadı diyebilirim. sağ ayna aşağı inip yukarı çıkmaması. yaşadığım ve servisin çözdüğü tek sorundu. İş yerinden ve evden şarj ettim hep. şehir dışı hariç hiç hızlı şarj kullanmadım. Arabayı satma sebebim. 1) aşırı konforsuz koltuklar 2) aşırı terleten deri koltuk 3) içeriyi cehenneme çeviren perdesi olmayan cam tavan. 4) direksiyonun turunun çok yetersiz olması. 5) kaza sonrası uzun süren onalarımlar. arabanın ilk sahibi olduğum için kendimden emin ekspertiz yaptırdım. kaput sökme takma dediler. bu arabalarda sanırım bu var. fabrika ayar yapmıştır diye düşündüm. yaptığım en uzun menzil 400 km oldu. harici göremedim ben. Bu işe girecekler için tavsiyem . evinizde yada işinizde şarj etme olanağınız yoksa sakın bu işe girmeyin. dışarda şarjla olacak iş değil. hem çok pahalı ev elektirğinin 4-5 katı pahalı hemde içten yanmalı arabayla aynı hesaba geliyor aşağı yukarı. kw yakında 10 lira olur. sorunuz olursa, memnuniyet ile cavaplarım. edit: Şakşakçı Tesla tayfaya sakın itibar etmeyin. Tesla’nın araç teslimi sonrası yaptıkları insanı kanser eder. En çok korkuğum olay abimin kızının başına geldi Kaza yapmış. Rot kolları değişecekmiş. Kaporta hasarı var Sıkı durun, ![]() ocak ayında parçalar gelirmiş şubat teslim Tesla alırken 2 kere düşünün hatta 3 olsun sağlam olsun < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 12 Ağustos 2024; 18:14:37 > |
|
_____________________________
İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!
|




Yeni Kayıt

2 Mobil
Konudaki Resimler



,ben çok memnunum ve sürekli dışarı da şarj ile kullanıyorum,evde şarj durumu yok. Togg ilk aracında Tesla dan iyi araç yapmış 

kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
Hızlı






