Tahta gibi rahatsız koltukları,leş gibi plastik kalitesini Neyle düzelteceğiz peki? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Tesla model y long range 9000 km deneyim (araç satıldı) (2. sayfa)



-
-
Koltukların baldır desteği yetersiz genişliği falan iyi, plastik kalitesi ise Almanya üretimlerinde bayaa iyi artık, o panel gapları falan hep düzeltilmiş.
Yalnız 19 inci ile bile sert bir araç bence. Zevkler renkler bence togg'da tesla'da alınabilir araçlar bu paralara ben ikisini de almam o ayrı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
japonlarda elektrikli araçlarına ısı pompası koymuyor blog halinde demir bişey ekliyorlar
zaten çok soğuk yerlerde oturmuyorsanız gereksiz bence yazın sıcak havalarda da gölgeye çekersin miss
-
Mayısta aldım soğuk olmadı kışın bakarız ancak klima vs herşey şarj sırasında çalışıyor diye biliyorum ,D-smart -Tv+ ,Togg da aksesuar modda herşey çalışıyor ve şarjı aksesuar modunda yapıyor
-
İkisini de kullandım,dediğiniz gibi koltukları olsun süspansiyonları olsun Tesla inanılmaz rahatsız bir araç
Togg yepyeni bir marka olmasına rağmen daha kaliteli araç üretmiş bu çok net.
Aynı gözlemim mg4,ioniq 6 gibi modeller için de geçerli ,teslanin adı var dedirtiyor bindiğiniz zaman
Togg 1.3m seviyelerine geliyor vade kullanır ve cebinizdeki parayı o arada çevirirseniz
Bence 520km menzilli bir ellektrikli için makul şu piyasada
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 1 Ağustos 2024; 23:2:33 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
tesla güzel araç ama yanlış yerden girdin konuya. bir otomobil uzmanı kadının testini seyrettim. eski tesla'da park sensörü var. yenisi sadece kamera ile parkediyor. bariz eskisi daha iyi. yenisi başarısız, bazı durumlarda derinliği algılayamıyor ve hata yapıyor.
-
elektrikli araçlar zaten en iyi menzili şehir içinde yapıyor.
şehir dışına çıktığında biraz bastın mı hop şarja. bu arada suni derinin üzerine kılıfın anlamı ne? altında nefes almayan bir tabaka var zaten. önce o tabaka kaldırılmalı. yani demem o ki suni deri soyulup yeni düzgün nefes alan bir kaplama yapılmalı. kılıf çözüm değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 1 Ağustos 2024; 23:38:8 > -
o kadar para verdikten sonra dert olsun yani. cam tavan zaten koyu renkli. cam filminin anlamı ne? cam filmi çekince hiç bir şey görünmez olacak o zaman cam tavanın anlamı ne?
-
ben de zaten park zorluğunu bahsettim yanlış nerde anlamadım
-
Hocam kafanız mı güzel bilmiyorum ama benim tesla ile bi bağlantım yok. Tesla için kapora vermedim. Tesla ile alakalı bir yorum yazmadım. Tesla’yı tavsiye etmedim. ben bu olaydan çok uzağım. Artık ben teslayı bıraksanız mı. :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bilmediğin konu hakkında yorum yapma bence
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayırlı olsun,araç sizin karar sizin,istediğinizi yaparsınız.
Memnun kalsanız dahi hevesinizi aldığınız için satmışta olabilirsiniz.
Yerine başka araç aldınız mı?
Almadıysanız,ne almayı planlıyorsunuz?
-
koltuklarda baldır desteğinin olmaması büyük yanlış, hadi onu geçtim. derisi çok kalitesiz. resmen muşambadan koltuk yapmışlar
-
neden bahsediyorsun? bilip bilmemekle ne alakası var konunun? cam tavana film veya mat kaplama çektirirsen artık bir cam tavanın yok demektir. saçma bir çözüm. perde olması şart. istediğimde cam tavan istediğimde perdeli olmalı.
varsa bir bilmediğimiz açıklamaya çalış ya da hiç yorum yapma bence.
-
Hocam şarjı %100 yaptığınızda menzil ne kadar gözüküyordu 1 yıl bu kadar az km yapmış bir aracın pil durumunu merak ettiğim için sordum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mista Brown -- 3 Ağustos 2024; 17:29:23 > -
tesla model y bu kadar tırt olmasına rağmen, nedense konu sahibi arkadaş gibi ankaranın "ciks" beyaz yakalıları tarafından çok tercih ediliyor.
-
Benim gibi elektrikli araç düşünen ve seçeneklerin ilk sıralarında Tesla olan biri için faydalı bir konu ve paylaşım olmuş. Teşekkürler..
-
tırt değil de; doğruya doğru elektrikli araç olarak en uç nokta tesla. ama diğer taraftan elektrikli olmasını bir yana bırakırsak çok fazla kusuru var:
-tavanı
-sensör olayı
-kokpiti
-koltukları
vs.. vs...
diğer yandan elektrikli araçların da çok fazla handikapı var:
-şarj süresi
-şarj için randevu gerekmesi ve istasyon sayısı azlığı
-avmlerdeki istasyonlara araç parketmeleri
-evden şarj imkanının kısıtlı olması
-menzil
-hızlı gidince menzilin çok kısalması
-klimanın menzili benzinli bir araçtan daha fazla etkilemesi
-ağır olmaları
-batarya ömrü sorun
vs.. vs..
avrupa'da ve amerika'da elektrikli araç almalarının mantıklı bir nedeni var; vergi istisnaları. bizde öyle büyük bir istisna yok. buna rağmen elektrikli araç almak dediğin gibi sadece cikslik kaynaklı olabilir. ha param çoktur, eve 2. veya 3. araç alacağımdır o zaman elektrikli düşünebilirim.
şu an şarj edilebilir hibritlere gelen teşvik anlamlı işte. büyük ihtimalle 2025'te böyle bir araç alırım. hem istediğim bütün özelliklere sahip hem de büyük olmasa da bir vergi istisnası var. daha ne olsun.
-
O cama yapısı gereği film çekilmiyor
çatlama riski var. Cam kendi kendine bile çatlıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
film çek diyen ben değildim ki zaten. film çekersen cam tavanın ne anlamı kalıyor dedim. cam tavanlar o bakımdan her araçta sıkıntı zaten. çok kolay çatlıyorlar. film çekilince muhtemelen rahatça genleşemiyor bu da camı çatlatıyor. mantıklı. mantıksız olan bu cama fabrikasyon bir perde yapmamaları. otomatik olmasa da manuel bir perde olmalı. sonradan takılan perde asla orijinal gibi olmaz ki. ön hazırlık yok çünkü.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X