< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pskillercheto -- 7 Nisan 2024; 22:1:23 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pskillercheto -- 7 Nisan 2024; 22:1:23 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
3 kuruş para için çektiğimiz rezilliğe bakın...
|
|
Cumhuriyetin 100.yılında ülkenin düştüğü duruma bak.Sırf ülkeye 'döviz' gelsin diye yapılanlar yenilir yutulur şeyler değil... |
|
O degilde forumdaki araplar niye bu kadar ses cikariyor? |
|
Yüce Atatürk pazarlık konusu yapılamaz
Derhal dönün o çöl bedevilerinin ülkesinden gerekirse Samsun’da oynarız |
|
Elin çöl farelerinin posteriyle Atatürk’ün posteri bir mi? Saçma bir argüman olmuş.
|
|
ben galatasaraylıyım galatasaray o maça çıksın 30 yıllık aboneliğimi yırtıp atacam birdaha galatasaray diyenide ortamdan kovacam |
|
Forumun arap sevicileri nasıl doluşmuş konuya, tüm sosyal medyada arap seviciler suudi arabistanı desteklercesine açıklama yapıyor, haini dışarda aramaya gerek yok |
|
ATATÜRK YOKSA GİDİN KUMDA OYNAYIN BEDEVİLER.. KUM ÇOK SİZDE ZATEN. ![]() |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes.
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hz.Outlaw -- 29 Aralık 2023; 16:18:10 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
düzenleme: maç ile alakalı erken haberleri buraya koyuyorum. [twitter=https://twitter.com/bosunatiklama/status/1740773833886642361] [twitter=https://twitter.com/forzacimbomtr/status/1740776410640425182] [twitter=https://twitter.com/ahmetercanIar/status/1740776307720610188] ------------------------------------- İrfancan Kahveci'den yeni paylaşım. [twitter=https://twitter.com/irfankahveci/status/1740774037557776852] ----------------------- [twitter=https://twitter.com/Haber/status/1740771334064632178] araplar, Türk milleti ile dalga geçmeye başlamışlar. Allah belanı versin bylockçu! senin halt yemen [sm=alsaa.gif] -------------------- [twitter=https://twitter.com/xhaberfirtinasi/status/1740770720211161348] Galatasaray ilk resmi hamleyi yaptı. Ali Koç'tan da karar bekleniyor. ---------------------- [twitter=https://twitter.com/sercanhamzaolu/status/1740767511015305272] "Ali Koç ve Dursun Özbek’in otelden çıktığı bilgisi gelmişti. Ancak başkanlar otelden hiç çıkış yapmamış, görüşmeler devam ediyor. Takım otobüsleri bekletiliyor, stada hareket edilmedi." ---------------------------------- Suudiler de rest çekmeye başlamışlar. [twitter=https://twitter.com/SportsDigitale/status/1740743262435217846] Atatürk'ü "siyasi simge" algısı ile engellemeye çalışıyorlar. ------------------------------- [twitter=https://twitter.com/onurtugrul/status/1740744547842523319] [twitter=https://twitter.com/MaksatFB/status/1740744670597050608] ------------------- [twitter=https://twitter.com/pusholder/status/1740721814186475554] mehmek büyük ekşinin: "istiklal marşı okunacak" lafında üstünü kapamaya çalıştığı Atatürk engellemesine; Ali Koç ve Fenerbahçe kulak tıkamadı! Eğer Atatürk pankartına izin gelmezse, fenerbahçe sahaya çıkmayacak! işin garibi, bu Atatürk engeline galatasaray tarafından bir ses edilmemesi! ----------------------------------------------------------------------------------------- Ali Koç'u o kadar eleştirdim. ulan şu hareketinde bari dur! rezil etme daha fazla ülkeyi ve değerlerini. ses etmeyene de versinler kupalarını arapların stadında. rezillik! < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pskillercheto -- 29 Aralık 2023; 21:13:17 > |
|
_____________________________
|
|
ben galatasaraylıyım galatasaray o maça çıksın 30 yıllık aboneliğimi yırtıp atacam birdaha galatasaray diyenide ortamdan kovacam < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kabakara61 -- 29 Aralık 2023; 16:25:5 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Cumhuriyetin 100.yılında ülkenin düştüğü duruma bak.Sırf ülkeye 'döviz' gelsin diye yapılanlar yenilir yutulur şeyler değil... |
| _____________________________ |
|
2 takımında hala orada durduğu kabahat. Çoktan ülkeye dönüp, kahramanlar gibi karşılanmalıydılar. |
|
_____________________________
|
|
fenerbahçenin de gs nin de henüz net bir kararı yok |
|
_____________________________
Şans bana güldüğünde dişleri döküktü.
Atatürk'ü sevmeyen benimle ahbaplık edemez. |
|
Gs’liyim ama maç izleyen birisi değilim. Eğer bu rezil karara tepki göstermezlerse fenerli olacağım < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Eğer Fenerbahçe sahaya çıkmayıp Galatasaray sahaya çıkarsa veya Fenerbahçe maçı oynamak istemeyip Galatasaray maçı oynamak isterse Galatasaray yöneticileri ülkeye gelmesin bir zahmet. Böyle bir şey olacağını da sanmıyorum çünkü para konuşur. Konuşuyor da zaten. Hatta bizim milli marşımız yerine kendi milli marşını okutturuyor. kestane çoktan çizildi. Maça çıkmamak bir kısmını kurtarır belki ama o yürek bu iki kulüpte de yok. |
| _____________________________ |
|
herhangi bir karar vermedi ali koç. iki takım da suudlarla görüşmeyi sürdürüyor. |
|
_____________________________
|
|
ATATÜRK YOKSA GİDİN KUMDA OYNAYIN BEDEVİLER.. KUM ÇOK SİZDE ZATEN. ![]() |
_____________________________
|
|
Bir şey sorucam. Bu kavramlar kendi yurdumuz içinde önemli, değerli. 2 takım misafir olarak bir ülkeye gidiyorsun, maçını oyna ve dön, niye bu kavramları tartışmaya açıyoruz, olur olmaz yerde kullanıyoruz, çok gereksiz işler. Çok gülünç duruma düşüyoruz , mille bize gülüyordur ama farkında bile değiliz.. NOT : Birazdan Atatürk ve ülke düşmanı ilan ediliriz , geri sayım başladı.. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OPTİMİST -- 29 Aralık 2023; 17:34:43 > |
|
_____________________________
|
|
100. yıl finali. bu kupa sıradan bir kupa olmayacak. 100 yıl olarak alınacak. diğer süper kupalardan farklı. forsu var. bu maçı ülkesinde isteyen de bunu biliyordu herhalde. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Berren ve Bahren ve Cevven
|
|
Futboldan uzağım, takip etmiyorum pek. Şu soru akla geliyor O zaman , elin ülkesinde ne işimiz var abi. Kendi yurdumuzda oynayalım istediğimiz gibi organize edelim. |
|
_____________________________
|