Şimdi Ara

Servis Kullanıcı HATASI Dedi -ÖNEMLİ-

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
139
Cevap
0
Favori
16.499
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
377 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Edit 2: Son durum şöyle. Beni HP servisinden aradılar. Ve cihazı kullanırken arasına kağıt yerleştirerek kullanmam gerektiğini söylediler. Ben böyle yapmadığım için zamanla klavyenin ekranda izi çıkmış. Ve bu kullanıcı hatasıymış. Daha önce de bu sebepten çok cihaz gelmiş servise. Konuyla ilgilenen değerli hocalar ve dostlar sizce ben haksız mıyım? Yani bu gerçekten kullanıcı hatası mıdır?


    Merhaba.

    Hocalarım ben öğrenciyim HP Marka bir laptobum var. Bunu 2 yıl kadar önce bir yarışmada kazanmıştım. Şu an onunla üniversite sınavına hazırlanıyordum. Garantisi az kaldı. Touchpad kısmında bazen takılma oluyor diye servise gönderdim. Touchpad ve klavye değiştirilmiş. Fakat cihaz bana geldiğinde kontrol ettim kargocunun yanında. Ve cihaz iyi duruyordu. Kargocu tamam mı deyince? Tamam dedim. Ama baktım ekranda bir çizgi oluşmuş. Ama basit bir çizgi değil. Hemen kargocuya söyledim. O da dediki HP yi arayıp iade oluşturmalısınız. Bende hemen HP yi aradım. Tamam itiraz oluşturuyoruz dediler. Benden cihazdaki cizigin fotoğrafını falan istediler. Sonra kargocuyu bekledim. O sıra laptobun batarya giriş yerinin de zedelenmiş olduğunu dolayısıyla bataryanın düzgün oturmadığını fark ettim. Oysa ben inci gibi bakmıştım cihaza. Sıfır gibiydi. Sonra kargocu geldi, cihazı aldı. Ertesi gün HP den 657 tl ödemeniz gerekiyor diye mail geldi. Bu nasıl iş böyle. Ben daha kendime üniversite hazırlık kitapları alamıyorum. Sağlam cihazı bozup 657 tl istiyorlar. Lütfen yardım. Birileri akıl versin. Nereye başvurmalı. Nerede konu açmalıyım. Gerçekten ihtiyacım var.

    Ben HP ye çok güveniyordum. Hiç böyle bir şey tahmin etmiyordum. Nasıl oldu hala hayret ediyorum? Daha önce kaç defa HP servisine cihaz gönderdim, gönderen gördüm ama hiç böyle birşey ile karşılaşmadım.

    Öne çıkarırsanız ve fikir verirseniz çok sevinirim.

    Servisten önceki hali:


    Servis Kullanıcı HATASI Dedi -ÖNEMLİ-


    Sonraki hali:


    Servis Kullanıcı HATASI Dedi -ÖNEMLİ-

    Orta kısımda yatay bur şekilde noktalı görünümlü olan birkaç santimlik çizgi.

    Servisten geldiği zaman kutudan çıkan belge:


    Servis Kullanıcı HATASI Dedi -ÖNEMLİ-


    Edit: İlgilenen herkese teşekkür ederim. Ben fark etmemiştim. Ekran kısmındaki noktalar önceden de varmış. Ama şurası net. Servisten gelince artmış. Belirten arkadaşlara teşekkür ederim. Fotoğraftan da belli oluyor zaten önce az varmış dolayısıyla fark etmiyormuşum. Hem hiç ekranda çizik oluşturacak bir şey de olmadı şu ana kadar. Zaten çok temiz kullandım. Ama servisten gelince anında fark ettim. Sizin uyarılarınız üzerine biraz önce servisi tekrar aradım ve bu detayı bildirdim. Bana klavyenin izi çıkmış dediler. Ben de klavyenin izinin çıkması cihazın ayıplı olduğunu gösterir dedim. Bakacaklarmış. Bekliyorum. Olmazsa tavsiyedeki gibi hakem heyetine gideceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hvl00 -- 14 Ocak 2020; 0:7:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________




  • Olm kimse mi Hakem Heyeti önermemiş burda bir de DH'lı olacaksınız. Bak güzel kardeşim hiç vakit kaybetmeden gidip o cihazı geri alıyorsun ve HP servisinden cihazın girdi ve çıktığı bilgilerinin yazılı olduğu tüm servis tutanaklarını ve ön kayıt formunu alıyorsun (garanti kapsamı içinde servise gittiğini ispat etmek için gerekli bu evraklar) Daha sonra bu belgelerle beraber cihazınızın faturasını da pdf haline getirip E devlet üzerinden başvurunuzu yapıyorsunuz. Dilekçe kısmına yaşadığınız bu hikayeyi tüm detayları ile beyan edip itiraz sebebi satış sonrası hizmetin eksiksiz yerine getirilememesi olarak göstermenizi ücretsiz onarım istediğinizi yazacaksınız. İade ve misli ile değişim hakkı ilk 6 ay içinde çıkan hatalara mahsustur. Bilirkişi incelemesine kadar laptobu dilediğiniz gibi kullanabilirsiniz taa ki mevcut durumunu daha fazla bozmamak kaydı ile ;) Takılan birşey olursa çekinmeden sorabilirsiniz. Hakkınızda hayırlısı olsun.
    Hocam akıl veren çok olur.Elektronikçi olgun yaşı geçmiş bir abin olarak yazıyorum.
    Buralarda boşa zaman kaybetme servisten geri al .
    Çizgili vaziyette kullan . Elin bollaşınca tamir ettirirsin.

    Olan olmuş. Ne dava yolu nede başka bir yol hiç uğraşma .
    Derslerine devam et.

    Ekran iyice göçerse HDMI veya VGA çıkışı vardır . Evde televizyon varsa bağlamakta seçenekler arasında.
    Olum daha adamın böyle bir amaçla yaptığına kanıtın olmadan nasıl bunu diyebiliyor musun? Sizde hiç mi insanlık yok? İftira atmak bu kadar kolay mı?

    Herhalde senin aklında böyle üçkağıtçılıklar var ki, adamdan da aynısını beklemişsin.

    Aynısı başına gelse, sana karşı da garanti şirketini savunsalar ne diyeceksin? Nasıl insanlarsınız ya.
    Sorma hocam, işin kötüsü adamlar hem hp hem lenovo türkiye nin servis firması. Kaba taslak iş cihazları da dahil Türkiye'deki cihazların yüzde 50 sine bu adamlar servis hizmeti veriyor.

    Bu arada dalga geçmek için halen intel management engine brickini format atarak çözdükleri kağıdı saklıyorum. Üniversitelerde bunun ders olarak okutulması lazım. #Frimware Software İle Nasıl Düzeltilir?#
    önceden fark etmemişte, geldiğinde artmışta mişte mışta yok adaptör girişini de bozmuşlarda,
    çizik içerdenmişte yine onların suçuymuşta, ilk foto da özellikle yandan çekip çiziği küçük göstermeye çalışmamıştırda,
    bizde yemiş oldukta.

    camın üzerine gelen darbeler içeriyi de kırarmışta, sen yapmamışındırda, servis yapmıştırda, olayın özeti bu, kusucam.
  • Up yardım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • hvl00 kullanıcısına yanıt
    Hocam servislerin tamamı böyle . Kendi elinle teslim edip yine kendin teslim alacasın.
    Bir arkadaşın garanti dahilinde 700 tl'lık telefonuna 1200 tl servis ücreti çıkarmışlardı.

    hp değil hiç bir servise güvenme . Civarlarında özel servis varsa oraya götür daha ucuza yaptırabilirsin.
    Yada çizgiyi boş ver öylece kullan .
    Ne yapsan boş .Alayı üç kağıtçı . Şans işi bunlar.
    Ekran değiştirmek zor değil ama beceri ister. 250 -350 TL bandında .

    Özel servislerde ellerinde çıkma varsa 125-200 tl aralığında da değiştiriyorlar.
    İnsaflarına kalmış
    _____________________________
  • Hatior kullanıcısına yanıt
    Sağlam gönderdiğim cihazı böyle yaptılar. Zaten tamir edecek durumum yok şu an. Bir yerlerde yazsam konu açsam destek olsa çözüm olur mu acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • hvl00 kullanıcısına yanıt
    Konuyu düzenle gerekli belgelerin ve cihazın öncesi ve sonrasının SS'ni koy konu başlığını arkadaşlar lütfen öne çıkarın yaz DH'de gündem olur.Bizde sana yardım etmiş oluruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuklacini -- 9 Ocak 2020; 1:35:41 >
    _____________________________
  • hvl00 kullanıcısına yanıt
    Hocam akıl veren çok olur.Elektronikçi olgun yaşı geçmiş bir abin olarak yazıyorum.
    Buralarda boşa zaman kaybetme servisten geri al .
    Çizgili vaziyette kullan . Elin bollaşınca tamir ettirirsin.

    Olan olmuş. Ne dava yolu nede başka bir yol hiç uğraşma .
    Derslerine devam et.

    Ekran iyice göçerse HDMI veya VGA çıkışı vardır . Evde televizyon varsa bağlamakta seçenekler arasında.
    _____________________________
  • Hocam öncelikle bende bir teknik serviste çalışıyorum. Kutuda her hangi bir hasar mevcut mu kargoda olmadığına eminseniz, hp global' e mail atın fotoğraflarla onlar size yardımcı olacaktır bu konuda. Şikayet var'ada yazın yardımcı olacaklardır. Son olarak geçmiş olsun keşke kargoyu almadan önce dikkatli bir şekilde inceleseydiniz.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • kuklacini kullanıcısına yanıt
    Gün içinde düzenleyeceğim. Tavsiye için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hatior kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Haklisiniz. Moralim çok bozuk. En azından denemıs olmak istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • emc-2 kullanıcısına yanıt
    İlgilendiğiniz için çok teşekkür ediyorum. Tavsiyeleriniz benim için önemli.
    Efendim kargo geldiği gibi kutuyu direk inceledim. Kutu tertemizdi. Çizik bile yoktu kutuda. Ben de kutuyu açtım. Ve direk kasasını inceledim. Zaten özenle sarılıydı. Cihaza birşey olması imkansızdı. Ben de cihazın power düğmesine bastım. Ve o an çizgiyi fark ettim. Kargocu da gidiyordu. Dedim ki bunun ekranında çizgi var bunu iade ediyorum. O da dediki servisi hemen arayıp iade oluşturun. Ben alamam bu şekilde. Kayıt oluşturulmalı dedi. Ben de hemen HP yi aradım. Olayı anlattım. Hatta o an benden cihaz fotosu istedi telefondaki teknik servis arkadaş. Ben de hemen gönderdim. Servis tarafından olduğunu anlattım. Bana tamam itiraz oluşturuyoruz dediler. Ben de birkaç gün bekledim. Kargocu gelip aldı. Şimdi ücret istiyorlar. İtiraz ettim. Bekleyin size bilgi vereceğiz diye 2 gündür sallıyorlar. Arıyorum sonra tekrar arayın diyorlar.

    Şikâyet vara şunu yazdım. Ne dersiniz.
    www.sikayetvar.com
    HP Servisine Giden Cihazda Arıza Oluşturulmuş!
    https://www.sikayetvar.com/hp/hp-servisine-giden-cihazda-ariza-olusturulmus


    Ayrıca HP globala nasıl mail atmalıyım. Sizce.

    Ben iyice baktım falan ama niye böyle oldu anlamadım. Şimdi konuyu düzenleyeceğim. Bir de öyle bakin isterseniz.

    Tekrar tekrar teşekkür ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hvl00

    İlgilendiğiniz için çok teşekkür ediyorum. Tavsiyeleriniz benim için önemli.
    Efendim kargo geldiği gibi kutuyu direk inceledim. Kutu tertemizdi. Çizik bile yoktu kutuda. Ben de kutuyu açtım. Ve direk kasasını inceledim. Zaten özenle sarılıydı. Cihaza birşey olması imkansızdı. Ben de cihazın power düğmesine bastım. Ve o an çizgiyi fark ettim. Kargocu da gidiyordu. Dedim ki bunun ekranında çizgi var bunu iade ediyorum. O da dediki servisi hemen arayıp iade oluşturun. Ben alamam bu şekilde. Kayıt oluşturulmalı dedi. Ben de hemen HP yi aradım. Olayı anlattım. Hatta o an benden cihaz fotosu istedi telefondaki teknik servis arkadaş. Ben de hemen gönderdim. Servis tarafından olduğunu anlattım. Bana tamam itiraz oluşturuyoruz dediler. Ben de birkaç gün bekledim. Kargocu gelip aldı. Şimdi ücret istiyorlar. İtiraz ettim. Bekleyin size bilgi vereceğiz diye 2 gündür sallıyorlar. Arıyorum sonra tekrar arayın diyorlar.

    Şikâyet vara şunu yazdım. Ne dersiniz.
    https://www.sikayetvar.com/hp/hp-servisine-giden-cihazda-ariza-olusturulmus

    Ayrıca HP globala nasıl mail atmalıyım. Sizce.

    Ben iyice baktım falan ama niye böyle oldu anlamadım. Şimdi konuyu düzenleyeceğim. Bir de öyle bakin isterseniz.

    Tekrar tekrar teşekkür ediyorum.
    İngilizce şeklinde atabilirsiniz fotoğraflı bir şekilde elbet bir çözüm bulunacaktır. Serviste olmuş olabilir, insanız sonuçta hata yapabiliriz gözden kaçmıştır. Siz global'e veya hp'nin Türkiye ofisine mail atmadan sonuç alamazsınız.

    Bizim serviste böyle bir şey olduğu zaman genelde müşteri memnuniyeti adına işleme alınıyor ve sorun ortadan kalkıyor. Umarım en kısa sürede yardımcı olurlar.
    _____________________________




  • emc-2 kullanıcısına yanıt
    Peki dediğinizi yapacağım. Umarım çözülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Up.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kuklacini

    Up.
    knk ne yapıyorsun görüşmeyeli.
    _____________________________
  • Uppp

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • burası türkiye kardeşim bununla geçmiş olsun. öne çıkardım.
    _____________________________
  • kader
    _____________________________
  • Sıradan Ortadoğu ülkesinde sıradan bir gün. Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Aynı durum zamanında Toshiba laptop için başıma gelmişti.

    Sizi çok iyi anlıyorum. UP'ladım.

    O gun bu gündür Apple kullanıyorum. Gücüm sıfırına yetmez ise ikinci elini alıyorum.

    Bugüne kadar bir defa problem yaşamadım. Diğer markalara ait teknik servislerin neredeyse hepsi mağdur ediyor.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.