Şimdi Ara

Servis Kullanıcı HATASI Dedi -ÖNEMLİ- (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
0
Favori
16.311
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
377 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • up.. böyle torpille işe sokuyorlar elemanları sonra klavye bile takma özürlü oluyorlar
  • Olm kimse mi Hakem Heyeti önermemiş burda bir de DH'lı olacaksınız. Bak güzel kardeşim hiç vakit kaybetmeden gidip o cihazı geri alıyorsun ve HP servisinden cihazın girdi ve çıktığı bilgilerinin yazılı olduğu tüm servis tutanaklarını ve ön kayıt formunu alıyorsun (garanti kapsamı içinde servise gittiğini ispat etmek için gerekli bu evraklar) Daha sonra bu belgelerle beraber cihazınızın faturasını da pdf haline getirip E devlet üzerinden başvurunuzu yapıyorsunuz. Dilekçe kısmına yaşadığınız bu hikayeyi tüm detayları ile beyan edip itiraz sebebi satış sonrası hizmetin eksiksiz yerine getirilememesi olarak göstermenizi ücretsiz onarım istediğinizi yazacaksınız. İade ve misli ile değişim hakkı ilk 6 ay içinde çıkan hatalara mahsustur. Bilirkişi incelemesine kadar laptobu dilediğiniz gibi kullanabilirsiniz taa ki mevcut durumunu daha fazla bozmamak kaydı ile ;) Takılan birşey olursa çekinmeden sorabilirsiniz. Hakkınızda hayırlısı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRC_KHAN -- 10 Ocak 2020; 13:11:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Öncelikle geçmiş olsun, eğer prosedürler değişmediyse cihazı teslim almadan önce mutlaka şikayet birimiyle görüşün. Bu da çözüm olmazsa globale yazın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her gun bu sekilde yuzlerce olay yasaniyor, servislerin rezalet tutumunu ve nasil insanlari magdur ettiklerini sagir sultan bile biliyor ama amazo.de gibi dunyanin en iyi musteri memnuniyetine sahip firmadan bir sey onerince "yurtdisi yeaaa garantisiyle kim ugrasacak" diyorlar

    Evet bir sorunda atliyon almanyaya gidiyon

    Nasil burdan firmalara kargo ile gonderiyorsan ayni sekilde PTT ile almanyaya gonderiyon bu kadar basit. Yok su temas etmis, yok darbe gormus, yok kullanici hatasiymis, yok 300-500 atesle gibi seylerle karsilasmiyon.

    Durup durmadik yerde ekrani sararan mi4 cihazima servisten para istediler THH ye basvurdum kazandim sonuc? adamlar esek gibi yapti ekrani ama nasil yapti bir de bana sor... her tarafindan isik siziyor, dokunmatik tuslarin ledleri yanmiyor, ekran kasa arasi acik kalmis yani hakkini kanunla bile alamiyorsun.

    Az akli olan zaten Turkiye de yasadiginin farkina bakip TR garanti yalanina kanmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teleservice miydi gönderdiğin arvato mu ne oluyordu...

    Eğer ora ise o elemanlar tamir ederken her türlü zararı verme peşinde oluyorlar dikkat etmiyorlar elinde tornavida ekrana mı sürtmüş kasayı mı kırmış umrunda değil...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yanlız servisten önceki fotoda da ortada noktalar var? yanlış görüyoda olabilirim. Yani garantisi az kaldı diye ekranı hp ye kitlemeye çalışmıyosundur umarım :)
  • bewandert kullanıcısına yanıt
    Ben de öyle gördüm sanki hocam...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam servise göndermeseydiniz keşke. İnternette bir sürü ekran değişimi videoları var kendiniz internetten ekran alıp değiştirebilirdiniz. Ama en iyisi Hakem Heyetine müracaat edin. Benimde zamanında HP ile bir vukuatım olmuştu Hakem Heyetiyle hallettim işi. Allah belasını versin HP’nin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bunlar ne?


    Servis Kullanıcı HATASI Dedi -ÖNEMLİ-
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hatior

    Hocam akıl veren çok olur.Elektronikçi olgun yaşı geçmiş bir abin olarak yazıyorum.
    Buralarda boşa zaman kaybetme servisten geri al .
    Çizgili vaziyette kullan . Elin bollaşınca tamir ettirirsin.

    Olan olmuş. Ne dava yolu nede başka bir yol hiç uğraşma .
    Derslerine devam et.

    Ekran iyice göçerse HDMI veya VGA çıkışı vardır . Evde televizyon varsa bağlamakta seçenekler arasında.
    İtiraz etmeyip hakkını aramaz ise yarın sizin başınıza sonraki gun bizim başımıza gelir, bir şey diyemeyiz. Hakkını sonuna kadar araması gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garantiye inanmayın öyle bir şey yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam ürünü birdaha HP ye gönder ben lenovo laptopumda öyle yaptım ilkinde 1 ay bekletip sorun bulamadılar ikinci gönderişimde 2 günde gönderdiler bir de telefon da bir kaç yasa okursanız (konuyla alakalı ) hemen gözleri korkuyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agmerhamto

    bunlar ne?


  • avc




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi repoliveD -- 10 Ocak 2020; 14:57:30 >
  • hp şuan sana itibarsızlaştırmadan dava açsa haklıdır. bence konuyu ve resimleri çabucak sil dostum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Joey Tribbiani -- 10 Ocak 2020; 14:58:5 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Önder

    Sıradan Ortadoğu ülkesinde sıradan bir gün. Geçmiş olsun.
    hp'ye mi geçmiş olsun hoca?
  • Ben de ısınıyor diye Balgat asus servisine verdim cihazı ekran kartına zarar vermişler. Bunun üzerine dört kere daha servise gitti sorunu çözemedikler. O sırada garanti bitti. Cihaz kaldı elimde öyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Man Down -- 10 Ocak 2020; 15:18:35 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hatior kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle merhaba. Şu an bu mesajımı hpyi övmek için atmıyorum ama benim laptopum 2 kere garantiye gitti. Laptopumu ssd takmak için açtığımda sağ alt kısmını zedelemiştim. Neyse bu iki kere garantiye gidip gelme süresince 2 ekran, 2 fan, 1 batarya ve 1 çift hoparlörümü değiştirip benden ücret talep etmemişti. Üstelik 2. kez gönderdiğimde ekranında yok denecek kadar az ışık sızması vardı. Ben servis raporuna yazdırmamıştım bile kendileri değiştirmişti. Üstelik benim kasayı açarken verdiğim hasarı ne büyüttüler ne azalttılar. Kendi yaptığım gibi duruyordu. Ben de böyle bir deneyim yaşadım. Yaşadıklarınızın biraz şanssızlığınızdan olduğunu düşünüyorum. Belki de haklısınızdır ama ben bu forumda HP garantisi ile alakalı çok yazı görmedim. Elinizde belgelerle varsa kargo şirketinden aldığınız durum tespit veya hasar tespit tutanağı ve kanıtlayacak fotoğraflarla en yakın zamanda tüketici hakem heyetine başvurmanız gerekir. Geçmiş olsun.




  • Uyarılarınız için teşekkür ederim. Konuyu editledim. Eğer böyle bir şeyden haberim olsaydı tahmin edeceğiniz gibi fotoğrafı koymazdım. Baktım gerçekten önceden de çizgi var bir miktar. Hiçbir art niyetim yok. Sadece hakkımı aramaya çalışıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.