Şimdi Ara

Servis Kullanıcı HATASI Dedi -ÖNEMLİ- (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
0
Favori
16.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
377 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İmkanım yok malesef. Elimden gelir ama durumum kaldırmaz. Yine de fikir için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Man Down kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam umarım benim başıma gelmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekranında zaten lekeler olan bir laptop u garanti bitmeden HP'ye iteleme yeni bir model ile değiştirirtme çabası. Çakal dolu memleket...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hvl00

    İlgilendiğiniz için çok teşekkür ediyorum. Tavsiyeleriniz benim için önemli.
    Efendim kargo geldiği gibi kutuyu direk inceledim. Kutu tertemizdi. Çizik bile yoktu kutuda. Ben de kutuyu açtım. Ve direk kasasını inceledim. Zaten özenle sarılıydı. Cihaza birşey olması imkansızdı. Ben de cihazın power düğmesine bastım. Ve o an çizgiyi fark ettim. Kargocu da gidiyordu. Dedim ki bunun ekranında çizgi var bunu iade ediyorum. O da dediki servisi hemen arayıp iade oluşturun. Ben alamam bu şekilde. Kayıt oluşturulmalı dedi. Ben de hemen HP yi aradım. Olayı anlattım. Hatta o an benden cihaz fotosu istedi telefondaki teknik servis arkadaş. Ben de hemen gönderdim. Servis tarafından olduğunu anlattım. Bana tamam itiraz oluşturuyoruz dediler. Ben de birkaç gün bekledim. Kargocu gelip aldı. Şimdi ücret istiyorlar. İtiraz ettim. Bekleyin size bilgi vereceğiz diye 2 gündür sallıyorlar. Arıyorum sonra tekrar arayın diyorlar.

    Şikâyet vara şunu yazdım. Ne dersiniz.
    https://www.sikayetvar.com/hp/hp-servisine-giden-cihazda-ariza-olusturulmus

    Ayrıca HP globala nasıl mail atmalıyım. Sizce.

    Ben iyice baktım falan ama niye böyle oldu anlamadım. Şimdi konuyu düzenleyeceğim. Bir de öyle bakin isterseniz.

    Tekrar tekrar teşekkür ediyorum.
    E devlet üzerinden tüketici hakem heyetine başvuru yap. Durumu anlat fotoğraf vs ekle.

    Benimde Asus leptobumda üzerine klavye düşmesi sonucu harddisk arızalanmıştı.Cihazım cok temizdi cihaza yeni harddisk takıldı ve geldiğinde bana ekranın kapağında asus yazısının üstünde kocaman çizik vardi dikey çizgi vardı. Uğraşmadım en azından çalışıyor diye ama servisler beş para etmezler.Keşke yollamayıp ssd alıp taksaydım sonradan ssd aldım taktım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DarkRose1 -- 10 Ocak 2020; 16:28:35 >




  • DarthLuca D kullanıcısına yanıt
    Hocam niye öyle diyorsunuz. Tamam çakal dolu ama ben böyle bir amaç gütmedim. Konuya edit yaptığım yerde belirttim durumu. Eğer ekran normal olsa. Beni idare edecek olsa zaten sadece derslerim için kullanıyorum. Ama korkuyorum. Eğer sonra ekran giderse bir daha yaptırmaya gücüm yetmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekran sizin sorunlulığunuz olsa bile batarya da oturmuyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarkRose1

    E devlet üzerinden tüketici hakem heyetine başvuru yap. Durumu anlat fotoğraf vs ekle.

    Benimde Asus leptobumda üzerine klavye düşmesi sonucu harddisk arızalanmıştı.Cihazım cok temizdi cihaza yeni harddisk takıldı ve geldiğinde bana ekranın kapağında asus yazısının üstünde kocaman çizik vardi dikey çizgi vardı. Uğraşmadım en azından çalışıyor diye ama servisler beş para etmezler.Keşke yollamayıp ssd alıp taksaydım sonradan ssd aldım taktım.

    Alıntıları Göster
    Uyarınız için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynen öyle cihazın touchpad ini değiştirirlerken artık nasıl yaptılar bilmiyorum ama bilgisayar normal değildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanlış anlaşılmasın yazdıklarım fakat genel olarak konuyu ben şöyle yorumluyorum; Öğrenciyim, kitap alcak param yok vs bi acındırma halleri, "garanti de bitiyor hazır" ya tutarsa bi yollayayım, olmadı biraz söylenirim bi yerlerden görüp ulaşıp telafi ederler belki laptop yenilenir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cji -- 10 Ocak 2020; 16:39:47 >
  • Türkiye'de Apple harici servislere güvenen var mı? Garantiye hiç göndermedim cihaz. Bu durumu bildiğim ve yaşadığım için. Lanet köpekler babalarının cebinden tamir ediyorlar sanki. Allah böyle bilerek kötü iş yapan servislerin bin bir türlü belasını versin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cji kullanıcısına yanıt
    Bakın ben cihazı tertemiz kullandım. Touchpadi arada takılma yapıyordu. Gönderdim bir kere bana touchpadi unutmuşuz dediler. Termal bakım yapıp geri göndermişler. Ben de neyse dedim derslerim vardı şu ana kadar göndermedim. Ama dedim daha sonra belki daha büyük sorun olur diye gönderdim servise. Fakat ekranla ilgili zaten bir sorunum yoktu. Ekrandaki o çizgileri fark etmemiştim bile. Yani zaten fotoda görüldüğü gibi çok azmış. Öyle kalsa hiç haberim bile olmayacaktı. Sadece bataryadan o da belki gönderirdim tekrar. Hatta beklememek için kalsın bile derdim. Ancak. Çok bariz hale gelmiş o noktalar. Ben de doğal olarak serviste olmuş diye geri gönderdim. Önceden olduğunu öğrenince de bu gün servise önceki fotoyu da gönderdim. Açıklamayı da yaptım. Yani şayet benim kusurumsa kabul etmeyecek biri değilim. Şurası da doğru öğrenciyim, kitap alacak param yok. Ama üniversite sınavına hazırlanıyorum. Eğer sadece uyanıklık için olsaydı asla vaktimi harcamazdım. Zaten çok vaktim yok sınava. Mecburiyetten gönderdim. Suçum olmayan bir şeyden dolayı laptobumun ekranı gitse onu yaptiramayacağimdan çekindim. Yoksa zaten bu kadar uğraşmaz. Boş ver gitsin 200 300 tl derdim.

    Yine de eğer dışardan öyle görünüyorsa ne diyeceğimi bilmiyorum. Oldukça açık olmaya çalıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emc-2

    Hocam öncelikle bende bir teknik serviste çalışıyorum. Kutuda her hangi bir hasar mevcut mu kargoda olmadığına eminseniz, hp global' e mail atın fotoğraflarla onlar size yardımcı olacaktır bu konuda. Şikayet var'ada yazın yardımcı olacaklardır. Son olarak geçmiş olsun keşke kargoyu almadan önce dikkatli bir şekilde inceleseydiniz.
    Kvk ise bir sey danisacaktim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu sahibi arkadaş kesin üniversiteyi kazanır, şimdiden "abi ben öğrenciyim" moduna girmiş! Her zaman diyorum: biz kendimizi(toplum) düzeltmedikçe ne kurumlar düzelir, ne de firmalar. Az çok hayat tecrübesi olan insanlar konuu sahibinin mantığını anlamıştır sanıyorum.

    Not: "Abi ben öğrenciyim" moduyla kastedilen, Üniversitede okuyan yüzü kızarmaz bir kısım insan grubudur. İnşaat işçisi bir babanın emekleri ile okumuş bir insan olarak, bu tayfadan utanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • westberlin kullanıcısına yanıt
    Öğrenci olduğuma sadece değindim. Onu da dememin sebebi ne uğraşıyorsun kendin yaptır diyenler olacağı için belirttim. Durumum olmadığı için mecburen servise verdiğimi belirtmek istedim. Bahsettiğiniz kesimden ben de hoşlanmıyorum. Ve öyle bir izlenim vermek istemezdim. Eğer ifadelerimde veya anlayışımda bu izlenimi verecek şeyler görüyorsanız lütfen söyleyin editleyeyim konuyu. Amacım sadece hakkımı aramak. Hem sizinde malumunuzdur ki bu toplumda iş ahlakı da yerlerdedir. Bu yüzden böyle şeyler ortaya çıkıyor. Şayet HP benimle adam akıllı konuşup bilgilendirse zaten böyle bir konu açmazdım. Ancak laptobu. 20 gündür serviste. 3 gündür cihazım hakkında arayıp soruyorum. Şu an herhangi bir bilgi yok daha sonra tekrar arayın diyorlar. Ne mail ile belirttikleri ücretin neden olduğu ile ilgili bir bilgi veriyorlar ne de sorunla ilgilenme belirtisi gösteriyorlar. Eğer bana doğru düzgün izahat yapsalar belki hiç bu konu açılmazdı. Ama size soruyorum. Ne yapayım ben. Firmaya güvenemiyorum. Güven verici konuşmuyorlar. Baştan savıyorlar.

    Değinmişsiniz. Umarım üniversiteyi kazanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarthLuca

    Ekranında zaten lekeler olan bir laptop u garanti bitmeden HP'ye iteleme yeni bir model ile değiştirirtme çabası. Çakal dolu memleket...
    Olum daha adamın böyle bir amaçla yaptığına kanıtın olmadan nasıl bunu diyebiliyor musun? Sizde hiç mi insanlık yok? İftira atmak bu kadar kolay mı?

    Herhalde senin aklında böyle üçkağıtçılıklar var ki, adamdan da aynısını beklemişsin.

    Aynısı başına gelse, sana karşı da garanti şirketini savunsalar ne diyeceksin? Nasıl insanlarsınız ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servislerde başımdan geçenleri anlatsam roman olur buralarda çalışan teknisyenler genelde tecrübesiz ve az maaaş aldıkları için şişirme yapıyorlar ve yaparken her türlü kozmetik hasara hazırlıklı olun bir sorununu yaparken 3 şeyini bozuyorlar.Kısmen şöyle önlem alabilirsiniz eğer servise kendiniz getiriyorsanız orda servis müdürü ile görüşüp ona durumu anlatırsanız o laptopunuzu en tecrübeli güvendiği teknisyene veriyor bir bakıma konunun takipçisi olacak şekilde işlem yapılıyor tabiki ikna kabiliyetinize bağlı eğer servise kargo ile gönderiyorsanız laptopun üstüne büyük puntoyla yapışkan etikete yazın çok temiz çiziksiz şekilde işlem yapılsın teknisyenin dikkatine şeklinde buda faydalı oluyor yoksa ben neler gördüm ekrana japon yapıştırıcı damlatmalar anakartı yaparken menteşeleri bozmalar metal kasalı laptopun kasasında derin bir oyuk nasıl becerdilerse çizikler benim 2 senede çizemedim kasayı adam 1 saatte çizmiş heryerini anakart değişiminde i3 işlemcili laptopa pentium işlemcili anakart takmalar neler neler vs sizin özelinizde yapacağınız şey servis müdürü ile görüşmek ve ona durumu anlatmak eminim yardımcı olucaklardır sizin iş karambole olmuş biraz yersen kirşen durumu yani




  • Hakem Heyeti imkanını mutlaka değerlendirin ama HP Türkiye merkeze hatta global web sitesi üzerinden şikayet yazın. Gerçi bunların hepsi şikayet yazamasınlar diye sitelerini türbeye çevirdiler ama HP bu konuda fena değil. Yazılan şikayetleri değerlendiriyorlar(dı) en son.

    Sırf bu rezil servisler yüzünden yurtdışından garantisiz veya sınırlı garanti ile ürün almak çok daha mantıklı hale geldi. Hemde çok daha ucuza.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 10 Ocak 2020; 18:51:4 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BDH şikayetlerini okursan zaten görürsün, BDH kadar işini bilmeyen insanları teknisyen diye çalıştıran br firma görmedim ben. Bir servisteki tüm çalışanlar mı rezil olur? Ekran frimware arızasını format atarak çözmeye çalışırlar, windows update i kapatmamızı önerir orjinal pakete falçatayla afedersiniz .. gibi falçatayla dalarlar, ürün geldiğinde her şey tam tutanağı tutup çıktığında ya ayaklarından en az biri yada pogo kapakları kaybolur cihazların. HP ye HP Inc e ayrı ayrı şikayet etmeme rağmen halen düzelttirmediler. Bu da kargoda oluşan bir çizik değil ekranın mat kaplaması çizilmiş.

    Konuya bdh ve bilişim destek hizmetleri aş anahtar kelimelerini de eklersen belki insafa gelirler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SomeoneWhoCares

    BDH şikayetlerini okursan zaten görürsün, BDH kadar işini bilmeyen insanları teknisyen diye çalıştıran br firma görmedim ben. Bir servisteki tüm çalışanlar mı rezil olur? Ekran frimware arızasını format atarak çözmeye çalışırlar, windows update i kapatmamızı önerir orjinal pakete falçatayla afedersiniz .. gibi falçatayla dalarlar, ürün geldiğinde her şey tam tutanağı tutup çıktığında ya ayaklarından en az biri yada pogo kapakları kaybolur cihazların. HP ye HP Inc e ayrı ayrı şikayet etmeme rağmen halen düzelttirmediler. Bu da kargoda oluşan bir çizik değil ekranın mat kaplaması çizilmiş.

    Konuya bdh ve bilişim destek hizmetleri aş anahtar kelimelerini de eklersen belki insafa gelirler
    Msi yetkili servisi ServisPoint'e rahmet okutuyorlar demek ki adamlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.