Şimdi Ara

Servis Kullanıcı HATASI Dedi -ÖNEMLİ- (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
0
Favori
16.310
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
377 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Sorma hocam, işin kötüsü adamlar hem hp hem lenovo türkiye nin servis firması. Kaba taslak iş cihazları da dahil Türkiye'deki cihazların yüzde 50 sine bu adamlar servis hizmeti veriyor.

    Bu arada dalga geçmek için halen intel management engine brickini format atarak çözdükleri kağıdı saklıyorum. Üniversitelerde bunun ders olarak okutulması lazım. #Frimware Software İle Nasıl Düzeltilir?#

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • touchpad kullananda ne biliyim biraz haketmiştir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-39A3D5E9A -- 10 Ocak 2020; 19:18:4 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • öncelikle geçmiş olsun , ilk fotoğrafta (servisten önce yazan) da ekranda noktalı çizik var

    edit :
    quote:

    Edit: İlgilenen herkese teşekkür ederim. Ben fark etmemiştim. Ekran kısmındaki noktalar önceden de varmış. Ama şurası net. Servisten gelince artmış. Belirten arkadaşlara teşekkür ederim. Fotoğraftan da belli oluyor zaten önce az varmış dolayısıyla fark etmiyormuşum.


    hocam o noktaları fark etmemeniz çok zor, ama mağdur olduysanız umarım hakkınızı alırsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ben husrana komsuyum -- 10 Ocak 2020; 20:11:54 >
  • Teşekkür ederim. Tamam haklı etraf çakal dolu ama ben sadece hakkımı aramaya çalışıyorum. Ve bu yüzden her şeyi olabildiğince açık bir şekilde belirtiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • umarım çözerler. yazık garantiye veriyosun daha büyük sorunla yolluyorlar.. LÜTFEN Sorunu çözdüklerinde yaz. Çözmezlerse hp markasından bişi almayacağım
  • Cihazı okadar temiz kullandım ki. Herkes bu sıfır mı diyordu. Servisten önce o noktaları ne ben fark ettim ne de başka biri. Ki bir çok arkadaşımın yanında kullandım cihazı. Servisten önceki fotoğrafta gözüküyor zaten eskiden çok azmış fark edilmeyecek kadar. Ancak servisten geldikten sonra yanımda 3 arkadaşım daha vardı direk fark ettik hepimiz.

    Güzel dilekleriniz ve anlayışınız için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelişmeleri yazacağım. Servisine en güvendiğim firmaydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Touchpad kullanmak içindir sanırsam. Ancak kullanmıyordum zaten. Aldığım zamanda sorunu fark etmiştim. Zaten mause ile idare ediyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • marowak M kullanıcısına yanıt
    Bakın önceki hali ile sonraki hali bir değil resimlere bakın. Noktalar zerre belli olmuyordu. Ancak fotoğrafı yaklaştığında belli olmuş. İkincisi ise çok bariz. Zaten ben ekrandan dolayi degil touchpad den dolayi yolladim servise. Bu sorun sonradan cikti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hp benim icin candir ama tr de isler pek oyle olmuyor, daha once servisin servisligini elinden almisligim var, gercekten serviste olusan bir kussur var ise yurt disi ile gorusun, yardimci olurlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nasıl ulaşabilirim acaba yurt dışına.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben Hp'nin servisine çok guveniyorum. Adamlar titiz çalışıyor. Kesinlikle müşteriyi magdur etmezler. Benim adaptörüm bozulmustu mail atmıştım fransadan adamlar adaptor göndermişti. Hatta 1 tane yedekten batarya istemiştim alacak paramin olmadığını belirtmiştim kirmadilar beni gonderdiler. En son da recovery bölümünü yanlislikla silmiştim ilk basta benden ücret istediler ben bunu veremem cok yuksek bir meblağ demistim yine kırmamıştılar beni usb stick recovery gonderdiler hollandadan. Bence ekranla ilgili sizden kaynaklı problem var. Lütfen servisi kotulemeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanırım senin tercihin değil HP.Yarışmadan kazanmışsın.Öğrenci olduğun için ne diyeceğimi bilemedim.

    Tr deki bir çok markanın yasal servisleri malesef aynı.Mutlaka sorunlarla karşılaşıyorsunuz ve insanları çileden çıkarıyorlar.

    Hala garantisi varsa Tüketici haklarından yardım isteyebilirsiniz.Biraz zaman alıcı süreçler ama hakkınızı mutlaka alırsınız.


    Her zaman söylerim Cep telefonu notebook ve Tv alırken biraz fazla para harcamak gerekir çünkü kaliteli modeller ucuz fiyata olmuyor.Herkesin bütçesi yetmeyebilir ama aciliyet yoksa biraz daha para biriktirip kaliteli ürünler tercih etmektir.

    Kimsenin madur olmasını istemem çünkü paralar kolay kazanılmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bamorex -- 10 Ocak 2020; 22:1:13 >
  • Türkiyedeki Servislerin Hepsi böyle Vatandaşın Malına Kasti dalıyorlar birçok arkadaşımın başına geldi işini düzgün yapmayan servisler hepsine lanet olsun sen çalışıp didinip bir ürün alıyorsun ürününü Mahvediyorlar.
  • Hp mi tövbe bidaha

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • IVANGUARDI kullanıcısına yanıt
    Monster ı tek geçerim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AtiMX4 A kullanıcısına yanıt
    Ben de çok güveniyordum. Böyle bir şeyle karşılaşacağım aklımın ucundan geçmiyordu. Peki siz nasıl ulaştınız. Ben bir türlü adam akıllı muhattap olacağım birilerine ulaşamıyorum. Bana sürekli size bilgi vereceğiz vs. diyorlar. Sallıyorlar. Anlayışlı birilerine rastlayamadım. Siz nereyle konuştunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Laptop serviste malesef onu deneyemiyorum. Olsa hemen denerim. Ama nokta sayılarından bile fark belli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Redmi K20 Pro kullanıcısına yanıt
    Kankam yine hesap değişmişsin,yazın 2 ay yurtdışına gittim,okulum açıldı okula devam ediyorum .Sınava tekrar hazırlanıp okul değiştirmeyi dunuyorum.Sen ne yaptin aldin mi bisikletini ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.