Şimdi Ara

Servis Kullanıcı HATASI Dedi -ÖNEMLİ- (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
139
Cevap
0
Favori
16.311
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
377 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HP servise bir kere işim düştü, bataryam şişmişti ve cihazın garantisi geçeli 1 gün olmuştu, şansımı denemek için gittiğimde 1 ay daha müşteri memnuniyeti garantisi veriyorlarmış, cihazı cuma vermiştim pazartesi işleme alınacağı söylenmişti. Pazartesi telefonla parça olmadığını sipariş verdiklerini, perşembe ise onarıldığının haberini verdiler. Cihazın kasasını sıfır gibi temizlemişlerdi, termal macun değişmişlerdi, ben süreçten fazlasıyla memnun kalmıştım. Ayrıca değerlendirme anketi yolluyorlar, bunu yaptığınız zaman adınıza LÖSEV'e 5 TL bağışlıyorlar bu da hoşuma gitmişti. Onun dışında HP'ye ne zaman mail atsam ertesi gün dönüş aldım, telefonla destekleri de en son baya iyiydi, siz işlemi gerçekleştirene kadar telefonda adım adım eşlik ediyorlardı. Tabi benim şansıma da böyle denk gelmiş olabilir ama bir daha notebook alacak olsam yine HP alırım gibi geliyor servisinden dolayı.
  • milesbroke kullanıcısına yanıt
    Ben de daha önce HP den hep olumlu sonuç almıştım ama bu sefer niye böyle oldu hayret ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hatior kullanıcısına yanıt
    tamamiyle boş yorum garantisi olan cihazı üstüne üstelik servisin bozduğu cihazı neden kabul ediyor bu adam?
    tüketici hakem heyeti diye birşey var peşini bırakma senin hiç bir suçun yok ya para iadesi ya tamir yada ürün değişimi alıcaksın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRC_KHAN

    Olm kimse mi Hakem Heyeti önermemiş burda bir de DH'lı olacaksınız. Bak güzel kardeşim hiç vakit kaybetmeden gidip o cihazı geri alıyorsun ve HP servisinden cihazın girdi ve çıktığı bilgilerinin yazılı olduğu tüm servis tutanaklarını ve ön kayıt formunu alıyorsun (garanti kapsamı içinde servise gittiğini ispat etmek için gerekli bu evraklar) Daha sonra bu belgelerle beraber cihazınızın faturasını da pdf haline getirip E devlet üzerinden başvurunuzu yapıyorsunuz. Dilekçe kısmına yaşadığınız bu hikayeyi tüm detayları ile beyan edip itiraz sebebi satış sonrası hizmetin eksiksiz yerine getirilememesi olarak göstermenizi ücretsiz onarım istediğinizi yazacaksınız. İade ve misli ile değişim hakkı ilk 6 ay içinde çıkan hatalara mahsustur. Bilirkişi incelemesine kadar laptobu dilediğiniz gibi kullanabilirsiniz taa ki mevcut durumunu daha fazla bozmamak kaydı ile ;) Takılan birşey olursa çekinmeden sorabilirsiniz. Hakkınızda hayırlısı olsun.
    Hocam bende 80₺ ye çaptan muhteşem 3 lü türkçe diye set söyledim paramı aldılar, kitabı yollamadılar. Bende tüketici hakem heyetine başvuracaktım bu işin yolu yordamı nedir diye youtubede videolara baktım ama 400₺ para yatırmak gerekiyor dedi ordaki adam davayı kaybedersen yada temmize giderse orda kaybedersen tüm masrafları sana ödetirler felan dedi sinirim bozuldu daha çok batmayım diye cesaret edemedim. Aptallık etmişim değil mi? Bu işin e devlet üstündek olduğunu biliyordum ama ailem duysa yıllarca lav yaparlar başıma kakarlar diye sustum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • geçmiş olsun. bu çiziği tanırım. laptopun üstüne ağır eşya koymuşlar. ya kargoda düzgün paketlememekten ya da serviste üst üste koydular laptopları

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klasik HP servisi. Garantili cihazın ekranında beyaz leke oluştu, ekran garanti kapsamına girmiyor dediler. İğrenç bir servis hizmetleri var. Bu ayın sonunda bitik bayarta için servise yollayacağım bakalım ne olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Havya Makinesi -- 11 Ocak 2020; 0:2:36 >
  • Zaman kaybetmeden Thh ye başvurun.
  • önce hp merkezle irtibata geçip servislerinin yaptığı hakkında bilgi ver, çözüm olmazsa; e devletten tüm resmi değerdeki belgelerle(servis tutanağı, faturası, yazışmalar vs.) tüketici hakem heyetine şikayette bulun, 3 ila max 6 ay arasında sonuçlanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Araştırann -- 11 Ocak 2020; 3:59:16 >
  • O ekran önceden çizilmiş bu nasıl tesedüf ekran aynı yerden küçük çizige saglı - sollu aynı istikamet den çizik ilave oluyor kendimizi lütfen uyanık sanmıyalım !

    Hadi diyelim bu nasıl bir şansdır aynı yerden ilave çizikler oldu servis elamanı istemeden veya istemiyerek bunu başardı :)) Kendi hataları olsa onu sana düzeltmeden yollamazlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcanoa

    O ekran önceden çizilmiş bu nasıl tesedüf ekran aynı yerden küçük çizige saglı - sollu aynı istikamet den çizik ilave oluyor kendimizi lütfen uyanık sanmıyalım !

    Hadi diyelim bu nasıl bir şansdır aynı yerden ilave çizikler oldu servis elamanı istemeden veya istemiyerek bunu başardı :)) Kendi hataları olsa onu sana düzeltmeden yollamazlar...
    :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • touchpad bozuksa mouse alıp kullanır servise falan makinayı kurcalatmazdım ben olsam
    hassas cihazlar bunlar içini açınca ne kadar dikkat edersen et başka tarafı dağılabiliyor
    hatta çamaşır makinamın kasası paslanma yaptı, servise ille evde gözümün önünde yapın dedim yok serviste yapmamız lazım falan ayakları yaptılar direndiler sonunda evde yapıldı. meğerse adamlar servise götürdük getirdik deyip onun parasını fatura etme derdindelermiş. evde yaptıkları halde onu da faturaya yazdılar halbuki biryere götürmediler çamaşır makinamı.

    basit şeyler için servise ürün götürmek cesaret işi.
    sony z5 premium telefonumun şarj kablosu bozuldu servis telefonu da şarj aletini de istedi vermedim
    5 lira civarına şarj kablosu alırım olur biter bir de telefona yazılım falan atarlar para kazanmak için uğraş dur yazılımları yüklemekle falan
  • Mertcanoa kullanıcısına yanıt
    Sizin dediğiniz gibi bir durum olsa zaten çok saçma olurdu. Aynı yerden çizilme durumu.

    O çizikler içerdenmiş. Ekranın iç kısmından. Zaten ben cihazı çok temiz kullandım. Ekranı çizmediğime eminim. O noktalar kendisi oluşmuş. Yanı malın ayıbı. Garanti kapsamında onarılması gerekir. Ve resimden de bakarsanız noktalar artmış. Zaten burası bariz. Benim haberim bile yoktu onlardan. Servisten gelince anında görüp geri yolladım. Sonradan konunun altına gelen yorumlardan inceledim önceki halinde de varmış ama fark edilmeyecek derece. Burada sadece hakkımı aramaya çalışıyorum zaten. HP beni takmadığı kaç gündür salladığı için buraya yazdım. Yoksa direk onlarla hallederdim. Bana daha neden ücret çıkardıklarını, kullanıcı hatası olup olmadığı bilgisini bile vermediler. Sürekli daha sonra arayın size bilgi verelim diyorlar. Hem uyanıklık yapacak olsam önceki resmi koymamam yada photoshop ile düzenlemem daha mantıklı olurdu. Öyle bir amacım yok. Şayet HP bana benim suçum olduğunu mantık çerçevesinde açıklasa ona bile razıyım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Haklısınız keşke öyle yapsaydım bende ama HP ye güveniyordum. Hiç böyle olacağını tahmin etmedim. Şu an pişmanım. Ama bir daha böyle bir durum olursa servise bulaşmamak için elimden geleni yapacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hvl00

    Sizin dediğiniz gibi bir durum olsa zaten çok saçma olurdu. Aynı yerden çizilme durumu.

    O çizikler içerdenmiş. Ekranın iç kısmından. Zaten ben cihazı çok temiz kullandım. Ekranı çizmediğime eminim. O noktalar kendisi oluşmuş. Yanı malın ayıbı. Garanti kapsamında onarılması gerekir. Ve resimden de bakarsanız noktalar artmış. Zaten burası bariz. Benim haberim bile yoktu onlardan. Servisten gelince anında görüp geri yolladım. Sonradan konunun altına gelen yorumlardan inceledim önceki halinde de varmış ama fark edilmeyecek derece. Burada sadece hakkımı aramaya çalışıyorum zaten. HP beni takmadığı kaç gündür salladığı için buraya yazdım. Yoksa direk onlarla hallederdim. Bana daha neden ücret çıkardıklarını, kullanıcı hatası olup olmadığı bilgisini bile vermediler. Sürekli daha sonra arayın size bilgi verelim diyorlar. Hem uyanıklık yapacak olsam önceki resmi koymamam yada photoshop ile düzenlemem daha mantıklı olurdu. Öyle bir amacım yok. Şayet HP bana benim suçum olduğunu mantık çerçevesinde açıklasa ona bile razıyım.
    ya nasıl kendi oluşacak o noktalar, yok gelince artmış falan ilk fotoğrafta uzaktan ve açılı çekmişsin sonraki fotoğrafta direkt önden bir de gelmiş artmış falan diyorsun.




  • Hakem heyeti. Olayı ayrıntısıyla yazılı olarak kendilerine bildir. Tarih tarih, saat saat. Yardımcı olmaya çalışırım
  • hvl00 kullanıcısına yanıt
    önceden fark etmemişte, geldiğinde artmışta mişte mışta yok adaptör girişini de bozmuşlarda,
    çizik içerdenmişte yine onların suçuymuşta, ilk foto da özellikle yandan çekip çiziği küçük göstermeye çalışmamıştırda,
    bizde yemiş oldukta.

    camın üzerine gelen darbeler içeriyi de kırarmışta, sen yapmamışındırda, servis yapmıştırda, olayın özeti bu, kusucam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: söny

    tamamiyle boş yorum garantisi olan cihazı üstüne üstelik servisin bozduğu cihazı neden kabul ediyor bu adam?
    tüketici hakem heyeti diye birşey var peşini bırakma senin hiç bir suçun yok ya para iadesi ya tamir yada ürün değişimi alıcaksın.
    Boş yapan bana kalırsa sensin.

    Servisin bozduğu belirsiz . Belki kargoda bozuldu. Belki arkadaş aldıktan sonra bozdu.
    İspatı Kolay değil .Yetkili servisler asparagas.

    Raporda Servise geldiğinde ekranın çalışmadığı çizikler olduğu yazılı . Orjinal kutu yok Demek ki servis çamura yatacak.

    Servis Kullanıcı HATASI Dedi -ÖNEMLİ-


    Arkadaş THH başvursa en az altı ay sürer. Öğrenci olan arkadaşın acilen Bilgisayara ihtiyacı var.
    Bu zaman içinde çocuk ne yapacak. ???? Bu süreçte bilgisayarsız mı kalacak ?????

    Ben olsam 150-200 TL bandında sıradan bir servise ikinci el ekran taktırır işimi görürdüm.

    Şu an dahi kendi anlatımıyla arkadaş boşa zaman kaybediyor.

    Edit : Arkadaşa THH baş vurmamı dedik . THH konusunda ne yapabileceğini anlatan mesajımı DH silmiş.
    Hiç bir kargo arızalı mala tutanak tutmaz .Kısaca THH için evde kendin tutanak tut demiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hatior -- 11 Ocak 2020; 10:40:28 >




  • agmerhamto kullanıcısına yanıt
    Göz var nizam var. Düz çizgi olsa diyeceğim yanlış görüyorum. Orada belli nokta sayısı bile eksik.

    Ayrıca illa noktaların bir sebebi vardır ama benim bilgim dışında oluşmuşlar. Belki ilk alındığında öyleydi. Belki ekran yanığıdır. Ne olduğunu bilmiyorum. Ama söyleyin bana o noktaları o ekranın içine koymayı sizce nasıl becermiş olabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • interwap kullanıcısına yanıt
    İlginiz için teşekkür ederim. En kısa zamanda başvuru yapacağım. Takıldığım yerlerde sorarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zortak Z kullanıcısına yanıt
    Sizi inandırmaya çalışmıyorum. Ben olayı olduğu gibi anlatmaya çalıştım. İnandırıcı bulmadıysanız yapabileceğim birşey malesef yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.