Şimdi Ara

RTE : Z KUŞAĞI O DÖNEMİ BİLMEZ (cidden bıktık )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
354
Cevap
6
Favori
31.259
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen ay
  • Cevaplayan Üyeler 213
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 13
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 42 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 5
  • Favoriye Eklediklerim 5
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • akifa (13 mesaj) Alen Doğu Gencer (13 mesaj) 1234Rambo (12 mesaj) Torlak Kemal (9 mesaj) revilationer (8 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (254 mesaj) Mobil (64 mesaj) Mini (36 mesaj)
  • @
624 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Ülke ve Dünya Gündemi >> RTE : Z KUŞAĞI O DÖNEMİ BİLMEZ (cidden bıktık )
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    258 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    https://www.sozcu.com.tr/2021/gundem/son-dakika-erdogan-bay-kemalin-o-donemini-z-kusagi-bilmiyor-6230706/



    Bir RTE klasiği daha .


    Yok yani uğraşacak şeyleri kalmadı . Geçmişin çöplerinde yaşıyorlar artık. sene olmuş 2021 bunu kabul etmek istemiyorlar.


    Hala Kılıçdaroğlu hala SSK muhabbetleri.


    Birde üstüne Z kuşağı bunları bilmez diyor! ne yani Z kuşağının okuma yazması yokmu sevgili Reis?


    Z kuşağının gelişen teknolojide , Teknolojiye ulaşmada sıkıntı yaşaması, Teknolojinin çok pahalı olması, İşsizlik, gelecek kaygısı, eğitim kaygısı, sağlık kaygısı aklınıza gelebilecek bir çok şeyde kaygı yaşaması umurlarında değil.


    Bırak allah aşkına sevgili reis ! Ben Y kuşağıyım 83 doğumluyum . ben bıktım sizleri dinlemekten . senden ayrıca bıktım, fena bıktım, Siyasal islamınızdan bıktım !!! Bahçeliden de bıktım . Hepinizden bıktım . ADamlar bu kadar pahalı , hak ,hukuk ve adaletten yoksun bir ülkeye senin döneminde giriş yaptılar hala bahaneni Kılıçdaroğlunda arıyorsun .


    Hala geçmişte yaşayanlardan bıkanları buraya alalım !!!


    Edit: Ben Z kuşağını destekliyorum çünkü bu ülkede ilk defa takım tutar gibi parti tutmayan kuşak olacak kendileri. bazılarınız saygısız bulabilir. tembel bulabilir, kişisel görüşlerinizdir ancak ilk seçimde Türk siyasetine iyi yön verecekleri kesin  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alen Doğu Gencer -- 27 Ocak 2021; 16:14:8 >







  • Elbette ki Z kuşağı yağ ve tüp kuyruklarını bilmez ama,


    • Üniversiteden mezun olduğunda işsiz kalacağını hadi diyelim iş buduğunda da asgari ücret alacağını
    • Yurt dışında bir aylık ıvız iş ile alabileceği iphone 12 yi yada book proyu burada 10 ay da alabileceğini
    • Annesinin yada babasının Emeklilikte yaşa takılmasını
    • Araba almak istese yemeden içmeden 100 ay para biriktirmek zorunda kalacağını
    • Ülkenin mal varlıklarının katarlılara satılmasını
    • Belki çocuklarının bile ödemek zorunda kalacağı 5 inşaat firmasına verilen geçiş garantilerini
    • Yine çocuklarının bile ödemek zorunda kalacağı hasta garantili hastaneleri
    • Elin Hansının 1000 euro para biriktirip ülkemizde krallar gibi tatil yaparken, kendi biriktirebildiği 1000 lira ile Edirneden dışarı bile çıkamayacağını
    • Kppsden 100 bile alsa badem bıyık olmadığı için atanamayacağını
    • Bir nike ayakkabı için 700 lira ödemek zorunda olduğunu



    Asla unutmayacak ve çocuklarına " bizim dedelerimiz din elden gidiyor, alnı secdeye değiyor" diye bir kişiye ülkeyi teslim ettiler siz o dönemi bilmezsiniz diye anlatacaktır.

    Bitik haldeler, sonları yaklaşıyor, umarım bu gözler bu bir halta yaramaz sürünün bitişini görürüz. Bıkkınlık geldi artık. Yemin ederim bıkkınlık geldi.... Halkı hiçbir zaman anlamazlar dinlemezler görmezler. Tek düşündükleri şey kendi rahatlıklarının bozulmamaları. Onada var gücüyle uğraşıyorlar, unuttukları bir şey var oda tanrı.

    O kadar eskiye gitmeye gerek yok. Üç ay önce "ekonomimiz uçuyor" diyen Kılıçdaroğlu şu an neden "acı reçete"yi kullanmak zorunda olduğumuzu açıklasın önce. Faizle mücadele diyip duruyordun eyy Kılıçdaroğlu, bu nedir?

    Z kuşağı o dönemleri görmedi, iyikide görmedi.
    Bir işe girerdin birkaç ay sonra maşın artardı. Sen hele işe başla maaşın artar sözü o döneme aitdir.
    Asgari ücretin adı var kendisi yoktu. Çırak maaşıydı, oda ilk aylar sonra çırak bile asgari maaş ile çalışmazdı.
    Eskiden bir iş veren şu sözü iş yerine yazıp asamazdı.
    Bu iş yerinde asgari ücret uygulanır.
    Şükürki şimdi gir işe 5 yıl sonra bile asgari ücret alıyorsun.
    İş veren bayram yılbaşı gibi günlerde hem koli yaptırır, hem para dağıtırdı çalışanlarına. Şükür hepsi kalktı.
    Eskiden hafta sonları çalışmak zorunlu değildi, illa cumartesi çalışacaksa öğleye kadar, onunda mesai ücretini alırdı çalışan.
    Şükür haftada bir gün izin geldi, oda h. İçi.

    Hepsini bir tarafa bırakın, geçende yazdım cevap alamadım. Tekrar soruyorum.
    Eski Türkiye’de işe giripte 1 yıl boyunca asgari ücret alan varmı. Hangi sektör olduğu önemli değil, işe girdiniz ve patron size 1 yıl asgari maaş verdi.
    Hadi sizide geçiyorum, şuna bile razıyım.
    Benim bir tanıdığımın amcasının komşusu var onun eniştesinin, dayı oğlu ile aynı kahvehaneye giden arkadaşının komşusu varmış. O eski Türkiyede işe girmiş işveren 1 yıl asgari maaş vermiş.
    Aynen reis. Tanzim kuyruklarını, fetöyü, megri megrileri, sattiginiz yerli mallarını, satılan toprakları, kpss de 1. olan yerine sonuncu olan akrabalarınızı, ananida al gitleri, anlatak mı

    Geçen arkadaşın iş yerine gittim. ÇAy söyledik falan . çay getiren çocuk suriyeli. işte 18-19 yaşında falan o bile isyan ediyor reislerine.

    Hep aynı ! SAvunacak şeyleri kalmadıkları zaman . aynı argümanları sarıp sarıp, ısıtıp ısıtıp önümüze koyuyorlar.


    Yahu millet iş sıkıntısı çekiyor. Eve ekmek götürmek zor. adamın derdi yüz milyon yıl evvel KK nın SKK yı batırması .


    Neyse ben çok abartıyorum sanırım bir keyif çayı koyayım da rahatlayım biraz.

  • Uzaklaştırılmış 7 gün cezanın, 6 gün 14 saat 29 dakika kadarı kaldı.

    Neyi kınadılarsa aynısını yaşadılar... bkz:

    • darbe
    • ekmek kuyrukları
    • camilerin kapatılması
    • ekonomik kriz

    say say bitmez

    JaReD22 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    258 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hep aynı ! SAvunacak şeyleri kalmadıkları zaman . aynı argümanları sarıp sarıp, ısıtıp ısıtıp önümüze koyuyorlar.


    Yahu millet iş sıkıntısı çekiyor. Eve ekmek götürmek zor. adamın derdi yüz milyon yıl evvel KK nın SKK yı batırması .


    Neyse ben çok abartıyorum sanırım bir keyif çayı koyayım da rahatlayım biraz.

    JaReD22 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5118 Mesaj

    Bitik haldeler, sonları yaklaşıyor, umarım bu gözler bu bir halta yaramaz sürünün bitişini görürüz. Bıkkınlık geldi artık. Yemin ederim bıkkınlık geldi.... Halkı hiçbir zaman anlamazlar dinlemezler görmezler. Tek düşündükleri şey kendi rahatlıklarının bozulmamaları. Onada var gücüyle uğraşıyorlar, unuttukları bir şey var oda tanrı.

  • Yarbay
    3357 Mesaj

    O kadar eskiye gitmeye gerek yok. Üç ay önce "ekonomimiz uçuyor" diyen Kılıçdaroğlu şu an neden "acı reçete"yi kullanmak zorunda olduğumuzu açıklasın önce. Faizle mücadele diyip duruyordun eyy Kılıçdaroğlu, bu nedir?

  • Yüzbaşı
    662 Mesaj

    bunları Z kuşağı bilsin diye Z kuşağına hitaben demiyorki


    yine kendi seçmenini elinde tutmaya devam etmek için söylüyor.

  • Yüzbaşı
    258 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Kendi seçmenini tutmak isteyecek mutlaka ama bunu Z kuşağını tanımadığı için de yapıyor.

    |
    |
    yakup13 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    249 Mesaj
    Belki o dönemleri görmedik ama AKP sayesinde daha kötü dönemleri de gördük hamdolsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RevengeRain -- 27 Ocak 2021; 16:41:8 >
  • Çavuş
    66 Mesaj

    Bu dönemi gördük ya yetmez mi reis?

  • Teğmen
    165 Mesaj

    Her dönemin kendine ait sorunları var günümüzde ki sorunlar liyakatsızlık,işsizlik,eğitim, teknolojiye ulaşamama paranın beş kuruş etmemesi. Ayrıca son 20 yılda söyledikleri çoğu şey başlarına geldi tanzim satış kuyrukları, halk ekmek kuyrukları vb. Bence seçim çok yakında,korona morona dinleyip adam miting yapıyor. Milletin kafasına keyif çayı atıyor. Erdoğan her zaman şeçimi ortalık daha kötü olmadan yaptı bu zamana kadar. 2023 de gelicek z kusağı bunlara oy vermicek zaten şuan yapması daha mantıklı

    |
    |
  • Yüzbaşı
    855 Mesaj
    Artık kendileride anladı yeni kuşaktan oy alamayacaklarını



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzaklaştırılmış 2 gün cezanın, 1 gün 18 saat 27 dakika kadarı kaldı.
    Reyiz tüm tuşlara basarak bölüm geçmeye çalışırken basacak tuş kalmayınca eski kontrolcüyü çıkartıp onun tuşlarına basmaya başladı. Daha esmer bir gelecek için oylar başğanların reyizine!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1226 Mesaj

    reis kemal sgk yı batırdı eyvallah, sende koca ülkeyi batırdın ne olmuş yani merkez bankası tam takır kuru bakır fare girse kafayı yarar  

  • Yarbay
    2735 Mesaj
    Z kuşağının hayatlarını bitirdiler onlar da akpyi bitirecek. 2023de ilk kez oy kullanacak genç sayısı 7 milyon. Devasa bir kitleden bahsediyoruz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    5508 Mesaj

    evlere kapandık, milyonlarca multecı aldı ulke ekonomi berbat oldu gencler hobiyle ugrasamaz oldu daha neler var neler ama bence bunlar bile yeterrr

    |
    |
  • Yüzbaşı
    258 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Geçen arkadaşın iş yerine gittim. ÇAy söyledik falan . çay getiren çocuk suriyeli. işte 18-19 yaşında falan o bile isyan ediyor reislerine.

  • Yüzbaşı
    323 Mesaj
    Aynen reis. Tanzim kuyruklarını, fetöyü, megri megrileri, sattiginiz yerli mallarını, satılan toprakları, kpss de 1. olan yerine sonuncu olan akrabalarınızı, ananida al gitleri, anlatak mı
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.