Yüzbaşı
25 Nisan 2018
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme
Toplam: 298 (Bu ay: 0)
Gönderileri

Temmuz 2021 243 TL olan faturam aynı kullanım oranın da 495TL geldi.


tam iki katı arkadaşlar. Birde bunun kışı var.


Doğal gaz + elektrik herkesin belini fena bükecek.


AKP ye oy veren gencolar eseriniz ile gurur duyun .


Resmen soygun bu !!!

Son dönemin gerçeği.


Bakıyorsunuz her yerden mülteci akıyor ülkemize. zaten yeterince suriyeli varken birde afganlar falan çıktı başımıza ve iç savaş gitgide yükselirken 10 milyon afgan mültecinin yollara dökülmesinden bahsediliyor. Bahseden kaynakta şaşırtıcı bir şekilde yeni şafak

Bop eş başkanlığı çok korkutucu. üstüne ekstra bir açıklamaya gerek yok.


Boyabat Gazetesiyoutube
Tayyip 'BOP'un Eşbaşkanıyım'
https://www.youtube.com/watch?v=VN5zx7gPKeM&ab_channel=BoyabatGazetesi

Ekşi sözlükte ilginç bir tespit var. gelen mültecilerin ise neredeyse hepsinin erkek olması. buda akla kadınları nerede? kimler ile sevişecek bu afganlar vb. soruları getiriyor. tabi komik bir teori olsa da kürt-suri-afgan çiftleşmesi BOP ile ayarlanmış diye düşünüyor insan  


ya komik aslında evet ama incelerseniz cidden kadın mülteci sayısı çok az. ümmetçiler için de üzücü bir durum olsa gerek. 2.yi suri aldılar. 3. yü afgan alamayacaklar.


Şakayı bırakıp gerçeğe dönelim ! seküler kesimin toplumun bozulması için öngördükleri süre 20-30 yıl sonrasıydı ama bu hızlandırılmış göç takvimin de 2 sene içinde demografik yapımız tamamen bozulmuş olacaktır.


Hani kıyamet filmlerin de olur ya . herhangi bir felaket için bir süre belirlerler ancak birşeyler olur ve o süre beklenenden çok daha aza iner. bizimkisi de işte aynen böyle. bu hızla 2 sene içinde ülkemizi tamamen mültecilere teslim etmiş olacağız.


Tabi biz halk olarak bastırıldığımız için pek bir şey yapamayız. yapacağımız,çizeceğimiz ve yazacağımız herşey zaten "halkı kin ve düşmanlığa sevk etmek " olarak değerlendirileceğinden el kol birazda bağlı. Ancak ben muhalefet in tonlarca kanıta rağmen neden hala bir miting vs.. düzenlemediklerini merak ediyorum. Çünkü son dönemde meral akşener ve Kemal kılıçdaroğlunun mülteci açıklamaları oldukça net. heleki kemal kılıçdaroğlunun son açıklaması çok ama çok açık.

Kemal Kılıçdaroğlutwitter
“Dünyaya sesleniyorum: Beni Erdoğan’la karıştırmayın. Kuvayi Milliye geleneğinden geliyorum. Kimse kaçtığı yere askerimi bekçi; ülkemi de mültecilere açık hapishane yapamaz! Ben haram yemedim. Geliyoruz ve şimdiden söyleyeyim, çok çetin müzakereler sizi bekliyor. Yok öyle!”
https://twitter.com/kilicdarogluk/status/1416753857900814339

umarım havaların psikopat gibi sıcak olmasından dolayı bir şey yapmıyorlardır. umarım buna bağlı olarak katılımı düşünerek bir şey yapmıyorlardır. çünkü sürenin oldukça kısa oldugunu düşünüyorum ve seçim kazanıldıktan sonra yapılacak bir mülteci gönderme işlemi de dünyanın gözünde hiç iyi gözükmeyecektir bunu da düşünmek gerekiyor. bu sebeple nekadar erken davranılırsa bunu dünya ya kabul ettirmekte okadar kolay olacaktır.



Milli gavatlar konu dışı lütfen !

ben izledim gözlerim yaşardı. daha berbat olamazdı herhalde.




muhtemelen gündem değiştirme çabaları.


https://twitter.com/Akparti/status/1389897663391453185

Edit: şaka maka cidden çok kötü abi . kim hazırlıyor bunları fahrettin altun mu?


Edit 2 : AKP video yu kaldırmış.  

Son yıllar da yapılan etkili muhalefetin dar alanda kısa paslaşmalar ile tiki taka seviyesine gelmesi.





Bu işin peşini bırakmadıkları için ayrıca kendilerini tebrik ediyorum.


Edit: başlık low tier de aktroller gelecek . Beğeniler geldikçe kaçacaklar. Bu sebeple buralar değerlenmeden yazın .

ben CHP nin son yıllardaki muhalefetini iyi buluyorum. Ellerinde sosyal medya hariç doğru dürüst medya organı bulunmayan bir muhalefetin bu derece etkili işler çıkarabilmesi bir başarıdır bana göre.


Bazen işin içine ironiler. bazen kara mizah bazen de 128milyar$ olayı gibi saldırgan muhalefet etkili oluyor.


pandeminin de kontrolden çıkması ile ilgili güzel bir video yapmışlar.


valla bence adam iyi dayanıyor . Gazi yakınıyım diyen adamın aktroll çıkmasından sonra bugünde bu çıktı.



https://mobile.twitter.com/ibbhaberleri/status/1372901958068101121

konu açılmış silinebilir.

https://www.sozcu.com.tr/2021/gundem/son-dakika-erdogan-bay-kemalin-o-donemini-z-kusagi-bilmiyor-6230706/



Bir RTE klasiği daha .


Yok yani uğraşacak şeyleri kalmadı . Geçmişin çöplerinde yaşıyorlar artık. sene olmuş 2021 bunu kabul etmek istemiyorlar.


Hala Kılıçdaroğlu hala SSK muhabbetleri.


Birde üstüne Z kuşağı bunları bilmez diyor! ne yani Z kuşağının okuma yazması yokmu sevgili Reis?


Z kuşağının gelişen teknolojide , Teknolojiye ulaşmada sıkıntı yaşaması, Teknolojinin çok pahalı olması, İşsizlik, gelecek kaygısı, eğitim kaygısı, sağlık kaygısı aklınıza gelebilecek bir çok şeyde kaygı yaşaması umurlarında değil.


Bırak allah aşkına sevgili reis ! Ben Y kuşağıyım 83 doğumluyum . ben bıktım sizleri dinlemekten . senden ayrıca bıktım, fena bıktım, Siyasal islamınızdan bıktım !!! Bahçeliden de bıktım . Hepinizden bıktım . ADamlar bu kadar pahalı , hak ,hukuk ve adaletten yoksun bir ülkeye senin döneminde giriş yaptılar hala bahaneni Kılıçdaroğlunda arıyorsun .


Hala geçmişte yaşayanlardan bıkanları buraya alalım !!!


Edit: Ben Z kuşağını destekliyorum çünkü bu ülkede ilk defa takım tutar gibi parti tutmayan kuşak olacak kendileri. bazılarınız saygısız bulabilir. tembel bulabilir, kişisel görüşlerinizdir ancak ilk seçimde Türk siyasetine iyi yön verecekleri kesin  

Evet forumda bir çok kez bahsetmişimdir.

Kardeşim güvenlik görevlisi. Kendisi çalıştığı kurumda asgari ücret alıyor. Yanı işte eş ve tek çocuk agi ile 2400tl. Ancak 3 aydır maaşından 120tl gelir vergisi alınıyor.

Ben anlamıyorum arkadaş! Zaten 2320 tl olan asgari ücretten niye vergi alırsın be vicdan yoksunları ??? Yüceler yücesi reis bir vakit asgari ücretli den gelir vergisi alınmayacak dememismiydi ?

Asgari ücret görüşmeleri yapılırken. Gelir vergisi kesintisi hesap ediliyor mu acaba çok merak ediyorum . Bu nasıl mantık yahu . Gelir vergisini belirli bir miktarlarda para kazanan atıyorum yıllık geliri 50.000tl ve üzeri olana uygularsın. Asgari ücret alıpta yıllık geliri 28.000tl olan adama değil.

Yazık ya eskiden olsa bu tip konularda halk yasal protesto hakkını kullanırdı. Gaz yeme korkusuna insanlar gıkını çıkaramıyor.

Ülkeyi komple araplara verelim kurtulalım


https://www.borsatek.com/borsa-istanbulun-yuzde-10u-katarlilara-satildi-58171h.htm


AKtroller in gelemeyeceği konulardan biri daha.

Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 6 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 4 ay
Mesaj Sayısı: 322
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.163
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 439)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 4.195 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.