Şimdi Ara

PEUGEOT RİFTER ALDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
160
Cevap
1
Favori
42.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 6 kişilik yetişkin yolcu kapasitesi olan ailem için 1 serisi 2015 makyajlı kasa bmw mi satıp peugeot rifter aldım.

    neden bu aracı tercih ettim kısaca tam otomatik aısın tork konvertörlü 8 ileri şanzımanı çok güzel bir kombinasyon

    emp2 platformu nu kullanan modüler yüksek teknoloji içeren bir altyapısı var PSA bu platformda 3008 ve 5008 i üretmekte

    kokpit ve iç dizayn suvları aratmayan cinste ve teknik anlamda bayağı donanımlı,1 serisi aracımda olmayan hız sabitleyici,ön arka park sensörü standart mesela.

    start stop,i kokpit,arka elektrikli camlar,soğutmalı torpido,lastik basınç sensörü gibi bir sürü ekipmanları mevcut

    üst versiyonlarına çıkarsanız

    kablosuz şarj,şerit takip asistanı,adaptif hız sabitleyici zenith cam tavan diye gidiyor liste kısaca bu bu şekilde

    araç 1.5 motor 130 hp ve 300 nm tork içeriyor.

    yalıtım gayet başarılı ve araç çok istekli tepkimeler harika,yol tutuş ve yakıt değerleri gayet yeterli istanbul şehir içinde 6.5 litre ile geziyorum.

    [simage]https://store.donanimhaber.com/0e/d0/9c/0ed09cd477747d11b3a769815828c05f.jpeg[/simPEUGEOT RİFTER ALDIMPEUGEOT RİFTER ALDIMPEUGEOT RİFTER ALDIM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 10 Temmuz 2019; 4:29:40 >







  • Aynı terane... Hala ailem geniş diyorsunuz, ben de diyorum ki ailen geniş ise 1 serisi alıp yakinmayacaktin.

    130.000TL param var diyorsun, ben de diyorum ki o paraya alabileceklerin zaten sınırlı...

    Ailede BMW LandRover var diyorsun, ben de diyorum ki premium araba alacaksan çakmağı bile parayla almayi normal kabul edeceksin.

    X5 isterdim diyorsun, ben de diyorum ki x5 alsan da keske 1 serisi olsaydı da surada pratik işimi göreyim dersin diyorum.

    130.000TL'e bana araba goster diyorsun, ben de alacağını almışsın, ama gelip 1 Serisi şöyle kötü böyle kotu aglanma diyorum.
    Belli ki senin amaçların ve bütçen 1 serisine denk değil. Birak şimdi aile de su var bu var yazmayı...

    Hayırlı olsun.

    Araba araçtır mesela bana göre o paraya Duster ya da ikinci el eski bir rav4 falan alırım ama minibüs almam. En azindan istediğimde dağa taşa çıkarım. Çünkü benim ailem geniste olsa istediğim zaman ormana gidebilir olmaliyim...
    ön takım motor şanzıman,ön kokpit ve bir çok teknoloji bu platform üzerinden araca entegre edilmiş.
    aracın normal dna sı zaten bir önceki versiyon tepee izleri taşımakta.
    aracın arka kısmı ise tamamıyla tepee kökenli özellikle yük ve ağırlık taşıma anlamında.

    ama aracın genelinde bir önceki jenerasyonda kullanılmayan teknoloji ve arge var.
    bir önceki araca ve versiyona hakim olduğum için bunları yazıyorum.

    suv konforlu mpv yapmışlar kısaca.
    neden işinize gelmeyince saldırma moduna geçiyorsunuz.

    ben neden yakınayım o araç o zaman beim için idealdi şimdi değil..

    eksiklerini yazarım bu markanın sorunu,ne aldığımı biliyorum her vidasına kadar..

    şimdi de bu ihtiyaçlarımı karşılıyor.

    o zamanda o aracın eksiklerini bilerek vede kabul ederek aldım bunda ki fazlalıkları yazmam neden rahatsız edici oldu.

    ortada yakınacak ağlanma vs durumu yok,iki ürünün eksik ve fazlalıkları var.

    segmentleri vs beni bağlamaz,ben kullandıklarıma bakarım.

    ailemdeki araçlar sizi niye rahatsız etti acaba.

    aynı cümlede doblo ile bmw yan yana geliyor işte.
    bana 130 bine tam otomatik 8 ileri tork konvertörlü başka bir araç bulun bu hacimde onu alayım..

    bu araçları alanları akıl tutulması,ve farklı duygu hezeyanlarında görmeyi bırakalım artık.

    evet amaç değil sadece ihtiyacı bütçeye denkleştirmek istediğinizde bir x1 veya x3 fiyatını geçtim 3008 bile 2 katı rakamlara.

    gönül ister x 5 olsun

    ama hayaller ve hayatlar durumu

    hiç bir aracın parasını haketmediği şu düzende..
  • Hayırlı olsun. Güle güle, kazasız belasız kullanmak nasip olur inşallah.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: o.sahin

    Hayırlı olsun. Güle güle, kazasız belasız kullanmak nasip olur inşallah.
    amin cümlemize teşekkürler iyi dilekleriniz için
  • Güzel günlerde kullanırsınız inşallah. Sportif ve arkadan iter 1 serisinden sonra kullanışı nasıl hissetiriyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sierre34 -- 10 Temmuz 2019; 0:58:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.

    Aldığınız bayi, donanım ve fiyat bilgisini de paylaşırsanız düşünenler için fikir vermiş olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluerdem

    Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.

    Aldığınız bayi, donanım ve fiyat bilgisini de paylaşırsanız düşünenler için fikir vermiş olursunuz.
    mepa dan aldım 130 a maloldu otomatik vites active stil paketli ötv indiriminden faydalandım 1 hafta oldu alalı
  • Hayırlı olsun hocam, Allah ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin. Detaylı bir inceleme yazısı olursa iyi olur, pek kullanan yok çünkü bu araçları.
  • İyi günlerde kullanmanızı dilerim. Selamlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sierre34

    Güzel günlerde kullanırsınız inşallah. Sportif ve arkadan iter 1 serisinden sonra kullanışı nasıl hissetiriyor?
    biri zf di diğeri aısın.

    bmw arkadan itişin verdiği keyif ve bmw sürüş dinamikleri içeriyor..

    peugeot da önden çekiş bir mpv.


    ve suv altyapısı emp2 üstüne konumlandırılmış bu platform 3008 ve 5008 in inşa edildiği altyapı,130 hp ve 300 nm tork daha istekli ve daha canlı

    şanzımanda gayet başarılı.

    tabi ikisi farklı dünyaların farklı araçları

    sorunuza kısa cevap rifter yalıtım konfor kokpit ve donanımları süspansiyon sönümlemeleri gaz tepkimeleri ve şanzıman motor uyumu ile harika bir kombinasyon olmuş

    3008 den daha ucuz ve aynı altyapı motor ve şanzımanda dahil.

    peugeot cömert davranmış bu konuda adamları tebrik etmek lazım

    1 serisinde olmayan ön arka park sensörü,hız sabitleyici standart daha baştan o denli.

    iyi ve pozitif hissettiriyor kısaca ve mpv den ziyade suv havası var araçta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şıh Hazretleri

    Hayırlı olsun hocam, Allah ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin. Detaylı bir inceleme yazısı olursa iyi olur, pek kullanan yok çünkü bu araçları.
    teşekkür ederim iyi dilekler için.ailemiz geniş çapta bundan önce bu aracın bir önceki versiyonunu da kullanmıştım tepee 1.6 litre 16 valf olan versiyonu nu.
    215 torku vardı 90 hp dı.

    oda gayet başarılı bir hdi klasiği idi.tork olarak yeterli ve hacimsel anlamda da sıkıntı hiç yaratmamıştı 5 sene sorunsuz kullandım o makinayı..ev olayı sebebiyle sermaye yaptık.

    bu araçta kısaca PSA nın emp2 platformu üzerine inşa ettiği bir model.bu platformu 3008 ve 5008 kullanıyor.

    1.5 litrelik ünite 300 nm tork üretiyor.

    bu segmentde ilk olarak aisin marka tam otomatik tork konvertörlü 8 ileri otomatik şanzımanı kullanılmış,şanzıman motor ikilisi gayet başarılı ve vites aralıkları ve ara hızlanmalar harkulade canlı ve istekli.

    araç süspansiyon sönümlemeleri ve konfor adına suv abileri 3008 ayarında diyebilirim.

    içerisindeki donanımları da gayet cömert,öyleki en üst versiyonda adaptif hız sabitleyici,şerit takip asistanı ve kablosuz şarj a kadar uzanan bir liste var.

    215 tabanlı mıchelin lastikler gayet başarılı bir yol tutuş sergiliyor,çok zorlamadığınız sürece aracın dengesini bozmak zor.

    aracın toplam yerden tavan çitası üzeri toplam boyu 187 santim bu bayağı yüksek bir değer öyleki suv araçlar yanında cüce gibi kalıyor

    bu sürüş keyfi adına güzel iken hızlanma ve yol tutuş adına biraz eksi dikkatli kullanma da ve limitleri bilmekte fayda var.

    aracın izalasyonu bayağı iyi öyleki 110 -120 kadar neredeyse ses açısından başarılı.

    şehir içinde kullanıyorum 6.5 litre gibi bir sarfiyatla geziyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    İyi günlerde kullanmanızı dilerim. Selamlar.
    teşekkür ederim sağolasın.
  • Hayirli olsun rifter ve yeni berlingo çok hosuma gidiyor. Resmen ticarilikten cikip yari suv haline gelmis olmasi cezbedici yanı, kazasiz belasiz kullanmak dilegi ile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ezicioyuncu

    Hayirli olsun rifter ve yeni berlingo çok hosuma gidiyor. Resmen ticarilikten cikip yari suv haline gelmis olmasi cezbedici yanı, kazasiz belasiz kullanmak dilegi ile
    Amin teşekkürler cümlemize.
    evet aracı suv platformu ile üretmişler

    donanım teknik değerler performans görsel olarakta aşağı kalır değil.
  • hayırlı olsun.
    bi noktayı hatırlatmakta fayda var komple emp2 platformunda değil.
    sadece önü öyle oda yeni teknolojiler uyarlanabilsin diye arka eskisi gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bytradm

    hayırlı olsun.
    bi noktayı hatırlatmakta fayda var komple emp2 platformunda değil.
    sadece önü öyle oda yeni teknolojiler uyarlanabilsin diye arka eskisi gibi.
    ön takım motor şanzıman,ön kokpit ve bir çok teknoloji bu platform üzerinden araca entegre edilmiş.
    aracın normal dna sı zaten bir önceki versiyon tepee izleri taşımakta.
    aracın arka kısmı ise tamamıyla tepee kökenli özellikle yük ve ağırlık taşıma anlamında.

    ama aracın genelinde bir önceki jenerasyonda kullanılmayan teknoloji ve arge var.
    bir önceki araca ve versiyona hakim olduğum için bunları yazıyorum.

    suv konforlu mpv yapmışlar kısaca.
  • Kazasız belasız kullanın inşallah

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun
    Bayide görmüştüm maşallah minibüs gibi araç valla önceki selefi doblo turneo falan baya baya büyük ilerleyen zamanlarda tecrübelerinizi yazınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hayırlı uğurlu olsun. Segmentinin en iyi aracı olmuş Rifter. Stil paket yerine Comfort alınabilirdi aslında.
  • Karar verirken berlingo'yu incelediniz mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun hocam.

    Araç ticari olarak mı geçiyor acaba? Öyleyse yollarda düşük hız sınırı yıllık muayene vergi falan can sıkıcı olur sanırım.

    Binek araç olarak geçiyorsa iyiymiş fiyatı da. Bir iki ekleme ile SUV görünümü alır araç komple.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaDMaxiBo -- 10 Temmuz 2019; 9:46:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.