Şimdi Ara

PEUGEOT RİFTER ALDIM (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
160
Cevap
1
Favori
42.199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet, arka koltuklar fazlaca dik ve yatırma özelliği de yok gördüğüm kadarıyla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @immortal

    Evet, arka koltuklar fazlaca dik ve yatırma özelliği de yok gördüğüm kadarıyla.
    bu araç mpv

    ve koltuklar öne doğru yattığında arka bagaj zemini ile aynı kot olması için koltuklar optimum tutulmuştur.

    otomobil genişliğinde koltuklar beklemek yanlış oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Hayırlı olsun,
    "6 kişilik yetişkin yolcu kapasitesi olan ailem için 1 serisi 2015 makyajlı kasa bmw mi satıp peugeot rifter aldım. "

    Araba almak amaç değil araç olmali. Ihtiyaca göre alınır ise kimse Compact arabadan ufak minibüs'e geçmez. Doğru bütçeye göre tercih yapılırsa kimse premium'dan ekonomi sinifi markaya geçmez.

    Tabi bu kavramlar bizim ülkemizde ne zaman oturur bilinmez, belki bu görgüye gelmemiz için bu otv zammi fırsat olur.
    bana 130 bine tam otomatik 8 ileri tork konvertörlü başka bir araç bulun bu hacimde onu alayım..

    bu araçları alanları akıl tutulması,ve farklı duygu hezeyanlarında görmeyi bırakalım artık.

    evet amaç değil sadece ihtiyacı bütçeye denkleştirmek istediğinizde bir x1 veya x3 fiyatını geçtim 3008 bile 2 katı rakamlara.

    gönül ister x 5 olsun

    ama hayaller ve hayatlar durumu

    hiç bir aracın parasını haketmediği şu düzende..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemchem

    Hocam hayırlısı olsun. Sizinle partner tepee zamanlarımdan bir hukuğumuz olmuştu. Ben sonrasında Fiat 500L aldım. O da 5 yaşını geçti artık. Ben de arayışlardayım. Bakalım sizi takip edeceğim. Duruma göre benim de düşündüğüm araçlardan biri. Tekrardan hayırlı olsun tekeri düz bassın.
    teşekkürler sevgili dostum.

    2009 üyesiyim tepee takımından sevenlerimiz ve arkadaşlıklarımız oldu

    halende devam ediyoruz

    rifteri bir inceleyin,istanbulda iseniz gelin bir kahvemi için size panaromik istanbul manzarası eşliğinde sohbet teklif ediyorum garajda aracıda incelersiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullanın
    teşekkür ederim hemşehrim daha iyileri senin olsun diyelim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KatranKatırı

    Aracınız hayırlı uğurlu olsun.
    YouTube'da bu araç ve diğer kuzenlerinin (Opel Combo,Citroen Berlingo) bir sürü inceleme videosunu izlemiştim. Kullanıcı deneyiminin bambaşka olacağını düşünüyorum.
    kullanıcıdan dinlemek daha bir ayrı

    bundan önceki tepee yi 5 yıl kullanan biri olarak.

    çok çalışmışlar her anlamda

    hissebiliyorsunuz,yalıtım konfor teknolojii tasarım vs..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Hocam Stil pakette otomatik klima ve elektrikli arka camlar yok diye biliyorum. Muhtemelen opsiyonel fabrikasyon üzerinde gelmiş arabanın.

    Alıntıları Göster
    diyorumya ötv yi ucundan yakalayarak otomatik vitesli almaya çalıştım en fazla donanımla..

    bunu denk getirebildim..)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yılan Serdar

    Hayırlı olsun, güzel araç kazasız belasız bin .

    Ama keşke 1.0 - DSG - TSI polo alsaydın. Hem prestijin olurdu, hem inanılmaz performanslı araban, hem de dayanıklı motor ve şanzımanın ayrıca şehir içinde dizelden az yakarak, şehir dışında yakmayarak zaman zaman yakıt üreterek giderdin.
    ben yakıt üretmek istemiyorum aksine tüketmek ve tadını çıkarmak istiyorum üstelik 2.0 motorla 102 hp değil

    1.5 motorla 130 hp..)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roland Deschain

    Tepee ile alakalı yeni başlıklar açıldığı zamanki yorumunuzu hatırlıyorum. Bu aracı alacağınızı söylemiştiniz.

    Açıkçası bu başlığı görünce de mutlu oldum. Allah ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin.
    çok teşekkür ederim,bmw kullandığım zamanlarda da bu araç radarımda idi..

    kısmet bu zamana denk geldi.

    beklentilerimi karşıladı fazlası ile.

    bmw deki donanım ve hacim yokluğundan sonra.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

    Güle güle kullanın, ilk tanıtıldığı günden beri cam tavanlı olanı içimde uhdedir hep. Genişte bir aileye sahibim, kısmet olursa bir dahaki sefere bu ya da benzer bir araca sahip olmak niyetindeyim.
    bu segmenti bir inceleyin

    ben ötv indirimli aldım.tam otomatik tork konvertörlü 8 ileri aısın şanzımanlı bu fiyata bu hacimde başka bir ürün yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deatless22

    Hayırlı olsun.
    Ben suvla bir alakası olmadığını düşünüyorum. Ne iç kokpit nede dış tasarım suvla pek örtüşmüyor bana göre. Daha çok doblo berlingo tarzı birşey olmuş.
    Suv hissi oluşturması enteresan.
    Sanırım bmw den inip yüksek bir araca bindiğiniz için bu eğilimdesiniz.
    aracın üretim platformu emp2 dedikleri 3008 ve 5008 in üretildiği ortak platform zaten

    ön takım motor şanzıman ve ön kokpit a direğine kadar komple bu platform üzerinde dizayn edilmiş..

    araca binip yol aldığınızda bunu size hissettiriyor zaten önceki jenerasyonla lakasının olmadığını..

    3008 kullanan biri olarak,arada çok bir farkı yok bir kaç görsel dışında.

    görsel ve değerlendirme göreceli tabi bakış açısına göre değişir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    Karıştırmışım o zaman. 508 GT'si olan biri yine satıp başka bir Peugeot almıştı.
    Doğrudur şimdi hatırladım arkadaşım mehmet e ait di o araç o GT line aldı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: massacrer

    Hayırlı olsun ve kazasız belasız kullanırsınız umarım.

    Bir de konuda herkes arkadan iter ya da arkadan itiş demiş ama şundan vazgeçin artık. Bu kelime bir şeyi çekme işinden gelmiyor yani pull ya da push değil misal İngilizce karşılığı. Traction kelimesinin karşılığıdır ve hangi aksta olursa olsun çekiş oradandır. Misal 4 çekişli denir 2 çekiş 2 itiş denmez.
    evet bu kavram biraz karışıyor..
    ön arka kısaca.

    sattığım araç ile bu araçta baki olan tek şey tam otomatik 8 ileri tork konvertörlü şanzıman oldu ilk ve en önemli kıstasım..

    onda zf vardı,bunda aısın

    çift kavramalılara prim yok benim kulvarımda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    1'den sonra iyi hissettiriyorsa daha da merak ettim koltukları. Ben asıl şöyle uzun yol yaptıktan sonraki yorumumuzu merak ediyorum.

    2002 Doblo'mun koltukları çok rahat. Tek günde 16 saat yolculuk yapıp arabadan dinlenmiş olarak iniyoruz. Uzun yolda çok rahat.

    2017 Fiorino'mun koltukları bana çok dandik geldi. Hem aşırı derecede sert hemde ergonomik değil. Yada Doblo'da 18 yılda koltuklar şeklimi aldı


    Rifterin 1'den daha yumuşak olması enteresan. Normalde ticariler hatırı sayılır şekilde sert oluyor.

    Rifter benim de radarımda takipteyim

    Alıntıları Göster
    dobloyu bu şekilde gömmenize izin vermemek lazım.

    en azından b link tam bağımsız süspansiyon barındıranların tümünü,bu segment teki ilk ve hala liderliğini koruyor.

    ailemizde kullandığımız 2014-2017 arası 2 tane 1.3 var çok rahatlar süspansiyon olarak ve verdiğiniz her işe evet diyen kıvamda hiç nazlı değiller..
    riftere gelirsek peugeot dersine iyi çalışmış,şanzıman konusunda iyi değillerdi onuda transfer etmişler.

    aısın şu piyasadaki tork konvertörlü tam otomatik şanzımanlar arasında zf ile kapışıyor..

    adamlar bu şanzıman kombinasyonunu MPV segmentindeki bir araca koyacak kadar cömertler.

    bu platformda yeni bir mimari istiyor,emp2 denilen 3008 ve 5008 inde inşa edildiği platformu kullanarak olayı farklı bir teknoloji ve donanım eşiğine getirmişler.aracın arka kısmı eski tepee den alınma.

    yalıtım ve konfor anlamında bu bariz hissedilebiliyor

    1.5 litre 130 hp motor 300 nm torkla gayet istekli ara hızlanmalarda atik ve sorunsuz.

    yakıt değerleride gayet mantıklı seviyelerde 6.5 litre şu an istanbul şehir içinde..

    kısaca,torpido kapağı olmayan caddy ile başlayan yolda artık caddy lerin torpidolarında kapak var.

    ama hala makaslı gibi..

    diğer taraftan ilerlemek isteyen ilerliyor

    b link,tam bağımsız süspansiyon gibi,arka elektrikli camlar gibi,2.0 dan 102 hp değil 1.5 den 130 hp çıkarmak gibi.




  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Hayatları hayalleri bir kenara bırakalım.

    BMW 1 serisi bir evin bir arabasi olamayacak bir araba.
    Ayni BMW x5'de de olduğu gibi. Ama ikisi de bir evin iki arabasından biri olabilir.

    Bilmem anlatabildim mi ?

    Ayni konu icinde partner, doblo ve 1 serisi gecmesi bile abes. Sadece fiyatı bir karşılaştırma faktörü olamaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 11 Temmuz 2019; 22:38:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -RAUL

    pejonun yeni modellerinde direksiyon cok kücük ve alcak.

    Cok güzel. Bende opel var kocaman direksiyon. Eller kücük dönmüyor
    artık rahat olabilirsin opelide peugeot aldı

    bence iyide oldu.

    güzel kombinasyonlar opelinde hakkı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0EFF95B10

    Kardeş hayırlı olsun iyi günlerde kullan. Araç yeni bir platform. Uzun kullanım testi, yakıt tüketimi vs. konunu bekleriz.
    teşekkürler

    evet detayları yazmak lazım ki aracı düşünenlere referans olsun

    fikir vermesi açısından
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayı Baba

    Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın inşallah.

    Rifter'ı ciddi ciddi düşünerek showroom'a gittiğimizde eşim arka koltukların çok dik olduğunu ve kendini rahat hissedemediğini söylemişti. Bunun dışında ben aracı çok çok beğenmiştim. Ama içişlerinin onayı olmadığından almadık. Keza aynı nitelikleri haiz başka bir araç da göremediğimden hala aracımı değiştirmiş değilim..
    eşimle bu konuyu bende çok tartıştım,premium c kompakt sınıftan peugeot a dönüşmü olurmuş durumları ve mahalle baskısıda cabası.

    sonrası kullandığımız 2 yıl boyunca feragat ettiğimiz şeylere baktık..

    klostrofobik ve basık bir iç hacim,hız sabitlemesi ve ön park sensörü bile olmayan bir donanım seviyesi.

    bagajdan feragat etme adına bavul yerine eşyaları pvc poşetlerle yerleştirmeye çalışma..

    arka koltuktaki şaft tüneli ve biten oturma alanı.

    tek artısı arkadan itiş ve sürüş dinamikleri vardı elimizde

    oda kamera radar,kolluk kuvvetleri pusu ve ceza yazma işleri ile sabote edildi..

    o sevdaya nokta koyup yolları ayırdık




  • Hayırlı olsun hocam.

    Tam f/p seçimi. Arka koltuklar dışında iyi araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Hayatları hayalleri bir kenara bırakalım.

    BMW 1 serisi bir evin bir arabasi olamayacak bir araba.
    Ayni BMW x5'de de olduğu gibi. Ama ikisi de bir evin iki arabasından biri olabilir.

    Bilmem anlatabildim mi ?

    Ayni konu icinde partner, doblo ve 1 serisi gecmesi bile abes. Sadece fiyatı bir karşılaştırma faktörü olamaz.
    bu göreceli bakış açınıza göre değişir.

    nerden ele aldığınıza bakar.ailemiz geniş

    halen kullanımızda dizel mini,5 serisi bmw land rover doblo gibi araçlar var

    ailenin farklı ihtiyaçlarını farklı zamanlarda görmeye çalışıyor.

    logo algılarına değil yaptıkları fayda ve işe bakıyoruz

    bizim için yukarıdakilerin hepsi bir cümlelik ifade

    araba..
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.