|
Bildirim
|
Çok güzel bir otomobil almışsınız güle güle kazasız belasız kullanın.
|
Hayalimdeki türden bir araç, yayla gibi sw. Güle güle kullanın, hayırlı olsun.
|
Adam gitmiş 100 bine 1.0 manuel polo almış, burda mazda 6 alan adama 2.el dersi veriyor...
Güler misin ağlar mısın... |
Baktım,
1.0 manuel poloya 100 bin veren birini göremedim |
Passat Variant kullanmadim,hic ilgimi de cekmedi acikcasi,bana biraz sade geliyor passat ne bileyim heyecanlandirmiyor.
Fakat eski Polo kullanicisi ve Passatada yolcu olarak binmis biri olarak genel olarak VW kaliteli araclar uretir,ruhsuz ve yavan oluyorlar o ayri konu VW iscilik,izolasyon,ozellikle ic mekanda kullanilan malzeme konusunda mazdadan ileri olabilir fakat is surus kismina gelince Mazda her zaman surus dinamikleri konusunda surucuye hissettirdikleriyle ozel bir marka olmustur ki sloganlarida "Drive together" yani, viraj , dinamizm , direksiyon hissiyati VW grubu araclarina nazaran daha iyi noktada gibi ayrica sorunsuzluk yada gorece olarak tasarima gelince bence Mazda cok daha yukarilarda |
Bebekle 150 gittigimizi kim soyledi
![]() Is seyahatlari oluyor genelde avrupa ici tek gittigim vakit evet tempomati 150-160 sabitlerim yolun durumuna isin aciliyetine gore uzun sure 200 ile gittigim de olur ki otobanin aktigi trafik hizi 120 uzeri ,hiz konusunun her zaman asli faktor oldugunu dusunmuyorum kaza durumlarinda ki bu nedenle otobanda hiz siniri yoktur , bu konu daha ziyade trafik kulturu , adabi , yolun kalitesi , egimi vs gibi bir suru etmen var isin icerisinde , 90-100 ile gitmek isteseydim ne demeye D segmenti 5 metre 2 litre arac alayim ki ? Misal 160 ile seyrediyorum sollamam bitti mecbur sag serite gecmek zorundayim sol bos olsa dahi. |
Cemil kusuruma bakma ama çok tutarsızsın.
Bir konuda "senin anlattıkların hiçbir şekilde aşırı hız yapmaya mazeret olamaz ,senin dediğin durum her araç için geçerlidir ,misal bir anda araba sollarken motor stop edebilir ve işte zaten hız limitlerinin önemi burada ortaya çıkıyor ,arkadan gelen araçlar aşırı hızlı değilse sana çarpmadan yavaşlayabilir ama 200 km. gibi bir hızla geliyor ve son ana kadar hızını düşürmemiş birisine denk gelirsen çarpması kaçınılmaz olur " " yokuşta 180 km. hız yapan birisi düşünün düz yolda nasıl trafik canavarıdır " Bu yorumları yapmıştın. Ne oldu da fikrin değişti? Sana ne olduğunu söyleyeyim. Öyle bir ülkede yetişiyoruz ki hem milli bakış açımız hem de İslami bakış açımız bizi devlet ne yaparsa yapsın haklıdır diye düşünmeye itiyor. Devletin koyduğu kanunu vicdanımızda ve aklımızda süzmüyoruz. Şimdi hıza karşıysan Almanya'da da karşı olman lazım. Almanya'daki de insan, Türkiye'deki de insan; ordaki de otomobil, burdaki de otomobil. Almanya'da 200'le kaza yapanın sağ kurtulma şansı düşük, aynı zamanda Türkiye’de de düşük. Ha dersinki Almanya'daki sürücüler daha bilinçli Türkiye'den biri çıkar derki ben hepsinden bilinçliyim. Devletin koyduğu her kanun sorgulanamaz diye birşey yok. Alıntıladığım yorumları yaptığın konuda bir arkadaş Türkiye'deki hız limiti kanunlarının bazı yerlerde kazaya bile sebep olacağını yazmıştı. Onno usta ve Halit Bolkan gibi büyük otomobil üstadları bir videoda Türkiye'deki hız limitleri birçok yerde gereksiz derecede yavaş ve uymak mümkün değil demişlerdi. Hatta ve hatta bu hızlara uyulursa kazalar olacağını söylemişlerdi. Demekki devlet de yanlış yapabiliyormuş. Bu kadar şeyi niye yazdım. Meşruiyete göre karar vereceksek vicdanımız ve aklımız ne işe yarıyor. Devlet dediğimiz şey bir takım insanlar tarafından idare edilen bir kurum. Bu insanlar hata yapabilirler ve birşeyleri yanlış yapabilirler. Biz vatandaş olarak bu yanlışları veya doğruları akıl ve vicdan süzgecimizden geçirip karşı çıkmalıyız veya desteklemeliyiz. Ama devletin her dediğini ilahi bir emir gibi sorgusuz sualsiz kabul etmek çok çok tehlikeli. Umarım bu yazımı yanlış anlamazsın. Amacım ders vermek yada ayar vermek değil. Bir kişiyi bile kendimce vicdanı ile başbaşa bırakabilirsem ne mutlu bana. İyi geceler dilerim. Konu linki :https://forum.donanimhaber.com/180-le-yokus-tirmanan-atmosferik--135027430-6 |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|