Şimdi Ara

Linea tjet test sürüşü

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
0
Favori
10.280
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet 120 hp lik , turbo beslemeki lineayı test ettim
    fazla bişey anlatmama gerek yok
    balatayı yaktık bitti
    gerisi boş



    yada neyse hadi azcık anlatayım

    araba iç malzeme kalitesi paliodan daha kötü , ön göğüs üzeri bile alt kısımlarda kullanılan sert bakalitten yapılmış
    diz mesafeleri fena değil ama arka tafan biraz kısıtlı , benim kafam tavana değiyor
    çok küçük bir turbo koymuşlar aşırı zorlandığını sanki hissediyorsunuz
    çekiş olarak normal 1.6 motorlardan daha fazla torq hissedemedim , son hız deneyecek yol yoktu zaten bilemeyeceğim.
    uzun solukta sanki tıkanacakmış hissi var , iyi bir hızlanma için 5-6 bin devirleri istiyor aalet aşağısında ölü
    sürüş pozisyonu olarak fena değil ön taraf yeterince geniş ama o uzunlukta bir araç için artık olsun yani

    süspansiyon çok yumuşak tamamen confor düşünülmüş , geyik testinden sınıfta kaldı bu araba
    genel olarak bu paraları bu arabaya ben vermem , 36000 ytl gibi şeylerden bahsediliyordu







  • 5-6 bin devirden önce ölü mü?
    Bu testteki arabayı kullandığına emin misin?

    arabam.com'dan uzman bir test pilotunun görüşleri....

    "Fiat Linea oldukça görkemli bir tanıtım kampanyası ile dünyaya merhaba dedi. Ülkemizden dünyaya ihraç edilen en yeni model olan Fiat Linea, geçtiğimiz haftalarda ekonomik motor seçeneği olan 1.3 Multi-jet dizel motoru ile test sayfalarımıza konuk olmuştu. Bu kez ise hırbo destekli T-Jet motorunu test ediyoruz. Fiat tarafından geliştirilen turbolu 1.4 lt'lik benzinli motor ve üst donanım seçeneği ile Linea, kompakt sınıfta yer alan rakiplerine daha rahat meydan okurken, sunduğu özelliklerle de rakiplerine ciddi anlamda korku veriyor.
    Gerçi Linea, B sınıfında yani küçük araçlar arasında yer alan Grande Punto 'nun platformu kullanılarak tasarlandı. Fakat ölçülerine ve iç mekanda sunduğu yaşam alanına bakıldığında Fiat yetkililerinin de açıkladığı gibi onun rahatlıkla kompakt sınıfta yer alan araçlara meydan okuyabileceği görülüyor. Geçtiğimiz haftalarda yaptığımız testte tasarımından ve önemli özelliklerinden bolca söz ettiğimiz Linea için, bu haftaki test yazımızda önemli bir bölümü motora ve sunduğu performansa ayırmak istiyoruz. Çünkü bu motor seçeneği ile Linea çekiciliğini ve albenisini daha da artırmış durumda.

    Aslında bu motor, Fiat'm 1.4 lt'lik benzinli motorundan başkası değil. Fakat motorsporlarında da son derece iddialı olan Fiat'ın motor geliştirme konusunda da önemli bir hareket alanı ve kabiliyeti var. Çoğu zaman, araçlarında görev yapan motorları nedeniyle eleştirilere maruz kalan Fiat, bunu sona erdirmek için artık küçük hacimli motorlara yönelmiş durumda. Küçük hacimli motorlarında farklı güçler ortaya çıkaran Fiat, 1.4 lt'lik benzinli motorunu da geliştirerek performans bekleyenlerin ağzını sulandıracak bir ürün ortaya çıkarmış.Sıkıştırma oranı değiştirilen ve MPI elektronik sistemine turbo eklenen motorun kağıt üzerinde verilerine bakıldığında bile etkileyici bir tablo görülüyor. Öyle ki 5000 d/d'de 120 HP güç üreten motor, 1750 d/d'de ise 206 Nm'lik torku kullanıma sunuyor. DOHC (hidrolik supap dişli kayış) sisteminin görev yaptığı 1368 cc hacmindeki motora Fiat, T-Jet adını vermiş. Motorun ismi ilk başta bir havayolu şirketini andırsa bile, motorun sunduğu performans aile otomobilleri içinde bir jet uçağı havası estirmeye çalışıyor. Süspansiyon sisteminde ise önde McPherson tip bağımsız askılar, teleskopik amortisörler ve stabilizatör çubuğu kullanılmış. Arkada ise çapraz aks ve teleskopik hidrolik amortisörlere yer verilmiş. Bir önceki test sürüşünde de etkilendiğimiz süspansiyon sistemi, bu kez de bir sorun yaşatmadı ve performansı ile güven verdi. Yumuşak bir çalışma karakterine sahip olan ve yoldaki çukurları emme konusunda görevini başarıyla yerine getiren süspansiyon sistemi güçlü motordan gelen hızlı sürüş isteklerini sorunsuz bir şekilde yerine getiriyor. Arka arkaya ve limitlerin biraz zorlanarak girildiği virajlarda bile Linea, araç içindekilere güven veriyor ve yoldan ayrılmaya çok fazla niyetli görünmüyor. Bu motor seçeneği ile birlikte opsiyonel olarak ESP+ASR+MSR+Hillholder satın alınabiliyor. Üstelik hız sabitleme sistemi ile birlikte satın alman bu elektronik sürüş yardımcılarının otomobile ekstra maliyeti toplam 1000 YTL. Bu sistemlerin de desteği ile Linea yol tutuş konusunda referans olarak gösterilen rakiplerine rahatlıkla meydan okuyor.Başarılı motor ve süspansiyon sisteminin birlikteliği keyifli bir sürüş vaat ederken, elde etüğimiz performans sonuçları da Linea'nın sınıf ortalamalarının altında başarıyla inebildiğini gösteriyor. 10.3 sn'de 0-100 km/s hızlanmasını tamamlayan Linea'nın nefesi bundan sonraki hızlanmalarda da oldukça canlı bir şekilde çıkıyor. Soluğu neredeyse hiç kesilmeyen Linea, 400 m uzunluğundaki mesafeyi de 17 sn'de geride bırakırken, bu süre içinde hızı da 140 km/s'ye ulaşmış oluyor. Fiat Linea 1.4 T-Jet'in fren sisteminde önde ve arkada hava kanallı diskler kullanılmış. Bir önceki testinde de 37 m gibi iddialı bir panik fren duruş mesafesine imza atan Linea, aynı sonuca bir kez de T-Jet motorlu versiyonla ulaşarak, performans kadar duruş kabiliyeti ile de bizden artı puanı almayı başardı. Elbette bunlarla birlikte, akıllara gelen en önemli detay bu motor seçeneği ile Linea'nın ne kadar yakıt tükettiği olmalı. Bu konu hakkında aslında ilk olarak bir olumsuzluğu söylememiz gerekiyor. Araçta yer alan 45 lt'lik yakıt deposu biraz küçük kalıyor. Fakat elde ettiğimiz tüketim değeri için söylenebilecek tek kelime çok etkileyici olduğu. 100 km'de 7.9 İt gibi, sunduğu performansa göre ekonomik bir tüketim değerine imza atan Linea bu konuda da övgümüzü almayı başardı. Performans olarak otomobilde içimize sinmeyen en önemli detay ise şanzıman oldu. 5 ileri oranlı manuel şanzımanın çalışma karakteri biraz sorunlu. Yolları çok net olmayan şanzımanın bazı geçişlerinde de şimdiden sorun yaşanabiliyor. Test otomobilinde 5'inci vitesin geçişi oldukça sorunluydu. Ama sanıyoruz ki bu test otomobiline özel bir problem. Vites kolu ve körüğünün kalitesi ise, otomobilin iç mekanına hiç yakışmıyor. Linea'yı 120 HP'lik bu motor seçeneği ve otomatik şanzıman ile de bir denemekte yarar var. Ancak bunun için şimdilik biraz beklemek gerekiyor. Linea'nın en üst donanım seçeneği olan Emotion ve yüksek motor seçeneği ile iç mekanda da olumlu bir değişim olmuş. Sade olduğu zaman biraz kaba ve özensiz görünen iç mekan, alüminyum görünümlü kaplamalar, sportif göstergeler, kumaş kaplamalarla kötü etkiyi üzerinden atmış ve kaliteli görünmeyi başarmış. Özellikle sportif göstergeler kesinlikle olumlu bir etki sağlamış durumda. Fakat göstergelerin ortasında yer alan dijital bilgi ekranının direksiyon simidi nedeniyle biraz zor görülüyor olması da olumsuz bir özellik.
    Yeterli iç mekan genişliğini ve bagaj hacmini sunan Fiat Linea'nın, içerde sunduğu elektronik özelliklerse tam anlamıyla şov yapıyor. "Sizi anlayan otomobil" sloganıyla lanse edilen Linea, cep telefonuna gelen mesajları sesli olarak okuyan Windows Mobile tabanlı Blu-e&Me ve torpido gözünün içinde bulunan USB giriş portuyla çok etkileyici. Torpido gözünün içinde bulunan USB portuna yerleştireceğınız bir flash bellek ile kesintisiz müzik keyfi yaşayabiliyorsunuz. Bununla birlikte tam otomatik klima, yağmur ve far sensörü, park yardımcısı, sürücü, yolcu, yan ve tavan hava yastıkları, Blu-e&Me, ABS+EBD, MP3 çalarlı müzik sistemi gibi önemli donanımların standartlar listesinde olduğunu da hatırlatmamız gerekiyor.
    Estetik olarak beklentileri karşılayan, prestijli ve güçlü görünmeyi başaran Linea, ön bölümde damla formlu farları, neredeyse yüzünün tamamını kaplayan ızgarası, krom kaplı çerçeveleri, kaslı motor kaputu, tavandan motor kaputuna doğru eğimli inen cam tasarımı ile dikkat çeken bir tasarıma sahip. Profilde dinamik ve sportif çizgilerin kullanılması, tavan tasarımının coupelere gönderme yapan dizaynı, arka bölümde üst sınıf otomobillerde görmeye alışık olduğumuz stop lambaları, yine motor kaputunda olduğu gibi kaslı bir bagaj kapağı ise otomobilin bütününde yaşatılmak istenen prestiji sağlamış durumda"


    http://arabam.e-kolay.net/testArsiv.aspx?rowid=643



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkvan -- 27 Ekim 2007; 20:40:19 >




  • amaç kötülemek sanki 1750 devirde torkunu veren araçtan 5000 devir bahsedilmiş 100 km hıza 9 saniyede çıkan araçtan(11- 12 saniye1.6 motorların) aradaki farka bakarmısınız normal 1.6 lardan fark olmadığını yazmış arkadaşım amaç bağcıyı dövmek
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    evet 120 hp lik , turbo beslemeki lineayı test ettim
    fazla bişey anlatmama gerek yok
    balatayı yaktık bitti
    gerisi boş



    yada neyse hadi azcık anlatayım

    araba iç malzeme kalitesi paliodan daha kötü , ön göğüs üzeri bile alt kısımlarda kullanılan sert bakalitten yapılmış
    diz mesafeleri fena değil ama arka tafan biraz kısıtlı , benim kafam tavana değiyor
    çok küçük bir turbo koymuşlar aşırı zorlandığını sanki hissediyorsunuz
    çekiş olarak normal 1.6 motorlardan daha fazla torq hissedemedim , son hız deneyecek yol yoktu zaten bilemeyeceğim.
    uzun solukta sanki tıkanacakmış hissi var , iyi bir hızlanma için 5-6 bin devirleri istiyor aalet aşağısında ölü
    sürüş pozisyonu olarak fena değil ön taraf yeterince geniş ama o uzunlukta bir araç için artık olsun yani

    süspansiyon çok yumuşak tamamen confor düşünülmüş , geyik testinden sınıfta kaldı bu araba
    genel olarak bu paraları bu arabaya ben vermem , 36000 ytl gibi şeylerden bahsediliyordu



    Hocam siz düzünü test etmiş olamaz mısınız? Turbo motorda düşük devirlerden itibaren gelen yüksek tork mevcuttur. Devir çekmeye gerek olmaması lazım.




  • Arkadaş t-jet yerine 1.4 77 hp benzinliyi test etti heralde.Yanlış test aracına binmiş olmasın.
  • eee bittimi ?

    @kkvan

    arabam.com un testi beni bağlamıyor , test sürüşünü onun için yaptım , emin ol şu yaptığın arabam.com alıntısını okumadım bile . eğer herşeyi oralardan okuyacaksak , hiç girmeyelim bu forumlara , herkes para için var olan dergilerin testlerini okusun , benim için son kullanıcının fikri daha önemli
    isim vermeyeceğim ,
    aynı derginin aynı aracın düz vitesinin, otomatiğinden 2 lt daha az tükettiğini iddia etmesi gibi şeyleri okumak bilmiyorum size ne kadar inandırıcı geliyor .

    @otobilge
    amaç kötülemek olsaydı şöyle derdim "boşverin yaaaa fiat işte , peeeh " ben kullandım , bana verdiği his , kullanım zevki bu daha ne , hem yazdığım şeylerde kötüleme olduğunu sanmıyorum .

    @loop
    eminim , özellikle kaputu açıp baktım , evdeki saç kurutma makinasından büyük olmayan turbo fanı gördüm :)

    @serdar 39



    @genele
    araç kötü değil ama bu fiyata bu araç ı ııh

    benim gözümde fiatın palio ve albeası hala en iyi modeli , hiç olmazsa hak ettiğini istiyor ve hepsinden önemlisi dayanıklı , amaca uygun

    şimdi ben sorayım , hemen beni eleştirip yargısız infaz yapan sizler bu aracı kulladınız mı ???




  • Ben kullandım.
    Ama seninle aynı aracı kullandığımı hiç zannetmiyorum.
    Bakalım yorumuna destek olacak kimse çıkacak mı?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    C4 Picasso Eat6 Test
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Ben kullandım.
    Ama seninle aynı aracı kullandığımı hiç zannetmiyorum.
    Bakalım yorumuna destek olacak kimse çıkacak mı?


    peki o zaman kendi test deneyimini dinlemek isterim

    yorum benim yorumum , destek aramak gibi bir kaygım yok :) , elbetteki herkeisin aldığı tat değişik olacak yoksa tek tip insan olmazmıydık

    ama bişey var
    2x2=4
    iddia edersenki 5 , bunun yanlış olduğunu söylerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okyaypay -- 27 Ekim 2007; 23:47:16 >
  • okyay abi diyosa doğrudur daha yalan yanlış bişi dediğini duymadım..kesinlikle tarafsızdır garanti veriyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi virtue61 -- 28 Ekim 2007; 0:05:28 >
  • şimdi okudum uzman test pilotunun yazısını
    e bu vatandaşta benim dediğimden farklı bişey dememişki , sadece biraz daha süslü laflar
    0-100 10.3 sn demiş işte , eee daha ne diğer 1.6 larda aşağı yukarı aynı tabii ,

    vites için söylediklerine ise tamamen katılıyorum

    iç malzemeyede beni destekleyen şeyler söylemiş zaten , kaliteli görünümlü :) demiş , hakikatten kötü malzeme kullanılmış , palioların malzeme kaliyesi daha iyi gibi geliyor bana en azından o arabalar 20-22 civarı ve ben cidden beğeniyorum .

    hem eklemek istiyorum
    fiat son yıllardaki atılımıyla , kalite yükseltme çabalarıyla , servis hizmeti ve müşteri ilişkileriyle ciddi manada taktirimi toplayan bir markadır , neden kötüleme çabasına gireyimki ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okyaypay -- 28 Ekim 2007; 0:02:24 >
  • Fiat araçlarının son dönem modellerinde (ki bu hemen hemen tüm modellerde var) eksoz emilsüyon kaygıları nedeniyle özellikle düşük devirlerde güç ve tork kayıpları yaşanmaktadır. Mesela yeni nesil Doblo multijet 75HP (eskisinin daha seri olduğunu söylerler) siena 1.4 77 Hp gibi. bu nedenle aracın düşük devirlerdeki çekiş zayıflığı doğaldır. Bende 2006 marea var. 3500-4000'den sonra çekişi ve tüketimi çok değişiyor.

    Ayrıca emsallerine göre 206NM tork bir turbo 2008 model için biraz düşük gibi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    evet 120 hp lik , turbo beslemeki lineayı test ettim
    fazla bişey anlatmama gerek yok
    balatayı yaktık bitti
    gerisi boş



    yada neyse hadi azcık anlatayım

    araba iç malzeme kalitesi paliodan daha kötü , ön göğüs üzeri bile alt kısımlarda kullanılan sert bakalitten yapılmış
    diz mesafeleri fena değil ama arka tafan biraz kısıtlı , benim kafam tavana değiyor
    çok küçük bir turbo koymuşlar aşırı zorlandığını sanki hissediyorsunuz
    çekiş olarak normal 1.6 motorlardan daha fazla torq hissedemedim , son hız deneyecek yol yoktu zaten bilemeyeceğim.
    uzun solukta sanki tıkanacakmış hissi var , iyi bir hızlanma için 5-6 bin devirleri istiyor aalet aşağısında ölü
    sürüş pozisyonu olarak fena değil ön taraf yeterince geniş ama o uzunlukta bir araç için artık olsun yani

    süspansiyon çok yumuşak tamamen confor düşünülmüş , geyik testinden sınıfta kaldı bu araba
    genel olarak bu paraları bu arabaya ben vermem , 36000 ytl gibi şeylerden bahsediliyordu




    aracı test etmedim ve ne olduğunu hiç bilmiyorum ama 36.000 YTL yi tıkır tıkır saymış birine bu sözleri bu şekilde söylersen ben orda olmak istemem doğrusu




  • rocconi , aracın iyi tarafı yok mu , elbetteki var, o (bence) ucuz ve kaliteli servis ve müşteri hizmetleti , bu aracı seçmek için başlıbaşına bir kriter olabilir , aşırı yumuşak süspansiyon sistemi olaya mantıklı bakınca malesef ülkemiz yollarında daha uzun ömürlü bir alt takım ve daha konforlu bir yolculuk anlamına gelebilir, zaten bir aile aracından daha fazlasını istememek de lazım .
    ama ben eski mareadan daha performanslı bir araca binmedim onu söylüyorum , ne varki bunda
    demem o ki
    fiat evet motora bir turbo takmış ama 1.6 atmosferik motorundan gayet rahat 125 hp alabilecek tekno. ye sahip ken bence gereksiz olmuş
    150 hp versiyonu muhakkak daha iyidir ama 120 liğin bile debriyaj seti küçük geldi , heralde 77 hp lik versiyonla aynısını kullanmışlar ki , hissedemediğim 200 nM lik tork balatayı yaktı , test aracı ciddi manada koktu , anlayın artık nasıl test ettiğimi . Yani boşuna konuşmuyoz burda ;)

    ama tekrar söylüyorum , 36 000 ytl lik bir malzeme kalitesi göremedim , fiat mutlaka fiyatta bir ayarlamaya gidecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okyaypay -- 28 Ekim 2007; 7:22:14 >




  • bende bir fiat sever olarak şunu söyleyebilirimki fiat son dönemde aracın içine daha çok önem vereceği yerde hala dışıyla uğraşıyor. Zamanında doblo premio alacaktık ama içine otrunca göz zevkine hitap etmiyor. Aynısı linea içinde gerekli. dokunulduğunda kaliteyi hissettirmiyor. Ama dışını güzelleştirmeye devam ediyor. Ve yine benim hala fiattaki gözdem palio en azından parasına kadar araba.
  • bende dün test ettim.
    içi dışı vesairesiyle ilgili yorum yapmayacağım çünkü göreceli.ancak bencede iç malzeme kalitesi çok kötü.
    motora gelince devir artıkça bayağı bir atikleşiyor.
    bence performansı güzel. hatta onun bir 1,4 olduğunu düşününce güzel ötesi.
    ve arac vites seçmiyor 10 km gibi bir hıza indim 3 vi,teste araba kendini topladı.
    süspansiyon çok tatlı.
    ancak bence direksiyon çok hissiz.
    kısacası ben arabayı genel olarak beğendim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: swordmaster

    bende bir fiat sever olarak şunu söyleyebilirimki fiat son dönemde aracın içine daha çok önem vereceği yerde hala dışıyla uğraşıyor. Zamanında doblo premio alacaktık ama içine otrunca göz zevkine hitap etmiyor. Aynısı linea içinde gerekli. dokunulduğunda kaliteyi hissettirmiyor. Ama dışını güzelleştirmeye devam ediyor. Ve yine benim hala fiattaki gözdem palio en azından parasına kadar araba.

    kardes...senin tam istedigin model fiat bravo!! ici de disi da mukemmel hele iciii muhtesem vallahi..senin istedigin ve dedigin gibi her yeri ama her yeri kalite..ben de senin gibi biraz daha didik didik icine fazla bakiyorum ama bunda 10-15 dakika kusur bulmak icin aradim ama bulamadim..eger fiat marka araba alacaksan biraz bekle derim ben..gorunce sen de sasiracaksin..selamlar




  • yazık değilmi 36bin YTL ye. ne o öle megan2 sedan gibi arkadan pompayla şişirilmiş gibi. (megancılar dalacak şimdi bana)
    valla o paraya gider aslan gibi bir S60 yada Kompressör alırım biner basar giderim. sonuçta bu araçları kullanan bakımını felan tam yaptırmıştır.
    ve en azından adım Mercedese veya Volvoya bine olur. o tadı tatmış olurum.
  • Bu malzeme kalitesi olayı çok değişken ve belirsiz bir olay, Audi A4'ün malzeme kalitesi de bana Passat'tan kötü gelmişti.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli 13 Mayıs 2007 14:00:36

    arkadaşlar dün fiat linea'yı test etmek için fırat oto'ya gittim
    ilk önce biraz araç üzerine sohbet ettik görevli arkadaşlarla
    orada 3 donanım seviyesinde linea vardı ve farklarını aynı anda görebilme şansına sahip oldum
    active donanım seviyesi tamamen şirketler ve alt gelir için düşünülmüş sanki
    abs+airbag+klima hepsinde de standart ama malum aksesuar farklılığı var
    en çok hoşuma giden ise emotion modeliydi
    herşey standarttı araçta
    özellikle blue&me ve usb girişi gibi özellikler ve aracın türkçe konuşması beni gerçekten memnun etti

    neyse test için hangi aracı istediğimi sordular ben de t-jet motorlu linea'yı istedim
    biraz bekledikten sonra test aracı geldi ve hemen direksiyon başına geçtim

    öncelikle aracın içine oturduğum zaman koltukların iyice sardığını hissettim
    sonra aracın ön camı yeterince geniş ve bu da görüş açısı için baya bir artı puan kazandırıyor
    diğer hoşuma giden tarafı ise vites kolundaki mandal olayını kaldırmışlar bu en çok beğendiğim yönü oldu ve müşteri temsilcisine de ilettim o da artık tüm yeni modellerde mandallı vites olayının kalkacağını söyledi
    vites geçişleri iyiydi ama hep 2.vitese atarken biraz geç giriyordu bu dikkatimi çeken diğer bir özellik
    aracın donanımı gerçekten baya iyiydi
    active'e göre emotion'a bindiğimiz zaman aradaki farkı çok rahat görüyoruz.
    kapı döşemeleri bej renginde,
    koltuklar bej renginde,
    kapı kolları ve yan çıtalar kromajlı,
    göstergelerin rakam tipleri ve rengi değişik.

    iç mekandaki düğmeler iyi konumlandırılmış,heryere rahat bir şekilde ulaştım.
    usb girişini de torpido gözüne saklamışlar.

    beni en çok etkileyen yönü ise motoru oldu
    1.4 16v 120 hp'lik motorun performansını gerçekten çok merak ediyordum ve beklediğim performansı bana sundu
    şöyle söyleyeyim:
    ışılarda yanıma astra classic geldi ve aynı anda kalktık
    gittiğimiz yol gittikçe rampa şeklinde ilerliyordu ve turbonun farkını burda rahat bir şekilde gördüm
    astra'yla beraber gibi kalkmamıza rağmen rampaya doğru turbo devreye girince baya bi fark açıldı doğrusu astra ile aramızda
    bu yönünü çok beğendim aracın
    motor gerçekten çok iyi bir performansa sahip
    öyle ki tekrar basmak için önüme kasis geldi,bile bile durdum yavaşça geçtim kasisten ve 1-2-3 hep tam gaz bastım
    ve devirlenmesine hayran kaldım motorun
    çok atak
    özellikle şehiriçi kullanımı için ideal.
    yakıtını sorduğum zaman ise 1.6 motor kadar yakacağını belirtti ama ben dün basınca baya bi yaktı
    ve de gaz yiyişi çok rahattı
    yani tam istediğim gibi
    özellikle "aragazı" diye tabir edilen gaz vermelerde çok rahat algılıyor ve net tepki veriyor
    yani benim golf'de de yaptığım gaz vermelerde araç gazı bi yiyor bi yemiyor gibi ama bunda öyle bir sorun yok
    direksiyonun baya bi yumuşak
    performansı yeterli aynı şekilde frenlerde iyiydi
    arka diz mesafesi de bu sınıf araç için oldukça iyi
    bagaj hacmi ise beni etkileyen diğer bir yönü oldu
    ne bulursan at bagaja

    beğenmediğim tek bir yönü var aracın o da sunroof bulunmaması,mercekli farı olmaması ve plakalığın bagaj kapağında değil de tamponda olması
    bu 3 madde dışında aracı beğendim hakkaten fiat en sonunda megane,jetta sınıfına göre yeterli ve ekonomik bir araç yapmış

    fiyatlar ise baz modelin başlangıç fiyatı 27.000 ytl'den başlıyordu
    benim bindiğim model t-jet emotion(eylül'de çıkıyor) 35.800 ytl
    multijet emotion ise 37.000 ytl
    orta donanımdaki modeller ise benzinli-dizel 31-33 milyar arsında bir etikete sahipti.






    t-jet modelini geçen mayıs ayında test etmiştim ve o zaman yazdığım yorum.
    saygılarımla.




  • anlayıp dinlemeden , denemeden kılıç çekenlerden hala test görüşlerini bekliyorum
    ya hala kulanılmadı , yada kullanıldı ve bana hak verildi :)
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.