Şimdi Ara

Linea tjet test sürüşü (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
0
Favori
10.281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • YAZILANLARI OKUDUM DA 1,4 120 HP İYİ İŞ AMA,
    BİRAZ DAHA ÜSTÜNE KATIP 1,4 140 VEYA 170 HP VW ALMAK ÇOK DAHA MANTIKLI
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Halim7889

    YAZILANLARI OKUDUM DA 1,4 120 HP İYİ İŞ AMA,
    BİRAZ DAHA ÜSTÜNE KATIP 1,4 140 VEYA 170 HP VW ALMAK ÇOK DAHA MANTIKLI

    Biraz daha dediğin 8 milyar. 0,3 sn için değer mi? Bence değmez. Üstelik TSIye insanlar şüphe ile yaklaşıyor. Geçen gün aracını değiştirmek isteyen bir arkadaşla VW bayiine gittik. Satış temsilcisi ne kadar zorladıysa da arkadaş TSI yi düşünmedi geleceği belli değil diye.
    Ama T-Jet modernize edilmiş ama klasik bir Turbo. Arıza ihtimali daha az.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: never_share

    araba değil test edende bi sorun var bence....

    eşek, nasreddin hocayı sırtıma ters bindi diye sorguluyor mu? eşeğe ters de binsen, düz de binsen, altın semer de vursan yine eşektir, hep eşektir. kaldı ki bir de hoşaf olayı var ona hiç girmeyeyim istersen
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ronintr


    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    senide azıcık sıkınca içindeki nefreti , canavarı dışarı çıkarmaya başladın işte , altındaki arabaya tapanlardan birisin sende işte hani şu yollarda cayırdata cayırdata gezinen ,
    evet zoruma gitti;
    aynı trafik ortamını senin gibi canavarlarla paylaşmak zoruma gidiyor , dilerimki başkasının canını yakmazsın yollarda bu kadar depolanmış nefretle , hadi kal sağlıcakla .


    "zoruna mı gitti" :) hey allahım yaaa çok komik yav


    Altımdaki arabaya tapanlardan değil SEVENLERDENİM.
    Araba bilgim ve tecrübem inan senden fazla.
    Nasıl araba kullandığımı e tarz sürdüğümü biliyormusunda canavar yakıştırması yapıyorsun.
    Esas komik olan sensin.


    quote:

    Altımdaki arabaya tapanlardan değil SEVENLERDENİM


    allah aşkınızı daim eylesin

    quote:

    Araba bilgim ve tecrübem inan senden fazla.


    doğrudur , öyle bi daha "uzağa işerim" iddiam yok , kullandığım arabayı da "allah yapısı daha iyisi yok" sanmıyorum ama :) çok belli ediyosun engin bilgini . :)

    quote:

    Nasıl araba kullandığımı e tarz sürdüğümü biliyormusunda canavar yakıştırması yapıyorsun.


    aa haşaaaa , onu söyleyen sensin :)

    quote:

    Esas komik olan sensin.


    ne güzel , aç kalırsan standup show yapar yolumuzu yine buluruz , sağolasın :)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Halim7889

    YAZILANLARI OKUDUM DA 1,4 120 HP İYİ İŞ AMA,
    BİRAZ DAHA ÜSTÜNE KATIP 1,4 140 VEYA 170 HP VW ALMAK ÇOK DAHA MANTIKLI


    Jetta 1.4 comfortline 140 lık metalik kampanya fiyatı 45.500.

    linea 1.4 t-jet emotion metalik liste 35.800.(16" alaşım jant dahil )

    +esp ve hız sabitleyici opsiyonu 1 milyar.

    36.800 peşin 35,500 e alınabilir.

    yani arada 10 milyar fark var.

    bana biraz üstüne koymak gibi gelmedi.ya da mantıklı gelmedi.

    son hız ve kalkış dereceleri de birbirine yakın.

    170 lik jetta metalik 49 .000.

    hiç tercih edilmediğini bayilerin de 140 lık satmaya çalıştığını biliyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan


    quote:

    Orjinalden alıntı: Halim7889

    YAZILANLARI OKUDUM DA 1,4 120 HP İYİ İŞ AMA,
    BİRAZ DAHA ÜSTÜNE KATIP 1,4 140 VEYA 170 HP VW ALMAK ÇOK DAHA MANTIKLI

    Biraz daha dediğin 8 milyar. 0,3 sn için değer mi? Bence değmez. Üstelik TSIye insanlar şüphe ile yaklaşıyor. Geçen gün aracını değiştirmek isteyen bir arkadaşla VW bayiine gittik. Satış temsilcisi ne kadar zorladıysa da arkadaş TSI yi düşünmedi geleceği belli değil diye.
    Ama T-Jet modernize edilmiş ama klasik bir Turbo. Arıza ihtimali daha az.


    iki araç arasındaki fark sadece .3 sn mi :) daha doğrusu fark sadece hızlanma mı?

    tsi de farklı bişey değil , klasik bir turbo ve klasik bir kompresörün işbirliği yapması sadece .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okyaypay -- 8 Kasım 2007; 9:55:02 >




  • Arada iki aracın da lehine ya da alehine birçok durum var.

    zaten aradaki 10 milyar verebilicek kişi gidip de linea almaz.

    hatta gider mondeo alır.

    yani boşuna 0,3 sn tartışmasına girmeye gerek yok.

    jetta tsi genel anlamda linea t-jet den daha iyi bir araçtır ancak fiyat&performans olarak bakıldığında

    linea öne çıkar.

    aksini iddia etmenin t-jet i motoru karalamanın anlamı yok
  • ikidebir karalamaktan falan bahsetmeyin
    fiatı karalayan falan yok
    olumlu ve olumsuz görüş söylemek , fikir belirtmek karalamak değildir

    eğer olumsuz fikirlerimiz karalamaksa, olumlu fikir söylemekte pohpohlamaktan başka bişey değildir
    sizde pohpohlayıp durmayın madem elalemin markasını . sanki babanızın şirketi :)
  • Onu bunu geç.
    Önü golf arkası Passat olan bir arabayaTSI değil TFSI olsada ara vermem.
    Araba sanki ortadan bölünmüş Golfün önü ile Arkası sağlam Passatın kaynaklanmışı gbi duruyor.

    Araba alırken her insanın kriterleri farklıdır!!!

    Aynı segmentte Linea , Megane , Civic , Jetta , Corolla , Focus varken ben neden Linea aldım?

    1- Jettanın kasasını oldum olası sevmedim.Yukarda bahsettiğim gibi önü golf , arkası Passat olan olan kiliği ve kişiliği olmayan bir araç.

    2- Megane ın artık yüzü eskidi , yakında Focus ile yeni kasası çıkacak.Neden seneye kasa değiştirecek bir arca o kadar para vereyimki?

    3-Focusun da yüzü eskidi.O da 2 sene sonra yeni kasası ile karşımızda olacak.Tamam yol tutuşu harika bir araç ama hala çok yaktığıda bir gerçek.Ayrıca Linea kadar da atak değil.

    4- Civic kasa olarak , konfor olarak gerçekten etkilyeci bir araç.Ama bebekli aileler için bagaj hacmi yetersiz.

    5- Toyota gerçekten hoş bir araç ama Eski Camry yi makyajlıyıp Yeni Corolla diye itelemekte hoş değil.

    6- Linea ya gelirsekZaten yeni olan GP platformundan geliştirilmiş , ekonomik , atak ve bagaj hacmi olarak gayet yeterli.
    Yedek parça olarak , bakım masrafları olarak çoğundan daha hesaplı,GP deki bazı özellikler (çift bölge klima gibi ) olmasada Tüketici için yeterli donanım ve konforu sunmakta.Verilen paraya kıyasla otor ve onfor orantılaması gayet iyi.

    Daha ne olsun.

    Bir çok 1.6 araçtan daha seri ve ekonomik.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ronintr

    Onu bunu geç.
    Önü golf arkası Passat olan bir arabayaTSI değil TFSI olsada ara vermem.
    Araba sanki ortadan bölünmüş Golfün önü ile Arkası sağlam Passatın kaynaklanmışı gbi duruyor.

    Araba alırken her insanın kriterleri farklıdır!!!

    Aynı segmentte Linea , Megane , Civic , Jetta , Corolla , Focus varken ben neden Linea aldım?

    1- Jettanın kasasını oldum olası sevmedim.Yukarda bahsettiğim gibi önü golf , arkası Passat olan olan kiliği ve kişiliği olmayan bir araç.

    2- Megane ın artık yüzü eskidi , yakında Focus ile yeni kasası çıkacak.Neden seneye kasa değiştirecek bir arca o kadar para vereyimki?

    3-Focusun da yüzü eskidi.O da 2 sene sonra yeni kasası ile karşımızda olacak.Tamam yol tutuşu harika bir araç ama hala çok yaktığıda bir gerçek.Ayrıca Linea kadar da atak değil.

    4- Civic kasa olarak , konfor olarak gerçekten etkilyeci bir araç.Ama bebekli aileler için bagaj hacmi yetersiz.

    5- Toyota gerçekten hoş bir araç ama Eski Camry yi makyajlıyıp Yeni Corolla diye itelemekte hoş değil.

    6- Linea ya gelirsekZaten yeni olan GP platformundan geliştirilmiş , ekonomik , atak ve bagaj hacmi olarak gayet yeterli.
    Yedek parça olarak , bakım masrafları olarak çoğundan daha hesaplı,GP deki bazı özellikler (çift bölge klima gibi ) olmasada Tüketici için yeterli donanım ve konforu sunmakta.Verilen paraya kıyasla otor ve onfor orantılaması gayet iyi.

    Daha ne olsun.

    Bir çok 1.6 araçtan daha seri ve ekonomik.


    ONU BUNU GEÇ ???

    1- aynı fikirdeyim
    2_meganı bilmem, ama focus çok ağır bir makyaj yiyecek , mart gibi gelir 3 sene daha gider , kasa değişmeyecek çok ağır makyaj yiyecek .
    3-yüzüeskidi olayına karışmam kişiden kişiye değişir , bana kalsa focus 1 devam etmeliydi yenisinden güzel, ve focus 1 kullandığım en ekonomik araçlardan biriydi. Çok yaktığı konusuna katılmıyorum veriler , değerler ortada.
    4-sw olmayan hiçbir araç bebekli aileler için yeterli değildir zaten :)
    5_en son 98 model (efsane kasa diye bilinen) den sonra eli yüzü düzgün bir toyota görmedim zaten , son çıkan kasa hariç , bencu bu kasada ön kaputun çizgisi dışında güzel , camry benzeri olması onun için bir eksi değil bence hatta artısı olmuş. artık markaların değişik sınıfları birbirlerini çağırıştırıyorlar zaten.
    6- linea için bişey demiyorum artık , yeterince konuştum bu arabayı ,

    yukarıda bir derginin 1.6 larla lineayı aynı kefeye koyduğu bir yazı var , bi bak istersen .

    edit: 5. maddeye ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okyaypay -- 8 Kasım 2007; 15:33:09 >




  • quote:

    Linea’ya gelince,
    5000 d/d’de elde edilen 120 HP’lik maksimum güç, hepsinden daha esnek kullanım sağlıyor. Zaten kıyas kaldırmayan maksimum tork çıkışı ve elde edildiği devir Linea’yı belirgin şekilde öne çıkarıyor. Turbonun avantajları ama tabii bedeliyle!

    @okyaypay
    linea'nın performansını beğenmediğini söylüyordun ve test ekibinin de senin gibi düşündüğünü söylüyordun;ama şu alıntıyı okuyunca tezat bir durum ortaya çıkıyor?
    yanlış anlama dediğimi;karalıyorsun filan demiyorum.
    sadece tezatlık var söylediğin ve gösterdiğin örnekte.
  • "beğenmedim" demek le , "aşağı yukarı 1.6 lar kadar performansı var " demek aynı şeyse haklısın .

    hiçbir tezatlık yok
    aşağı yukarı 1.6 larla aynı olmasaydı zaten bu test olmazdı , işte aynı sınıfa sokmuşlar ki test rakipleri hep 1.6 atmosferikler.


    hem beğenmek zorunda da değilim , turbo bir aletten daha başka şeyler bekliyor insan ister istemez, baskı balata kokusu değil .

    çarpıtmayalım artık , sonu yok.
  • okyay abi kötü bişey demedi ki bu konuda sadece fikirlerini söyledi, niye bu kadar üstüne yükleniyorsunuz anlamadım
  • Arkadaşlar , arkadaşlar

    baştan beri tartışmalarınızı okuyorum.

    bu forum insanların eleştirilerini ve övgülerinin yazıldığı yer.

    tabiki beğenirsiniz beğenmezsiniz ama her şey karşıdaki insanın kişiliğine haraket etmeden .

    bir arabayı beğenmiyebilirsiniz ama onu aşağılamazsınız
    bir arabayı beğenebilirsiniz ama onu da abartmazsınız.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: panelvan

    Arkadaşlar , arkadaşlar

    baştan beri tartışmalarınızı okuyorum.

    bu forum insanların eleştirilerini ve övgülerinin yazıldığı yer.

    tabiki beğenirsiniz beğenmezsiniz ama her şey karşıdaki insanın kişiliğine haraket etmeden .

    bir arabayı beğenmiyebilirsiniz ama onu aşağılamazsınız
    bir arabayı beğenebilirsiniz ama onu da abartmazsınız.



    Eyvallah güzel demişsin.Anlayana!
  • Bence burda anlama kavramından ziyade insanların gerçekleri kabullenme manifestosu tartışılmalıdır ama görünüşe göre anlaşılması pek de kolay olmayacak :).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi funkmaster -- 8 Kasım 2007; 19:35:09 >
  • Özellikle araba konusunda eğer bir insan o markayı sevmiyorsa o marka nasıl bir model çıkarırsa çıkarsın sen o adama o arabanın herhangi bir alanda iyi olduğunu kabul ettiremezsin Türkiye'de.Bana hangi markayı söylersen gider o arabada istediğin alanda hata bulurum.Bu yazdıklarımı Linea yı koruma düşüncesiyle yazmıyorum ama birazda at gözlükleri olmadan bakmak lazım be kardeşim!
  • at gözlüğü değilde , doktorun vereceği optik gözlüklerle topiği bi incelemeni öneririm.

    ama doğru optikleri ,at gözlüğünü çıkarmadan takamazsın. "be kardeşim"



    not : bu bitirim ağızlarının modası geçeli çok oldu :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okyaypay -- 9 Kasım 2007; 9:08:35 >
  • vay vay vay demek bensiz topik ha insan bir özel mesaj atar gel sensiz olmuyor der
    hepinize çok teşekkür ediyorum vallahi bak samimi söylüyorum iyiki jettayı tsi motoru karıştırıyorsunuz sohbetlerinize haberi olmayan insanlarda merak edip bakıyorlar bu arabayı neden bu kadar yerden yere vuruyorlar diye görüncede şaşırıyorlar tabii şekil onda ekonomi onda performans onda konfor onda ikinci el onda marka gücü onda vergi avantajı onda donanım onda şekil olayına bir kişi itiraz edebilir hani şu önden golf arkadan passat diyen; passat güzelmi evet golf güzelmi evet araba önden demi moore arkadan başka bir fıstık eee neticede harika çocuk bu arada fiyat performansı kıyaslarken küçük bir işlem yapın vede bölün 48000ytl/170hp=282 ytl linea 1.4 turbo emotion 35800+paketler en az ikisi eksik biliyorum 37800/120=315 YTL beygir başına maliyet dafa fazla aboooo hele 42000 ytlye satılan araçlar hiç bahsetmeyelim bu hesaptan

    sonuç:fiat tjet güzel araç diğer araçlarda güzel araç jettada güzel araç, kötü olan ne her fırsatta jettayı yerden yere vuran zihniyet




  • vay strep. gelmiş
    nerdesin sen yaaaaa :)
    çoktaaaaaan jetta lafının kokusu gelmiş olmalıydı ve sen burda olmalıydın :)

    kötüsün sen kötüsüüüüün kötüsüüüün kötüsüüüün (yanlış anlama sana değil jettaya :) )
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.