Şimdi Ara

Linea tjet test sürüşü (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
0
Favori
10.286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • sonunda test etme imkanım oldu

    1.4 t-jet

    aracın şanzımanı motora uyumlu değil, kalkışlarda baskı-balatanın canına okumak hiçte zor olmuyor
    aracın genişliği önden arkaya doğru güzel ama yanlardan b segment genişliğinde
    ara hızlanmaları idare eder, turbonun etkisi az
    süspansiyonları yumuşak araç virajlarda yana yatıyor
    motor sesi içeride yok ama mıcırlı asfaltta benim arabadan farklı değil (yani ses alıyor)
    bir iki işcilik kusuru dışında pek bişey yoktu, yalnız torpido gözünü sıkılaştırsalar iyi olur

    tip olarakta pek beğenmiyorum

    o yüzden sıfır araba alacak olsam düşünmem
  • Linea hakkında atıp tutanların bir kez dahi aracı test ettiklerine hatta aracı yakından incelediklerini sanmıyorum.Çünkü Linea fiyatına göre çok çok iyi araba..Biraz araçtan anlayan bunu görür..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    sonunda test etme imkanım oldu

    1.4 t-jet

    aracın şanzımanı motora uyumlu değil, kalkışlarda baskı-balatanın canına okumak hiçte zor olmuyor
    aracın genişliği önden arkaya doğru güzel ama yanlardan b segment genişliğinde
    ara hızlanmaları idare eder, turbonun etkisi az
    süspansiyonları yumuşak araç virajlarda yana yatıyor
    motor sesi içeride yok ama mıcırlı asfaltta benim arabadan farklı değil (yani ses alıyor)
    bir iki işcilik kusuru dışında pek bişey yoktu, yalnız torpido gözünü sıkılaştırsalar iyi olur

    tip olarakta pek beğenmiyorum

    o yüzden sıfır araba alacak olsam düşünmem


    Zaten yorumlara bakılırsa aracı almak ya da denemek için değil kötülemek için test sürüşü yapmışsın bindiğin araçta hiç mi olumlu gördüğün özellik yoktu.Amaç üzüm yemek değil bağcıyı dövmek olunca sonuç ve yapılan yorum şaşırtıcı olmuyor. Aracının ne olduğunu yazarsan biz de karşılaştırma yapabiliriz..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: parthenia74


    quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    sonunda test etme imkanım oldu

    1.4 t-jet

    aracın şanzımanı motora uyumlu değil, kalkışlarda baskı-balatanın canına okumak hiçte zor olmuyor
    aracın genişliği önden arkaya doğru güzel ama yanlardan b segment genişliğinde
    ara hızlanmaları idare eder, turbonun etkisi az
    süspansiyonları yumuşak araç virajlarda yana yatıyor
    motor sesi içeride yok ama mıcırlı asfaltta benim arabadan farklı değil (yani ses alıyor)
    bir iki işcilik kusuru dışında pek bişey yoktu, yalnız torpido gözünü sıkılaştırsalar iyi olur

    tip olarakta pek beğenmiyorum

    o yüzden sıfır araba alacak olsam düşünmem


    Zaten yorumlara bakılırsa aracı almak ya da denemek için değil kötülemek için test sürüşü yapmışsın bindiğin araçta hiç mi olumlu gördüğün özellik yoktu.Amaç üzüm yemek değil bağcıyı dövmek olunca sonuç ve yapılan yorum şaşırtıcı olmuyor. Aracının ne olduğunu yazarsan biz de karşılaştırma yapabiliriz..


    herkes bi arabayı beğenmek zorunda mı?

    o zaman bi tek linea satılsın başka bir araç satılmasın




  • quote:

    Orjinalden alıntı: parthenia74

    Linea hakkında atıp tutanların bir kez dahi aracı test ettiklerine hatta aracı yakından incelediklerini sanmıyorum.Çünkü Linea fiyatına göre çok çok iyi araba..Biraz araçtan anlayan bunu görür..


    maşallah sen pek bi anlıyon , allah nazardan saklasın
  • 1.3 multijeti deneyen olmadı mı?? dizeli hakkında yorum yok mu???
  • ben denedim
    kısaca performans olarak
    1.3 doblodan biraz daha iyi
    kalkışlarda bagajda beton blok varmış gibi hissettiriyor , turboyuda devreye sokarak kalkmaya çalışınca lastikler boşa dönüyor , çok iyi ayarlamak lazım alışkanlık gerektirir.
    uzun bölünmüş yol kullanımı için fena değil sonuçta 90 km/s limiti var ama sollamalarda 2 kere düşünmek lazım.
    aracın ihtiyacı olan biraz daha silindir hacmi , turbodan öncesi için , yoksa 90 hp motor bu alet için zaten yeter.
  • Ben kullandım. Ara hızlanmalar baya iyi. Kalkışta benzer motora sahip rakipleri gibi biraz ağır. Yokuşlarda turbonun etkisi ile baya iyi gidiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    evet 120 hp lik , turbo beslemeki lineayı test ettim
    fazla bişey anlatmama gerek yok
    balatayı yaktık bitti
    gerisi boş



    yada neyse hadi azcık anlatayım

    araba iç malzeme kalitesi paliodan daha kötü , ön göğüs üzeri bile alt kısımlarda kullanılan sert bakalitten yapılmış
    diz mesafeleri fena değil ama arka tafan biraz kısıtlı , benim kafam tavana değiyor
    çok küçük bir turbo koymuşlar aşırı zorlandığını sanki hissediyorsunuz
    çekiş olarak normal 1.6 motorlardan daha fazla torq hissedemedim , son hız deneyecek yol yoktu zaten bilemeyeceğim.
    uzun solukta sanki tıkanacakmış hissi var , iyi bir hızlanma için 5-6 bin devirleri istiyor aalet aşağısında ölü
    sürüş pozisyonu olarak fena değil ön taraf yeterince geniş ama o uzunlukta bir araç için artık olsun yani

    süspansiyon çok yumuşak tamamen confor düşünülmüş , geyik testinden sınıfta kaldı bu araba
    genel olarak bu paraları bu arabaya ben vermem , 36000 ytl gibi şeylerden bahsediliyordu


    resmen kötülemekten başka bişey değil bence arabada değil sizde bi sorun var siz kullanamamışsınız

    sadece kötülemek b----k atmak için yazılmış




  • hooortttlatayım aracı deneme şansım oldu bu arac için yürümüyor yada tatmin etmiyor diyenler kesinlikle araba kullanmayı bilmiyor yada yalan söylüyor
    araç 0-100 9 sn ulaşıyor (ulaşmadığını idda eden varsa buyursun yan koltuğa ) acaba, bana bu segmentte bir tane araç gösterebilirmisiniz 0-100 9 sn de ulaşan , nerdeyse spor araçların ulaşmış olduğu 0-100 e yakın, iç kalitesi olarak eğer araç emotion ise kesinlikle kaliteli
    bende 2010 model 111 yıla özel corsa vardı içi çokta kaliteli değildi torpidosu kıyıtık plastiktendi kalitede göreceli bir olay
    2008 model 1,4 tjet emotion şuanda 25 000 tlye alınabiliyor araçta abs esp asr vs vs vs bi ton özellik mevcut, bu paraya böle bir tane bile araba gösteremezsiniz

    çekişi hakkında yapılan kötü yorumlara sadece gülerim bu araca 1,6 motorlu hiçbir asla araç yakalaşamaz turbosu olmayan hiçbir araç yada özel araçlar hariç normal 1,6 araçlar 0-100 12 sn ortalama sonuç olarak bu paraya yani 25 000 tl ye 1,4 turbo basmazsanız az yakıt yakan az vergi iç kalitesi gayet yeterli abs ''''''esp''''''' özellikle esp diyorum kaçtane araç ta mevcut oda ayrı bir konu

    ebd asr digital klima parasına göre bedava



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sidan -- 19 Mart 2012; 0:01:13 >




  • son sürati 230 km olan 1,6 motorlu araç nerdeyse yoktur ama bu araç 220 230 çok rahat bir şekilde çıkabiliyor 1,6 motor normal bir araç la kıyas etme gafletine giren arkadaşlar hayatlarında turbo araç kullanmadıkları belli turbo arajın şu avantajı vardır yüksek vites düşük devirlerde bile araç kendini toparlar 1,6 1,8 2,0 motor araç bile olsa küçük vites yapmadan araç kendini toparlamaz yada bayır yukarıda aynı şey geçerlidir

    sonuç bu aracın fiyatına göre muhadili yoktur varsa söleyinde onu alalım :D arkadaşlar

    onun bunun lafına kanmayın gidin biinin test edin görün araç yakıt performans ve kalite ve fiyat olrak tatmin edici
  • yürümez denen lineanın 1,6 motor araca bariz üstünlüğü :):):)

    http://www.youtube.com/watch?v=-91tDwSOnIY

    http://www.streetfire.net/video/linea-tjet-civic-vtec2_169824.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sidan -- 19 Mart 2012; 18:44:10 >
  • @Okyaypay oldukça ukala birisin öncelikle bunu kabul et.. İkincisi kullandığın aracın t-jet olduğuna emin değilim ki arkadaşımda normal 1.4 var yanımda ilk aldığı zamanlarda motoru açmak için 4. viteste 170km hıza ulaştı.. Normal 1.4 bunu yapıyorsa 77 beygirle 120 beygirlik t-jet motoru hayal edemiyorum.. Kullandın mı dersen hayır kullanmadım ama şu aylarda arabayı değiştirip t-jet almayı düşünüyorum...Eksileri yok mu? tabiki var bana göre en önemlisi konfor açısından arka koltuktaki insanı savuruyor bu araba..Balataları yaktım demişsin olabilir her arabanın balatası yanabilir sonuçta test aracı kim bilir senden önce kimler test etti bel ki de balataların bitmesine yakın o test sürüşü sana denk gelmiştir sen de zorlamayla yakmışsındır bu da bir ihtimal..Gelelim zorlamaya hiç bir araba eğer yarış tutkunu değilsen zorlamak için kullanılmaz ihtiyaç için kullanılır..Standart bütçeli bir aile bir öğretmen bir emekli normal şartlarda bi aile arabası için bu fiyata da ideal bi arabadır (2010 dan 2013 e kadar olan tarih için konuşuyorum cümleyi başka yere çekmeyin).. Ben fiatçı da değilim piyasada 25 bin civarında çok da güzel arabalar var ama gerek yedek parça gerek yakıt gerekse servis olarak linea Türkiye standartlarında bir memur için bir aile otomobilidir bunu da unutmayın... Bütçesi olan adam zaten focus alır jetta alır hem içine yakıtını koycak parası hem de parçasını servisini karşılayacak bütçesi vardır zaten üstene 10 bin koy 5 bin koy demenin bi alemi yok bu bütçeye bu kadar araba.. Yani ne kadar ekmek o kadar köfte yok 3 kuruşa 5 köfte...




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.