Yarbay
21 Eylül 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme
Toplam: 45 (Bu ay: 1)
Gönderileri

Şu an sadece Ypsilon modeli satışta olan markaya yeni modeller eklenecek . Tamamen premium modeller üretilecek.


https://tr.motor1.com/news/486020/stellantis-alfa-romeo-lancia-ds-uretimi/

1.6 120 HP dizel otomatik, Cam tavan. 2013 model 149,000 km de . Güzel araba .

https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/b4/2a/a0/b42aa08f5fb041634643be844fe34264.png&t=0&width=480&text=1


https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/1e/2b/ce/1e2bceb7b2b79fc25721dc944099b28b.png&t=0&width=480&text=1


https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/48/b0/98/48b0982979ab01630278de5d776adddb.png&t=0&width=480&text=1

Maşallah diyelim :)

BMW 5 serisi güncel fiyatlarına bakayım dedim bakmaz olaydım.

520i special edition luxury line 840 bin TL

520d special edition luxury line 1.228 bin TL


aradaki farka şu an sıfır km 1 serisi alınıyor

merak ettiğim gidip de dizelini şu an kim alıyor veya bunu göremiyor mu ?

Ham petrol an itibarıyla 21$ arkadaşlar. Hesaptan anlayan arkadaşlar pompaya ne kadar yansır söyleyebilir mi ???
Delphi’den dizel devrimi

Dünyanın önde gelen otomotiv ekipmanları üreticilerine emisyon ve yakıt tasarrufu çözümleri sunan Delphi Technologies, dizel motor arenasında çığır açacak yeni teknolojisini gün yüzüne çıkardı. SCR (Seçici Katalist İndirgeme) adını alan teknoloji, dizel motorlarda performans artışı sağlarken, zararlı nitrojen oksit (Nox) emisyonları suya ve zararsız nitrojene dönüştürülerek ortadan kaldırılıyor ve CO₂ emisyonları da daha düşük seviyelere geliyor. Bu teknoloji gerçek sürüş şartlarında yapılan testlerde NOx emisyonlarını yüzde 80’e kadar azaltırken şirket, 2020 yılına kadar her sene 11 milyondan fazla SCR sistemi satılacağını öngörüyor.

Bosch: Dizelin geleceği var...

Alman otomotiv devi Bosch’un CEO'su Dr. Volkmar Denner ise şirket tarihine geçen son konuşmasında şu ifadeleri kullandı: Geliştirdiğimiz yeni teknoloji, dizelin sonunun geldiğine dair iddialara son noktayı koyuyor. Gerçek sürüş testlerimizde Avrupa’da 2020 yılında yürürlüğe girmesi planlanan limitlerin bile altına indik. Kara yolu trafiğinin sebep olduğu karbondioksit (CO₂) emisyonlarının daha şeffaf şartlarda ölçülmesi çağrısında bulunuyoruz…

13 mg NOx salımı

Avrupa’da yeni binek otomobillerin ortalama 168 miligramdan fazla NOx yaymaması gerekiyor, 2020’de bu limit 120 miligrama düşürülecek. Bosch’un geliştirdiği sistemle donatılan araçlar ise bugün 13 miligram NOx kadar az bir miktarda emisyona neden oluyor. Bu rakam 2020 yılında yürürlüğe girecek limitin yaklaşık onda birine denk geliyor.

TAYSAD Başkanı Alper Kanca: Yasağın en fazla konuşulduğu Almanya’da bile markalar dizel yatırımlarını sürdürüyor. Çin ve Hindistan gibi ülkelerde hızla yayılmaya devam eden dizel kullanımının Türkiye’de de uzun bir geleceğe sahip olduğunu düşünüyoruz.

Honda Türkiye Başkanı Takuya Tsumura: Evet gelecekte hibrit, elektrikli ve yakıt hücreli motorlar hayatımızda olacak ve bizde buna göre planlar alıyoruz. Mesela ilk yüzde 100 elektrikli modelimizi 2019 yılında yollara çıkarmayı hedefliyoruz ve Türkiye’deki altyapı uygun olursa bu yeni elektrikli aracımızı Türkiye’de satışa sunmaya hazırız. Tüm bunlara rağmen yeni dizel motorumuzu Honda’nın 2025 vizyonu çerçevesinde geliştirdik ve dünyanın birçok ülkesinde yoğun talep gören Civic modelimiz, geliştirdiğimiz bu yeni dizel motoru kullanmaya başladı.

Hyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker: Ürün gamımızda dizel, yeni nesil benzinli, hibrit ve hidrojen yakıt hücreli araçlar bulunan bir marka olarak, yatırımlarımız daha çok çevreci otomobillerden yana. Dizel motorların yeni standartları karşılaması için geliştirilmesi gerektiğine inanıyoruz. Üretim maliyetleri önemli bir konu, bu çerçeveden bakacak olursak üç dört sene içerisinde üretilecek çevreci ve düşük emisyonlu dizel motorların fiyat konusunda hibritlere yaklaştığını unutmamak gerek. Kısaca özetlersek, kısa ve orta vadede büyük segment ve ticari araçlarda dizel kullanımının devam edeceğine inanıyoruz.

Peugeot Türkiye Pazarlama Direktörü Mehmet Akın: Gelişmeleri çok yakından takip ediyoruz ve tüm alternatifler için yatırımlarımız devam ediyor. Dizel konusu gündemin en sıcak konusu. Bizim önemli konu başlıklarından birisi de çevrecilik. Ürün gamımızda yer alan ve SCR teknolojisi kullandığımız 1,6 BlueHdi motorumuz sınıfının en çevreci motoru. Peugeot olarak yeni normlara bugünden hazırız. Dizelin Türkiye'deki talebi hâlâ çok yüksek ve Avrupa'da yaşanan trendin aksine dizel güçlü konumunu hâlen koruyor.

Mazda Satış Sonrası Direktörü Tamer Atsan: Dizel ve benzinli motorlarda daha alınacak çok yol var, 2050 yılında üretilen motorların sadece yüzde 15’inin tamamen elektrikli olacağını tahmin ediyoruz. Geri kalanları ise hibrit ile beraber çalışan motorlar olacak (hibrit benzinli ve hibrit dizel). Mazda olarak dizelin geleceğine yürekten inanıyoruz, geliştirilen çevreci motorlarla, düşürülen emisyon değerleri ile dizel motorlar önümüzdeki dönemde kullanılmaya devam edecek ve son dönemde oluşan olumsuz algı ortadan kalkacaktır.

motor1.com Türkiye’den alıntıdır .
https://tr.motor1.com/news/241465/dizel-motorlara-teknoloji-takviyesi/
https://tr.motor1.com/news/237231/bmw-dizel-araclardan-vazgecmeyecek/amp/


BMW 2025 te elektrikli araçların ürün portföyünde %20 payı olacağını , bunun da %80 in hala içten yanmalı motorların payı olacağı anlamına geldiğini açıkladı .
Jeep Grand Cherokee’de gelmiş geçmiş en güçlü versiyonunu üretti . 6.2 litrelik v8 motor 707 hp güç üretiyor . 0-100 ü 3.7 sn . Dünyanın en güçlü SUVu şu an. Modelin ismi Trackhawk.

https://www.facebook.com/JeepTurkiye/videos/1732075333517577/
Gırklak dolu tabir edilebilecek donanım seviyesi hazırlamışlar . Özel renk isterseniz extra 20 kaat istiyorlar

http://www.otostil.com/opel-insignia-2018-exclusive/#
Satışına başlanmış.https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bugatti-x-clusive-bugatti-chiron-sadece-en-iyilere...2018-525911190/detay

Telefonda pazarlık etmeyin yazmışlar :D

4.950.000 Euro.

Toplu alım için ayrı bir başlık açıcam :D
12 senedir foruma üyeyim. Donanım ve teknik özellikleri biliyorum benimki sadece bi karasızlık o yüzden soruyorum sizlere.

SIFIR alınacak. 3008 HDI AT 155 bin Passat TDI-DSG 173 bin TL. (Vw ve passata çok laf söyledim önceden ama şimdi almaya kalkıyorum , hayat işte büyük konuşmayacaksın)

Donanım olarak 3008 Allure Elegance Pack çok çok dolu bir otomobil Passata göre, Passatın avantajı imaj ve konfor.
DSG de bi soru işareti çok kararsız kaldım. Passatı beklemeyeceğim siparişten sonra yani öyle 2-3 ay bekleme olayı yok.
10 gün içinde alıcam inş.

Ne diyorsunuz şimdi??? imaj ve prestij de önemli.
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 3 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 3 ay
Mesaj Sayısı: 7.343
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 7.712
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 306.225 (Bu ay: 380)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 3.983 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.