Şimdi Ara

CİVİC DİZEL OTM FİYATLAR AÇIKLANDI + Test Sürüşü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
1
Favori
6.373
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sedan:
    Elegance 157.600
    Executive 169.800

    Hb:
    Elegance 158.000
    Executive 172.000

    CİVİC DİZEL OTM FİYATLAR AÇIKLANDI + Test Sürüşü




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spinattimyalnizliga -- 16 Temmuz 2018; 15:46:31 >







  • Size katılmıyorum atmosferik motorlu bir araba lpg ile ne kadar gidiyorsa civic de o kadar gidiyor. Uçtuğu kaçtığı yok ama bi aileye gayet yeterli...



    Uzak durulmalı dediğiniz kombinasyon özellikle son yıllarda çok fazla tercih ediliyor... Hele ki bu aralar Honda satış rekorları kırıyor... Atm. Motor+lpg+cvt şuan ülkemizin ilacı
    Performansı muadil araçlara kıyasla çok düşük, dizel otomatik kombinasyonu ile henüz tanışmamış olanlar tercih ediyor.
    Vag karşıtı birisi olarak söylüyorum, TDI DSG Highline Golf'e 1 defa binen kişi bir daha Civic'i tercih etmez, vag - honda arasında büyük fark var
    tüplü araçlara ben güvenlik yönünden önyargılı yaklaşıyorum, hala arkada sanki bomba varmış gibi hissediyorum, ve 6.000 devirde bağıran motora rağmen gitmeyen lpg'li araç kullanıcısının acı çektiğini düşünüyorum

    184 Hp 2009 model 320d ile bile torku iliklerimde hissederken, 2018 model civic ile sanki 320d'de gibi sol şeride geçip gazı köklediğimde motorun bağırmasına rağmen santim sollayamamam zoruma gitti
    Premium üreticilerde de görülür, normal Vw, honda, ford, reno gibi üreticilerde görülebilir durumlar bunlar. Modele özgü kronik sorunlar olabilir. Forumda c serisi sahibi birinin konusu var, yıllardır davalılar mercedes ile, o konuyu okuyabilirsiniz. Kul yapımı bu araçlar, hiç biri tamamen sorunsuz olamaz.

    Bu arada civic 5 yıldızlı, tekrar teste girmişti.

    https://www.euroncap.com/en/results/honda/civic/29192
    bir kısım dediklerinize amenna ama 140 bine orta donanım golf efsane tercih olur dediginizde ben ortada efsane göremiyorum.

    nasil dizel diye dolu civice 160 vermezsem yarı dolu golfe de 140 vermem ben şahsen. 115 bine elegance lpgli otomatik civic tercih edilebilir belki.

    bir de golf ile civic aynı kategoride degil bence. golf küçük bir araba.
    Golfu cok ovmusler ama beni ne zaman yolda birakacagi belli olmayan bir arabaya sirf malzeme kalitesi daha iyi diye 5 kurus vermem hele su piyasada hic vermem, emin olun cogu kisi ayni goruste, sen arabanin en hayati 1-2 organindan biri olan vitesi yapmayi beceremiyorsun, kaliteli arac yapsan ne ise yarayacak ama manuel derseniz golf segmentinde liderlige oynar, premiumlarla kapisir.
  • Testi yapan sen misin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10.8 saniyede 100 e ulaştı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-92A2F8722 -- 14 Temmuz 2018; 17:51:46 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Testi yapan sen misin?
    “Siz” demek istediniz sanırım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hastayım bu HB kasa civiclere. Özellikle kırmızı renklilere. Geçenlerde tanıdığım bir abi sedan rs aldı. Bir tur bile olsa kullanma fırsatım oldu. Gerçekten sürüş dinamikleri, oturma pozisyonu, performansı ve iç mekanı çok hoşuma gitti. İç mekanı hoşuma gitmemin sebebi ise ön torpido kısmının alçak olması. Bundan kaynaklı kör noktaların daha az olması ve ferah sürüş.
  • Albenili kombinasyonlar gelmeye başladı ; ama hem fiyatlar uçtu, hem de Honda’nın müşteriye olan tavrından dolayı ( malum olay) çekincelerim var markaya karşı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arabanın da tek düzgün yanı şanzımanı, zaten onu da Alman ZF yapmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    “Siz” demek istediniz sanırım...

    Alıntıları Göster
    sen de mi vardın testte?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    Elinize sağlık....

    Birde sürekli şarZ demeseydiniz daha güzel olurdu....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    Elinize sağlık....

    Birde sürekli şarZ demeseydiniz daha güzel olurdu....

    Alıntıları Göster
    Elçiye zeval olmaz hocam, testi ben yapmadım; sadece paylaştım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    “Siz” demek istediniz sanırım...

    Alıntıları Göster
    Megane testi paylaşsaydım, değerli, kıymetli, saygıdeğer sıfatlarına layık olabilirdik.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vites kısmına bak kafama sıkıcam resmen hiperaktif çocuğu olana geçmiş olsun. Vitesi bari tuşlu yapmayın adam gibi kalsın.

    Araba güzel ZF olması ayrı bir güzel alacak olanlara hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    “Siz” demek istediniz sanırım...

    Alıntıları Göster
    Aynen konu sahibi kusura bakmasın yorumu acele yazınca böyle şeyler olabiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu araba çok güzel hoş ama yalıtım çok kotu. Almamak için direk sebeb benim için. Uzun yol resmen eziyet oluyor. 100den sonra bir rüzgar bir yol sesi başlıyor yakışmıyor bu araca. Türkiye yolları için yere fazla yakın. Sürekli AVM'de veya başka yerlerde diğer c sinifi hatta d sınıfı araçlar sorun yaşamazken bunun altinin bir yerlerini vuruyoruz. Multimedya keza aynı kalitede. Daha android tarzı olmalıydı. Geri görüş tam eziyet gece hiçbir şey belli olmuyor çok mu pahalı bir gece görüşü olan kamera takmak. Camlara film çekince gece park delirtiyor insani. Dikiz aynasında otomatik kararma yok. Hapörlerler arka pandizotta direk arkadaki yolcunun kafasında çalıyor müzik haliyle rahatsız ediyor. Full deri koltuk yazın eziyet resmen eziyet. Kış için ısıtma koyulmuş ama yaz için yaniyoruz. LED farlarda aşırı bir aydınlatma var uzun yolda karşıdan geleni rahatsız ediyor. Aynı zamanda uzunlari cakinca tabelalar yüzünüze patlıyor. Ve en önemlisi arka taraf için klima çıkışı yok.



    Neyi mi güzel

    İç hacmi en geniş c segment

    Sürüş keyfi gerçekten çok hoş , torsiyonlu araçlardaki sıkıntılar yok

    Direksiyon hissi çok güzel.

    Koltuklar rahat ,

    LPG'li model piyasadaki en az yakan araç şuan

    Fiyatı sıfır araçlarda en ucuzu

    İç malzeme kaliteli

    Arka bagaj oldukça geniş

    Vs..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • batkent B kullanıcısına yanıt
    bagaj hacim olarak yeterli olabilir fakat yükleme alanı çok dar
  • Şarj demeyi bile beceremeyen yeni ve cahil nesil. Yazık

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • aaguler kullanıcısına yanıt
    şarz demek daha zor hiç anlamıyorum bir de okşizen diyenleri.
  • Evet katılıyorum 200-250 bine d sınıfı araba satıp 250 torklu dizel motor koymalıydı diğer Almanlar gibi o zaman kıymete binerdi :D
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.