Şimdi Ara

C4 Picasso Eat6 Test

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
1.096
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkdşlar. Bugün Bursa İnallar Bayisine gittim .Orada bir işim vardı hem bayiye uğrayayım dedim.Orada Honda ,cıtroen, kıa ve mazda var.
    C4 Picassoya Eat6 gelmiş ve test aracıda vardı .Test ediyim dedim vaktim boldu.
    C4 Picasso için en dolu donanımlısına pazarlıkla 98e bırakırım dedi beyaz renk için.98 bin fiyat aldım yani.

    Eski versiyonunda etg6 vardı şanzıman güncellenmiş pejoda kullanılan şanzımanı buna aktarmışlar pejoda daha önce 308 ve 3008de test ettim beğenmiştim.
    İç Mekana çok bahsetmiycem.Biraz teknolojik gibisinden yapmışlar iç mekanı baya ekran falan kullanmışlar.Ama iç mekan olarak şunu söyliyeyim araba acayip ferah hissettiriyor.
    Birde Cam tavandı kendimi akvaryumda gibi hissettim full cam tavan nerdeyse.Arka koltuklar baya geniş ve şaft tüneli yok bu baya iyi olmş şaft tüneli olmaması.

    Ama araç normal araçlara göre yüksekte iç mekanda ben o yüksekliği pek hissedemedim sürüş pozisyonu biraz alçak geldi.Birde vites kolu biraz çirkin durmuş.Onun dışında beğendim İç Mekanı öyle çok fazla kurcalamadım zaten.
    Neyse işte sürüşe geçtim 8 kmye yakın kullandım.1.6 Turbo dizel 120 beygir 300 tork düz yolda iyi yani aracı gayet iyi kaldırıyor.Günlük kullanıcı için gayet yeterli.Yokuş olarakta dizel olduğu için yüksek tork ve turbo avantaj oluyor benzinli araçlara göre.
    Şanzıman için şunu söylemek istiyorum bu şanzımanı 3008 1.6 eat6 308 1.2 eat6 birde bu araçta kullandım.Buradaki uyumu olarak söyleyebilirmki 3008 ve 308e göre şanzıman daha kötü.Bazen saçma yerlerde büyütüyor bazen geç atıyor.
    308deki şanzıman mesela daha iyiydi benzinli olduğu içinmi bilmiyorum ama o daha iyi geldi.3008deki biraz daha iyiydi sanki.

    Geçişler hissedilmiyor kesinlikle robotize şanzımanda hissediliyordu ama performanslı kullanımda bu arabadaki uyumunu çok beğenemedim.
    Süspansiyonlar sesli çalışıyor ve torsiyon.Açık söyliyim bu paralar verilipte bağımsız süspansiyon olmaması bir eksi benim fikrimce Fransız araçlarda torsiyon kullanılıyor genellikle ama 100 küsür fiyat seviyesinde bence Torsiyon olması çok iyi değil.
    Darbe emiş olarak çok sert girmezseniz bir şey yok ama biraz sert girdiğiniz anda direk pat kür başlıyor süspansiyonları çok beğenmedim özellikle arka taraf daha hareketli.
    Yani Bir aile aracı olarak değerlendirirsem süspansiyonların darbe emişi daha iyi olabilirdi.10 üzerinden 6*6.5 arası diyelim puanlarsam

    Yakıt Tüketimi 9.2 idi ama zorladığım içindir.Çünkü Test aracı herkes zorluyor günlük kullanımda 5-6 litre arası yakacaktır bence .Pejo motorları genellersek Fransız motorları zaten ekonomiktir bu araçta öyle olucaktır tahminimce.
    Tabi uzun km ler sonucu kullanıcı Tüketimi gerçekçi tüketim olucaktır.
    Yalıtım olarak fena değil iyi ama rüzgar sesi biraz erken geliyor 100 ve üstünde hemen başlıyor yol seside biraz fazla geldi bana.Yalıtım 100 küsür bin fiyat değilde 80 bin fiyat seviyesinde gibi.
    Genel olarak bu izlenimleri gördüm araçta yol tutuşu deniyemedim virajlı yol değildi ama süspansiyonlar sert ayarlanmış biraz .Yol Tutuş o sebepten dolayı iyi olabilir onu deniyemedim.
    Yani Araç otopark.com un deyimiyle çok rafine gelmedi yani o tokluk 100 bin lik araçtaki rafine ve tokluk hissini alamadım kendi açımdan.


    Yani araç ile ilgili izlenimlerim bunlar arkadaşlar.Tamamen kendi fikirlerim.Benim düşünceme göre 100 binlik fiyat biraz fazla kaçmış.Kendi fikrimce aracın bi 20 bin lira fazlası var
    Ama Eat6 nın gelmesi satışlarını artıracaktır.
    İyi Forumlar....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobil alemi -- 10 Şubat 2016; 21:37:47 >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Passat Variant - c4 picasso ?
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.