mozambik cumhriyetinde yine yanlış bir karar ve sevinen mozambikli kazmalar.. |
Bakan Soylu duyurdu: 125 cc altındaki motorlar için otomobil ehliyeti yeterli olacak (7. sayfa)
-
-
Doğru karar, zaten araba ehliyeti aldım alalı scooter kullanma becerim de arttı. Sağa sola daha iyi bakıyorum, kavşaklarda yavaşlıyorum baya.
-
işte onun için yukarda da yazdığım gibi ekipman önemli.
mont,eldiven,pantolon ve kimse umursamıyor aslında bot çok önemli. kaskı söylemeye gerek yok zaten.
mesela siz diyorsunuz ya 70le arabayla bariyere girdim bişey olmadı hocam onun da garantisi yok ki allah korusun 30-40la giderken de ciddi şekilde yaralanabilirsiniz arabayla.
arabanın tek avantajı sizi koruyan bir kalkan var. motosiklette ise kalkan vucudunuz.
-
Ortipidistlir bini sivdi.
-
Bu haber geçen sene de çikti ama arkasi gelmedi, zaten yapacak adam yaptim der, niye sevindirik, müjde gibi önden haber versin.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçen gün bir tanıdık kaza yaptı. Sonra olayın olduğu yerde başka bir motorsikletli ile de konuştum. Sağdan gelen araç geçiş üstünlüğü yokmuş. Motorsikletli dedi. Bende tamam dedim sen daha iyi bilirsin. Motorsiklet eğitimi alırken size özel sağdan gelene geçiş üstünlüğümüz var yada emniyet şeridi bize tahsisli yada trafik varsa aracın sağından yada solundan geçin diye eğitim veriyorlar sanırım o eğitimleri almak lazım dimi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O motor bile anasının gözü diyardan satılıyor araba almazsanız motor alın diyorlar sanırım,ülke sicmis sıvamış fragman bitti film başlıyor artık
-
Trafik kuralları uygulansa 50cc 'nin piyasadan kalkmasına sebep olur, iyi olur.
-
Mesela ktm duke 125 alabilir miyim otomobil ehliyeti ile 124.7x cc geçiyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
yanlış bilmiyorsam çoğu avrupa ülkesinde b sınıfı ehliyet ile 125cc motor kullanılabiliyor. hatta 50cc için ehliyete bile gerek olmadığını biliyorum. biz de neden bu kadar karşı çıkılıyor onu çözemedim.
b sınıfı ehliyeti kasaptan alıp direksiyona geçen hayvanların olduğu bir ülkede bence bunu sorun etmemelisiniz.
-
burada iyi niyetle bu girişimin çok tehlikeli olduğunu ve kazaların çok artacağını söyleyen arkadaşlar var, iyi niyetlerinden şüphem de yok lakin sanırsın ki motor ehliyeti olanlar düzgün motor kullanıyorlar da bu yeni gelenler tehlikeli olacak. kursa gidip sözde eğitim alıp hergün trafiği birbirine katmıyorlar mı? çok birşey değişeceğini düşünmüyorum.
-
+1
Egitim alanlar bile Trafik kurallarindan bir haber sonra ölüyoggz diye zirliyorlar
-
Eğitim alan zırlamaz. Ehliyetsiz apaçilerle kıyaslama. Trafikte motosikletleri diğer araçlar farketmiyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İşim gereği kullanacağım,ama kesinlikle eğitim alıp kullanacağım,tek fark sınava girmeyeceğim.
-
Mevzuat görmek lazım resmi gazetede yayınlanınca.
125 cc ye kadar derse B sınıfı ehliyetle kullanabilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Böylelikle araba kullanımı azalır belki, iyi olur.
-
Yaklaşık 20 yıldır motor / scooter kullanan biri olarak doğru bulmuyorum.
B ehliyet ile 50cc kullanılması yeterliydi, zaten hız yapamıyordu motor, bakkala çakkala gidiliyordu.
Ama bu 125 cc'lerin şakası yok. 100-110 yapıyor bunlar ve en ufak yanlış harekette hayati tehlike..
Mevcutta x tane 125 cc sürücüsü varsa bunun sayısı çok kısa sürede 1.5x olacak ve bu kesim motoru bisiklet gibi sanacak acemiler.
-
Pcx sürülebiliyor mu şimdi bununla? Ruhsatta direk 125cc diyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tüm ehliyet tiplerinde eğitim ve sınav ücretlerini düşürüp eğitim sıklığını ve sınav zorluğunu artıracağına 125cc motora araba ehliyeti yeter diyorsunuz tam bir zırvalık. Ücretleri düşürün ama eğitimi sıklaştırın gerekirse her 5 senede bir tekrar sınav olsun ama ücretleri cuzi olsun. 8-10 bine ehliyet veriyorlar soygunculuk.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X