
Selam arkadaşlar 2019'da satın aldığım Asus DSL-AC750 modemim tek lan portu arızalı olduğu için Asus yetkili servisi SMS Infocom'a yolladım daha önce yazıcı kullanmadığım için tek lan portu yetiyordu bende o şekilde idare ediyordum ancak yazıcı alınca lan portundan baglamak istedim ancak LAN2 portu arızalı olduğu için kullanamadım. Infocom UPS anlaşma kodu ile modemi göndermemi söyledi bende UPS kuryesi çağırıp modemi orjinal kutusunda üzerine poşet giydirip bantlayarak eksiksiz kusursuz şekilde kuryeye teslim ettim. Kargo Infocoma ulaştı ve yaklaşık 2 gün Infocom'da kaldı. 2 gün sonra kargoyu yolda hasar görmüş diyerek UPS ile bana iade ettiler. Bende kargom geldiğinde hasar tespit tutanağı istedim. UPS'de hasar bizden kaynaklı değildir diye bir rapor getirip kargoyu bırakıp gitti. Kontrol ettiğimde modemin sağ köşede ki antenin kasaya bağlantı yeri kırılmıştı ve kutuda kırılan kısmın denk geldiği yerde ezilme mevcuttu. Bende UPS ile iletişime geçtim hasar tespit tutanağına itiraz ettim ancak hiçbir dönüş olmadı. Tüketici hakem heyetine başvuracağım ancak hangi firmaya karşı nasıl bir talep oluşturmalıyım. Bilgisi ve tecrübesi olanlar yardımcı olabilirse çok sevinirim.
vega 64 mü yoksa rtx 2070 mi?
|
Philips 349X7FJEW/00 veya samsung C34H890
|
200$'a özel sıvı soğutma kurulur mu?
|
Silinebilir
|
|
giga z170x gaming 7 easy tune problemi
gigabyte z170x gaming 7 sürücü ve yazılım sorunu
|
Windows 8.1 oem etkinlestirme sorunu.
|
Son Giriş: dün
Son Mesaj Zamanı: 5 gün
Mesaj Sayısı: 2.089
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 3.158
İkinci El Bölümü Mesajları: 155
Konularının görüntülenme sayısı: 11.177 (Bu ay: 264)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 4.849 (Bu hafta: 10)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware

