Şimdi Ara

Bakan Soylu duyurdu: 125 cc altındaki motorlar için otomobil ehliyeti yeterli olacak (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
158
Cevap
1
Favori
11.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 50cc lik motorlarin tahminince yüzde 95'i zaten minimum 72 veya üzeriydi cc olarak....
    Olay kisinin yani sürücünün kendisinde bitiyor neticede Trafik kuralina uyan bir ülke haline gelebilirsek ölümcül kazalari minimize edebiliriz...hayirlisi olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok yanlış bir karar...50 cc üzeri motosiklet ehliyeti oto ehliyetinden daha zor ve nitelikli olmalı.Çünkü eksik bilgi ve yanlışlıklar düşük süratte bile ölümlere sebep olmaktadır..Malesef çok ocaklar sönmektedir.

  • knkdğ K kullanıcısına yanıt

    O da giriyor...

  • selimyuksel S kullanıcısına yanıt
    Tamamdır teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • McCarty kullanıcısına yanıt

    Evet ekipman çok önemli hocam. Ama arabanın tek avantajı diyerek de küçümsenecek bir avantaj değil bu. Gerçekten araba 5 kat daha güvenli motordan. Her ne kadar motor sürmeye bayılsam da ciddi tehlikeli. Ekipmanla bi yere çarpmazsan çok bir şey olmaz ama bariyerlerin altındaki ayaklar adamı ikiye bölebilir veya kaldırıma falan vurursanız yerde sürünürken en iyi ihtimalle kolun falan kırılır. Çok dikkatli sürmek gerek. Arabada viraj kasmaya bayılırım ama mesele motorla asla yemez. Yese bile limitlerinin altında girerim.

  • otomobil almak imkansızlaşmıştı milyonlarca vatandaş için. bu seçim böyle giderse, motorsiklet almak da hayal olacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çıktımı bu yasa

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • oquzdag O kullanıcısına yanıt

    Yasa henüz çıkmadı ama seçimden sonra ilk iş bu çıkar, uzun bir süredir üzerinde çalışma var. Sanırım MOTED 7-8 ay önce öneriyi bakanlığa sunmuştu. Aslında öneride ÖTV indirimi gibi şeyler de var ama bakalım ne kadarı çıkacak. Benim anlamadığım bu durum uzun zamandır biliniyordu, motosiklet bayilerine 50cc stoklarını bitirmeleri için zaman tanınmıştı ama hala 50cc motorlar sıfır satılıyor. Sigorta vergi ödemek istemeyenler harici 50cc mantıksız oldu şu durumda.

  • İlk motorumu aldığımda yaklaşık 3 yıl, 60 bin kmlik otomobil tecrübem vardı. Öğreneyim diye 125 lik ybr almıştım. Ki 125 cc nin en zayıf motorlarından biriydi. Haftalarca eğitim aldım, okudum, izledim, araştırdım öyle trafiğe çıktım. Otomobil ehliyeti ile motosiklet alıp trafiğe çıkılırsa çok can kaybederiz.


    Otomobil ile motosikletin trafikte en ufak benzer yanı yok. Her şeyleri farklı.

  • murti_82 M kullanıcısına yanıt
    Yazlık yada küçük iller yada kısa mesafeler harici 50cc tehlikeli. İst için bir şile yoluna çıkıyorsun. 50 ile gidilmiyor. Yokuş çıkamıyor. Rahat rahat 80 yapmalı. 125liklerde yeterli gelir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Huan8 H kullanıcısına yanıt

    Yanlız AB ulkelerinde zaten b ehliyetiyle 125cc kadar kullanabiliyorsun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oquzdag O kullanıcısına yanıt

    Aynen, Ayrıca 50cc'ler çok arıza veriyor, Çinlilerin kötü anılmasının en büyük nedeni de bunlar. 125'liklerde bu kadar sorun yok.

  • Bu bir söylenti mi yoksa aslı var mı? Yasası onaylandı mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cemiyet tarafından yılbaşından önce teklif edilmişti bu olay.Seçimden sonra onaylanacaktır diye düşünüyorum.


    Ayrıca piyasadaki 50cc motorların yarısından fazlası sonradan 100-125cc olarak değiştirilmiş yani kazalar artacak vs. gibi öngörüler anlamsız.

  • Boşuna mı motor ehliyeti aldık yazık okadar masrafa hiç ehliyet almasam iyiymiş ehliyeti almak için ozamanlar motor almamıştım bune şimdi

  • Yalan oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lambretta V200 motorsikletim var. Pratikte 150 cc. A2 kursuna gittim, vitesli motorda çalıştım. kötü bir bir kurstu, sürdüğümüz motor hurdaydı, Sınavı geçmek kolay değil, sürekli motor kullanırsan yaptığın pratikle güven ve deneyim kazanır sınava bu moralle girersin. Ancak ehliyetsiz motor kullanmak yasak ve çok ağır maddi yaptırımları var. Bu yönetmeliği veya kanunu hazırlayan komser muavinine soruyorum motor sürmeyen sınava nasıl hazırlanacak. Hiç olmazsa kursiyerlere geçici bir ehliyet belgesi verseydiniz. Hiç aklınıza gelmedi değilmi. Yetki belgemiz olsaydı dip bucak yerlerde, arka sokaklarda kendi motorumuzu korkarak kaçarak kullanmak zorunda kalmazdık. Sınava gelince; komisyon MEB tarafından görevlendirilen bezgin, egoları tavan yapmış, kafaları karışık memurlardan oluşuyor. Ne yukarda sözünü ettiğim handikaplar ne de on binlerce lirayı bulan sınav maliyeti bu şahısların umurlarında değil. Sudan gerekçelerle kursiyerleri sınavda bırakıyorlar. İşin gerçeği sınav formatı öylesine acımasızca dizayn edilmişki sınavı geçmek için kursta değilde uluslararası Medrano sirkindeki motorsiklet cambazlarından eğitim alman gerekiyor.

    Bakan Soylu duyurdu: 125 cc altındaki motorlar için otomobil ehliyeti yeterli olacak


    Bakan Soylu duyurdu: 125 cc altındaki motorlar için otomobil ehliyeti yeterli olacak


    Bakan Soylu duyurdu: 125 cc altındaki motorlar için otomobil ehliyeti yeterli olacak


    Bakan Soylu duyurdu: 125 cc altındaki motorlar için otomobil ehliyeti yeterli olacak




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.