




Unreal Engine Normal Map
Bir Substance Painter çalışmasından,
UE5 içine normal map ve 3d model dosyasını aktarırken,
tangent space normal map görünümü bozuk ve hatalı oluyorsa;
3d model import ederken;
1-Recompute Normal kapalı olacak,
2-Recompute Tangent açık olacak,
3-Use Mikk Tangent Space açık olacak,
4-Nanite kullanmayacaksanız o da kapalı olacak,
eğer nanite kullanacaksanız açık olsun ama import ettikten sonra,
o modelin statik mesh editörüne girin,
nanite ayarlarından - Explicit Tangent'i açık yapın
*Substance Painter çalışmanız,
Unreal Engine'ye uygun olarak oluşturulmuş olmalı < DirecX olacak, TangentPerFragment açık oalcak
*3d modeli, Substance Painter'den export edip almanıza gerek yok
*Eğer normal map yine de Substance Painter'deki gibi mükemmel görünmüyor ise, yazarsınız, birlikte bakarız.
*Aynı 3d model ve TS NormalMap'i Marmoset Toolbag'da da kullanabilirsiniz,
normal map Y.invert yapıyorsunuz ve modelin tangentSpace ayarını Mikk/ xNormal seçiyorsunuz
*Unreal, marmoset, substance faketmez, sizlerin katkılarınızı da bekleriz.
#UnrealEngine
#SubstancePainter
#MarmosetToolbag
#Nanite
#Normal
#Tangent
#Mikk
Kaş yapanda göz çıkarma
Gülme garantili bean theater
Funeral | Funny Episode | Mr Bean Official - YouTube

Video FPS
|
Formula 1 - Ters Ackerman
|
Metal eritme
|
TÜRKİYEDE CNC HİZMETİ
|
İlgi Alanları: elektronik/mekanik, bilim/felsefe, grafik/tasarım/üretim
Sağlıklı iletişim ! Sağlıklı iletişim ! Sağlıklı iletişim ! |
Son Giriş: 23 dk. önce
Son Mesaj Zamanı: 23 dk.
Mesaj Sayısı: 1.814
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 5.100
İkinci El Bölümü Mesajları: 2
Konularının görüntülenme sayısı: 50.134 (Bu ay: 1.497)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1.575 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic

