Şimdi Ara

AYIPLI MAL İADESİNDE İZLENMEMESİ GEREKEN YÖNTEM (belgeli) (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
231
Cevap
52
Favori
35.221
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
613 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bot Player Tr B kullanıcısına yanıt
    1. Soru için gönderilecek ürünün kargolanana kadar videosunu çekip telefonunuzda bulundurunuz. 1 kere başıma geldi 700 TL'lik ürün için aynısı dendi bende video vardı geri aldım paramı.

    2. Soru için onu bilmiyorum satıcının vicdanına bağlı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yasaların ve mevzuatın bile muğlak bırakıldığı Muz Cumhuriyeti kıvamındaki geri kalmış ülkeler için en yukarıya sabitlenmesi gereken çok faydalı bir başlık.

    Burada anlamadığım tek şey ürünü göndermesen parayı da vermeyiz diyerek rest çeken hırsız Hepsiburada firmasının bu açığı nasıl kullandığı ve devlet icra memurlarının sizi korumak yerine 1 bardak soğuk su için yoksa bizim aleyhimize dava açarsanız bende sizi ederim diye tehdit etmesi.

    İşi bu boyutta bırakmayıp mutlaka bir avukat tutun. Yaşadığınız stres dolu zaman kaybı için belki ek tazminat talebinde bile bulunabilirsiniz. Avukatlık masrafları ve uzayan yargı giderleride karşı tarafa yüklenir. Hatta eksik teslim beyanında bulunan Hepsiburada ile Sürat Kargo firmasını karşı karşıya getirip Sürat'i de bu işin içine dahil ederseniz daha yararınıza olabilir.

    Rezalet leş bir ülke. Mal almak zor, aldıktan sonra yaşananları kaldırmak daha da zor. İnşallah batarlar teker teker.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • uncrowned king kullanıcısına yanıt
    N11'den şuana kadar 100 den fazla ürün aldım ancak 3-4 tanesinde sıkıntı yaşadım, onuda 1 güne halletiler.

    Hepsiburada ise 3 tane ürün aldım 1 tanesine paramı 3-4 gün vermediler. Sonra yeni iade etmişler 2-3 gün daha bankanın onayını bekledim yaklaşık 10 güne aldım parayı.

    Dip not; Ürün alırken Sürat Kargo ve MNG Kargo kullanmayın çok kötü. Birisi kargoyu şubeden 3 güne teslim etmez, birisi kargoyla futbol oynar. Ve ayrıca satıcının yorumlarına, puan derecesine bakın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerros

    Çözüm basit. Bayram sonrası bana mesaj atın sorunu çözelim.
    Selamlar,
    Öncelikle geçmiş olsun, bahsi geçen arkadaşın sözünde durup size yardım edeceğini umuyorum, o kadar postun arasında sizin yardım etme talebiniz dikkatimi çekti. Umarım bu konuda ciddisinizdir.
    Saygılarımla,
    @greenflash @cordor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pirmes -- 1 Haziran 2019; 21:39:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada'dada suç mevcut. Sen müşterini kollamayacaksan bu işi bırak yani. Satıcıyı kollarsan zaten çok mağdur olur bu müşteri.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Annem de Vatan tv den kandılırıp şu battaniye - tava setinden almış. benimde 220 lira gitti.

    hakem heyeti bi karar vermedi. kaç kere sikayet ettim. yazık ne deyim. aldıgınız laptop kesin performanstır. o m... performanstır değil. m.... Pişmanlıktır

    ben de iş yerine 3 adet aldım hep sürekli bir sorun. daha tövbe almam

    bi arkadasın Sağlam ramini sırf SSD ve ram satmak için bozuk dediler. zor bela iade ettim sonrasında çalışan ram yerine bozuk remi takmıslar

    raam'İn 5 yıl garantisi var diyorum . bizim laptopun 2 yılı var siz 2 yılı geçmişsiniz gendiniz gönderin dediler

    vektron a kendim gönderdim. onlar da yardımcı oldular ama para iadesi yapmıyorlar. para iadesi için bizim sattıgımız yer gondercek bize diyorlar.

    sazan sarmalı
  • yanlız ürünü gondermeden parayı almak gibi saçma birşeyde daha once görmedim duymadım du bakalım bizimde bir beyaz eşya iademiz var hb den gonderdik parayı bekliyoz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 1 Haziran 2019; 22:56:36 >
  • Bende 12000 tl lik leptopum bozuk çıkınca geri yollamıştım,param yatacak diye sevinirken adaptördeki kılcal çiziğe kılıf uydurup bana 330 tl adaptör ücreti ödetmişlerdir.. Daha sonra iş yine uzamaya başlayınca birkaç şanssız kişi laz damarıma denk gelmiş olsa gerek hemen parayı iade ettiler. Burdan ne sonuç çıkartıyoruz? Böyle büyük meblalı ürünleri elle tutup gözle görüp almak ve referanslı şirketleri tercih etmek lazım.. Elektronik eskiden şans işiydi artık kısmet işide girdi işin içine.. Geçmiş olsu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Şurada bir yanlışlık yapmışsınız yada icra dairesi işgüzarlık yapmış. Paranızı alabilmeniz için ürünü onlara iade etmek zorunda değilsiniz.

    Benzer olay başıma geldi. Satıcı ürünü istedi. Satıcıya güvenmediğim için icra takibi başlattım, paramı aldığım gün video eşliğinde ürünü kutuya koyarak kargo şubesine teslim ettim.

    Uzun lafın kısası paranızı alırken ürünü ilk etapta iade etmek zorunda değilsiniz. Ama burada sanki icra dairesi işgüzarlık yapmış gibi geldi.

    Kararı dikkatli okursanız satıcı ürünü iade etmelidir gibi bir şey yazmıyor. Icra dakiler öyle bişey yapamazlar.
    Satıcı siz ürünü kargolamadan para iadesi yapmayı kabul etmeseydi ne yapacaktınız? Mevzuatta ürünü karşı tarafa eksiksiz göndermeden para iadesi eğer cidden mümkünse bunu herkes kamu spotu gibi bilmeli zira çok kritik bir nokta. Teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Kafadan konuşmuyorum hocam. Yaşadığımı anlatıyorum. Satıcı zaten ürünü almadan ödeme yapmayı reddetti. Bende icraya verip paramı aldım. Ürünü de ardından iade ettim. Bu arkadaşa yapılan icra memurlarının işgüzarlığı. Nerede yazıyor önce ürün iadesi sonra para?

    Ayrıca söyle bir durum var. Karara tekrar baktım. Ürünün alınarak para iadesine diye devam ediyor. Konu sahibi arkadaş ürünü eksiksiz olarak icra dairesine teslim edip onlara yatan parayı da kendisine almalıydı. Önce yaşadığım başka bir davada parayı icra dairesine yatırdım. Satıcı da ürünü icra dairesine gönderdi. Ben ürünü icra dairesinden teslim aldım. İcra dairesi de parayı karşıya yatırdı.
    (haksız sipariş iptali sonucunda thh yr yaptığım başvuru)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 1 Haziran 2019; 22:27:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karşı taraf ürün bedelini icra dairesi ne yatırmış siz de ürünü iade etmissiniz,bence aradaki avukat ile ilgili bir sorun var,hb nin avukatı işi yokuşa sürmek için elinden geleni yapıyor.Sorununuzu şikayet...com da paylaşın daha fazla insana neyle karsiliasabilecegini gösterin ki bu kan emici dinazor larin küçük esnafın ekmeğini elinden nasıl çaldıkları gün ışığına çıksın.bu alışverişi küçük esnaftan yapmış olsanız icra dairesi ne bile gitmeden cozulurdu sorun.Bu kadar büyük satışlar yapıp sonra da avukatların peşine düşen kurumdan hayır gelmez yakinda batar dedi dersiniz.izleyelim görelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Kafadan konuşmuyorum hocam. Yaşadığımı anlatıyorum. Satıcı zaten ürünü almadan ödeme yapmayı reddetti. Bende icraya verip paramı aldım. Ürünü de ardından iade ettim. Bu arkadaşa yapılan icra memurlarının işgüzarlığı. Nerede yazıyor önce ürün iadesi sonra para?

    Ayrıca söyle bir durum var. Karara tekrar baktım. Ürünün alınarak para iadesine diye devam ediyor. Konu sahibi arkadaş ürünü eksiksiz olarak icra dairesine teslim edip onlara yatan parayı da kendisine almalıydı. Önce yaşadığım başka bir davada parayı icra dairesine yatırdım. Satıcı da ürünü icra dairesine gönderdi. Ben ürünü icra dairesinden teslim aldım. İcra dairesi de parayı karşıya yatırdı.
    (haksız sipariş iptali sonucunda thh yr yaptığım başvuru)
    Bilgilendirme yaptığınız için teşekkürler. Bu da çok kritik nokta. İcra Müdürlükleri alacaklının istemiyle uyuşmazlık konusu taşınır mallar için aracılık yaparak teslim işlevi de görüyorlar gördüğüm kadarıyla. Tabi başlarından savmak için arkadaşta olduğu gibi eksik veya yanlış bilgilendirme yoluyla alacaklı ve borçlu arasındaki teslim işlevlerini savsaklayabilirler de.

    Ama malı hiç İcra Müdürlüğü'ne bile teslim etmeden (emanet olarak) borçlu taraftan hemen para iadesi istemek konusu bundan farklı bir anlam teşkil ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 1 Haziran 2019; 22:41:43 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bazı arkadaşlar para iadesinin ürünün geri gönderilme şartına tabi olmadığı gibi mantıksız yorumlarda bulunmuşlar.

    Böyle birşey mümkün değil!

    Bütün ticari alışverişlerde ürün iadesi ve sözleşmeden cayma hakkının belli kuralları vardır. Bu kurallardan birisi de ürünün eksiksiz ve hasarsız olarak tüketiciyse fatura aslıyla, kurumsal müşteriyse iade faturasıyla satıcıya iadesidir.

    Bunların aksi şekilde iadesi kabul edilmez.

    Gündelik kullanımdan kaynaklı aşınmalar hasar olarak kabul edilmez, üründeki eksik parça yada diğer kullanıcı kaynaklı hasarlar kabul edilebilir düzeydeyse bedeli kesilerek ücret iadesi yapılır.

    Arkadaşımızın yaşadığı sorun için üzüldüm. Eksik olanın ne olduğu konusunda bir beyanı yokmuymuş firmanın?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu ne abi ya, ülkede helal para kazanan satıcı kaldı mı yahu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abi bu Hepsiburada ile ilgili kaçıncı konu hep bu şekilde insanların canını yakıyorlar ben bir daha asla bu siteden alışveriş yapmam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı şekilde bende 100 un üzerinde ürün almisimdir n11 den birkaç tanesinde sorun çıktı onlarda da paramı hiç uğraştırmadan iade ettiler Hepsiburada dan en son telefon sipariş etmiştim onuda tahuttut ettikleri sürede gondermediler bende siparişi iptal ettim iyi ki etmişim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agumustekin

    Bazı arkadaşlar para iadesinin ürünün geri gönderilme şartına tabi olmadığı gibi mantıksız yorumlarda bulunmuşlar.

    Böyle birşey mümkün değil!

    Bütün ticari alışverişlerde ürün iadesi ve sözleşmeden cayma hakkının belli kuralları vardır. Bu kurallardan birisi de ürünün eksiksiz ve hasarsız olarak tüketiciyse fatura aslıyla, kurumsal müşteriyse iade faturasıyla satıcıya iadesidir.

    Bunların aksi şekilde iadesi kabul edilmez.

    Gündelik kullanımdan kaynaklı aşınmalar hasar olarak kabul edilmez, üründeki eksik parça yada diğer kullanıcı kaynaklı hasarlar kabul edilebilir düzeydeyse bedeli kesilerek ücret iadesi yapılır.

    Arkadaşımızın yaşadığı sorun için üzüldüm. Eksik olanın ne olduğu konusunda bir beyanı yokmuymuş firmanın?
    Beyanlarına göre kutudan ana ürün çıkmamış
    Ama kargo tutanağı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kargo şirketinden göndermiş olduğunuz kargonun ıslak imzalı teslim makbuzunun aslı gibidir nüshasını talep ediniz.

    Kargo dekontuna atılan imza ürünü eksiksiz ve tam olarak teslim aldıklarına delildir.

    Ayrıca charge back kurallarıyla ilgili yazılan bilgi de doğru. Bu yöntemde kullanılabilir ücret iadesinde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ürünü yollamadan para iadesi nasıl alınıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • agumustekin A kullanıcısına yanıt
    Şaka mısın ben yorum mu yapıyorum? Yaşadığım olayı anlatıyorum. Icra müdürlüğü '' ürünün gonderinine biz karışmayız, siz yolamazsanız onlar da sizden icra ile alabilir ''dediler. Ben ürünü yollamadım ve paramı aldım. Daha sonra ürünü adreslerine gönderdim.


    Geri gönderim şartı yokmuş mu diyorum ben. Önce malı teslim etmek zorunda değilsin diyorum. Okuduğunuzu anlayın.

    Burada yalan söylecek halim yok. İnanmıyorsan senim. Problemin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 2 Haziran 2019; 0:15:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.