Şimdi Ara

AYIPLI MAL İADESİNDE İZLENMEMESİ GEREKEN YÖNTEM (belgeli) (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
231
Cevap
52
Favori
35.221
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
613 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu konuyu gördüğüm iyi oldu alacağım ürüncen vazgeçtim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sub182

    satıcısınız galiba
    ne fark eder sonucta hakliyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanıcının 6.000 tlciğine mi kaldınız? Gerçekten mi ya? Bu kadar düştünüz mü ? Ülkemizde tüketicinin veya halkım değeri kalmadı mı? Peki tüketici olmazsa parayı nasıl kazanacaksınız? Halk olmazsa ekonomiyi nasıl döndüreceksiniz? Neye tapıyorsunuz abi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MertAyaar -- 2 Haziran 2019; 12:32:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sturmgewehr44 kullanıcısına yanıt
    ben ve diğer milyonlarca tüketici böyle düşünmuyor ama..keyfi olarak ve kasten aldiktan sonra hasarlli ya da hasarsiz malın değerini düşürerek iade edenler olabilir nadiren de olsa..ama 14 gunde cayma hakkı gayet makul ve adil.. gerçi art niyetli alıcı ya da satıcı her durumda kazığını atiyor ayrı konu..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsiburadadan sakız bile alınmaz. Bu kadar üçkağıtçı ve dolandırıcı başka bir internet satış sitesi yoktur bence.
  • Hepsi burada bittiniz hacı, 3 kurus çıkar kaygısı gütmenin bir magazaya nelere mal olabileceğini gördünüz. Zaten trilyonlar içinde yüzüyorsunuz, bu halk inatci ve gururlu bir halktir ne kadar olücü de olsa. 5 liralik ampulü bana kırık dedim fotosunu gönderdim diye ampulu gidin kargoya verin geri yollayın dediniz, adama bunları yapmissiniz. Güvenilir magaza degilsiniz artik bunu burda bir dünya adam okudu, arkadaşlarına da anlatacak bazilari laf arasında. Umarım bir ders olur. Sizle alışverişi mecbur kalmadikca biraktim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgilendirici bir konu olmuş teşekkürler hocam
  • Bu arada konu için teşekkürler hocam. Neyin ne olduğunu öğrenmek çok güzel ayrıca size geçmiş olsun. Fırsatçılara para kaptırmayalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yurdum satıcıları AliExpress i örnek alsınlar..orada da çakal satıcı dolu.. kimi yanlış ürün gönderiyor,kimi elinde olmadığı halde kargoya vermiş gibi yanlış takip numarası veriyor,kimi eksik yolluyor(2 adet mouse almıştım ve alıcıları yoktu pakette),kimi bozuk kırık yolluyor,ve hepsi başıma geldi oradan yaptığım alışverişlerde..ama 1 kuruş param kalmadı, tüm sorunlu alışverişlerde lehime karar çıktı..sistemleri tıkır tıkır işliyor ve hala satışları çok yüksek..1-2 ay beklemeyi göze alıp oradan alışveriş yapıyorum bazi ürünler buradakinin ayni fiyat olsa bile..son zamanlardaki kargo ve vergi durumları malum,ama yine de orayı tercih edeceğim..hepsiburada kimdir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sub182 -- 2 Haziran 2019; 12:43:26 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sub182

    ben ve diğer milyonlarca tüketici böyle düşünmuyor ama..keyfi olarak ve kasten aldiktan sonra hasarlli ya da hasarsiz malın değerini düşürerek iade edenler olabilir nadiren de olsa..ama 14 gunde cayma hakkı gayet makul ve adil.. gerçi art niyetli alıcı ya da satıcı her durumda kazığını atiyor ayrı konu..
    adil degil neden adil olmadigini yukarda yazdim zaten. ulkede adil olan hicbirsey yok ki bu adil olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sturmgewehr44 -- 2 Haziran 2019; 13:7:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben n11 den hard disk almistim 9 ay sonra bozuldu satici ve müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim ürünün aynısı olmadığından ürünü iade aldılar onca zaman sonra kartıma iade olmuştu n11 bu konularda daha hassas sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almayın şu salak siteden bişey. Mis gibi amazon varken dertsiz başı derde sokmayın.

    Geçmiş olsun az para değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir HB rezaleti daha almayın abi şu yerden büyük geçmiş olsun..
  • Bazı arkadaşlar firmalar batsın, yerli sitelerden alışveriş yapmayın gibi akla mantığa gelmeyen beyanlarda bulunuyor. Arkadaşlar amazon amazon dediğiniz firma birçok ülkede asgari ücret sınırında ve köle nizamıyla adam çalıştıran bir firma.( personeller üzerlerindeki iş baskısı yüzünden tuvalete bile gidemeyip şişelere tuvaletlerini yapıyorlar ) yerli firmalarımız bizim bel kemiğimiz. Onlar olmadığında ülke olarak hiçbir şeyimiz kalmaz. İstihdamdan tutun, üretime bir çok alanda ülke ekonomisini yerli firmalar ayakta tutmakta.

    Cayma hakkının tüketiciler tarafından iyice suyu çıkartılmış durumda.

    Kıyafet alırken bütün bedenleri alıp deneyip diğerlerini iade eden ve bunu öğüne öğüne anlatan aklı evveller mevcut. Ayrıca eticaret sitemde Türk bayrağı satıyorum resmi bayramlar'dan önce büyük ölçülerde bayrak siparişi verip bayramda kullandıktan sonra iade etmeye çalışanlarla bizzat karşılaşmışlığım var!

    Ticaretle uğraşmayan ve anlamayan bir kısımsa satılan bütün ürünlerin bedelinin tamamen kâr olduğunu sanıyorlar. Sıfır alınan bir malı cayma hakkıyla 2nci ele düşürdüğünde satıcının burada zararı %50leri bulabilmekte.

    Özellikle bilgisayar ve elektronik sektöründe kâr marjı maksimum %10dur. Bunun içerisinden işletme giderleri kargo giderleri vb. maliyetler karşılanır. Yani 5000 tl lik bir üründe satıcının kârı 500 tl civarıdır. Bundan da saydığım masraflar düşmektedir. Bu yüzden karşılıklı hem satıcı hemde alıcı empati yapmayı bilmeli ve hiçkimsenin mağdur olmayacağı bir arayol bulmaya çalışmalı.

    Toplumsal olarak en büyük sorunumuz zaten empati yoksunluğu!

    Lütfen yazdığımız ve yaptığımız herşeyde biraz daha empati yapalım. Bu şekilde daha güzel bir toplum oluruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agumustekin -- 2 Haziran 2019; 14:25:57 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DisArt5k

    usta seni bana Allah mi gonderdi bilmiyorum. D market yani hepsiburadadan sonuclanmis thh basvurum var. 2 gun oluyor karari alali. bayramdan sonra hepsiburadaya ulasip karari uygulamalarini isteyecektim. icradan once bi sans taniyayim icra masrafi girmesin diyordum bide iyi niyetimi ... neyse. simdi benim yapmam gereken direk icraya verip para yattiktan sonra kargoda video olarak gondermek hatta kargoyu sigortalatmak. dogru mudur? bu arada insallah sen de alirsin usta pesini birakma
    Merhaba, siz hakem heyetini arayıp sorar mısınız? Benim başıma gelen olayı anlatın ve aynı olayı yaşamaktan korktuğunuzu söyleyin. Nasıl işlem yapmanız gerektiği konusunda tavsiye isteyin.

    Bu şekilde elimizde örnek diyaloglar olursa daha net sonuç alırız.

    Ayrıca şu ana kadar konuya destek olan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.




  • Arkadaşlar konu ile alakasız ama özel mesaj gönderen varmı bende hata veriyor da
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agumustekin

    Bazı arkadaşlar firmalar batsın, yerli sitelerden alışveriş yapmayın gibi akla mantığa gelmeyen beyanlarda bulunuyor. Arkadaşlar amazon amazon dediğiniz firma birçok ülkede asgari ücret sınırında ve köle nizamıyla adam çalıştıran bir firma.( personeller üzerlerindeki iş baskısı yüzünden tuvalete bile gidemeyip şişelere tuvaletlerini yapıyorlar ) yerli firmalarımız bizim bel kemiğimiz. Onlar olmadığında ülke olarak hiçbir şeyimiz kalmaz. İstihdamdan tutun, üretime bir çok alanda ülke ekonomisini yerli firmalar ayakta tutmakta.

    Cayma hakkının tüketiciler tarafından iyice suyu çıkartılmış durumda.

    Kıyafet alırken bütün bedenleri alıp deneyip diğerlerini iade eden ve bunu öğüne öğüne anlatan aklı evveller mevcut. Ayrıca eticaret sitemde Türk bayrağı satıyorum resmi bayramlar'dan önce büyük ölçülerde bayrak siparişi verip bayramda kullandıktan sonra iade etmeye çalışanlarla bizzat karşılaşmışlığım var!

    Ticaretle uğraşmayan ve anlamayan bir kısımsa satılan bütün ürünlerin bedelinin tamamen kâr olduğunu sanıyorlar. Sıfır alınan bir malı cayma hakkıyla 2nci ele düşürdüğünde satıcının burada zararı %50leri bulabilmekte.

    Özellikle bilgisayar ve elektronik sektöründe kâr marjı maksimum %10dur. Bunun içerisinden işletme giderleri kargo giderleri vb. maliyetler karşılanır. Yani 5000 tl lik bir üründe satıcının kârı 500 tl civarıdır. Bundan da saydığım masraflar düşmektedir. Bu yüzden karşılıklı hem satıcı hemde alıcı empati yapmayı bilmeli ve hiçkimsenin mağdur olmayacağı bir arayol bulmaya çalışmalı.

    Toplumsal olarak en büyük sorunumuz zaten empati yoksunluğu!

    Lütfen yazdığımız ve yaptığımız herşeyde biraz daha empati yapalım. Bu şekilde daha güzel bir toplum oluruz.
    alıcı devletin kendisine sağladığı hakkı (haksızlığı) doğal olarak sonuna kadar sömürür. ülkemizde yaşayan insanlar satıcının zararını kendiliğinden düşünüp ahlaklı davranacak kadar eğitimli ve ne yazık ki yüksek ahlaklı değil. adalet her iki taraf için de adalet sağlamalı fakat türkiye'de genelikle tek tarafa yarayan yasalar çıkartıyorlar. mesela ısıran sokak köpeğinin bile alınıp yerine geri bırakılması gerektiğinden falan bahseden yasalar var yani sadece bu konuda değil hemen hiçbir konuda doğru düzgün mantık temeline oturan yasalar yok. tamamen keyfiyete dayalı aptalca kanunlar çıkartmışlar. tekrar konuya dönersek bu yasa yürürlükteyken internetten satış yapmak satıcı için kumar oynamaktır. bu durumda ancak kar marjı çok yüksek büyük firmalar bununla başa çıkabilir ve riski göze alabilirler. ben artık riski göze alamadığım için internet satışını bıraktım mesela



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sturmgewehr44 -- 2 Haziran 2019; 14:58:35 >




  • sturmgewehr44 kullanıcısına yanıt
    Bende pazaryeri sitelerindeki mağazalarımı kapatıp sadece kendi eticaret sitemden satışa odaklandım.

    Ürünlerim çoğunlukla kişiye özel üretim olduğu için hem sipariş onay mekanizması işletiyorum. Hem de kişiye özel üretim olduğu için Cayma Hakkı'nı belli bir aşamaya kadar veriyorum. Ürünlerde imalattan kaynakli bir sorun olduğunda zaten sevkiyat yapmıyorum, kargoda bir hasar oluştuğunda iade talep etmeyip kargo hasar tutanağının ve hasarlı ürünün fotoğrafını whatsapptan göndermelerini talep ediyorum, ona istinaden yeniden ücretsiz üretime aliyorum. En büyük sıkıntım ürünün kargoda kirildigini göre göre tutanaksız teslim alan müşteriler. Gene de mağdur etmeyip üretime aliyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hepsiburada gibi bir firmadan en fazla 100 liralık ürün alırım, daha fazlasını riske atmaya gerek yok o da eğer piyasadan daha ucuz olursa yoksa normalde iğne bile alınmaz.
    geçmiş olsun, umarım paranızı en kısa sürede iade alırsınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu için teşekkürler bizim de dikkatli olmamız gerek.büyük firma diye insanlar gözü kapalı alışveriş yapıyor. Böyle konular onları bilinçlendirir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.