Merhaba. Başka arkadaşlar da benzer durumu yaşarsa diye paylaşıyorum. 13/06/2023 tarihinde amazondan aldığım TCL marka tv durduk yere bozuldu, amazonu arayıp yardım talep ettim bilkom aracılığıyla garantiye göndermemi istediler. Denileni yaptım fakat 30 iş günü sonunda tv hala teslim edilmeyince Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. THH çok kısa bir sürede lehime karar verdi ve kararı amazona tebliğ etti. Bu gelişmenin üzerine, Amazon Üst Düzey Müşteri İlişkileri biriminden bir yetkili para iadesini kartıma yaptıklarını söylediler, üstelik bunu iki kere yazılı olarak beyan ettiler. Ben de buna güvenerek yine amazondan yeni tv satın aldım. Fakat para hesabıma gelmedi, paranın gelmediğini söylediğimd isebekleyin gelir dedi, 4 günün sonunda para iadesi yapamadık hediye çeki tanımlayacağız diye mail attılar. Ben arayıp hediye çeki istemediğimi, yeni ürün aldığımı, kendilerinin de beyan ettiği gibi para iadesi istediğini söylememe rağmeb beni hala oyalıyorlar. Bugün 10.gün ve hala para gelmedi. Sözde nüşteri memnuniyetini önemseyen amazon, tutar yüksek olduğu zaman ödemeyi yapmadı. Yeniden THH’ye başvuracağım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kontrast_ -- 30 Temmuz 2024; 15:17:17 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Amazon.com.tr’nin Müşteriyi Mağdur Etmesi
-
-
Konuya destek verirseniz ve yukarıda tutarsanız sevinirim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Maalesef amazon ilk geldiği gibi değil ne doğru düzgün indirim yapıyorlar nede müşterinin yanında değiller. Sohbet, telefonla destek vs ilk çıktığında şahaneydi ama şuan çok sinir bozucular.
1 ay önce aldığım ürünün faturasını bir türlü düzenlemiyorlar defalarca aradım yazdım ama netice alamıyorum sanki insan değil de karşında robotlar var bende bıktım pes ettim.
-
Ama böyle olmaz ki. Devletin hakem heyetinin kararı çıkmış, hala oyalıyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Amazonu severim ama öne çıkardım. Tüm firmalar dikkat etmeli bu tür durumlara
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
teşekkürler :) ben de severdim ama meblağ büyüyünce farklı davrandılar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
satış üzerinden yıl geçmiş adamlar muhasebesel olarak neye istinaden para iadesi yapacaklar. Hediye çeki gayette yasal bir para iadesi şekli çünkü muhasebesel karşılığı var. Mağduriyet yaratıyordur orası ayrı ama dümdüz dar kalıp düşünmeyin.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Up
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Satış üzerinden yıllar geçmedi, 1 yıl geçti. Garanti süresi 2 yıl biliyorsunuz. Servis yasal süre olan 20 iş günü içinde tamiratı gerçekleştirmedi, hatta bugün 40 günü geçti hala ses yok. THH lehimize karar verdi. Bana mail yoluyla iki kere para iadesi yapılacağı söylendi, ben bunu telefonla da teyit edip, yeni ürün alacağımı söyledim, tabi alabilirsiniz dendi. Beni toplamda 45 gündür, Sorun finans biriminizde vs. diyerek para iadesi 10 gündür sallıyorlar.
Bence bilip bilmeden konuşmayın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yanılmıyorsam THH değil icraya başvurmanız gerekiyor, dilerseniz bir araştırın.
Ücret iadesi söz konusu durumda yasal bir haktır, Amazon bu işlemi yapamıyoruz deme lüksüne sahip değil.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Konunun muhasebeyle hiç bir alakası yok. Kanun der ki; “misliyle değişim”. Ki amazon zaten bu yıl ki cari fiyat üzerinden ödemeyi kabul etti, fakat ödeme yapmadı.
Ben burada bir problemi dile getirdim ama siz konunun özünden uzak, saldırgan içerikleri mesajlar atarak bence siz kendinizi belli ettiniz. Söyledikleriniz size aynen iade ediyorum, Lütfen daha fazla yazmayın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet bu bir sonraki aşama. Fakat vicdanen ve hukuken haklı olduğumuz konuda neden bu kadar uğraşıyoruz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Onlarında cevabı belli ki, biz çok iyiyiz ama trde iyi niyetimiz kötüye kullanıldı haliyle bizde biraz uyum sağlamış olabiliriz, ee herkes gardını almış hocam sizin paya da bu düştü demek ki, iadelerde paranın hesaba gecme süresi 3-7 gün vs derler acaba orada kalmış takılmış olabilir mi bankayla iletişime geçtiniz mi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bilip bilmeden konuşmayın gibi cahil özgüvenli konuşan sizsiniz. yazdığımda zerre hata yok. Saldırgan ifade nedir ya. Bilmeyen sizsiniz. Esas siz daha yazmayın. Üslubunuz yanlış.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Amazon ilk günkü amazon değil bunu herkes biliyor bence nedeni de sen ben bu hale getirdik.
-
Evet, görüştüm bankayla. Bankam iadeleri anında yansıtır, fakat herhangi bir iade olmadığı bilgisi var. Yani bi de iadeniz yapıldı, başka ürün alabilirsiniz diye bilgi verdiler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Haklısınız. Fakat yasal haklarımı da kullanacağım bekliyorum. Desteğiniz için teşekkür ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar tümünüze desteğiniz için teşekkür ederim, ben konuyu yukarda tutmaya çalışmaya devam edeceğim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Amazon’un müşteri yanlısı olduğu, memnuniyeti esas aldığına dair tüm çalışmaların pr ve algıdan ibaret olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam… amazon satıcılı olarak aldığımız robot süpürge bozuldu. Kendilerini aradığımda bana “evofone’a gönderin” dediler. Maalesef bu hataya düştüm ve tam 1 ay bekledim… sonunda bir geldi, paketi bile açılmamış. Tekrar aradım, diyor ki yanlış söyledik Dora’ya gönderin. Dedim sizin hatanız yüzünden 1 ay daha mı bekleyeceğim? Yapacak bir şey yok diyor. lanet olsun size de hizmetinize de. Hakem heyetine verdim. Karar çıkar çıkmaz da icraya vereceğim avukatla. |
bence millet olarak kendimizi sorgulayalım. ilk geldiğinde indirimler kuponlar uçuşuyordu. sorgusuz sualsiz iade alıyorlardı. iade edeceğimiz ürüne sizde kalsın biz parasını iade ediyoruz diyorlardı. yakın çevremde şahit olduklarım; kulaklığı kullanıp iade edenler aldığı pantolonu tatilde yağ olması ve iade etmesi. duyduklarım, aldığı sıvı sabunun içini boşaltıp kalitesiz sıvı sabun dolduranlar.. kitapları okuyup iade edenler.. amazonun ülkeden gitmez ama müşteri memnuniyetini kısıtlar.. malasef çakal çok o çakalların yüzünden olan bize oluyor... |
Bilip bilmeden konuşmayın gibi cahil özgüvenli konuşan sizsiniz. yazdığımda zerre hata yok. Saldırgan ifade nedir ya. Bilmeyen sizsiniz. Esas siz daha yazmayın. Üslubunuz yanlış.
|
Maalesef amazon ilk geldiği gibi değil ne doğru düzgün indirim yapıyorlar nede müşterinin yanında değiller. Sohbet, telefonla destek vs ilk çıktığında şahaneydi ama şuan çok sinir bozucular. 1 ay önce aldığım ürünün faturasını bir türlü düzenlemiyorlar defalarca aradım yazdım ama netice alamıyorum sanki insan değil de karşında robotlar var bende bıktım pes ettim. |
Benzer içerikler
- 6 saat önce kafamı çarptım
- özel güvenlik yazısı nasıl silinir
- savaş durumunda devlet bankadaki paraya el koyar mı
- dövmeden sonra alkol içilir mi
- komşunun köpeği havlıyor nereye şikayet edebilirim
- elektrikli bebek arabası
- telegram indirim kanalları
- kasım indirimleri ne zaman
- yeşil nasim
- prompt mühendisliği
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X