Şimdi Ara

Amazon.com.tr’nin Müşteriyi Mağdur Etmesi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
2
Favori
4.215
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Direk icra takibi yapabilirsin, Ben de azamon mağduruyum. Amazon üzerinden Amazon germany siparişim ekol taşımacılık tarafından bulunduğum il ve ilçeye dağıtımları olmadığı gerekçesiyle geri yurtdışına iade edildi. Ürün bedeli bir ay sonra iade edildi. Gümrük depozitosu hala iade edilmedi 180 gün süreleri varmış. Ha bir de Amazon Türkiyeye göre Amazon Germany Pazaryeri satıcısıymış, parayı alan siz, müşteri temsilcisi ile muhatap olmak istediğimizde Amazon Türkiye ile muhatap olalım, işinize gelince Amazon Germany Pazaryeri satıcısı deyip sıyrılın. Amazon da bozdu, şu an müşteri memnuyeti ile algısı tamamen pr, yurt dışı sipariş verirken mağdur olmayın, siparişi verdikten sonra teslimini beklerken bir kargo yetkilisinin arayıp bizim sizin bulunduğunuz bölgeye teslimimiz yok deme ihtimali olduğu gibi bu konuyu şikayet edecek muhatap da bulamazsınız. kargocu abi getiremiyoruz derse geliyor geri yurt dışına gidiyor. Umarım düzelirler





  • Çıkan sonuçla icraya verin

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hala bir gelişme yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon bugün iadeyi gerçekleştirdi.

    Tv için 2 ay, para iadesi için 20 gün oyaladı beni.

    Amazon hakkında görüşlerim artık değişti.

    Konuya destek olan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kontrast_ K kullanıcısına yanıt
    Bana bunu demen. Acayip olmuş tüketici hakem heyetinde bilirkişilik dahil Ayrıca adı önemli değil bazı markaların ki bunlar üst segment yetkili servisiyim eleltronik beyaz eşya telefon gibi. Sorun şurada bizler uyanık tuketiciyiz gelen şikayetlerin %75 i red yiyor kullanıcı hatası veya kanuni bilmemekle alakalı siz sıralama yapmışsınız servis yok ise satıcı diyor servis varsa satıcı karışmaz karışamaz da servis bakar soruna firma size teklif yapar genelde teklifleri çok çok iyidir ama bizim tüketici o iyi teklifi bile kabul etmez zarar eder



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tedus1 -- 5 Ağustos 2024; 18:49:49 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Andromedaxe

    Amazon’un müşteri yanlısı olduğu, memnuniyeti esas aldığına dair tüm çalışmaların pr ve algıdan ibaret olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam…


    amazon satıcılı olarak aldığımız robot süpürge bozuldu. Kendilerini aradığımda bana “evofone’a gönderin” dediler. Maalesef bu hataya düştüm ve tam 1 ay bekledim… sonunda bir geldi, paketi bile açılmamış. Tekrar aradım, diyor ki yanlış söyledik Dora’ya gönderin. Dedim sizin hatanız yüzünden 1 ay daha mı bekleyeceğim? Yapacak bir şey yok diyor.


    lanet olsun size de hizmetinize de. Hakem heyetine verdim. Karar çıkar çıkmaz da icraya vereceğim avukatla.

    Değerli dostlar, Amazon geçen hafta kendiliğinden bana ulaştı ve mağduriyetimi gidermek için bana birtakım önerilerde bulundu.


    Amazon'un bana ulaşması üzerine hak yerini bulsun diye ya bu mesajımı silecektim ya da güncel durum paylaşacaktım. İkincisini tercih ettim. Umarım kim sorun yaşadıysa satış platformlarıyla, dilediği gibi çözüm bulur.





  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.