07.07.2025 tarihinde Prime indirimlerinde sipariş verdiğim Samsung Galaxy S25 Ultra önce hazırlanıyor aşamasına geçti. Ürünün ücreti 52.249,25 TL kartımdan çekildi. Bir kaç gün sonra ürünle ilgili teslimatında gecikme oldu, tarafınıza en kısa zamanda ulaştırmak için çabalıyoruz. diye mail aldım Amazon'dan. Sonraki gün ürün Amazon tarafından benim ilgim ve dahilim olmadan iptal edildi. Bunun üstüne Amazon müşteri hizmetleri yetkilisine bağlandım. Bunun haksız bir iptal olduğunu, tüketici hakem Heyeti'ne başvuru yapacağımı söyledim. Kendisi de ürün stoklara geldiğinde, ürünü yeniden sipariş vermemi ve Amazon.com.tr'nin aradaki fiyat farkını tarafıma iade edeceğini söyledi. Ürün tam 46 gün sonra stoklara geldi. Bu süreçte ben bekledim ve hakkım olan Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru yapmadım. Amazon markasına güvendiğim için. Ürün stoklara yeniden geldiğinde yeniden sipariş verdim ve fiyat farkı iadesi için Müşteri hizmetlerine bağlandım. Şimdi müşteri hizmetleri yetkilisi diyor ki böyle bir hizmetimiz yok. Konuşmaları görüyorlar, konuşmaları okuyun geçmişten bakın diyorum. Yapay zeka gibi kopyala yapıştır cevap veriyorlar. İtiraz edince de konuşmayı sonlandırıyorlar. Bu arada bu konularda her zaman şüpheci bir insan olduğum için bu süreçte 3-4 tane müşteri hizmetlerinden de aynı teyidi aldım. 1 kişi belki yanılıyordur diye. Hatta süreç şöyle işliyor, ürünü sipariş verin. Ürün size ulaşınca aradaki fiyat farkını iade edeceğiz diyorlar. Hatta 16 Ağustos'ta sipariş vermeden önce yeniden sordum, sipariş vereceğim ama fiyat farkı iadesi yapacaksınız değil mi? Notlara kaydetmişlerdi talebimi diye. Evet sorun yok dediler. Ancak para farkı iadesi için bugün yazdığımda yapay zeka cevabı gibi cevaplar verip böyle bir şey yok diyorlar. Bu yüzden kredi kartı ekstrem 74.000 TL'nin %40'ı kadar fazla geldi. Hem Amazon tarafımdan kandırıldığım için, hem thh başvurmayıp beklediğim için, hem de kredi kartı extresine bu durum yansıdığı için gerçekten o kadar sinirliyim ki. İnanılmaz bir durum ya. Bu konuyla ilgili büyük mağduriyet içerisindeyim. Böylesine güvenilir köklü ve büyük bir markanın bu şekilde davranmasını asla anlayamıyorum. Bu durum ticari etik ve ahlak kurallarıyla bağdaşmıyor. Firmanın verdiği söze güvenerek 46-48 gün THH başvurmak için bekledim. Herkes bilgilensin diye bunu yazıyorum, Amazon dahi olsa hiçbir markaya güvenmeyin. Hakkınızı arayın. 2018'den beri kullandığım bir platform ve şu güne kadar hiçbir şekilde bu denli büyük bir tüketici mağduriyeti görmemiştim. ![]() ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cagkan007 -- 18 Ağustos 2025; 17:49:23 > |
Bildirim