Amazondan lav fresco 3lü saklama kabı seti aldım. Kargosu ertesi gün hemde pazar günü geldi prime üyesi olduğum için. Buna hiç bir lafım yok teşekkür ediyorum hatta. Gelelim konumuza ürün bugün geldi açtım baktım, en küçük saklama kabında kırık var baya büyük bi kırık. Yani bi anlık dalgınlıkla unutup yıkarken eliniz kesilebilir. Müşteri hizmetlerine yazdım bana şunu dediler. Elinizdeki ürün sizde kalsın ve biz parasını iade edelim. Üstüne yeni alacağınız ürünün fiyat farkını da ödeyelim. Yani hem ürünü göndermeden 34 lira olan fiyatını iade edecekler. Hemde yeniden bu ürünü aldığımda 54 liradan 34 liraya düşmüş ya onun fiyat farkını ödeyecekler. Tamamen müşteri memnuniyeti odaklı bi firma fakat suistimal edilmeye çok uygun bi politikaları yok mu ? Ben kabul etmedim bunu.İade edip yeni ürün alıcam şuan 36 liradan tekrar sipariş ettim fiyat farkı vermek için uğraşmasınlar diye. Umarım yeni ürünler böyle kırık gelmez ![]() ![]() < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
![]() ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) 2018 Kullanıcı Kulübü 64 GB || Geceyarısı Mavi |