DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
TTNET( Türk Telekom) Abonelik İptali Hakkında Önemli !!!
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
73
Cevap
3
Favori
53.634
Tıklama
Tüm Forumlar >> İnternet >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Türk Telekom >> TTNET( Türk Telekom) Abonelik İptali Hakkında Önemli !!!
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 3 4 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      4317 Mesaj
      02 Haziran 2012 04:18:22
      Bugünlerde ttnet'in yeni taktiği: İmzalı dilekçenizi verseniz dahi hattınızı 6 veya 3 ay için dondurup tekrar faturalandırmaya alınıyor. Gerek ben gerekse çevremde bu sorun ile karşılasan onlarca insan mağdur edildi. Eğer sizinde başınıza benzer bir olay geldiyse dakikalarca telefonda derdinizi anlatmaya çalışmak yerine hukuki yollara başvurun. Bu konuda yardım talep eden arkadaşlara elimden geldiğinde destek olmaya çalışacağım. Öncelikle bu ve buna benzer durumlarla karşılaşan kişilerin BTK'nın sitesinden şikayet oluşturmaları daha sonra Tüketi Hakem Heyeti yoluna gitmesini tavsiye ediyorum. Böylece şirketin müşteriyi mağdur eden hukuk dışı uygulamaları son bulabilir.


      İptal kaydı + fax ile iptal dilekçesi ile sonuç aldığını belirten kullanıcılar var kesin olmamakla birlikte denemekte fayda var diye düşünüyorum.

      Benim yıllardır savunduğum bir görüşüm vardı : Kötünün iyisi ttnettir. Bugün yaşadıklarımdan sonra bu sözümden bin pişman oldum ve kesinlikle ttnetin açgözlülüğünü anlamış oldum.

      25.05.2012 Cuma akşamı 444 0 375 üzerinden adsl aboneliği iptali için başvuru yaptım telefondaki müşteri temsilcisi bana şuandan itibaren ttnet ile olan bağlantımın kesildiğini ancak 10 içinde bir Türk Telekom ofisinden ıslak imzalı bir dilekçe ile bu isteğimi onaylamam gerektiğini aksi halde hattımın tekrar aktif edilip faturalandırılmaya açılacağını söyledi. Telefonla iptal edememek ve gidip imza atılması gerektiğini bir yana bırakıyorum bundan sonra yaşadıklarım tam bir fiyasko.

      Bugün öğleden sonra 3 gibi ilçe merkezindeki Türk Telekom müdürlüğüne gittim görevliye müşteri hizmetlerinin bana söylediklerini aynen söyleyip bir dilekçe örneği istedim; görevli kesinlikle böyle bir işleme gerek olmadığını ben işlemimi telefon aracılığıyla başlattığım için kendisinin bir işlem yapamayacağını ve bir hafta sonra tekrar yanına uğramam gerektiğini söyledi. Bunun üzerine ben ısrarla tekrar söylememe rağmen onlar beden iyi mi bilecek vs sözlerle şuan için hiçbir şey yapamayacağını söyledi. Tabi bu arada yok efendim neden kapattırıyor muşum , bana güzel bir indirim yaparmış, hızımı yükseltirmiş gibi bir sürü vaatte bulundu. Zaten bu sözleri beni iyice şüpheye düşürdü anlaşılan aboneliğimi iptal ettirmem için beni sallıyordu. Hemen dışarı çıktım tekrar 444 0 375 ile bir görüşme yapıp yaşadıklarımdan bahsedip böyle bir işlem yapmadıklarını belirttim, telefondaki müşteri temsilcisi ıslak imzalı dilekçemin şart olduğunu yoksa hattımın tekrar aktif olacağını belirtti. Bunun üzerine tekrar içeri görevlinin yanına geçtim biraz daha sert şekilde durumu anlattım zorda olsa çekmecesinden dilekçeyi çıkardı ve bana uzattı. Başladım doldurmaya tam tarih atıp imza atacağım dur dur neden tarih atıyorsun bana iş çıkartacaksın dedi. Tabi ben hiç umursamadan tarih ve imzamı atıp görevliye teslim ettim. Görevlinin yapmak istediği şey bir kaç gün daha beni sallayıp 10 günlük süreyi geçirmekti böylece hattım tekrar aktif olacak ve faturalandırılmaya açılacak. Şimdi ben oradan ayrıldıktan sonra o görevlinin dilekçeyi yırtıp çöpe atmadığı ne malum bir şirket ancak bu kadar müşterilerinin gözünde değerini kaybedebilir. Durum bu siz siz olun iptal işlemlerinde çok dikkatli olun olmadık faturalar ödeyebilirsiniz. Ayrıca iptal işlemin hala sonuçlanmadı gelişmeleri sizlerle paylaşacağım.


      ---------------------------------------------------------------------------


      Hattım türk telekom müdürlüğüne verdiğim dilekçe sonrası kapatıldı.

      Benden size tavsiye eğer hattınızı iptal ettirmek istiyorsanız 444 0 375 ile hiç muhatap olmayın bir türk telekom müdürlüğüne dilekçe vererek bu işi halledin aksi halde benim başıma gelen başınıza gelebilir.

      --------------------------------------------------------------------------------------------

      Edit: Arkadaşlar aradan geçen uzun zamanın ardından bir kapatma işlemiyle daha karşılaştım. Olay 2015 Haziran ayı sonunda abonelik sonlandırma dilekçemi vermemle başladı. Aradan yaklaşık bir hafta geçtikten sonra ttnet müşteri hizmetleri tarafından tarafıma bir arama yapıldı ve aboneliğin sona erdirilmesini kabul edip edilmediğim soruldu; ben kabul ettiğimi belirttim ve görüşme sonlandı. Son faturalar vs ödendi ve süreç sonlandı sanıyordum ki tarafıma tam altı ay sonra gelen bir sms ile aboneliğin tekrar aktif hale getirildiğini belirtiyordu. Hemen müşteri hizmetleri aradım ve verdikleri bilgi: Sizinle yapılan görüşmede hattınızı dondurmak istediğini beyan ettiniz ve bizde altı ay süreyle dondurduk cevabını verdiler. Böyle bir beyanda bulunmadığımı belirterek yapılan görüşmenin ses kaydının incelenmesini istedim. Birkaç gün sonra yapılan aramada bir hata sonucu dondurma işlemi yapıldığı belirttiler.

      Sonuç olarak aboneliğin iptali işlemi ardından en azından altı ay kadar fatura kontrolleri gelen mail ve smsleri takip etmek gerekiyor. Aksi takdirde kullanmadığınız internet faturalarının icra yoluyla takibine kadar devam eden bir süreç içinde kendinizi bulabilirsiniz.






      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Augias -- 25 Temmuz 2016; 22:21:26 >
      _____________________________

    • Teğmen
      223 Mesaj
      02 Haziran 2012 10:51:43
      quote:

      Orijinalden alıntı: Augias

      Benim yıllardır savunduğum bir görüşüm vardı : Kötünün iyisi ttnettir. Bugün yaşadıklarımdan sonra bu sözümden bin pişman oldum ve kesinlikle ttnetin açgözlüğünü anlamış oldum.

      25.05.2012 Cuma akşamı 444 0 375 üzerinden adsl aboneliğimin iptali için başvuru yaptım telefondaki müşteri temsilcisi bana şuandan itibaren ttnet ile olan bağlantımın kesildiğini ancak 10 içinde bir türk telekom ofisinden ıslak imzalı bir dilekçe ile bu isteğimi onaylamam gerektiğini aksi halde hattımın tekrar aktif edilip faturalandırılmaya açılacağını söyledi. Telefonla iptal edememek ve gidip imza atılması gerektiğini bir yana bırakıyorum bundan sonra yaşadıklarım tam bir fiyasko.

      Bugün öğleden sonra 3 gibi ilçe merkezindeki türk telekom müdürlüğüne gittim görevliye müşteri hizmetlerinin bana söylediklerini aynen söyleyip bir dilekçe örneği istedim; görevli kesinlikle böyle bir işleme gerek olmadığını ben işlemimi telefon aracılığıyla başlattığım için kendisinin bir işlem yapamayacağını ve bir hafta sonra tekrar yanına uğramam gerektiğini söyledi. Bunun üzerine ben ısrarla tekrar söylememe rağmen onlar beden iyi mi bilecek vs sözlerle şuan için hiçbir şey yapamayacağını söyledi. Tabi bu arada yok efendim neden kapattırıyormuşum , bana güzel bir indirim yaparmış, hızımı yükseltirmiş gibi bir sürü vaatte bulundu. Zaten bu sözleri beni iyice şüpheye düşürdü anlaşılan aboneliğimi iptal ettirmem için beni sallıyordu. Hemen dışarı çıktım tekrar 444 0 375 ile bir görüşme yapıp yaşadıklarımdan bahsedip böyle bir işlem yapmadıklarını belirttim, telefondaki müşteri temsilcisi ıslak imzalı dilekçemin şart olduğunu yoksa hattımın tekrar aktif olacağını belirtti. Bunun üzerine tekrar içeri görevlinin yanına geçtim biraz daha sert şekilde durumu anlattım zorda olsa çekmecesinden dilekçeyi çıkattı ve bana uzattı. Başladım doldurmaya tam tarih atıp imza atcağım dur dur neden tarih atıyorsun bana iş çıkartacaksın dedi. Tabi ben hiç umarsamadan tarih ve imzamı atıp görevliye teslim ettim. Görevlinin yapmak istediği şey bir kaç gün daha beni sallayıp 10 günlük süreyi geçirtmekti böylece hattım tekrar aktif olacak ve faturalandırılmaya açılacak. Şimdi ben oradan ayrıldıktan sonra o görevlinin dilekçeyi yırtıp çöğe atmadığı ne malum bir şirket ancak bu kadar müşterilerinin gözünde değerini kaybedebilir. Durum bu siz siz olun iptal işlemlerinde çok dikkatli olun olmadık faturalar ödeyebilirsiniz. Ayrıca iptal işemin hala sonuçlanmadı gelişmeleri sizlerle paylaşacağım.

      bence takip et ben kapattırdığım hat için 3 ay sora yasal işlem uyarısı aldım telefon ve internet hattımın kapatılması için başvuru yaptım ama sadece neti kapatıp tel i açık bırakmışlar 3 ay sora ödenmemiş borç var yasal takip başlatıcaz dediler tekrar başvurdum dilekçe yazdım müdürlüğe o şekilde iptal ettirebildim çıkan faturalarıda iptal ettirdim ayrıca fazladan ödediğim bir faturayıda geri aldım 51 tl



      _____________________________

      bir imza attım kural dışı dediler...

      daha da atmam
    • Yüzbaşı
      508 Mesaj
      02 Haziran 2012 10:56:58
      O zaman bu tür işlemleri yaparken elimizde kamerayla çekim yapmak lazım. Kim ne dedi, ne yaptı kayıt altında dursun.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      424 Mesaj
      02 Haziran 2012 11:31:11
      quote:

      Orijinalden alıntı: Augias

      Benim yıllardır savunduğum bir görüşüm vardı : Kötünün iyisi ttnettir. Bugün yaşadıklarımdan sonra bu sözümden bin pişman oldum ve kesinlikle ttnetin açgözlüğünü anlamış oldum.

      25.05.2012 Cuma akşamı 444 0 375 üzerinden adsl aboneliğimin iptali için başvuru yaptım telefondaki müşteri temsilcisi bana şuandan itibaren ttnet ile olan bağlantımın kesildiğini ancak 10 içinde bir türk telekom ofisinden ıslak imzalı bir dilekçe ile bu isteğimi onaylamam gerektiğini aksi halde hattımın tekrar aktif edilip faturalandırılmaya açılacağını söyledi. Telefonla iptal edememek ve gidip imza atılması gerektiğini bir yana bırakıyorum bundan sonra yaşadıklarım tam bir fiyasko.

      Bugün öğleden sonra 3 gibi ilçe merkezindeki türk telekom müdürlüğüne gittim görevliye müşteri hizmetlerinin bana söylediklerini aynen söyleyip bir dilekçe örneği istedim; görevli kesinlikle böyle bir işleme gerek olmadığını ben işlemimi telefon aracılığıyla başlattığım için kendisinin bir işlem yapamayacağını ve bir hafta sonra tekrar yanına uğramam gerektiğini söyledi. Bunun üzerine ben ısrarla tekrar söylememe rağmen onlar beden iyi mi bilecek vs sözlerle şuan için hiçbir şey yapamayacağını söyledi. Tabi bu arada yok efendim neden kapattırıyormuşum , bana güzel bir indirim yaparmış, hızımı yükseltirmiş gibi bir sürü vaatte bulundu. Zaten bu sözleri beni iyice şüpheye düşürdü anlaşılan aboneliğimi iptal ettirmem için beni sallıyordu. Hemen dışarı çıktım tekrar 444 0 375 ile bir görüşme yapıp yaşadıklarımdan bahsedip böyle bir işlem yapmadıklarını belirttim, telefondaki müşteri temsilcisi ıslak imzalı dilekçemin şart olduğunu yoksa hattımın tekrar aktif olacağını belirtti. Bunun üzerine tekrar içeri görevlinin yanına geçtim biraz daha sert şekilde durumu anlattım zorda olsa çekmecesinden dilekçeyi çıkattı ve bana uzattı. Başladım doldurmaya tam tarih atıp imza atcağım dur dur neden tarih atıyorsun bana iş çıkartacaksın dedi. Tabi ben hiç umarsamadan tarih ve imzamı atıp görevliye teslim ettim. Görevlinin yapmak istediği şey bir kaç gün daha beni sallayıp 10 günlük süreyi geçirtmekti böylece hattım tekrar aktif olacak ve faturalandırılmaya açılacak. Şimdi ben oradan ayrıldıktan sonra o görevlinin dilekçeyi yırtıp çöğe atmadığı ne malum bir şirket ancak bu kadar müşterilerinin gözünde değerini kaybedebilir. Durum bu siz siz olun iptal işlemlerinde çok dikkatli olun olmadık faturalar ödeyebilirsiniz. Ayrıca iptal işemin hala sonuçlanmadı gelişmeleri sizlerle paylaşacağım.

      İnanır mısın aynı olay 1 hafta önce başıma geldi. Online işlemlerden adsl hattımı kapattım. Turk Telekom Ümraniye müdürlüğüne gittim ıslak imza atmak için. Oradaki görevli inatla imzaya gerek olmadığını hattınızın tamamen kapandığını söyledi.Bende ikna olup çıktım. Keşke senin gibi zorla imza atsaydım. ttnet bu ne olacağı belli olmaz bir dahaki ay yeni fatura gönderirlerse eve o zaman karıştırırım telekomu.



      _____________________________

    • Yarbay
      4368 Mesaj
      02 Haziran 2012 12:54:28
      btkya şikayette bulunun veda şikayetvar.com a dönüyorlar


      _____________________________

    • Binbaşı
      1750 Mesaj
      02 Haziran 2012 13:07:14
      quote:

      Orijinalden alıntı: Augias

      Benim yıllardır savunduğum bir görüşüm vardı : Kötünün iyisi ttnettir. Bugün yaşadıklarımdan sonra bu sözümden bin pişman oldum ve kesinlikle ttnetin açgözlüğünü anlamış oldum.

      25.05.2012 Cuma akşamı 444 0 375 üzerinden adsl aboneliğimin iptali için başvuru yaptım telefondaki müşteri temsilcisi bana şuandan itibaren ttnet ile olan bağlantımın kesildiğini ancak 10 içinde bir türk telekom ofisinden ıslak imzalı bir dilekçe ile bu isteğimi onaylamam gerektiğini aksi halde hattımın tekrar aktif edilip faturalandırılmaya açılacağını söyledi. Telefonla iptal edememek ve gidip imza atılması gerektiğini bir yana bırakıyorum bundan sonra yaşadıklarım tam bir fiyasko.

      Bugün öğleden sonra 3 gibi ilçe merkezindeki türk telekom müdürlüğüne gittim görevliye müşteri hizmetlerinin bana söylediklerini aynen söyleyip bir dilekçe örneği istedim; görevli kesinlikle böyle bir işleme gerek olmadığını ben işlemimi telefon aracılığıyla başlattığım için kendisinin bir işlem yapamayacağını ve bir hafta sonra tekrar yanına uğramam gerektiğini söyledi. Bunun üzerine ben ısrarla tekrar söylememe rağmen onlar beden iyi mi bilecek vs sözlerle şuan için hiçbir şey yapamayacağını söyledi. Tabi bu arada yok efendim neden kapattırıyormuşum , bana güzel bir indirim yaparmış, hızımı yükseltirmiş gibi bir sürü vaatte bulundu. Zaten bu sözleri beni iyice şüpheye düşürdü anlaşılan aboneliğimi iptal ettirmem için beni sallıyordu. Hemen dışarı çıktım tekrar 444 0 375 ile bir görüşme yapıp yaşadıklarımdan bahsedip böyle bir işlem yapmadıklarını belirttim, telefondaki müşteri temsilcisi ıslak imzalı dilekçemin şart olduğunu yoksa hattımın tekrar aktif olacağını belirtti. Bunun üzerine tekrar içeri görevlinin yanına geçtim biraz daha sert şekilde durumu anlattım zorda olsa çekmecesinden dilekçeyi çıkattı ve bana uzattı. Başladım doldurmaya tam tarih atıp imza atcağım dur dur neden tarih atıyorsun bana iş çıkartacaksın dedi. Tabi ben hiç umarsamadan tarih ve imzamı atıp görevliye teslim ettim. Görevlinin yapmak istediği şey bir kaç gün daha beni sallayıp 10 günlük süreyi geçirtmekti böylece hattım tekrar aktif olacak ve faturalandırılmaya açılacak. Şimdi ben oradan ayrıldıktan sonra o görevlinin dilekçeyi yırtıp çöğe atmadığı ne malum bir şirket ancak bu kadar müşterilerinin gözünde değerini kaybedebilir. Durum bu siz siz olun iptal işlemlerinde çok dikkatli olun olmadık faturalar ödeyebilirsiniz. Ayrıca iptal işemin hala sonuçlanmadı gelişmeleri sizlerle paylaşacağım.

      Yaptıkları olaya bak cidden ağzım açık okudum



      _____________________________


      Apple iPhone 4S 16GB White - Apple iPad 4 16GB White
      ---
      Corsair Graphite 600T White Case | AsRock Fatal1ty Killer | Intel i7 4770K | Noctua NH-D14 | Kingston HyperX Genesis XMP 2x4 DDR3 1600mhz | Asus GTX760 Direct CU II
      OCZ Vertex 3 120 GB | Western Digital Green Power 1 TB | Corsair AX860i PSU
      Razer Blackwidow 2012 Ultimate Edition | Logitech G500 | Razer Goliathus Speed Edition | Logitech G930
    • Yarbay
      4317 Mesaj
      02 Haziran 2012 14:09:37
      quote:

      Orijinalden alıntı: youbaz


      Alıntıları Göster


      bence takip et ben kapattırdığım hat için 3 ay sora yasal işlem uyarısı aldım telefon ve internet hattımın kapatılması için başvuru yaptım ama sadece neti kapatıp tel i açık bırakmışlar 3 ay sora ödenmemiş borç var yasal takip başlatıcaz dediler tekrar başvurdum dilekçe yazdım müdürlüğe o şekilde iptal ettirebildim çıkan faturalarıda iptal ettirdim ayrıca fazladan ödediğim bir faturayıda geri aldım 51 tl

      Benzer bir durum arkadaşımın başınada geldi yaklaşık 400 tl ödemek zorunda bırakıldı bende bu durumun takipçiyim.



      _____________________________

    • Yarbay
      4317 Mesaj
      02 Haziran 2012 14:10:45
      quote:

      Orijinalden alıntı: Ironeagle

      O zaman bu tür işlemleri yaparken elimizde kamerayla çekim yapmak lazım. Kim ne dedi, ne yaptı kayıt altında dursun.

      Aynen öyle dilekçeyi yazarken görevli tarih atma diyince çıkartıp cep telefonuyla çekmek istedim ama karşı tarafa saygısızlık olur diye bunu yapmadım ama şuan keşke yapsaydın diyorum.



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      798 Mesaj
      02 Haziran 2012 14:15:21
      quote:

      Orijinalden alıntı: Augias


      Alıntıları Göster


      Aynen öyle dilekçeyi yazarken görevli tarih atma diyince çıkartıp cep telefonuyla çekmek istedim ama karşı tarafa saygısızlık olur diye bunu yapmadım ama şuan keşke yapsaydın diyorum.

      dilekçeyi doldurup tarih ve imza attıktan sonra bir fotokopisini alsaydın olurmuş hocam



      _____________________________

    • Yarbay
      4317 Mesaj
      02 Haziran 2012 14:17:56
      quote:

      Orijinalden alıntı: kimano


      Alıntıları Göster


      dilekçeyi doldurup tarih ve imza attıktan sonra bir fotokopisini alsaydın olurmuş hocam

      Fotokopi alsam bile onlara teslim ettiğimi nasıl ispatlaycaktım, her şeyi geçtim şu halimize bak bir kurum bu kadar güvenilmez olur mu



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Augias -- 2 Haziran 2012; 14:18:23 >
      _____________________________

    • Yarbay
      4803 Mesaj
      02 Haziran 2012 16:35:45
      TTNET;bildiğin taşra uyanığı şu tahtakale çevresinde takılan tiplerin kurumlaşmış hali


      _____________________________

      PC: CPU: i5-3570k & Cooler: Zalman CNPS10xOptima / Anakart: Gigabyte Z77x-UD3H / GPU: Gigabyte 1070 G1 / Ram: Corsair Vengeance 16gbDDR3_2133 / SSD: Corsair GT 120gb / mSATA: Kingston SSDNow 60gb /HDD: 2x WD 1tb ezex / PSU: AeroCool Strike X 800wat-%80silver / Kasa: Zalman Z11 plus / Monitör: AsusVX239H / Fan kontrolcüleri: AeroCool F6XT & X-Vision / Direksiyon: Saitek R660gt & Gamepad: x360 wireless / Klavye: Logitech g510 Gaming / Mouse: Logitech g300 gaming / Kulaklık: Tt eSPORTS Cronos //PSN: Man1aC00L
      Çok mantık teptim, Hiç değil heptim, Koyu karamsar renktim, Velhasıl çiftesinde pektim, Binlercesine karşı yektim...Bitmedim teke tek hep indirdim...
    • Er
      10 Mesaj
      05 Eylül 2012 18:12:14
      sonuç nedir hocam?
      benzer bir kapatma olayını ben yaptım ve müdürlüğe henüz gitmedim.
      gitmeden önce hazırlıklı olmak adına google da araştırdım ve bu iletinizi gördüm.
      sonuç ? kapatıldı mı hattınız, takibi nasıl yaptınız?

      yaşasın superonline fiber!



      _____________________________

      ne mutlu Türk'üm diyene!
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      05 Eylül 2012 19:31:13
      quote:

      Orijinalden alıntı: CoolMnaiaC

      TTNET;bildiğin taşra uyanığı şu tahtakale çevresinde takılan tiplerin kurumlaşmış hali




      _____________________________

    • Yarbay
      4317 Mesaj
      05 Eylül 2012 19:58:39
      quote:

      Orijinalden alıntı: tunjay

      sonuç nedir hocam?
      benzer bir kapatma olayını ben yaptım ve müdürlüğe henüz gitmedim.
      gitmeden önce hazırlıklı olmak adına google da araştırdım ve bu iletinizi gördüm.
      sonuç ? kapatıldı mı hattınız, takibi nasıl yaptınız?

      yaşasın superonline fiber!

      Hattım imzalı dilekçemi vermemin ardından kapatıldı. İlk mesaja detayları ekledim.



      _____________________________

    • Yarbay
      10564 Mesaj
      05 Eylül 2012 20:35:57
      Doğal olarak uğraştırmışlar ama mutlu sona ulaşmışsın. Darısı aynı yola baş koyanlara.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
    • Android Beta Kullanıcısı
      523 Mesaj
      05 Eylül 2012 20:43:57
      Ordaki görevlinin cebine ne giriyor ki zorluk çıkarıyor maaşına prim mi ekliyorlar. ? Kesinlikle kapattırdığınız hizmetin arkasını belli bir süre sonra kontrol edin. Kredi kartı banka kartı hatta kontörlü hattınızın kırıp attığınız sim kartı bile borç olarak geri dönebiliyormuş.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      812 Mesaj
      14 Şubat 2013 11:00:31
      Her tarafı aç gözlü şerefsizler kapladı, devlet vatandaşı koruyacağına bizzat bunlara izin veriyor, destek çıkıyor. Emeksiz paraya, kazançlarının ivemelenerek artmasına öyle alıştılar ki, bırak karlarının azalmasını karlarındaki artışın ivmesinin azalmasına bile tahammülleri yok, bütün büyük kurumlar başlarında devlet baba! çembere almışlar vatandaşı ortaoğlanına çeviriyorlar. Eğer elimde güç olsun katrilyonlarca ceza kesmezsem neyim bu uyanıklara.


      _____________________________

    • Yarbay
      10564 Mesaj
      14 Şubat 2013 11:56:50

      quote:

      Orijinalden alıntı: serafon

      Her tarafı aç gözlü şerefsizler kapladı, devlet vatandaşı koruyacağına bizzat bunlara izin veriyor, destek çıkıyor. Emeksiz paraya, kazançlarının ivemelenerek artmasına öyle alıştılar ki, bırak karlarının azalmasını karlarındaki artışın ivmesinin azalmasına bile tahammülleri yok, bütün büyük kurumlar başlarında devlet baba! çembere almışlar vatandaşı ortaoğlanına çeviriyorlar. Eğer elimde güç olsun katrilyonlarca ceza kesmezsem neyim bu uyanıklara.

      + daimi lisans iptali.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
    • Teğmen
      199 Mesaj
      14 Şubat 2013 17:19:08
      quote:

      Orijinalden alıntı: serafon

      Her tarafı aç gözlü şerefsizler kapladı, devlet vatandaşı koruyacağına bizzat bunlara izin veriyor, destek çıkıyor. Emeksiz paraya, kazançlarının ivemelenerek artmasına öyle alıştılar ki, bırak karlarının azalmasını karlarındaki artışın ivmesinin azalmasına bile tahammülleri yok, bütün büyük kurumlar başlarında devlet baba! çembere almışlar vatandaşı ortaoğlanına çeviriyorlar. Eğer elimde güç olsun katrilyonlarca ceza kesmezsem neyim bu uyanıklara.

      bu yine kötünün iyisi siz birde turkcell wınn iptali verinde bakın ne oluyor vergiler+depozitosu+kullanmadığınız ayların ücreti falan filan müşteri hizmetleri bir saydırıyor vazgeçmen nerdeyse imkansızlaşıyor



      _____________________________

    • Yarbay
      10564 Mesaj
      14 Şubat 2013 17:38:39
      quote:

      Orijinalden alıntı: nurdan_ner


      Alıntıları Göster


      bu yine kötünün iyisi siz birde turkcell wınn iptali verinde bakın ne oluyor vergiler+depozitosu+kullanmadığınız ayların ücreti falan filan müşteri hizmetleri bir saydırıyor vazgeçmen nerdeyse imkansızlaşıyor

      ...."kullanmadığınız ayların ücreti" talep edemezler çünkü hukuk dışıdır. Tüketici hakem heyetine giderseniz kazanırsınız. Faydalandığınız indirimleri talep edebilirler sadece.



      _____________________________

      Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
Reklamlar
https://ad.doubleclick.net/ddm/trackimpj/N103003.2
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.