Şimdi Ara

Servispoint kalitesi!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
0
Favori
3.428
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MSI 10-10-2011 tarihinde laptopu satın aldım. Hala da memnunum fakat;

    MSI GE620DX laptopumu aldıktan 2ay sonra gıcırdama sesleri başlamıştı... Üstüne kulaklık çıkışı bozulunca, 2sorun için yekili servis olan servispoint'e yolladım.

    Ses boardu değiştirildi şeklinde kağıtla geri geldi. Gıcırdamalar yok gibiydi.. 2ay sonra tekrar gıcırdama yaptı, mühendislik okuduğum için laptop sürekli kullanıyordum. Yollamadım öyle kaldı.

    Aradan 2yıl geçti garantim bitti, tekrar kulaklık çıkışım bozuldu, bir temizleyeyim belki elimden bir şey gelir diye laptopu açıp kontrol ettim.
    Ses boardunun olduğu yerde yapabileceğim bir şey olmayınca temizleyip kapatacaktım ama zamanında gıcırdıyor diye yolladığım yerlerdeki plastikleri kırmışlar, plastiklerin olduğu yerlere kağıt bant çekmişler...

    Servispointe böyle sorunlar için yollarken dikkat edin. Plastikleri kırıp, bantlayarak yetkili servisçilik yapıyorlar. Zamanında 2500tl verip almışım, varsa sorun kasasını değiştirirsin. boşuna 2yıl garantili almıyoruz ürünleri. 3yıldır laptopu zaman zaman gıcırdamasını çekerek kullandım...

    Bu arada beni bilen bilir, şu konunun sahibiyim:http://forum.donanimhaber.com/m_54486680/tm.htm
    Kutu açma videomu 14bin kişi izledi. Belki birçok kişi benim sayemde laptop aldı. ama böyle basit bir servis işini görmezden gelemezdim.

     Servispoint kalitesi!!!

     Servispoint kalitesi!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 19 Ocak 2015; 19:15:52 >







  • msi ile ilgili en büyük çelişkim bu benim de... acaba teknik servis hizmeti ne seviyede?? heralde çok da memnun edecek seviyede değil yazdıklarınıza göre...

    gaming laptop alacak olanların genelde karşılartırdıkları iki marka hep msi ve monster olmuştur... güzel bir gaming laptop alma aşamasında olan benim için de durum aynı... hep bu iki markanın artılarını ve eksilerini karşılaştırıyorum... sonuçta nedense msi çoğu durumda bir iki adım önde oluyor... belki tasarımından, belki aynı fiyatta bir iki artısı olmasından, belki de ''bu marka monster dan çok daha köklü'' diye düşündüğümden...

    ama galiba bu teknik servis ve ilgi-alaka konusunda monster açık ara önde gibi... her müşterisi ile umulmadık derecede çok ilgileniyor okuduklarım kadarıyla... ve monsterda mağduriyet çok değil...


    slim kasalı oyun bilgisayarlarından bir tane alıcam ama aynı kasa msi da da var, monster da da var... fiyat/donanım ile msi gs serisi aklımı çeliyor... fakat bu teknik servis noktasına da çok takılıyorum...




  • laptopun garantisi 1yıl önce bitti, adamlar nasılsa garantisi yok diye uğraşmayacak bile. O yüzden gerçek yüzlerini foruma yazma gereği duydum. Eğer ben o basit, saçma işlemi görmemiş olsa idim, servisten ses boardunu ücret karşılığı isteyecektim ama almadım. Benden 3kuruş bile kazanamazlar artık. Usb ses kartıyla kullanırım yine de onlara 3kuruş kazandırmam.

    Benim laptopla gelen fare bozuktu, laptoptan gıcırdama sesi geliyordu; içerisini durumu belirtir kağıt yazdım yolladım. Laptopa ne işlem yapıldığını söylemeden geri gönderdiler, mail attım klavyem değişmiş(sesle gram alakası yoktu). bozuk fareye bakmamışlar bile geri yolladılar. tekrardan fareyi yolladım, yenisini gönderdiler. ardından kulaklık çıkışı bozuldu ve aynı zamanda gıcırdama devam ediyordu tekrar gönderdim. yapıldı geldi. 2ay sonra tekrar gıcırdamalar devam etti. Laptop sürekli olarak kullandığım için bir daha yollamadım.

    Monster markası genelde başka markalar oluyor. bir ara clevo idi, şu aralar bazı seriler msi imiş, ama teknik desteği veren şirket farklı ve forumda gördüğüm monster'ın teknik anlamda müşteriyi memnun ettiğidir.

    MSI alacağıma şu durumda monster alırdım. Bilseydim zamanında bekler monster alırdım. Sırf 1ay beklemeyeyim diye msi almıştım...

    Burada msi ürünü kötü demiyorum, servisi artık benim için bitmiştir. KVK'dan farkı yok. KVK garantili herhangi bir marka telefon da almıyorum. Hayatımda gördüğüm en berbat teknik destek sunan firma.(hakaret etmek isterdim de dava filan açarlar kıymetli firma olurlar).

    Ben bu laptopa dünya para verdim garantisi var diye. adamlar bu garantiyi boşuna süs olsun diye vermiyor. Servise boşuna para ödemiyor.
    Madem böyle servis hizmeti sunacaklar garantisiz ürün alayım daha iyi en azından daha az para öderim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 19 Ocak 2015; 19:14:07 >




  • Bunu fotoğraflı olarak direkt Msi 'a ve ilgili servisin müdürlüğüne mail atmanı öneririm.Sonuçta servis hizmetini verecek firmayı belirleyen MSI,yapılan işleri görsünler...Ama büyük ihtimal bu o gün ve o an ki senin cihazınla ilgilenen arkadaşın işgüzarlığı.Çünkü bu hatayı yaptığını söylese büyük ihtimal "hayırdır sen naptın" diyeceklerdi ve sana parça temini yapmak durumunda kalıcaklardı, o da çözüm üretmiş ileri zeka kendince...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prince01010

    Bunu fotoğraflı olarak direkt Msi 'a ve ilgili servisin müdürlüğüne mail atmanı öneririm.Sonuçta servis hizmetini verecek firmayı belirleyen MSI,yapılan işleri görsünler...Ama büyük ihtimal bu o gün ve o an ki senin cihazınla ilgilenen arkadaşın işgüzarlığı.Çünkü bu hatayı yaptığını söylese büyük ihtimal "hayırdır sen naptın" diyeceklerdi ve sana parça temini yapmak durumunda kalıcaklardı, o da çözüm üretmiş ileri zeka kendince...

    Hocam servispoint yanlış kişiye çattı böyle yetkili servislik ya da müşteri olup mağdur edildiğimde şirketi pişman ederim.

    10dk'da ingilizcemin yettiği kadar şunu yazdım;

    quote:

    I bought my msi notebook at 10/10/2011. I had some troubles with my notebook 3 months later. While i was using my msi, there were squeaking sounds in my msi. So I sent my msi to authorized service in Turkey to fix under warranty. They said we fixed your notebook and they sent back my notebook to me. 2months later, the sounds resumed again. I used my notebook a lot. I could not send to authorized service. I opened inside my notebook to clean hardware. I realized that authorized service broke my notebook plastics and tape around it from inside. What a freak job. I pay for my msi notebook, because msi says 2years warranty. Why authorized service did not change plastics of my notebook??? Is this GOOD Quality of msi ? What is that???




  • Arkandayiz. Kime mail atiyoruz? Boyle rezillik olur mu? Binlerce kisinin msi kullandigi bu ulkeye adam gibi hizmet vermek zorundalar. Servispoint in ilk rezilligi degil bu,son da olmayacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece Sürücü kullanıcısına yanıt
    Msi'ın bir an önce kendine gelip servispoint Rezaletinden vazgeçmesi lazım hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece Sürücü kullanıcısına yanıt
    güzel yazmışsın herşey açık ve net,umarım sonuç alırsın
  • Biraz çeviri hataları var ama ne demek istendiği anlaşılır kısacası "size de servisinize de" :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AtiMX4 A kullanıcısına yanıt
    Aman hocam boşverin, üç-beş gramer hatası var diye dikkate almamazlık yapmazlar zaten. Cem yılmazın da dediği gibi önce gelen ingiliz sultanahmete çultanamet demesin :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AtiMX4 A kullanıcısına yanıt
    Hocam ne cevirisi. Direkt yazdim gectim. Gramer ile ugrasamayacagim. Adam dedigimi anlamis cevap verdi. Detayli foto attim. Tekrardan durumu yazdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam sizde haklısınızda ben şunu dicem kimsenin başında biri yokki mesela birini işe alırken eline bi laptop verip şunu bi sök tak tecrübeni görelim demiyorlar ki önce nerde çalıştın şurda nerden mezunsun şurdan tamam işe alındın diyorlar koyuyolar adamın tecrübesi yoksa bilmeden açıyo laptopu sonra kırıyor tabi belli etmiyor kimseye yani şöyle servise suç bulmayın o tamiri gerçekleştiren kişide suç ama aradan 2 yıl geçmiş artık yapılacak bişey yok
  • Eğer maili alırlarsa iletişime geçiyorlar. Müşterilere değer veriyorlar. Ben vatanbilgisayarda çalışırken Hong kong türkiye sorumlusu aramıştı beni bizzat anakartlarındaki sıkıntı sebebiyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byhackermstf

    hocam sizde haklısınızda ben şunu dicem kimsenin başında biri yokki mesela birini işe alırken eline bi laptop verip şunu bi sök tak tecrübeni görelim demiyorlar ki önce nerde çalıştın şurda nerden mezunsun şurdan tamam işe alındın diyorlar koyuyolar adamın tecrübesi yoksa bilmeden açıyo laptopu sonra kırıyor tabi belli etmiyor kimseye yani şöyle servise suç bulmayın o tamiri gerçekleştiren kişide suç ama aradan 2 yıl geçmiş artık yapılacak bişey yok

    Bu kadar kabullenmiş olmaz. Biz genç nesiliz şimdiden pes edersek bu ülkenin var haline...

    Ben anlamam garanti geçmiş gitmiş, müşteri memnuniyeti diye bir şey devamlı olur. bakın büyük şirketlere 10yıl önce sattığı aracın bilmem neresinde sorun var diye servise çağırıyor.

    Şöyle bir durum var. Tamir eden kişi bilmeden kırmamış, kaldı ki bu laptopu açmak o kadar kolay ki, ben assembly videosu izlemeden açtım, çok rahat bir şekilde açtım bütün parçaları çıkardım, vida arttırmadan, parça arttırmadan tek seferde rahatça bir araya getirdim. sökerken hiçbir yerinde kırılmaya müsait yeri yok. Ben ses yapıyor dedim diye o bölgeye kendilerince böyle bir çözüm bulmuşlar. garanti denen şey süs olsun diye değil. eğer sorun varsa bu şekilde tamir yoluna gidilmez garantide olan bir üründe. sorunlu yer değiştirilir. Suç servistir, çalışan suçlu ise servis suçsuz değildir. Kaldı ki sadece benim durumum değil şirketten başka şikayetleri olanlar da var. Yani bu şirketini vizyonunu yani kalitesini(!) gösterir.




  • AtiMX4 A kullanıcısına yanıt
    Yeni cevap geldi...

    Bence müşteriyi o kadar da önemsemiyorlar.


    The photos what you taken shows the conductive frabic and tape what we used for insulation from the metal surface of ODD. it's necessary for safety. They were there when we produce the NB, so it was not the repair center who make this change and it has no influence on function.


    Oradaki malzemelerin dvd sürücüsüyle kasanın yalıtımını sağlamak için yapıldığını ve gerekli olduğunu söylüyor.
    Diyor ki bantlama işlemi tamir merkezinde yapılmadı. Yapılan işlemin herhangi bir fonksiyon üzerinde etkisi yok.

    Çok güzel cevap verdim bakalım ne diyecek?
    Bandın sürücü ile alakası yok, hoparlör üstünde ve plastik yüzeylerle alakası var. Bunu belirttim. Bundan sonra msi benim için bitmiştir. ASUS dururken, monster dururken niye MSI alayım? Zaten bundan sonra ultrabook'a geçmeyi düşünüyorum.




  • Sadece Sürücü kullanıcısına yanıt
    Hocam servis point kesinlikle rezaletin ötesi. Ben bilgisayarıma bebek gibi baktım her hafta sildim tozunu aldım. Bir gün bilgisayar battlefield 3 oynarken aniden kapandı ve bidaha açılmadı. Bende yetkili servise gönderdim. Bilgisayar döndüğünde hiçbir sorunu yok normal açılıyor diye geri geldi ve gerçektende açılıyordu ama ekranımın üzernide boydan boya kocaman bir yarık vardı. İnanılmazdı resmen pixeller birbirne karşıyordu büyük bir hınçla geri yolladım sonra ekranı değiştirip geri yolladılar fakat bu süre zarfında (bende mühendislik okuyan biri olarak) çok büyük sıkıntılar çektim laptopsuz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertozd2784

    Hocam servis point kesinlikle rezaletin ötesi. Ben bilgisayarıma bebek gibi baktım her hafta sildim tozunu aldım. Bir gün bilgisayar battlefield 3 oynarken aniden kapandı ve bidaha açılmadı. Bende yetkili servise gönderdim. Bilgisayar döndüğünde hiçbir sorunu yok normal açılıyor diye geri geldi ve gerçektende açılıyordu ama ekranımın üzernide boydan boya kocaman bir yarık vardı. İnanılmazdı resmen pixeller birbirne karşıyordu büyük bir hınçla geri yolladım sonra ekranı değiştirip geri yolladılar fakat bu süre zarfında (bende mühendislik okuyan biri olarak) çok büyük sıkıntılar çektim laptopsuz...

    MSI help'ten beni geçiştirmelik bir cevap attılar. En son yazıklarım:

    benim attığım:

    quote:


    I'm not satisfied. I think these operations were not in production line... Also, there is no relation between tape and ODD. The tape is on the speaker and the speaker is plastic which is not conductive. ODD is under the speaker. If the tape is for insulation, why the other part of ODD was not covered. I still think that these operations is not for isolation... On the other hand, there are some broken overhang on cover plastic at five points. If there was a design error, why msi did not reproduce it ? the brand, msi, is over for me. I never buy any production of it. I would not recommend msi anymore...


    gelen cevap:

    quote:


    Thanks for your suggestions about MSI products,I will feedback the issue what you mentioned to service center and related design department and ask them to improve if the problem really exsit.
    Hope you will see changes on MSI products and reconsider our brand in the future.


    Ve destek isteğim sonlandırılmış. Bundan sonra çok bekler çevremin ve kendimin bir ürün satın almasını...

    garanti bitmesine rağmen laptopumu yollayıp ses board kısmını ücreti neyse değiştirtecektim ama servisin bu işinden sonra usb harici ses kartı ile kullanmaya devam ederim.




  • MSI kullanıcısı olarak yorum yapmak istedim.
    GT70 modelini kullanıyorum (daha doğrusu servisten gelirse kullanıcam). Ekranda 5 tane kadar ölü piksel vardı. Aradım, konuştum. Tamam dediler gönderin. Yani yeni panel takmak 20 25 dakikalık iş. Hadi olsun 45 dakika. 3. haftadayız ve laptopum daha gelmedi. İşin kötüsü, online takip edemiyoruz, telefonla bilgi almak zorundayız. Ne zaman arasam, Tamam işlemleri bitti, bugün çıkışını yapıcaz, demeleri. Bu cümleyi duymaktan usandım.
    Ellerinde panel yoksa eğer yurtdışından gelicekse, Allahaşkına neyle geliyo bu panel diyecektim. Güney koreye mal gönderiyoruz, 48 saatte gidiyor. Tayvan dan panel gelmesi ne kadar sürebilir? Süreç uzadıkça sinir olmak, içini endişe kaplamak, vs.

    P.tesi aradık gerçi geçen haftalardada aradık. Bugün çıkışı yapıyoz dediler. Sabahdan beklemeye başladım. Daha doğrusu kaç sabahtır bekliyorum. Gelmiyor. Kargoyu arıyorum, adıma gelen paket var mı diye. Sonuç aynı. Hayır efendim, adınıza paket yok. Sonra tekrar servisi arıyorum, göndercez dediniz yine göndermediniz. Tamam bugün çıkışı yapıcaz işlemleri bitti diyorlar. İnanın, deseler ki 1 hafta daha bekleyin, tamam çok sinir olurum ama anlarım. Ama bu düpedüz kandırmaca, yalan söylüyorlar. MSI bir laptopu 7 bin TL ye satmayı biliyorsa, Türkiye ofisine ve servisine önem vermek zorunda. Resmen enayi yerine koyuluyoruz.

    Mühendislik programları kullandığım için Quadro ekran kartı takma gibi bir düşüncem vardı. Servis ile konuştum uyup uymayacağı hakkında. Siz alın biz 35 dolar + KDV takarız dediler. Türkiye ofisi ile görüştüm. Anakart desteklemez, garanti dışına çıkar, dediler. Şimdi anakart desteklemiyorsa takamam, eee nasıl garanti dışına çıkıcak? Takmamam için mi söylüyorlar garanti dışına çıkacağını? MSI laptopum olmasına rağmen Barış Bey den yardım istedim. Sağolsun kendi markaları olmadığı halde, elinden geldiği kadar yardım etti. Yani şunu dedi, Getirin makineyi bizim ofise, Quadro yu takalım, uyarsa ona göre yurtdışından alırsınız.(Türkiye de tedarikçi yok. Mecbur yurtdışından alıcam. Uyar mı acaba? Uymassa elimde patlar demiştim). MSI laptopum olduğu halde Victor dan gördüğüm ilgiyi MSI dan görmedim.

    Sonuç olarak, makineler çok iyi, hoş, güzel. Ancak teknik servis böyle olduktan sonra neye yarar ki? Markayı kötülemek değil amacım, teknik servisin durumunu anlatmaktı.

    Laptop alıcak arkadaşlara verilebilcek en büyük tavsiye, kullanıcı yorumlarını çok dikkatli okumaları ve ne kadar yorum varsa okumaları. Laptop alırken, markayı, donanım özelliklerini, tasarımını, fiyatını göz önünde bulundururken, teknik serviside göz önünde bulundurmaları en büyük tavsiye.

    Barış Bey e tekrar çok teşekkür ederim. Rakip oldukları marka laptopa sahip olmama rağmen böyle bir yardım teklifinde bulundu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otto87 -- 3 Şubat 2015; 21:30:58 >




  • Dün aradım. Ne durumda diye. İşlemleri bitti, bugün kargoya verilcek dediler. Bugün sabah kargo gelmedi, kargoyu aradım, size paket yok dediler -her zamanki gibi- sonra servisi aradım. Evet dün olmadı, bugün çıkışı yapılcak dediler. Az önce emin misiniz, kesin kargoya verildi değil mi demej için. Bugün kargoya veremedik, yarın kargoya verilcek diyorlar. Gerçekten şaka gibi. Trajikomik. Yani en sonunda, tamam faturada yazan paranın yarısını verin, size satayım makineyi dedirticekler herhalde, bu da böyle bir politika mı? Gerçekten anlamadım. İnsanın sabrını sınıyorlar. Bugün yarın verilcek kargoya diye diye.
    MSI alıcaklara ek bir tavsiye: MSI ın yanında başka bir laptop daha alın. Yedek. Çünkü servise giderse durum bu şekilde, okuduğunuz gibi. Valla paneli kendim alıp taksa zaten bu kadar vakit kaybetmezdim. Bir de bunun maddi yönü var. 3 hafta oluyor bilgisayarsızım. Bilseydim böyle olacağını ya hiç MSI almazdım yada yanına yedek bir laptop alırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otto87 -- 3 Şubat 2015; 18:23:50 >




  • otto87 O kullanıcısına yanıt
    Barış Bey çok iyi bir insan. kendisi ile tanışma şerefine nail oldum geçen sene.

    onların elindeki quadro ekran kartı clevo için üretilmiş olduğu için msi üretimi cihaza uymayabilir haberiniz olsun. ebay de mxm3.0b ekran kartlarını arattığımızda msı için ayrı clevo için ayrı kartlar çıkıyor karşımıza.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.