M

Teğmen
16 Haziran 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 25 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Merhaba, elimde Lenovo G550 laptobum var fakat pili ölü olduğu için laptobu pil olmadan kullanıyorum. Birazcık internetten baktım ve 80 tl civarında laptoba uygun piller olduğunu fark ettim. Ama kafamda bir soru var. Bu laptobun pilinin ölmesinin nedeni pilin kadmiyum olması ve hafıza etkisi nedeniyle (benim yanlış kullanmam sonucu) pil yanlızca 10 dakika kadar dayanır hale geldi. İnternette baktıklarım ise lityum ion pil.
Kafam gerçekten çok karıştı, laptobun piline tekrar bulmaya çalıştım yanlış mı hatırlıyorum acaba diye ama emin gibiyim kadmiyum olduğuna. Sizce lityum alırsam bir sıkıntı çıkartır mı ?
İyi forumlar arkadaşlar. Yaklaşık 2 hafta önce windows 10 indirmemi ayırt ettirdim ve sanırsam 2-3 gün sonra indirme seçeneği geldi. Fakat windows 10 hakkında birkaç yazı okuduğumda belirli problemlerinin olduğunu yazdı kullanıcılar. Bunlar arasında beni en çok geren şey lisans oldu. Ben msi ge60 2Oe laptop kullanıyorum ve kendi içerisine gömülü orjinal windows 8 var. Windows 10 u yüklediğimde orjinal lisansının olacağı söylendi ama eğer aynı problemle karşılaşırsam diye çok korkuyorum. Eğer öyle olursa geri dönüş yapabilir miyim acaba windows 8 e ve bu problem çözüldümü her hangi bir bilginiz varmı acaba? Şimdiden teşekkürler.
İyi forumlar arkadşalar. Kaliteli bir program artığı silme programı arıyorum. Bundan kastım, bende solid vardı onu sildim fakat program ekle veya kaldır silemediği için elle silmeye çalıştım fakat belirli registryleri onun dışında windows içerisindeki administratorde dosyaları kaldı (ve artık program ekle veya kaldırda gözükmüyor) onları silebilecek bir program arıyorum şimdiden teşekkürler.
İyi forumlar arkadaşlar. Başlıktada söylediğim gibi solidwork 2012 yüklerken hata alıyorum hatada şöyle fotoğraflarını koyuyorum.

ilk önce bunu diyor ama bundan sonra devam edebiliyorum. En son şu hatayı veriyor.

Bundan sonrada yüklenmiyor zaten. Ki ilk başta 5 gb tan fazla olan yükleme dosyası bir anda 1.7 gb a iniyor ve yüklerken serial sormuyor. Umarım yardımcı olabilirsiniz.
İyi forumlar arkadaşlar. Başlıkta da söylediğim gibi laptobum nedense açıldığından bir 10-15 saniye sonra otomatik olarak power saver moduna alıyor kendini ve bu bilgisayarın açılışında inanılmaz bir yavaşlık yapıyor. Forumlara baktım bir kaç kişide de gördüm bu problemi fakat cevabı tam olarak alınamamıştı. Umarım yardımcı olabilirsiniz. Birde bir sorum olacaktı. Bilgisayar normal enerji modunda şarjda iken bazen içeri gidiyorum su içmeye vs vs. geldiğimde ekran kartı otomatik olarak devreye giriyor ve sağ üstteki açma/kapama tuşundaki mavi ışık kırmızıya dönüyor ki zaten bu ekran kartının devreye girdiğini söylüyor diye biliyorum ben. Bu normal birşey mi yoksa her hangi bir sıkıntı mı var ?
İyi forumlar arkadaşlar. Facebookta yıllar yıllar önce paylaştığım saçma şeyleri sıfırlamaya çalıştım fakat beceremedim. Facebook timeline cleaner herşeyi denedim olmadı. En son tüm facebook profilimi kendime özel (sadece kendim görebilceğim bir şekilde yapmak istiyorum) fakat olmuyor. Özel ayarlardan sadece ben yapmama rağmen ''başkasının gözünden gör'' butonuna bastığımda hala herşeyi görebiliyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
İyi günler arkadaşlar ve iyi forumlar, arkadaşım makina mühendisliğinde ve ileriki zamanlarda kullanabileceği solid work vb. grafiksel programları kaldırabilecek ve ara ara flim HD flim izleyebileceği bir laptop arıyor. Benim ona verdiğim tavsiyelerde Asus Toshiba ve lenovo vardı. İlk başta fiyat 2000 lerdeydi fakat sonradan fiyat bu kadar artınca çevreyede sormanın iyi bir fikir olacağını düşündüm. Yardımlarınızı şimdiden bekliyorum. Ayrıca bir sorum olacak. Sizce acer, toshiba lenovo ve asusla karşılaştırıldığında nasıl bir marka? Alınırsa verilen fiyata değer mi ve performansı nasıl olur ? Şimdiden teşekkürler.
Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 30 dakika önce bilgisayarımda battlefield 3 oynarken bir anda sanki sigorta atarmış gibi tak diye bir ses geldi ve şu an bilgisayar açılmıyor, aynı zamanda şarj bile etmiyor. Sizce sorun ne olabilir ? Alalı 2 yılı geçmedi yani garanti hala duruyor ama nereye vereceğimi bilmiyorum. Vatan computerdan almıştım oraya götüreceğim ama burdanda bilgi almak istedim sizce problem çok mu ciddi? Ben bilgisayarın bir anlık aşırı ısınmasıyla kendini kapatıığını düşündüm (hani içersinde kendine ait sigortası varmış gibi varsaydım) ama herhangi bir bilgim olmadığından dolayı bişey de yapamıyorum . Yardım ederseniz sevinirim.
Merhaba arkadaşlar, ben bu yıl 1. sınıfa başlayacağım geçen yıl hazırlık okudum bu yılda inşallah güzel bir yıl geçmesini diliyorum (herkes içinde). Sormak istediğim şey şu :
Hazırlıktan arkadaşım mekatronikte okuyor oda bu yıl yeni başlıcak derslere ama o arkadaş bayağ ilgili olduğundan programlamadır vs vs şeyleri öğrenmiş kendi çapında ve çizgi izleyendir bunun gibi şeyleri yapabiliyor. Banada bunları sende yapıcaksın felan demişti ama ben makine mühendisliğinde bilgisayardan programlama olduğunu hiç duymamıştım (sadece solid olduğunu biliyorum)
Gerçektende bu tarz şeylere ihtiyacım olacak mı eğer olacaksa bende erkenden araştırma yapıp çalışmaya başlamak istiyorum, çünkü projelere katılıyoruz bende yardımcı olmak istiyorum ama tabiki eğer ilerde zaten göreceğim şeylerse ekstradan bir ilgi göstermek istiyorum. Şimdiden teşekkürler .
Merhaba arkadaşlar iyi forumlar dilerim. Şu son zamanlarda özellikle youtuberlar sayesinde G2A denilen bir siteyi öğrendim, içerisinde gerçekten ucuza satılan oyunlar var fakat ama G2A tam olarak ne acaba ? Bu oyunları birilerimi satıyor yoksa steam gibi mi ? Mesela ben gittigidiyor gibi sitelerden cd-key aldığım oldu buda onun gibi birşey mi ve güvenirliliği ne kadar? (Hoş o kadar youtuber kullandığına göre güvenilirdir heraldede en azından ordan alışveriş yapan varmı forumda merak ediyorum.) Şimdiden teşekkürler cevaplarınız için.
Hakkında
Konum: İzmir,Karşıyaka
Meslek: Öğrenci
İlgi Alanları: Bilgisayar, mekanik vs vs...
Forum İmzası:
~~~~ ~~~~
______
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
Notebook
Mobil cihaz
Sony
Operatör
Türk Telekom
ISS
Superonline
Oyun Platformu
PC
Oyun Platformu
PC
Takım
Galatasaray
Steam
mertozd2784
TV
Philips
Klima
Mitsubishi Heavy
Tablet
Apple
Notebook
MSI
Game Center
Game center
Kulaklık - Amfi
Creative
İşlemci
Intel
Anakart
MSI
Sabit Disk
Corsair
Ekran Kartı
MSI
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 4 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 5 yıl
Mesaj Sayısı: 230
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 248
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 37.107 (Bu ay: 164)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 6 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Taşınabilir Bilgisayarlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.