Şimdi Ara

Asus yetkili servis sorunu....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar...

    Burdan bütün foruma çağrı yapmak istiyorum ki Asus servisinin ne tür bir servis olduğu meydana çıksın..

    6 Ay önce aldığım Asus 1000-HA model netbook kamera ve mikrofon arızası başgösterdi. Bende yetkili servisine gönderdim. 1 aydan beri duran laptop için usb girişinde kırık olduğunu bunun kullanıcı hatası olduğunu ürünün garanti dışı kaldığını 140 TL verirsem bu arızayı gidereceklerini söylediler. Bende onlara aşağıdaki maili attım..

    "Merhaba...
    Sizde yaklaşık 1 aydır bulunan 950AAS210215 seri no'lu Asus 1000-HA model netbook'um size kamera arızası ve mikrofon arızası şikayetiyle gönderilmişti..Fakat servis sonucu bildirilen USB girişinde kırık yüzünden netbook'un tamamı ile garanti dışı kaldığını belirtip 140 TL servis ücreti çıkararak laptop'u geri göndermişsiniz..Size benim USB çıkışı ile ilgili benim bir sorunum olmadığını sadece söylediğim şikayetlerin yapılmasını istemiştim..Fakat siz inatla USB çıkışının kırık olmasını ileri sürüp, cihazın garanti dışı kaldığında ısrar ediyorsunuz..Bu müşteri memnuniyeti açısından hiç hoş olmadığı gibi para peşinde koşan küçük bir şirket gibi davranıyorsunuz.. Asus gibi dünya markası bir firmanın müşteri memnuniyetini önceliği olarak alacağını umut edip iyi çalışmalar dilerim..."


    Bana cevapları ise şu:

    "Merhabalar;

    Kullanıcı hataları ürünü garanti dışı bırakmaktadır.

    950AAS210215 seri numaralı ürünün USB portu kullanıcı hatası sonucu kırıktır.

    USB port ücretli olarak değiştirilirse diğer işlemleri garanti kapsamında yapılabilir."



    Daha öncede gönderdiğim bir anakart'da kullanıcı hatası olduğunu söyleyip ürünü garanti dışı bırakmışlardı. Asus kullanıcı hatası bahanesi ile yükümlülüklerinden kurtulmaya çalışması ürünleri garanti dışı bırakması ile ünlü oldu. Bunuda bu olayı şikayet sitelerinde dile getirdiğimde öğrendim..Usb'deki arızayı yapmamasını istediğim halde kamera ve mikrofon arızalarını o parayı vermeden yapmayacaklarmış.Burdan herkese Allah Asus'un eline düşürmesin diyorum..







  • asus ne çok şikayet almaya başladı yaw son zamanlarda geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GeCCe -- 20 Ağustos 2010; 17:36:20 >
  • Kusura bakma ama adamlar bir bakıma haklı acaba o usb girişini nasıl kırdın cihazımı düşürdün yoksa cihazın üzerinemi bişey düşürdün bunlardan biri olurken o girişe başka bir alet takılımıydı orada oluşabilecek herhangi bir sarsıntı yada kısa devre buna sebep olabilir kısa devre diyip geçmemeni öneririm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muzaffer198906

    Kusura bakma ama adamlar bir bakıma haklı acaba o usb girişini nasıl kırdın cihazımı düşürdün yoksa cihazın üzerinemi bişey düşürdün bunlardan biri olurken o girişe başka bir alet takılımıydı orada oluşabilecek herhangi bir sarsıntı yada kısa devre buna sebep olabilir kısa devre diyip geçmemeni öneririm


    Hayır cihaz düşürülmedi.. O usb yerinde flash disk takıp çıkartıldığında plastikde flash diskle beraber geldi.. Sorunum usb çıkışı değil zaten bu bahane ile 600 TL netbook'u garanti dışı bırakmaları....Ben onlara usb'yi tamir edin demedim. USB çıkışının kamera ve mikrofon arızası ile ne alakası varki? Ha o arıza sebebi ile mikrofon ve kamera bozulmuş olsaydı anlardım..Birde bir plastik için 140 TL istenmeside sizce garip değilmi? Aynı servis daha öncede anakartıma su döküldüğünü iddia edip 750 TL'lık anakartı garanti dışı bırakmıştı.Asus'a 2 ürün gönderdim ikisinide garanti dışı bıraktılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe

    asus ne çok şikayet almaya başladı yaw son zamanlarda geçmiş olsun.


    Teşekkürler.....
  • yetkili servis açısından asus cidden tatmin edici değil. 1 sene öncesine kadar elimde x52sa model notebook mevcuttu. anakartın oksitletmesinden dolayı değişiminin gerektiği söylendi. lakin dış kasadaki ufak tefek kırıkları o kadar büyüttüler ki anakartımı değiştirmemek için ellerinden gelen her şeyi yaptılar. parasıyla değiştirelim dedik. anakart için 350 dolar istediler. hadi sırf o olsa neyse. işim görülecek ve bilgisayarımı kullanabileceğim ama anakartla birlikte illa dış kasanında değişmesi gerekiyor bunun için de 150 dolar vereceksiniz dediler. 50 dolarda işçilik eklediler üzerine. sürekli bir masraf çıktı. yeni bilgisayar alırım daha iyi bırakın yapmayın dedim. geri aldım çalışmaz vaziyette bilgisayarımı. dış kasayı daha kötü bir hale getirmişlerdi ne yazık ki.

    kendime yeni bir bilgisayar alınca bunu ücretsiz bir şekilde para almadan bir tanıdığa verdim içindeki parçaları değerlendirsin kendince diye. lakin ne kadar doğrudur bilemem ama içerisinden bir çok parçanın alındığını bir nevi çalındığını iletti bana kendisi.




  • asus buuuuu herşey yapar müşterilerine az sus diyen bir firma
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.