DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Lenovo TEKNİK Servis
102
Cevap
4
Favori
40.945
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      324 Mesaj
      29 Nisan 2011 19:18:35 Konu Sahibi
      Arkadaşlar yaklaşık 11 aydan bu yana dizüstü bilgisayarları inceledim AMA inanın içinden çıkılmaz bir hal aldı.o kadar tereddütte kaldım ki.forumda lenovolara bakarken y570 serisinin mayıs ayında piyasaya çıkacagını okudum.bilgisayar tek kelimeyle mükemmel.dizüstünde tasarıma aşırı önem veren biriyim.ekran kartı da çok güçlü tam benim istedigim gibi.oyun da oynayacagım.bu modelin çıkmasını bekliyorum fakat lenovo kullanan arkadaşlar teknik Servisi nasıldır?memnunmusunuz?bu konuda dell çok iyi diye yazıyor forumda.AMA bir de sizden duymak istedim.yardımcı olursanız çok memnun olurum.
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



      |
      |
      _____________________________

    • 03 Mayıs 2011 23:46:54
      Lenovo teknik servisi harika

      İstanbul yakınında çalışmayan cihazımı 5 gün içinde yapıp tekrardan göndrdiler ne kargo nede başka bir ücret

      canavar oldu canavar
      |
      |
      _____________________________

      Herşeyi Çözdüğünü Sandığın An Yanılırsın.
    • Yarbay
      3894 Mesaj
      04 Mayıs 2011 00:35:40
      Y570

      |
      |
      _____________________________

      MSI S430
      AMD X2 1.6, 1024 ram, 100 disk, Ati VGA, 14" Ulltra Parlak Ekran
    • Teğmen
      201 Mesaj
      06 Mayıs 2011 13:15:23
      Lenovonun servis sitemini şöyle anlatayım.

      Ben Antalya'da oturuyorum ve burada lenovo nun servisi yok.
      Ben Lenovo Y530 un dokunmatik panelinde sorun yaşadım ve servisini aradım bana nkurye yollayıp bilgisayarımı aldıracaklarını soylediler ve bilgisayarım için bir takip numarası verdiler ve bu numara üzerinden bilgisayarımın servis aşamasında hangi safhada olduğunu öğrene bileceğimi söylediler.
      Ve dedikleri gibi UPS kargodan bir kurye geldi bilgisayarımı aldı ve 1 hafta sonunda tamir edilmiş olarak geri getirdi.Herhangi bir kargo ücreti veya değişen parça ücreti ödemedim.

      Ben şahsen Lenovonun servis kalitesinden memnunum.
      |
      |
      _____________________________


      ♔Asiatico♔

      MSI GE70 2PC Apache
      Lenovo U310
      Sony Xperia Z2
      2012 Audi A4 2.0 DSG
      http://wwphp.com
    • Teğmen
      129 Mesaj
      06 Haziran 2011 12:48:42
      Memnun olanlar gibi olmayanlar var elbette; servise menteşe gevşekliği ve harddisk hatasından dolayı yolladım. Yaklaşık 3 hafta yurtdışından parça teminatı için bekletildim. Ve şu an ürünüm kargolanmış durumda ve nerde olduğu belli değil. Kargo takip numarası istedim cevap bekliyorum epey süredir. Şansla alakalı sanırım...
      |
      |
      _____________________________

    • 06 Haziran 2011 12:58:53
      quote:

      Orijinalden alıntı: üye1500

      Memnun olanlar gibi olmayanlar var elbette; servise menteşe gevşekliği ve harddisk hatasından dolayı yolladım. Yaklaşık 3 hafta yurtdışından parça teminatı için bekletildim. Ve şu an ürünüm kargolanmış durumda ve nerde olduğu belli değil. Kargo takip numarası istedim cevap bekliyorum epey süredir. Şansla alakalı sanırım...



      sizin şansızlığınız ellerinde o modele ait parça olmamaları, yurt dışından istedikleri için 3 hafta sürmesi normaldir. Lenova 570 haziran sonu veya temmuz ortası gelicekmiş bir kaç yeri arayıp bilgi istedim ikiside aynı şeyi söyledi.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2725 Mesaj
      10 Haziran 2011 17:57:06
      lenovo güzel cihazlar yapıyor ama servisi bdh bilgisayar soyguncudur kendileri....içten oluşan menteşe çatlağı ile kasa açma yaptı ve cihazım garanti dışı kaldı...bunula birlikte ısınma ,vs gibi küçük sorunları da bana kitlediler neyse nihayetinde 1300 tl civarı bir para istediler yaptırmasam da 20 euro arıza tespit ücreti istediler...cihazım şu an serviste yatıyor hakem heyetine başvurdum sonucunu bekliyorum artık...şu kapınızdan alıyoruz vs olayı da göz boyama sadece ve markanın da işine geliyor açıkçası..lenovo nun türkiye de tek servisi var hepsi oraya kargoyla yolanıyor olay bundan ibaret...sonuçta bir sonraki cihazım bdh lenovo yu bırakmazsa lenovo olmayacak...normalde ise ilk tercihim
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1456 Mesaj
      10 Haziran 2011 20:23:58
      Arkadaşımın başına gelen bi olayı anlatıyım. '0' tuşu yerinden cıkmış ve kaybolmuş.Arkadaşım garantisi var diye teknik servise verdi.Klavyenin değişmesi için 100 TL nin üstünde para istediler tabi yaptırmadı.Ürünü geri almak istedi.Arıza tespit parası istediler..0 tuşunun kaybolmasına istedikleri servis tutarı 70 TL idi.Ödememek için tüketici haklarına gitti.İşlemler uzun sürünce gitti 70 TL yi verdi aldı laptopu..

      Daha sonra bilgisiyarcıdan 1 TL ye 0 tuşunu almış yerine takmış..
      |
      |
      _____________________________

      May The Force Be With You

      May The Force Blow Your Mind
    • Yarbay
      2725 Mesaj
      10 Haziran 2011 22:12:50
      quote:

      Orijinalden alıntı: batuchan

      Arkadaşımın başına gelen bi olayı anlatıyım. '0' tuşu yerinden cıkmış ve kaybolmuş.Arkadaşım garantisi var diye teknik servise verdi.Klavyenin değişmesi için 100 TL nin üstünde para istediler tabi yaptırmadı.Ürünü geri almak istedi.Arıza tespit parası istediler..0 tuşunun kaybolmasına istedikleri servis tutarı 70 TL idi.Ödememek için tüketici haklarına gitti.İşlemler uzun sürünce gitti 70 TL yi verdi aldı laptopu..

      Daha sonra bilgisiyarcıdan 1 TL ye 0 tuşunu almış yerine takmış..

      benzeri benim başıma geldi ama benim cihaz garantideydi ve bedel 1300tl...sanırım bdh bilgisayar(lenovo türkiye servisi) deli dumrul misali kurmuş kuru çaya köprüyü geçenden 30 akçe ,geçmeyenden döve döve 40 akçe alıyor
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2725 Mesaj
      11 Haziran 2011 16:08:28
      aklıma gelmişken şikayet listesini de bir paylaşaım teknik servisin...burda mesele şikayetin azlığı çokluğu değil de hangi konularda olduğu

      http://www.sikayetvar.c...u/k/434/f/12083/g/Lenovo

      dikkat ederseniz şikayetlerin çoğu arıza tespit ücreti , kullanıcı hatası diye onarılmamak ve de yüksek servis ücreti talebi
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      232 Mesaj
      13 Haziran 2011 10:24:41
      Arkadaşlar mrb bende lenovo G560 kullanıyorum.Bilgisayarımda bi sorun çıktıda.Ekranın tam ortasında aşağıya doğru pempe bi çizgi boyutu 2 cm uzunluğunda..İStanbulda yenibosnada oturuyorum.En yakın lenovo teknik servisi varmı bu yakınlarda.. Yoksa farketmez her halükarda uzağada gidebilirim :)..Şimdiden teşekkürler.
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      29 Mart 2012 16:33:13
      lenovo z570 bilgisayarı 2 ay önce aldım ve 5 gün içerisinde harddiskten gelen sesle servise yollattım servisteki eray diye bi egosunu tatmin edememiş çocuk 2 kez çıktı telefona.harddiskten ses geliyo size yolluyorum ve performanssını dahi etkiliyo bu durum, çocuk gelsin ne olacak her harddiskten ses gelir dedi..bu benim ilk dizüstü pc m değil çok marka kullandım bu şekildeki ses 15 sene önceki pc lerden gelir dedim, çocuk siz yollayın onun bir arızası yoktur muhtemelen size arızası yok diye geri yollanır dedi.araştırdım aynı marka başka bi pc ile denedim kesinlikle ses ve performans farklı.yolladım pc yi 1 hafta sonra aradım neden sitenizde kayıt numaramdan sorduğumda hep aynı şeyler yazıyor diye.bekleyecen dedi malum zaat:)2 gün sonra tekrar aradım bi bayan çıktı hımm dedi değişim talebiniz onaylanmışta siteden değişmemişiz.. e yollayın dedim bekleyeceen dedi:)1 hafta sonra yolladıkları pc benim onlara yolladığım pc :) neden değişcez dedinizde bunu yolladınız diye aradık..yanında form var onu aldığınız yere yollasın sizin aldığınız bayi dedi:)neden siz değişip yollamıyorsunuz dedim..formu doldurduktan sonra servis olarak bizle bir alakanız kalmıyor dedi malum zaat:) yani 21 iş günü muhabbetini bu şekilde halletmiş oluyorlar akıllarınca...şimdi bekliyorum karşı taraf kargoya gidin alın demesini..3 gündür kargoya haber edecekler bakalım artık... kurtlar vadisi lenovo serisi servisi :))) hadi hayırlısı....
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      21 Mesaj
      21 Aralık 2012 19:31:09
      Daha bugün netbook'umu servisten aldım. Oldukça ilgilendiler. Ben tamamen fabrikasyon bir hata olduğunu düşündüğüm bir problemden dolayı servise gittim ancak kullanıcı hatası olduğunu iddia ettiler ilk başta. Ardından teknik servis personeliyle yüyüze görüşmem sonucu durumu Lenovo'nun yurt dışı merkezine bildireceklerini söylediler, duruma göre garanti kapsamında olup olmadığını bildireceklerdi.

      Aynı gün içinde, yurt dışı merkeziyle iletişime geçmeden müşteri memnuniyeti açısından değişimi gerçekleştirdiklerini söylediler.

      Ben son derece memnun kaldım müşteriye yaklaşımları nedeniyle. Ancak ürün kabul bankosundaki görevliler de en az teknik servistekiler kadar güleryüzlü olursa daha başarılı olacaklar.
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      52 Mesaj
      26 Aralık 2012 15:11:49
      lenovo nun servisi falan yok hertürlü kullanici hatasi boşuna arama
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      7 Mesaj
      01 Şubat 2013 23:02:04
      Lenovo servisi süper. 30 ocakta konya'dan kargo ile aldırdılar. 1 şubatta tamamen kasası yenilenerek elime geçti. Ne kargo parası nede ek ücret talep ettiler. Böylesine hızlı ve kaliteli hizmet için lenovo istanbul servisine teşekkür ederim.
      _____________________________

      KONAK
    • Yarbay
      2846 Mesaj
      10 Temmuz 2013 20:18:46
      hdd yi patlattım 8 ayda. servise yollayacam yarın ( aldığım yere kaşe attırır attırmaz). Bakalım nasılmış servis görecez. olmadı 750 gb 7200 rpm hdd alacam zaten. 320 gb düdük gibi kalıyor :(
      _____________________________

      sıvası dökülmüş apartmanın önünde, oturma odasındaki rengi solmuş perdenin dibinde, mutfaktaki emektar masanın yanında veya pastan üzerindeki boyası atmış bahçe kapasının yanı başında, olmadı sokakta hareket etmeyen iş makinesinin dibinde takım elbisesiyle çektirdiği fotoğrafı facebook profiline yükleyen canlıya öğretmen denir.
    • Onbaşı
      19 Mesaj
      11 Temmuz 2013 05:05:33

      raskolnikov, benim pc de çok ısınıyor ve fandan ses geliyor, ses değil bildiğin gürültü geliyor. servise nasıl gönderiyoruz, hangi numarayı arıyoruz falan bana da yardımcı olur musun, ben de servise göndermeyi düşünüyorum ama yorumları görünce korkuyorum göndermeye, lenovo servisi ile ilgili çok fazla olumsuz yorum var. kolay gelsin.
      |
      |
      Raskolnikov kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • 11 Temmuz 2013 21:14:01
      Lenovo servis beni gerçekten çok şaşırttı z580 kullanıyorum bilgisayarın fanından ses geliyordu dün kargoya verdim bugün saat 11 de telefonuma ürününüz bize ulaştı diye bir msj geldi. saat 2 de bir msj daha geldi ürünüznüz onarıldı fanı değişitirildi kargoya verildi diye aynı gün tamir yapıp kargoya verdiler valla süper.
      _____________________________

    • Onbaşı
      19 Mesaj
      12 Temmuz 2013 02:32:01
      quote:

      Orijinalden alıntı: alex1010

      Lenovo servis beni gerçekten çok şaşırttı z580 kullanıyorum bilgisayarın fanından ses geliyordu dün kargoya verdim bugün saat 11 de telefonuma ürününüz bize ulaştı diye bir msj geldi. saat 2 de bir msj daha geldi ürünüznüz onarıldı fanı değişitirildi kargoya verildi diye aynı gün tamir yapıp kargoya verdiler valla süper.


      alex1010 mesajın için çok teşekkür ederim. ben de yarın kargoya vereyim de haftaiçi gelir umarım. fandan ses geliyordu üflüyordu bir şekilde ama şimdi fan üflemiyor ses de yapmıyor. mecburen göndericem artık. daha sonra burdan servisle ilgili yorumumu yaparım, benim gibi servise gönderecek arkadaşlara katkım olsun. bendeki Lenovo z570 İ7 2670qm 6Gb ddr3 1333mhz 750gb hdd 5400rpm 2gb gt540m
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2846 Mesaj
      15 Temmuz 2013 21:00:32

      Yollayamadım kargo sorunu yüzünden. Ev kırsalda olduğundan kargo bulamıyor kendim gidip elden teslim edecem yarın. O yüzden servis hakkında bişi de yazamıyorum işim bittikten sonra yazarım. Gerçi benim sorun çok bariz bad sectör sonrası hdd patlattım.
      |
      |
      morgan90 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      sıvası dökülmüş apartmanın önünde, oturma odasındaki rengi solmuş perdenin dibinde, mutfaktaki emektar masanın yanında veya pastan üzerindeki boyası atmış bahçe kapasının yanı başında, olmadı sokakta hareket etmeyen iş makinesinin dibinde takım elbisesiyle çektirdiği fotoğrafı facebook profiline yükleyen canlıya öğretmen denir.
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.